Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.
те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.
(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Автоматичен превод: