Те казаха следното и отговориха наистина само на един от споровете.
„Не можем да ви възстановим сумата, тъй като прегледахме скорошните искове, които сте отправили към нас срещу търговци на дребно и сте направили множество искове от този вид. Този конкретен е разследван и идентифициран като потенциално измамнически, което ни оставя без опция, но не и да обработваме този иск и да наблюдаваме бъдещото поведение на вашия акаунт. Бихме искали да вземете предвид автентичността на всички бъдещи искове, преди да подадете, и не забравяйте, че неверните искове се считат за измама и ще бъдат третирани като такива.
Извиняваме се за причиненото неудобство и вярваме, че горното изяснява нашата позиция"
They said the following and they only really replied to one of the disputes.
"We are unable to provide you with a refund as we’ve reviewed the recent claims you have made to us against retailers and you have made multiple claims of this kind. This specific one has been investigated and identified as potentially fraudulent leaving us with no option but not to process this claim and monitor future conduct on your account. We would request that you consider the authenticity of any future claims before submitting and remember that false claims are considered as fraud and will be treated as such.
We apologise for any inconvenience caused and trust the above clarifies our position"
Автоматичен превод: