ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 188)

преди 1 година от kirekin
|
499508 преглеждания 5221 отговора |
|
1...187 188 189...264
Добавете пост
paulmcewan05
преди 1 месец

Добре, но ти имаш mastercard (45 дни), аз имам карта Visa (30 дни), така че трябва да изчакаш още 8 дни. Може би ще ги получа, тогава това са 8 дни днес за мен общо 38 дни.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Мръсна офшорна измет

Автоматичен превод:
pitcherreece
преди 1 месец

ти го знаеш! те не заслужават нито стотинка

Автоматичен превод:
Larryking
преди 1 месец

Добре, казаха ми 45 дни преследване на дебитна карта и след това нагоре

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

имаш ли mastercard? Случаят ми за сторнирани плащания е регистриран на 12 август и на този ден те решиха да го вземат с търговеца, сега са минали 38 дни. Преди да получа възстановяване след 2-4 дни след изтичане на 30 дни. Малко се притеснявам, защото още не са пристигнали. И ако попитам revolut, те могат да ги отменят. Revolut е малко странен. Някои от моите възстановявания те приемат и същият търговец следващия път, когато декоинират хаха

Автоматичен превод:
Larryking
преди 1 месец

Добре, може би просто изчакайте, тогава аз преследвах моите веднъж седмично, но зависи от вас дали е твърде дълго, бих попитал грубо

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Какво имаш предвид с преследван?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой знае ли за търговци на kunava kai pnmm, които използват spin по-добре

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

сега ги попитах! Дано ми помогнат или в най-лошия случай да ги отхвърлят. Нямам търпение повече хахаха

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Те ми казаха:


Благодаря ви много за подробностите, които споделихте досега. Виждам, че проблемът е по отношение на споровете за Cloudbased Scripthub.


За да съм сигурен, че получавате правилния вид поддръжка, повдигам вашия случай до нашия екип за картови плащания. Обикновено им отнемат 2 работни дни, за да се справят със случаите. След като техният преглед приключи, ние ще ви актуализираме и ще ви уведомим. Благодаря предварително за търпението.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никой не успя да проследи

РЕКЛАМНА УСЛУГА БРЮКСЕЛ?

аз ти благодаря

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 месец

благодаря ви

Автоматичен превод:
Larryking
преди 1 месец

Моите сторнирания на плащания бяха повдигнати от отдела за жалби за сторнирания на плащания, но който и да ги е повдигнал, екипът за сторнирания на плащания иска актуализация

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.

те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.

(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Те ще го подредят, след като са замесени, тъй като знаят, че ще трябва да им върнат всички обратно с лихвите след години, когато загубят делото

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Когато стигнете до дребните детайли, всичко е ясно, мисля, че тъй като банките чуват казиното, те просто го отхвърлят, не искат да се занимават с него, но след като омбудсманът се намеси и те правилно разследват и застанат на ваша страна, те нямат крак, на който да стъпят, жалко, че трябва да се стигне толкова далеч, за да се разреши наистина

Автоматичен превод:
преди 1 месец

И Pixeleum, и Wintermads поискаха моите банкови карти и извлечения, колко време след този процес им отне „разследването" и колко време, докато започнат възстановяване на средства? Трябва ли да им оказвам времеви натиск?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Да, това е деффо! Казах в изказването си, че персоналът просто е мързелив и си измива ръцете, че след като загубят делото, сами си връщат парите и лихвите, но ако направят сторниране, това не им струва нищо!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

всъщност е лошо, ясно е, че търговците работят незаконно и недобросъвестно, но те просто го отхвърлят от мързел и се надяват, че няма да се върне, надяваме се, че следят това да се случи и създават някакъв протокол, за да се справят с него отколкото цитирам ToS на MasterCard, смешното е, че MC го ескалираха сами, когато се свързах

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Предполагам, че MyBookie.ag не може да ми изпрати колекции поради тези плащания, обработени в Индонезия и Истанбул. Защо изобщо биха изпратили имейл, че са ми възстановени сумите, но трябва да платя сметката си? Дали просто търсят, защото нямат почва? Беше само 600$, но те разбиха линиите ми по средата на играта. Как капитал едно ще се справи с това? file

Автоматичен превод:
1...187 188 189...264
Отидете на страницаот 264 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини