преди 2 седмици
Всъщност получавали ли сте възстановяване от zpdg?
Have you actually had a refund from zpdg?
0
Всъщност получавали ли сте възстановяване от zpdg?
Have you actually had a refund from zpdg?
Някой имал ли е неуспешно възстановяване на плащане с вашата банка, след като е преминал през първоначалната стъпка?
Това, което имам предвид, е, че някой е преживял, че търговецът оспорва иска и че банката е на страната на търговеца.
Have anyone had an unsuccesful chargeback with your bank, after getting through the initial step?
What I mean is if someone has experienced that the merchant disputes the claim, and that the bank sides with the merchant.
Може ли някой да изпрати връзка към разпоредбите на VISA, където се посочва, че използването на грешен код на търговец е валидна причина за възстановяване на плащане?
Can someone send a link to VISAs regulations where it states that using the wrong merchant code is a valid reason for chargeback?
Може ли някой да изпрати връзка към разпоредбите на VISA, където се посочва, че използването на грешен код на търговец е валидна причина за възстановяване на плащане?
Can someone send a link to VISAs regulations where it states that using the wrong merchant code is a valid reason for chargeback?
Нямам пряк източник под ръка, но бихте могли да проверите официалния уебсайт на VISA за тяхната политика за връщане на плащане. Обикновено кодът на картата на търговец (MCC) се взема предвид при сторнирания на плащания, ако е бил използван злоупотреба или неправилно. Може да има информация за това и в общите условия за ползване на VISA. Като алтернатива можете да се свържете директно с поддръжката на VISA, за да получите точен отговор.
I don't have a direct source at hand, but you could check the VISA official website for their chargeback policy. Usually, the Merchant Card Code (MCC) is taken into account in chargebacks if it was used abusively or incorrectly. There may also be information about this in VISA's general terms of use. Alternatively, you can contact VISA support directly to get an accurate answer.
Ich habe keine direkte Quelle zur Hand, aber du könntest auf der offiziellen Webseite von VISA nach den Richtlinien für Rückbuchungen suchen. Normalerweise wird der Händlercode (MCC) bei Rückbuchungen berücksichtigt, wenn er missbräuchlich oder falsch verwendet wurde. Vielleicht gibt es auch Informationen dazu in den allgemeinen Nutzungsbedingungen von VISA. Alternativ kannst du den Support von VISA direkt kontaktieren, um eine genaue Antwort zu bekommen.
здравейте всички
Все още водя наистина тежка битка с Chase Bank относно piexeum и finnart.io. те са го взели по пътя на измама/измама за сега и казаха, че ще отнеме до 35 работни дни. Минаха 15 дни и те не искат да ми дадат никаква информация, освен че се опитват да разрешат това с търговеца.
Ако това не успее, ще подам жалба, тъй като те са свързани с крипто и трябваше да бъдат блокирани, а също така да използват грешен MCC.
Що се отнася до условията за виза, някой по-рано каза, че са получили връщане на плащане за 12,7 невалидни данни, така че разгледайте това.
Hi all,
I'm having a real hard battle still with chase bank regarding piexeum and finnart.io. they have taken it down the scam/fraud route for now and said it would take upto 35 business days. Its been 15 days and they won't give me any information other than they are trying to sort this out with the merchant.
If this fails I'll put in a complaint as they are crypto related and should have been blocked and also used the wrong MCC.
As for the visa terms someone earlier said they got a chargeback for 12.7 invalid data so look into that.
Нямам пряк източник под ръка, но бихте могли да проверите официалния уебсайт на VISA за тяхната политика за връщане на плащане. Обикновено кодът на картата на търговец (MCC) се взема предвид при сторнирания на плащания, ако е бил използван злоупотреба или неправилно. Може да има информация за това и в общите условия за ползване на VISA. Като алтернатива можете да се свържете директно с поддръжката на VISA, за да получите точен отговор.
I don't have a direct source at hand, but you could check the VISA official website for their chargeback policy. Usually, the Merchant Card Code (MCC) is taken into account in chargebacks if it was used abusively or incorrectly. There may also be information about this in VISA's general terms of use. Alternatively, you can contact VISA support directly to get an accurate answer.
Ich habe keine direkte Quelle zur Hand, aber du könntest auf der offiziellen Webseite von VISA nach den Richtlinien für Rückbuchungen suchen. Normalerweise wird der Händlercode (MCC) bei Rückbuchungen berücksichtigt, wenn er missbräuchlich oder falsch verwendet wurde. Vielleicht gibt es auch Informationen dazu in den allgemeinen Nutzungsbedingungen von VISA. Alternativ kannst du den Support von VISA direkt kontaktieren, um eine genaue Antwort zu bekommen.
Някой имал ли е неуспешно възстановяване на плащане с вашата банка, след като е преминал през първоначалната стъпка?
Това, което имам предвид, е, че някой е преживял, че търговецът оспорва иска и че банката е на страната на търговеца.
Have anyone had an unsuccesful chargeback with your bank, after getting through the initial step?
What I mean is if someone has experienced that the merchant disputes the claim, and that the bank sides with the merchant.
Тук ще направя това възможно най-просто за вас.
Ако имате акаунт в CasinoXXX.com и плащате с кредитна/дебитна карта на това място, но стойностите излизат от извлечението ви като „MrAdubuwungoBookSeller" от Нигерия, тогава съгласно T&C на Mastercard и Visa плащането може да бъде свързано само с продукт, продаван от продавача на книги - не от казиното. Едва ли ще получите книги, нали? Следователно, ако търговецът, фигуриращ в извлечението, не може да предостави касови бележки/доказателство за покупки, тогава транзакцията може да бъде напълно таксувана обратно. CasinoXXX.com не може да оспори твърдението, тъй като това би разкрило - че всъщност транзакциите са свързани с хазарт на незаконен уебсайт - хазартът има специфичен MCC код, така че транзакцията е невалидна/измама.
Горното е същината на нещата. Казиното всъщност не може да оспори нищо.
I will make this as simple as possible for you here.
If you have an account at CasinoXXX.com and pay with a credit/debit card at this place but the values come off your statement as "MrAdubuwungoBookSeller" from Nigeria then under the T&C's of both Mastercard and Visa the payment can only be related to a product sold by the book seller - not the casino. You aren't likely to receive any books are you? Therefore if the merchant appearing on the statement cannot provide receipts/ proof of purchases then the transaction can be fully charged back. CasinoXXX.com cannot dispute the claim as that would give up the ghost - that in fact the transactions are related to gambling at an illegal website - gambling has a specific MCC code so the transaction is invalid/fraud.
The above is the crux of things. The casino cannot actually dispute anything.
Това е и моето разбиране, ако използват неправилен код, за да заобиколят закон, тогава как или защо биха могли да го оспорят. Това би означавало да се признае за измама.
Visa 12.7 е кодът, който моята компания за кредитна карта използва и те тръгнаха по този път, вместо да не получат стоки.
Ако имате настроен блок за хазарт или използвате кредитна карта, където законът гласи, че не можете да използвате такъв за хазарт в Обединеното кралство 12.7 визов код не би трябвало да е проблем, тъй като ако беше използван правилният код, той щеше да бъде блокиран.
That’s my understanding too, if they use an incorrect code to bypass a law then how or why would they ever be able to contest it. It would mean admitting fraud.
Visa 12.7 is the code that my credit card company used and they went that route rather than goods not received.
If you have a gambling block set up or credit card use where the law states you cannot use one for gambling in UK 12.7 visa code shouldn’t be any issue as if the correct code was used it would have been blocked.
Благодаря ви, наясно съм с това. Но имах сторнирани плащания, когато търговецът го оспори - където спечелих. Нямам представа как се опитаха да го оспорят. Така че съм малко любопитен дали има случаи, при които търговецът всъщност е спечелил в спор за връщане на плащане (където ситуацията е точно както описвате, че те са просто фиктивна компания за плащания в казино).
Thank you, I am aware of that. But I have had chargebacks where the merchant disputes it - where I have won. I have no idea how they tried to dispute it. So I am just a bit curious if there are any cases, where the merchant has actually won in a chargeback dispute (where the situation is exactly as you describe, that they are just a shell company for casino payments).
Благодаря ви, наясно съм с това. Но имах сторнирани плащания, когато търговецът го оспори - където спечелих. Нямам представа как се опитаха да го оспорят. Така че съм малко любопитен дали има случаи, при които търговецът всъщност е спечелил в спор за връщане на плащане (където ситуацията е точно както описвате, че те са просто фиктивна компания за плащания в казино).
Thank you, I am aware of that. But I have had chargebacks where the merchant disputes it - where I have won. I have no idea how they tried to dispute it. So I am just a bit curious if there are any cases, where the merchant has actually won in a chargeback dispute (where the situation is exactly as you describe, that they are just a shell company for casino payments).
Нямам идея честно казано. Ако са успели да спечелят, тогава правилата не са били спазени от споменатата банка/финансова институция.
No idea to be honest. If they have managed to win then rules haven't been followed by said bank/financial institution.
Това е и моето разбиране, ако използват неправилен код, за да заобиколят закон, тогава как или защо биха могли да го оспорят. Това би означавало да се признае за измама.
Visa 12.7 е кодът, който моята компания за кредитна карта използва и те тръгнаха по този път, вместо да не получат стоки.
Ако имате настроен блок за хазарт или използвате кредитна карта, където законът гласи, че не можете да използвате такъв за хазарт в Обединеното кралство 12.7 визов код не би трябвало да е проблем, тъй като ако беше използван правилният код, той щеше да бъде блокиран.
That’s my understanding too, if they use an incorrect code to bypass a law then how or why would they ever be able to contest it. It would mean admitting fraud.
Visa 12.7 is the code that my credit card company used and they went that route rather than goods not received.
If you have a gambling block set up or credit card use where the law states you cannot use one for gambling in UK 12.7 visa code shouldn’t be any issue as if the correct code was used it would have been blocked.
Това дори не е моето разбиране за това - то е потвърдено като закон в Обединеното кралство от адвокати, които работят в този сектор. Някъде има и съдебна практика около това.
This isn't even my understanding of it - it is confirmed as law in the UK by lawyers who deal in that sector. There is case law around it as well somewhere.
Знам, че сме обсъждали преди за Chase и моята беше ниска сума, но веднага щом се оплаках, те решиха да разрешат възстановяването на плащането.
Pixeleum също беше един от моите, който първоначално беше възстановен преди време, чрез измама/измама. Това не мина без проблем, но две след това трябваше да се оплача и след това ми изпратиха съобщение какво ще разреши проблема, казах връщане на плащане и те го направиха там и тогава. Не съм сигурен дали стойността е фактор, тъй като беше само £40 за всяка.
I know we have discussed before about Chase and mine was a low amount, but as soon as I complained they then decided to authorise the chargeback.
Pixeleum was also one of mine that was originally refunded a while back, via the fraud/scam route. That went through no bother but two after that needed me to complain and then they messaged saying what will resolve it, I said chargeback and they did it there and then. Not sure if value is a factor as it was only £40 on each one.
момчета Надявам се да имате повече късмет от мен, защото тези момчета са ужасни.
ZPDG е fundof.me
това е плащане, което използват, наречено Zap, това е уебсайт за „създатели на бакшиши", но те няма да ви кажат на кого сте дали бакшиш, бомбардирайте ги
Guys. I hope you have better luck than me because these guys are awful.
ZPDG is fundof.me
it’s a payment they use called Zap it’s a website for ‘tipping creators’ but they won’t tell you who you tipped bombard them
Благодаря, колега - те са от тези, които не успях да получа. Имали ли сте някаква комуникация с тях?
Thanks mate - they're one I've not been able to get ahold of. Have you had any communication with them?
Това с кредитна карта ли беше?
Как подадохте възстановяването на плащането? Онлайн форма или телефон? Използвахте ли шаблона, публикуван от предишни потребители, с всичките ви доказателства като начало?
Was this with credit card?
How did you lodge the chargeback? Online form or phone? Did you use the template previous users have posted with all your evidence to begin with?
здравей колега
не, беше с дебитна карта и използвах шаблона и доказателствата, които продължавам да получавам е, защото това е онлайн казино, ще бъде трудно, но никой не ме слуша, страдам от заекване, така че се боря по телефона в най-добрите моменти, така че Не знам дали разбират какво се опитвам да им кажа или предполагат какво се опитвам да им кажа, но започнах оплакванията, за да видя какво се случва там
Hi mate,
no it was with debit card and I used the template and evidence all I keep getting is because it’s a online casino it will be tricky but no1 is listening to me I suffer with a stammer so I struggle on The phone at the best of times so I don’t know if they understand what I am trying to say to them or if they are assuming what I am trying to say to them but I have started the complaints to see what happens there
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.