ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 229)

преди 1 година от kirekin
|
547290 преглеждания 5595 отговора |
|
1...228 229 230...284
mrkrm
преди 3 седмици

Четох назад в някои други публикации за хора, занимаващи се с payop. Отделете малко време и прочетете форума от 228 страници тук. Ще намерите много ресурси и хора, които обясняват своя опит. Надявам се това да помогне..

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Apple1234
преди 3 седмици

Не мога да намеря нищо тук. Опитах да търся, но никой нямаше успех.

Автоматичен превод:
Apple1234
преди 3 седмици

Изпратих имейл, но нямам отговор.


Имейл адресът е

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Изпратих имейл до те не отговориха

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Къде е съобщението какво можете да изпратите директно на казиното относно връщане на пари поради незаконен mcc-код?


Някой да напише добър пост, който можете да изпратите.

Автоматичен превод:
ugsbit
преди 3 седмици

Здравей ugsbit;

Съжалявам, че пропуснах това! След като възстановената сума се върне в картата ми, ще се върна и ще ви дам цялата информация, която използвах - само за да се уверя. Не мога да си спомня кое казино използвах..

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 седмици

Ден или два за отговор на първоначалното искане

Автоматичен превод:
SkyT
преди 3 седмици

Ok Sky, благодаря, изминаха 3 дни, загубих още £6000, откакто им казах за моя сериозен проблем, все още чакам, надявам се, че днес акаунтът все още е отворен, както и преди колко време получихте това възстановяване

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Четох назад в някои други публикации за хора, занимаващи се с payop. Отделете малко време и прочетете форума от 228 страници тук. Ще намерите много ресурси и хора, които обясняват своя опит. Надявам се това да помогне..

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ако сте в Обединеното кралство и сте използвали Payop, трябва да се свържете с тях в Канада, тъй като тяхното юридическо лице в Обединеното кралство беше прекратено през 2022 г. Това всъщност означава, че те нямат законово право да приемат средства в сметка в Обединеното кралство, тъй като биха загубили статута си на FCA. Независимо от това - Payop са други, които не отговарят. Те всъщност имат автоматичен отговор сега за възстановяване на плащания.

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 3 седмици

Кое е казиното зад Falcora Finance?

Ако изпращате пари на Казино А, но вашата банкова транзакция се появява като друга компания (Falcora Finance – не звучи много като казино). Тогава това не е ли направо пране на пари и е равносилно на измама?

Нов регламент на Обединеното кралство влезе в сила през октомври, според който банките трябва да възстановяват средствата на жертвите на измами (можете да направите свое собствено проучване за това).

Нямам представа за валидността на това, просто пускам като храна за размисъл.

Автоматичен превод:
boots2024
преди 3 седмици

Golden bet и rolletto стоят зад тези транзакции към Falcora finance.

Опитвам се да се свържа с noda pay, но те не се притесняват, така че вероятно ще отида във fos.

quickbit също отричат ​​отговорността за fomiline

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 седмици

Мога ли да направя нещо по отношение на тях? Взеха ми 5к

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 3 седмици

Добре, така че не можете ли да говорите с вашата банка дали това е измама и дали можете да имате право на възстановяване?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 3 седмици

Не виждам тази нова наредба по отношение на хазарта, можете ли да споделите повече информация, моля?

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Apple1234
преди 3 седмици

Мога ли да получа шаблона, който сте използвали?

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 3 седмици

Не е свързано конкретно с хазарта, а с измама.

Ищецът носи отговорността да докаже, че казиното извършва измама.

Автоматичен превод:
boots2024
преди 3 седмици

Пробвах с моите две банки - и двете отказаха


„Прегледах вашия случай и за съжаление няма да можем да обработим връщане на плащане от ваше име в този случай.


Причината за това е, че ръководството за възстановяване на плащания на Mastercard гласи следното,


За транзакции, при които стойността или активите са закупени за хазарт, инвестиция или подобни цели: Това право на възстановяване на плащане е достъпно само за транзакция, при която закупената стойност или активи не са се появили в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца. За избягване на съмнение, правата за връщане на плащане не са налични за


1. искания за възстановяване, тегления или прехвърляне,

2. правила и условия или достъп до акаунта,

3. печалби, печалби или загуби, или

4. използване или последващо използване.


Тъй като транзакциите са били за актив за инвестиция или подобна цел и средствата, които сте похарчили за стоките/услугите, са били кредитирани на търговеца, което означава, че транзакцията е била успешна, ние нямаме основания да оспорваме транзакцията(ите), независимо дали сте загубили достъп до сметката или не можете да теглите. '

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 3 седмици

Всъщност не съм използвал шаблон. Написах ги. По-добре е да не го правите... помислете за това... всички ли им изпращат едно и също нещо? Те просто ще те игнорират.. това е моята теория така или иначе.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Pixeleum и finart.io заявиха, че проучват възстановяване на средства. Нямаше нищо обратно след три седмици. Спечелих връщане на плащане срещу wintermads за £1000 и lunu.io ми възстанови £1500, след като поисках. Elegro (Nikopft) каза, че за да обработи възстановяване на средства, моята банка трябва да се свърже с тях. Всеки съвет за pixeleum би бил чудесен.

Автоматичен превод:
Apple1234
преди 3 седмици

вярно

но аз нямам мозък хаха

Автоматичен превод:
1...228 229 230...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини