ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 284)

преди 1 година от kirekin
|
547300 преглеждания 5595 отговора |
|
1...283 284
преди 4 часове

Трябва ли да изчакам текущите ми сторнирания на плащания да бъдат финализирани, преди да започна с други, или да започна нова вълна от сторнирания на плащания. Освен това, когато казвате, че услугите не са получени, какво отбелязвам, когато поискат услуга, за която съм платил, но не съм получил, този онлайн формуляр ме обърква

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 4 часове

На Revolut ли е? Просто напишете, че сте платили за криптовалути, но не сте получили нищо и че сте се свързали с mobilumpay и вижте отговорите от mobilumpay, където те искат възстановяване на транзакциите

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 4 часове

Не се сравнявайте с NatWest, ако мога да сложа това тук, не знам, защото предполагам, че хората не обичат да поставят коя е банката, но ще опитам крипто маршрута и ще видя какво ще се случи

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 4 часове

Ок, нямам опит с тях.


Но все пак бих ви посъветвал да кажете, че сте купили криптовалута от сайт, който не помните, но че транзакциите са преминали през mobilumpay, което се отнася до връщане на плащане.


Също така отбележете, че никога не сте получавали разписка или потвърждение на поръчката от mobilumpay за тези транзакции, в случай че те поискат това.


Но първо изчакайте имейл от mobilumpay, където те молят да се свържете с банката за връщане на плащане и те ще помогнат, това ще улесни всичко и е достатъчно като доказателство.


Просто напишете "подкрепяте ли ме и помагате ли ми, ако сторнирам тези транзакции през банката?" След това изчакайте отговор.

Редактиран от автора преди 3 часове
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 часове

Благодаря ти много за информацията, колега, изпратих им имейл с това, което каза, така че се надявам скоро да получа отговор от тях, няма да имаш подробности за компания, наречена seraphyx, не мога да ги намеря никъде онлайн.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 3 часове

Не колега, ще си върнеш парите 🙂 Дай 2-3 седмици, може и по-бързо в зависимост от mobilumpay.


Съжалявам, никога не съм чувал за тях

Редактиран от автора преди 3 часове
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 часове

Ще поддържам mobilium всеки ден за актуализация по имейл. Мисля, че открих seraphyx, те изглежда са компания за интериорен дизайн, базирана в Лондон с полски директор, което е странно, тъй като адресът на транзакцията в извлечението ми е адресиран до място във Варшава в Полша. Мисля, че и FARAMP, и SERAPHYX са под mobilium, тъй като и двата адреса в изявлението ми са на едно и също място

Редактиран от автора преди 3 часове
Автоматичен превод:
1...283 284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини