Не, за съжаление не. Вие?
Пак ли да пиша?
No. Unfortunately not. You?
Should I write again?
Nein. Leider nicht. Du?
Soll ich nochmal schreiben?
Хей, за тези от вас от Обединеното кралство и сте използвали кредитна карта, за да залагате.
Хазартът с кредитна карта беше обявен за незаконен от 2020 г. нататък, за да защити потребителите от проблем с хазарта.
Кой носи отговорност в случаите на използване на кредитни карти?
1. Хазартният сайт
2. Платежният процесор
3. Доставчикът на кредитна карта
4. Притежателят на кредитна карта
Със сигурност вината не може да бъде само в притежателя на кредитната карта?
Hey, for those of you from the UK and used a credit card to gamble.
Gambling with a credit card was made illegal from 2020 onwards to protect consumers from problem gambling.
Who's responsible in the cases where credit cards are used?
1. The gambling site
2. The payment processor
3. The credit card provider
4. The credit card holder
Surely the blame can't solely lie with the credit card holder?
Някой имал ли е peraramp изявление? Изглежда не мога да намеря никаква информация за тях
Anyone had peraramp come up on statement? Can’t seem to find any information on them
Grottobook все още ми прави добро впечатление. Те са намерили транзакции, сега трябва само да се идентифицирам и тогава те ще върнат парите. Ще те държа в течение.
Grottobook still makes a good impression on me. They have found transactions, now I just need to identify myself and then they will send the money back. I will keep you updated.
Grottobook macht immer noch einen guten Eindruck bei mir. Sie haben Transaktionen gefunden, muss mich jetzt nur identifizieren dann würden sie das geld zurücksenden. Ich halte euch am Laufenden.
Казаха ли, че ще ви върнат парите? Те ми казаха същото и след като се легитимирах те се промениха и казаха
1) Извършена е през 3ds терминал, т.е тази транзакция е потвърдена от картодържателя чрез SMS;
2) Предоставихме услуга на потребителя, който плати с тази карта за тази покупка.
Може би сте дали картата си на някого за плащане на нашия сайт и сте потвърдили покупката. Разбира се, можете да обжалвате пред вашата банка издател, за да оспорите транзакцията, но фактът, че транзакцията е извършена на 3ds терминала, автоматично играе в наша полза.
Have they said that they will refund you the money ? They said the same to me and after I identified myself they changed and Said
1) It was performed via 3ds terminal, i.e. this transaction was confirmed by the cardholder via SMS;
2) We provided a service to the user who paid with this card for this purchase.
Perhaps you gave your card to someone for payment on our site and confirmed the purchase. Of course, you can appeal to your issuing bank to challenge the transaction, but the fact that the transaction was made on the 3ds terminal automatically plays in our favor.
Забелязвате ли противоречието? Ако са открили вашите транзакции, значи сте предоставили данни, които ви идентифицират.
Те биха могли да ви тролят много с това, тогава по-късно връщане на плащане е невъзможно. После ти показват документите и тогава си прецакан. Възстановяването на средства от техните платежни системи става с едно щракване на мишката...
Do you notice the contradiction? If they found your transactions, then you provided data that identifies you.
They could troll you a lot with this, then a later chargeback is impossible. Then they show your documents and then you're screwed. A refund from their payment systems is done with a mouse click...
Den Widerspruch an sich merkst Du ? Wenn sie Transaktionen von dir gefunden haben, dann hast Du ja daten von dir bereitgestellt die dich identifizieren.
Die könnten dich mächtig trollen damit, dann ist ein späterer Chargeback unmöglich. dann zeigen sie deine Dokumente und dann biste am arsch. Eine Rückerstattung aus deren Zahlungssystemen ist mit einem Mausklick vollbracht...
Не задържайте дъха си, ще получите общ отговор, в който се казва, че банката ще застане на тяхна страна, ние всички сме били в това положение с тези торби с измет. Те просто ще ви игнорират. След като изпратите, не изпращайте лични данни с име и адрес
Don't hold your breath you will get a generic response saying the bank will side with them we have all been in this position with these scum bags. They will just ignore you. Once you have sent do not send personal details over with name and address on
Някой друг, занимаващ се с TransferOp и PayOp? Моята банка взе решение в моя полза, но заяви, че не може да върне средствата, тъй като в банковата им сметка няма пари, които да могат да върнат.
Не знам какво да правя сега.
Anyone else dealing with TransferOp and PayOp? My bank have decided in my favour but stated they cannot return the funds as there's no money in their bank account that they can return.
Don't know what to do now.
Това не са ли само посредниците, обработката на плащанията за търговците, объркан съм????
Are these not just the middle men the payment processing for the merchants I am confused????
Да, все пак са отговорни. Те отговарят за извършването на надлежна проверка, оценки на риска и AML. Те приемат плащания от името на тези компании, ефективно ги предпазват от нашите банки и кредитни карти, като предоставят фалшив и напълно неправилен код на търговска категория.
В резултат на това те подкрепят незаконните хазартни компании с измами с MCC, измами с транзакции и пране на пари.
Yes, they're accountable though. They're responsible for doing due-diligence, risk assessments and AML. They're accepting payments on behalf of these companies, effectively shielding them from our banks and credit cards by providing a false and completely incorrect merchant category code.
As a result they're supporting the illegal gambling companies with MCC fraud, transaction fraud and money laundering.
Току-що ги разгледах, те трябва да имат средства, тъй като имат много местоположения и очевидно начисляват такси, така че или крият средствата си, или банката е BS
I have just looked into them they must have funds as they have numerous locations and obviously charge fees so either their hiding their funds or bank is BS
Вълшебната дума е криптовалута.
Плащате в казиното, парите отиват във вашата сметка в Payop и казиното получава крипто от Payop и парите вече са изчезнали от вашата сметка
The magic word is cryptocurrency.
You pay in the casino, the money goes to your Payop account and the casino receives crypto from Payop, and the money is already gone from your account
Das Zauberwort lautet Kryptowährung.
Du bezahlt im Casino das Geld geht bei Payop aufs Konto und das Casino erhält von Payop Krypto, und shcon ist das Geld weg vom konto
актуализация, вместо код на търговска категория 7995 (хазарт) моята транзакция беше регистрирана под MCC 5816 (цифрови стоки, игри) (това е, под което например ще бъде посочена транзакция в магазина на xbox) Как да процедирам? че в съчетание с доказателства, че казиното е нелицензирано и е санкционирано в множество държави за извършване на точно това, което направиха по-горе (неправилен код на търговска категория) и използване на множество URL адреси за заобикаляне на блоковете на уебсайтове? Успях да накарам банката си да поднови разследването, така че се чудя как да продължа по-нататък
update, instead of merchant category code 7995 (gambling) my transaction was filed under MCC 5816 (digital goods, games) (this is what a transaction on the xbox store would be listed under for example) how would i go about proceeding? that coupled with evidence the casino is unlicensed and has been sanctioned in multiple countries for doing exactly what they did above (incorrect merchant category code) and using multiple urls to circumnavigate website blocks? i've managed to get my bank to reopen the investigation, so wondering how to proceed next
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.