Имам някои чакащи сторнирания за Grottobook на Revolut. Трябва да разберем тази седмица дали са отговорили или не в първата стъпка.
I have some waiting chargebacks for Grottobook on Revolut. Should know this week if they have replied or not in the first step.
здрасти
И така, аз се опитах да сторнирам плащане с кредитна карта Ocean (capital one), която отказа сторнирането на плащането, след което ме посъветва да тръгна по пътя на измамата, след което отказах това и не съм загубил използването на кредитната карта. Имах и карта с капитал едно, която беше отделна от тази, и не съм я губил. Тази карта не е била разследвана. Някой от вас чувал ли е омбудсмана?
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
здрасти
И така, аз се опитах да сторнирам плащане с кредитна карта Ocean (capital one), която отказа сторнирането на плащането, след което ме посъветва да тръгна по пътя на измамата, след което отказах това и не съм загубил използването на кредитната карта. Имах и карта с капитал едно, която беше отделна от тази, и не съм я губил. Тази карта не е била разследвана. Някой от вас чувал ли е омбудсмана?
Hi.
So, I tried to chargeback with Ocean credit card (capital one) who declined the chargeback then advised me to go down the fraud route, then declined this and I have not lost use of the credit card. I also had a capital one card which was separate to this, and I have not lost that one too. This card was not under investigation. Have any of you heard back from the Ombudsman?
Златно правило - никога не използвайте кредитна карта на тези сайтове. Ако кажете на доставчика на кредитна карта, че е хазарт, тогава той може лесно да каже, че сте нарушили T&C на картата и да я анулира (като дългът все още се дължи). Това е въпреки че кодът 7995 не се използва (защото ако беше, тогава щеше да бъде автоматично блокиран).
Също така не използвайте дебитна карта - това, което тези сайтове правят, е незаконно маскиране на транзакции, което е абсолютно против законите на Обединеното кралство и е нарушение на T&C на Mastercard/Visa Merchant. Законните сайтове, хванати да правят това, могат да бъдат глобени до 10 000 евро на транзакция. Трябва да повдигнете сторнирани плащания, случаи на измами с действия, да се свържете с всеки появил се търговец... всичко, което можете, и след това да го вземете оттам. Отидете при омбудсмана - преследвайте оператора на казиното, изпратете съобщение до доставчиците на игри. Изградете случай - извършителите нямат начин да поставят под съмнение връщане на плащане, защото в крайна сметка нарушават закона и ако го оспорят, ще покажат това в писмен вид!
Golden rule - never use a credit card on these sites, ever. If you tell the credit card provider it is gambling then they can easily say you breached T&C's on the card and cancel it(with the debt still owing). This is despite the 7995 code not being used(because if it was then it would be automatically blocked).
Don't use a debit card either tbf - what these sites are doing is illegal transaction masking which is absolutely against the law of the UK and a breach of Mastercard/Visa Merchant T&C's. Legitimate sites caught doing this can be fined up to 10000 Euros per transaction. You need to raise chargebacks, Action Fraud cases, contact each merchant that appears...everything you can and then take it from there. Go to the Ombudsman - hound the casino operator, message the gaming providers. Build a case - the perpetrators have no way of questioning any chargeback because they are ultimately breaking the law and if they do question it they will be showing this in writing!
мога ли да попитам защо не е публикувана първата част от поста ми? Само уведомявах хората, че съм спечелил срещу казино, но не можах да дам подробности тук??
can I ask why the fist part of myl post was not published? I was only letting people know I had won against a casino but could not give details here??
Хей, не видях да не е добавено нещо или да имаш изтрити публикации. Понякога публикациите попадат в нашата система, защото тя преценява, че може да не са в съответствие с правилата на форума и ние трябва да ги одобрим. Но не виждам проблема.
Hey, I didn't see that anything wasn't added or that you had any deleted posts. Sometimes posts get dropped into our system because it evaluates that they might not be in accordance with the forum rules and we have to approve them. But I don't see the issue.
Малко съм объркан. И така, какво ще кажете на доставчика на кредитна карта? Казвате, че не изпращайте скрипта, който е бил публикуван преди това, т.е. неправилни търговски кодове и т.н.
От това, което мога да събера тук, хората са успели със сторнирания на кредитни карти, използвайки тази процедура?
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Благодаря за отговора.
Опитах се да се свържа с търговците, но нямам отговор.
Сега съм заключен от приложението си за кредитни карти, така че не мога да получа подробности от извлеченията си.
Ще помогне ли омбудсманът за такъв случай?
Thanks for your reply.
I have tried contacting the merchants but have had no response.
I am now locked out of my credit card app so can't get any details from my statements.
Will the ombudsman help with a case like this?
Успях с моята чрез кредитна карта, мисля, че сте в безопасност, ако е първият и единствен път. Ако започнете да злоупотребявате, те може да станат смешни.
I was successful with mine via Credit card, I think you're safe if it's the first and only time. If you start abusing it, they might get funny.
Малко съм объркан. И така, какво ще кажете на доставчика на кредитна карта? Казвате, че не изпращайте скрипта, който е бил публикуван преди това, т.е. неправилни търговски кодове и т.н.
От това, което мога да събера тук, хората са успели със сторнирания на кредитни карти, използвайки тази процедура?
I’m a little confused. So what do you say to the credit card provider? You’re saying don’t send the script that has been posted previously, I.e incorrect merchant codes etc.
From what I can gather on here people have been successful with credit card chargebacks using this procedure?
Не, изобщо не казвам нищо обратно на това. Само предупреждение никога да не използвате кредитни карти за този тип неща, тъй като това е пряко нарушение на T&Cs и може да означава незабавно затваряне на съоръжението за кредитни карти.
Шаблоните са добри, но един обикновен имейл до всеки търговец, който гони и показва, че няма да отговори, и изграждането на случай е от ключово значение.
No, I am not saying anything opposite to that at all. Just a warning not to ever use credit cards for this type of stuff as it is a direct breach of T&Cs and can mean an immediate closure of the credit card facility.
The templates are fine - but a simple email to each merchant chasing and showing they won't respond and building a case is key.
Добре, разбрах!
Мислех, че намеквате да отидете направо по маршрута „неполучени стоки", което би било трудно, тъй като през много време дори няма да можете да потвърдите какви са поръчаните от вас стоки въз основа на дескрипторите на извлеченията.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Добре, разбрах!
Мислех, че намеквате да отидете направо по маршрута „неполучени стоки", което би било трудно, тъй като през много време дори няма да можете да потвърдите какви са поръчаните от вас стоки въз основа на дескрипторите на извлеченията.
Ok, gotcha!
I thought you were implying going straight down the ‘goods not received’ route which would be difficult since a lot of the time you wouldn’t even be able to confirm what the goods you ordered were based on the descriptors on statements.
Не – изпратете имейл на името на всеки търговец и го помолете да изясни какви стоки са предоставени и да предостави разписки за транзакциите. Гарантирано няма да получите много отговори!
No - email each merchant name and ask them to clarify what goods were provided and provide receipts for the transactions. Guaranteed you won't get many responses!
Това беше моето намерение, трябва ли да спомена неправилния MCC в този имейл или просто да подчертая сумата на транзакцията, датата и т.н. и да попитам какви стоки/услуги предоставяме?
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Това беше моето намерение, трябва ли да спомена неправилния MCC в този имейл или просто да подчертая сумата на транзакцията, датата и т.н. и да попитам какви стоки/услуги предоставяме?
That was my intention, should I mention the incorrect MCC in this email or simply highlight transaction amount, date etc and ask what goods/services we’re provided?
Не споменавайте нищо, което не е нужно. Попитайте какви са стоките и настоявайте за касова бележка. Това е всичко, което е необходимо.
Уважаеми господа,
На X-ти от XXXXXXX бе взета транзакция от моята банкова сметка/карта на XXX. Търговецът, посочен в транзакцията, сте вие.
Моля, предоставете подробности за закупените стоки и предоставете касова бележка за транзакцията.
благодаря,
XXX
Бъдете прости
Don't mention anything that you don't have to. Question what the goods are and insist on a receipt. That is all that is needed.
Dear sirs,
On Xth of XXXXXXX a transaction was taken from my bank account/card of XXX. The merchant listed on the transaction is you.
Please provide details of the goods purchased and provide a sales receipt for the transaction.
Thanks,
XXX
Keep it simple
Някой имал ли е късмет с намирането на търговеца auri digital. Намерих компания със същото име и те изпратиха имейл, като казаха, че не са те, но са наясно с хора, които използват името на тяхната компания.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Не, аз също ги търся, така че ако намерите имейл адреса, моля, уведомете ме.
No, I am also looking for them so if you find the email address, please let me know.
Някой имал ли е късмет с намирането на търговеца auri digital. Намерих компания със същото име и те изпратиха имейл, като казаха, че не са те, но са наясно с хора, които използват името на тяхната компания.
Has anyone had any luck finding the merchant auri digital. I found a company with the same name and they emailed back saying it isn’t them but they are aware of people using their company name.
Намерих това
Auri Digital Control Technology Co., Ltd
Марк Луо
ТЕЛ: +86-551-65670393
Мобилен телефон/Whatsapp: +86 18130085731
Имейл:
Добавете: НЕ. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui Китай
https://auri361.com/
Found this
Auri Digital Control Technology Co.,Ltd
Marc Luo
TEL:+86-551-65670393
Cell phone/Whatsapp : +86 18130085731
E-mail: marcluo@outlook.fr
Add: NO. 328# Tian He Road Luyang Industrial Park Hefei Anhui China
https://auri361.com/
Ами ако сметката ми в банката е затворена, те я затвориха поради много транзакции и казаха, че са само за ежедневни транзакции.
Сега им казах, че искам да направя някои оспорвания на транзакции, но те казват, че не могат да ми помогнат, тъй като вече не съм клиент, те не могат да оспорват / сторнират плащания вместо мен.
Мога ли да направя нещо?
Какви са моите права?
What if my account with the bank is closed, they closed it because of to much transactions and they said they are only for day to day transactions.
Now i told them, i want to do some disputes on transactions, but they say they cant help me, since i am not a customer anymore, they can not do any disputes / chargebacks for me.
Anything i can do ?
What are my rights ?
здравейте всички
Някой прави ли си труда да изпраща имейли директно на казината със заявки за възстановяване на средства, използвайки шаблоните за писма?
Тъй като ние изпращаме имейл на търговците, изпращането на имейл на казиното не може да причини никаква вреда?
Hi all,
Is anyone bothering to email casinos directly with refund requests using the letter templates?
Since we’re emailing the merchants emailing the casino can’t do any harm?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.