Момчета, искам да направя група за подкрепа, загубих всичко поради хазарт, приятели, семейство, каквото и да е.
Искам да започна да провеждам ежеседмични сесии само за нас, за да си поговорим и да изпуснем глупостите, не знам дали е правено преди или хората просто искат да си искат парите обратно. Наистина имам нужда от помощ и хора, с които да говоря..
Guys I want to do a support group, I’ve lost everything due to gambling, friends, family you name it.
I want to start doing weekly sessions just for us to chat and let shit out, don’t know if it’s been done before or whether people just want to claim money back. I genuinely need help and people to talk to..
Мисля, че е честно да се каже, че е добре документирано, че ако казиното използва неправилни кодове на търговец, било то чрез Visa или Mastercard, това просто чрез заявяване, че сте закупили стоки като телевизор или легло, които не са се появили или сте били таксувани няколко пъти за даден артикул, че ще бъде инициирано връщане на плащане и веднъж инициирано е много малко вероятно да бъде оспорено от незаконните казина.
Мога ли да отворя дискусията за нечий опит с нелегални казина, които използват правилните търговски кодове, но все още работят незаконно, като Betswagger и PHcasino и техните процесори за обработка на плащания Pulsion Pay, които работят в Кипър и Payop.
Какъв е опитът на хората със сторнирания на плащания при тези сценарии?
I think its fair to say that its been well documented that if the casino is using incorrect merchant codes, be it via Visa or Mastercard that by simply stating that you purchased goods such as a TV or a Bed which didnt turn up or you were charged multiple times for an item, that a chargeback will be initiated and once initiated its very unlikely to be challenged by the illegal casinos.
Can I open the discussion re anyones experience with illegal casinos which use the correct merchant codes but are still operating illegally, such as Betswagger and PHcasino and their payment processors Pulsion Pay whom operate in Cyprus and Payop.
What are peoples experience with chargebacks in these scenarios?
Имате ли имейл адрес, който искате да споделите? Просто исках да говоря с теб за нещо
Do you have an email address you want to share? Just wanted to speak to you about something
Някой успял ли е да направи обратно плащане с Monzo? Подадох ги около 5 пъти, но те продължават да искат все повече и повече информация.
Has anyone been able to chargeback with Monzo? I’ve submitted them around 5 times now but they keep asking for more and more information.
Да, получих обратно депозитите си от Ninewins. Изпратих имейл на Monzo и им обясних, че са проверили банковото извлечение на паспорта и телефона ми, но отказаха да ми платят £2000, така че получих депозитите си обратно при връщане на плащане от £375. Причината ми беше, че не трябваше да ме верифицират и да ми позволят да депозирам, ако имаха клауза 4.2 в техните правила и условия. Играчите от Обединеното кралство са страна с ограничения и е забранено да се играе за истински пари. Измамници!! Намерих представителя на Monzo за много симпатичен и полезен и като такъв те са основната ми банка за използване, имам 4. Успех 🤞
Yes I got my deposits back from Ninewins I emailed Monzo and explained to them that they verified me passport bank statement and phone but refused to pay me £2000 so I got my deposits back on chargeback £375. My reason was they shouldn't have verified me and let me deposit if they had the clause 4.2 in their terms and conditions players from the UK is a restricted country and it's forbidden to play for real money. Scammers!! I found the Monzo rep to be very sympathetic and helpful and as such they are my main bank of use I have 4. Good luck 🤞
Не, не мога да ги намеря никъде. Изпратих по имейл версията на компанията на Сайръс, но те никога не ми отговориха
No can't find them anywhere. I emailed Cyrus version of companies house but they never replied
Не, никога не са отговорили, така че не знам какво да правя.
Чувствайте се изгубени за pulsion pay и Dsserv ltd
No they never replied so don't know what to do.
Feel lost about pulsion pay and Dsserv ltd
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.