Пробвах с моите две банки - и двете отказаха
„Прегледах вашия случай и за съжаление няма да можем да обработим връщане на плащане от ваше име в този случай.
Причината за това е, че ръководството за възстановяване на плащания на Mastercard гласи следното,
За транзакции, при които стойността или активите са закупени за хазарт, инвестиция или подобни цели: Това право на възстановяване на плащане е достъпно само за транзакция, при която закупената стойност или активи не са се появили в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца. За избягване на съмнение, правата за връщане на плащане не са налични за
1. искания за възстановяване, тегления или прехвърляне,
2. правила и условия или достъп до акаунта,
3. печалби, печалби или загуби, или
4. използване или последващо използване.
Тъй като транзакциите са били за актив за инвестиция или подобна цел и средствата, които сте похарчили за стоките/услугите, са били кредитирани на търговеца, което означава, че транзакцията е била успешна, ние нямаме основания да оспорваме транзакцията(ите), независимо дали сте загубили достъп до сметката или не можете да теглите. '
I truied with my two banks - both declined
’I have reviewed your case and regrettably, we won't be able to process a chargeback on your behalf on this occasion.
The reason for this is that the Mastercard chargeback guide states the following,
For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for
1. refunds, withdrawals or transfer requests,
2. terms and conditions or account access,
3. winnings, gains or losses, or
4. use or subsequent use.
As the transactions were for an asset for investment or a similar purpose and the funds you spent on the goods/services were credited to the merchant meaning that the transaction was successful, we have no grounds to dispute the transaction(s) regardless of whether you lost access to the account or are unable to withdraw. ‘
Автоматичен превод: