ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 218)

преди 1 година от kirekin
|
547150 преглеждания 5595 отговора |
|
1...217 218 219...284
nathanphillips9
преди 1 месец

здравей


Нейтън, направих всичко това на Pixeleum и finnart, те ме помолиха да изпратя банкови извлечения с подробности за картата си, но чух или получих някакъв отговор след 2 седмици.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

здравей колега


същото тук поиска подробности и след това ме игнорира вече 2 седмици.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Да, това е, което имам. Те „разследваха". Губиш си времето с тях. Wintermads също е с тях.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

О, наистина мислиш, че трябва да им изпратя имейл и да видя къде ще го взема, просто остави банката да го направи

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Мисля, че имах първи контакт с тях преди около месец. Казаха, че трябва да разследват. След това през последните 2 седмици непрекъснато преследвах актуализация и те просто не отговаряха.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Сигурен съм, че прочетох тук, че са възстановявали пари на хора или прочетох грешно

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой знае ли кой е Пофскинс?

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Потенциално, в някакъв момент. Не мога да извлека нищо от тях за съжаление. Все пак ще продължа да опитвам


Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Сега тръгнах по пътя на жалбата с NatWest, тъй като екипът за измамите очевидно не можа да помогне, но екипът по жалбите ми се обади вчера и каза, че мога да тръгна по пътя на измамата, тъй като изглежда така. И също така им изпратих този имейл, който беше по-горе и просто го направих отново за моите обстоятелства и го изпратих тази сутрин, получих отговор, който казва, че е добавен към жалбата ми и ще чуя в рамките на 5 дни дали резултатът се надявам

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 1 месец

Мисля, че това е начинът. Мисля, че избраха лесния начин, позовавайки се на измама.

Дано да ти се получи!

Keep е актуализиран!

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 месец

със сигурност ще го направя, но както казват всички останали, продължете и ако не успея с това, ще тръгна отново с пътя на омбудсмана

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първоначалното ми възстановяване на плащане за куп транзакции беше отхвърлено от екипа за измами на Natwest през май. Може да опитам и с екипа за оплаквания, но ще изчакам малко.

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 1 месец

На какво основание са отказали? Може би вече сте с давност?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 месец

Те казаха следното и отговориха наистина само на един от споровете.


„Не можем да ви възстановим сумата, тъй като прегледахме скорошните искове, които сте отправили към нас срещу търговци на дребно и сте направили множество искове от този вид. Този конкретен е разследван и идентифициран като потенциално измамнически, което ни оставя без опция, но не и да обработваме този иск и да наблюдаваме бъдещото поведение на вашия акаунт. Бихме искали да вземете предвид автентичността на всички бъдещи искове, преди да подадете, и не забравяйте, че неверните искове се считат за измама и ще бъдат третирани като такива.

Извиняваме се за причиненото неудобство и вярваме, че горното изяснява нашата позиция"

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 1 месец

Какво би ги накарало да повярват, че сте измамник?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой да знае имейл/уебсайтове за:

кибер игра

кърикуди

MUG SRL

Keygo


благодаря ви момчета и успех

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да ми препоръча сайт, където мога да инвестирам с кредитна карта?




Автоматичен превод:
kadirhkn15
преди 1 месец

може ли всеки да гарантира, че ще игнорира този измамник

Автоматичен превод:
Casinoninja1337
преди 1 месец

Колко подобни възстановяване на плащания сте поискали от тази банка/какви суми?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 месец

Ти си неинтелигентен човек. Не съм искал пари или нищо от никого. Какъв позорен човек си. Просто искам място, където мога да инвестирам успешно с кредитна карта. Каква вреда ви причинява това?






Автоматичен превод:
1...217 218 219...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини