ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 216)

преди 1 година от kirekin
|
547175 преглеждания 5595 отговора |
|
1...215 216 217...284
bx4chgnb5y
преди 1 месец

Всъщност получавали ли сте възстановяване от zpdg?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е неуспешно възстановяване на плащане с вашата банка, след като е преминал през първоначалната стъпка?


Това, което имам предвид, е, че някой е преживял, че търговецът оспорва иска и че банката е на страната на търговеца.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да изпрати връзка към разпоредбите на VISA, където се посочва, че използването на грешен код на търговец е валидна причина за възстановяване на плащане?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да изпрати връзка към разпоредбите на VISA, където се посочва, че използването на грешен код на търговец е валидна причина за възстановяване на плащане?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вик и Mastercards, моля

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нямам пряк източник под ръка, но бихте могли да проверите официалния уебсайт на VISA за тяхната политика за връщане на плащане. Обикновено кодът на картата на търговец (MCC) се взема предвид при сторнирания на плащания, ако е бил използван злоупотреба или неправилно. Може да има информация за това и в общите условия за ползване на VISA. Като алтернатива можете да се свържете директно с поддръжката на VISA, за да получите точен отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте всички


Все още водя наистина тежка битка с Chase Bank относно piexeum и finnart.io. те са го взели по пътя на измама/измама за сега и казаха, че ще отнеме до 35 работни дни. Минаха 15 дни и те не искат да ми дадат никаква информация, освен че се опитват да разрешат това с търговеца.


Ако това не успее, ще подам жалба, тъй като те са свързани с крипто и трябваше да бъдат блокирани, а също така да използват грешен MCC.


Що се отнася до условията за виза, някой по-рано каза, че са получили връщане на плащане за 12,7 невалидни данни, така че разгледайте това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нямам пряк източник под ръка, но бихте могли да проверите официалния уебсайт на VISA за тяхната политика за връщане на плащане. Обикновено кодът на картата на търговец (MCC) се взема предвид при сторнирания на плащания, ако е бил използван злоупотреба или неправилно. Може да има информация за това и в общите условия за ползване на VISA. Като алтернатива можете да се свържете директно с поддръжката на VISA, за да получите точен отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Къде намирате MCC в банковите извлечения? Имам само име на получател, дата и сума

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой имал ли е неуспешно възстановяване на плащане с вашата банка, след като е преминал през първоначалната стъпка?


Това, което имам предвид, е, че някой е преживял, че търговецът оспорва иска и че банката е на страната на търговеца.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тук ще направя това възможно най-просто за вас.


Ако имате акаунт в CasinoXXX.com и плащате с кредитна/дебитна карта на това място, но стойностите излизат от извлечението ви като „MrAdubuwungoBookSeller" от Нигерия, тогава съгласно T&C на Mastercard и Visa плащането може да бъде свързано само с продукт, продаван от продавача на книги - не от казиното. Едва ли ще получите книги, нали? Следователно, ако търговецът, фигуриращ в извлечението, не може да предостави касови бележки/доказателство за покупки, тогава транзакцията може да бъде напълно таксувана обратно. CasinoXXX.com не може да оспори твърдението, тъй като това би разкрило - че всъщност транзакциите са свързани с хазарт на незаконен уебсайт - хазартът има специфичен MCC код, така че транзакцията е невалидна/измама.


Горното е същината на нещата. Казиното всъщност не може да оспори нищо.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Това е и моето разбиране, ако използват неправилен код, за да заобиколят закон, тогава как или защо биха могли да го оспорят. Това би означавало да се признае за измама.


Visa 12.7 е кодът, който моята компания за кредитна карта използва и те тръгнаха по този път, вместо да не получат стоки.

Ако имате настроен блок за хазарт или използвате кредитна карта, където законът гласи, че не можете да използвате такъв за хазарт в Обединеното кралство 12.7 визов код не би трябвало да е проблем, тъй като ако беше използван правилният код, той щеше да бъде блокиран.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Благодаря ви, наясно съм с това. Но имах сторнирани плащания, когато търговецът го оспори - където спечелих. Нямам представа как се опитаха да го оспорят. Така че съм малко любопитен дали има случаи, при които търговецът всъщност е спечелил в спор за връщане на плащане (където ситуацията е точно както описвате, че те са просто фиктивна компания за плащания в казино).

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви, наясно съм с това. Но имах сторнирани плащания, когато търговецът го оспори - където спечелих. Нямам представа как се опитаха да го оспорят. Така че съм малко любопитен дали има случаи, при които търговецът всъщност е спечелил в спор за връщане на плащане (където ситуацията е точно както описвате, че те са просто фиктивна компания за плащания в казино).

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Нямам идея честно казано. Ако са успели да спечелят, тогава правилата не са били спазени от споменатата банка/финансова институция.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е и моето разбиране, ако използват неправилен код, за да заобиколят закон, тогава как или защо биха могли да го оспорят. Това би означавало да се признае за измама.


Visa 12.7 е кодът, който моята компания за кредитна карта използва и те тръгнаха по този път, вместо да не получат стоки.

Ако имате настроен блок за хазарт или използвате кредитна карта, където законът гласи, че не можете да използвате такъв за хазарт в Обединеното кралство 12.7 визов код не би трябвало да е проблем, тъй като ако беше използван правилният код, той щеше да бъде блокиран.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това дори не е моето разбиране за това - то е потвърдено като закон в Обединеното кралство от адвокати, които работят в този сектор. Някъде има и съдебна практика около това.

Автоматичен превод:
jwilson27031988
преди 1 месец

Знам, че сме обсъждали преди за Chase и моята беше ниска сума, но веднага щом се оплаках, те решиха да разрешат възстановяването на плащането.

Pixeleum също беше един от моите, който първоначално беше възстановен преди време, чрез измама/измама. Това не мина без проблем, но две след това трябваше да се оплача и след това ми изпратиха съобщение какво ще разреши проблема, казах връщане на плащане и те го направиха там и тогава. Не съм сигурен дали стойността е фактор, тъй като беше само £40 за всяка.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

момчета Надявам се да имате повече късмет от мен, защото тези момчета са ужасни.

ZPDG е fundof.me

това е плащане, което използват, наречено Zap, това е уебсайт за „създатели на бакшиши", но те няма да ви кажат на кого сте дали бакшиш, бомбардирайте ги


Автоматичен превод:
Jcejejxjvujr
преди 1 месец

Благодаря, колега - те са от тези, които не успях да получа. Имали ли сте някаква комуникация с тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Кой е публикувал за Енигма? Моля, някакви данни за контакт?

Автоматичен превод:
Публикация на timgartz е изтрит
Williamj86
преди 1 месец

Това с кредитна карта ли беше?

Как подадохте възстановяването на плащането? Онлайн форма или телефон? Използвахте ли шаблона, публикуван от предишни потребители, с всичките ви доказателства като начало?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 месец

здравей колега


не, беше с дебитна карта и използвах шаблона и доказателствата, които продължавам да получавам е, защото това е онлайн казино, ще бъде трудно, но никой не ме слуша, страдам от заекване, така че се боря по телефона в най-добрите моменти, така че Не знам дали разбират какво се опитвам да им кажа или предполагат какво се опитвам да им кажа, но започнах оплакванията, за да видя какво се случва там

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Да, те просто казват „всички плащания бяха приети чрез 3d бла бла бла"


помолих ги за касови бележки и те не ми отговориха

Автоматичен превод:
1...215 216 217...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини