Анулирана ли е картата ви, ако изпращате банкови извлечения, бих покрил всяка чувствителна информация като номер на сметка адрес и др. Ако картата ви е анулирана, те не могат да направят нищо с нея. Не мисля, че могат да направят нещо с първите 6 цифри на картата, но проверете отново, обадете се на банката си относно това, ако имате отворен случай и получете съвет
Has your card been cancelled if you send bank statements I would cover any sensitive information like account number address ect. If your card has been cancelled then there is nothing they can do with it. I don't think they can do anything with the first 6 digits of a card but double check call your bank regarding this, if you have an open case and get some advice
Да, казиното определено е незаконно, аз също ги помолих да затворят акаунта ми, тъй като започнах да играя хазарт поради справяне с диагнозата C.long история накратко, те не ми позволиха да депозирам 1400,00 и да играя 24 часа солидно се опитаха да изтеглят средства не ми позволи да искам лична карта. Продължиха да се опитват да качат ID и да изпратят по имейл и те не го изпуснаха. Един ден не можах да вляза. Говорих със съветник, който каза платформа. Работеше, опитайте друго устройство. Така че все още не направи нищо. Поразрових се малко и ukgc блокира сайта в Google за играчи от Обединеното кралство. Изпращам им имейли относно моите средства повече от месец и нищо
Yes the casino is definitely illegal I also asked them to close my account due to me turning gambling due to dealing with being diagnosed with C.long story short they didn't they allowed me to deposit 1400.00 and play for 24hrs solid tried to withdraw funds would not let me wanted ID. Kept trying to upload ID and send via email and they would not except it. Couldn't log in one day. Spoke to advisor who said platform. Was working try different device. So did still nothing. Did a bit of digging and the ukgc had blocked the site on Google to UK players. Been emailing them regarding my funds for over a month now and nothing
Само за измама с действия. Днес получих писмо с въпрос дали имам нужда от подкрепа
Only to action fraud I recived a letter today asking if I need support
Ето защо трябва да се свържете с търговеца. Името на компанията във вашето извлечение и ги помолете да ви върнат сумата. Ясно е, че казиното е лайно и просто не им пука, тъй като са получили парите си. Това е типично поведение на някои измамни казина.
Thats why you should contact the merchant. The name of the company on your statement and ask them to issue you a refund. It is clearly that the casino is sh*t and simply don't care as they got their money. This is typical behavior of some rogue casinos.
Имам всички транзакции с изключение на 1 компания, ewave изглежда са свързани една с друга. Най-накрая имам адреса за ewave. Но всички останали основно идват от уеб портал на улица Портланд в Лондон. Свързах се с grotobook, който ми отговори и ме помоли за лична карта, снимка, на която я държа и снимка на банковата ми карта. Казаха, че съм им изпратил данните за анулираната карта, първите 4 и последните 4 числа. Те се върнаха и казаха. Имаха много транзакции за тази карта. Когато поисках подробности за поръчката на закупените артикули, номер на сметката, адрес, където артикулите бяха изпратени до ect ect, те отказаха да ми изпратят тази информация. Казах им, че ако не предоставят това, ще предам цялата кореспонденция на банката, те казаха, че банката ще застане на тяхна страна, тъй като направих плащанията през защитен сървър
I have all the transactions apart from 1 company ewave seem to be all related to each other I have the address for ewave finally. But all the others are basically coming from a Web portal In portland st in London. I reached out to grotobook who replied and asked me for ID a picture of me holding it and a photo of my bank card Lol. They said I sent them the cancelled card details first 4 and last 4 numbers. They came back and said. They had a numerous transactions for that card. When I asked for order details of items purchased account number address where items where sent to ect ect they refused to send me this information. I told them if they don't provide this I will pass all the correspondence on to the bank they said the bank will side with them as I made the payments through a secure server
Къде е адресът на ewave - страсбург ли е?
Всичко това е доказателство за вас, дръжте го. Знам за Portland St и имам приятел в полицията, който ще разследва 🔎, така че това ще бъде следващата седмица! Може би тогава ще получим данни за престъпността и ще ни възстановят парите
Where is the address for ewave - is it strasbourg?
Its all evidence for you, keep hold of it. I am aware of portland St and I have a friend in the police who is going to investigate 🔎 so this will be next week! Maybe get crime numbers then and we could be refunded
Получих отговор от тях, след като го направих. В отговор те застанаха твърдо на лъжите, че са просто компания за изкуство и закупих изкуство от тях. Те използваха линията. Всички въпросни транзакции бяха обработени правилно с пълна 3D Secure (3DS) проверка и заявка, че получих изкуство, сега ще се свърже с моята банка, за да повдигне възстановяване на плащане, тъй като не съм получил изкуство, те най-вероятно ще улеснят фалшивите транзакции, за да подкрепят извлечението.
I received a response from them after doing so in there response they stood firm on the lies that they are just an art company and I purchased art from them they used the line all transactions in question were processed correctly with full 3D Secure (3DS) verification and state I received art will now contact my bank to raise a chargeback as I have received no art, they will most likely facilitate fake transactions to back there statement.
Заплашиха ме да ме преследват за измама, защото продължавах да ги преследвам!! Трябва наистина да се обадя в банката и да оправя всичко това
They threatened to pursue me for fraud because I kept hounding them!! I need to call the bank really and sort all this out
Pixeleum.io Не ме интересува, все още им изпращам имейли всеки ден. Негодници хаха!!
Pixeleum.io I don't care, I'm still sending them emails everyday. Scoundrels haha!!
Получих и същите заплахи, защото вярвам, че те всъщност са компания за изкуство, но правят сенчест бизнес. Свързването с вашата банка и повдигането на възстановяване на плащане сега може да е единствената опция. Visa и Mastercard честно трябва да сложат край на всичко това.
Received same threats too it’s because they actually are an art company I believe but do shady business.Contacting your bank and raising a chargeback may now be the only option. Visa and Mastercard honestly need to put a stop to all this.
Разбирам, добре, ако търговецът е Ewave, трябва да изпратите имейл до Ewave (може би можете да намерите данните за контакт тук) и да ги помолите за актуализация на състоянието на вашата поръчка, тъй като не сте получили нищо.
Те са прави, че банката ще застане на тяхна страна, ако подадете молба за връщане на плащане поради измама, тъй като сами сте разрешили плащането. Но ако подадете сторниране на плащане за липса на доставка на стоки или за анулирани поръчки, имате повече шансове за успешно възстановяване, тъй като търговецът трябва да докаже, че е изпратил стоките, но не може.
I see, well if the merchant is Ewave you should send a mail to Ewave (maybe you can find the contact details here) and ask them for an update on your order status as your received nothing.
They are right that the bank will side with them if you file for a fraud chargeback since you did authorize the payment yourself. But if you file a chargeback for no delivery of goods or for cancelled orders you have more chance for a successful refund as the merchant needs to proof they send the goods which they can't.
Имате ли имейл, имам физическия им адрес, това е всичко?
Have you email I have their physical address that's all?
Mydate е grotobook, същото като helpersm, всички регистрирани на 85 portland st, използвайте duckduck go
Mydate is grotobook same as helpersm all registered at 85 portland st use duckduck go
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.