преди 1 месец
Опитайте kauri.finance, ако са от Естония
Try kauri.finance if they are from Estonia
Versuchs mal mit kauri.finance falls die aus Estland sind
1
Опитайте kauri.finance, ако са от Естония
Try kauri.finance if they are from Estonia
Versuchs mal mit kauri.finance falls die aus Estland sind
Какви са имената на компаниите във вашите транзакции за тях
What's the names of the companies on your transactions for them
Има ли някакъв трик, който можете да направите, за да получите възстановяване?
и също така дали те и света на транзакциите са едни и същи
Is there any trick you can do to get a refund?
and also are they and transact world the same
благодаря
Свързвал ли си се с тях преди? Просто се чудя дали ще отговорят.
Thanks.
Have you contacted them before? Just wondering if they will respond.
Здравей Лизи. Успяхте ли случайно да намерите венчелистче пулс, моля🙂 x
Hi Lizzie. Did you manage to find petal pulse by any chance please🙂 x
Няма късмет, моя край, съжалявам 🙁 същото като Gazelle Glam и Logic Lion. Свързах се с местното правителство за страната, но без помощ.
No luck my end sorry 🙁 same as Gazelle Glam and Logic Lion. I’ve contacted the local government for the country but no help.
Изминаха добри няколко дни... възстановени транзакции от Addontopia след няколко имейла. След това няколко успешни връщания на плащания от Revolut...за съжаление по-голямата част от транзакциите с Revolut са с Mobilumpay и Wintermads, които те отказват да обработят! Както и да е, това са пари, които нямаше да имам и както някой друг каза, най-голямата печалба е да спреш да играеш в тези сайтове!
It's been a good couple of days...refunded transactions from Addontopia after a couple of emails. Then some successful chargebacks by Revolut...unfortunately the majority of the transactions with Revolut are with Mobilumpay and Wintermads who they're refusing to process! Anyway it's money I wouldn't have had and as someone else said the biggest win is stopping playing on these sites!
В моя случай те обикновено отговаряха в рамките на 24 часа. Винаги една и съща история. Веднъж искаха да погледнат по-отблизо, но изведнъж отново същият отговор.
In my case, they usually responded within 24 hours. Always the same story. Once they wanted to take a closer look, but then suddenly the same answer again.
Bei mir haben sie in der Regel innerhalb von 24H geantwortet. Immer die selber Laier. Einmal da wollten sie nochmals genauer hinsehen, jedoch dann wieder auf einmal die selbe Antwort.
Поздравления за възстановяването. Ако нямате нищо против да попитам защо Revolut не обработва сторниранията
Congrats on the refunds. If you don’t mind me asking why would Revolut not process the chargebacks
За Wintermads те твърдят, че това е паричен превод поради „покупката" на nfts, така че те казват, че не могат да върнат плащане съгласно правилата.
Що се отнася до Mobilumpay, обиколихме къщите, първо не бях предоставил доказателства, че се опитах да го разреша, след 5 опита те приеха, аз се опитах да го разреша, но сега току-що го отхвърлих, без да уточнявам защо.
Предполагам, че го затрудняват, тъй като общият брой транзакции е значителен и ако някой премине през това, това може да отвори шлюзовете. Все пак ще продължа да опитвам...само за да ги дразня!
For Wintermads they claim it's a money transfer due to the 'purchase' of nfts, so they say they can't chargeback under the rules.
As for Mobilumpay we've been around the houses, first I hadn't provided evidence I'd tried to resolve it, after 5 attempts they accepted I had tried to resolve it, but have now just rejected it nor specifying why.
I'm guessing they're making it hard as the total transactions are substantial and if one went through it might open the floodgates. I'll still keep trying though...just to annoy them!
Може ли някой да даде пример за имейл, написан до доставчици на плащания/банка/revolut и т.н.
И как да гугъл някои компании? За мен те не са достъпни за намиране чрез google
Can someone please give a example of email wrote to payment providers/bank/revolut etc.
And how to google some companies ? For me they are not avalible to find via google
Има връзка към страница, която някой е направил с данни за контакт на търговци и т.н., пример за писма, който беше на страница 112 от темата. Мисля, че един от администраторите го публикува отново преди известно време... може да успеят да го направят отново. Нишката е толкова дълга, че е трудно да се намери.
Открих, че не успях да намеря много търговци... вероятно защото съществуват само на хартия, не са законни компании, така че няма нужда да имат уебсайтове и т.н.
Какви компании търсите?
There's a link to a page someone made with contact details of merchants etc a example of letters which was on page 112 of the thread. I think one of the admin reposted it a while ago...they might be able to do it again. The thread being so long makes it difficult to find.
I've found that I've not been able to find many merchants...probably because they only exist on paper, they aren't legitimate companies so no need for them to have websites etc.
What companies are you looking for?
Имахте ли някакъв успех с това? Може да опитате и да помогнете, ако не
Did you have any success with this? Can try and help out if not
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.