ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 189)

преди 1 година от kirekin
|
488013 преглеждания 5148 отговора |
|
1...188 189 190...260
Добавете пост
преди 1 месец

Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.

те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.

(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Интересно ми е да видя как ще се развие това! Аз лично мисля да се свържа с омбудсман. За да получа всичко, което мога да върна от всички казина santeda. Управлявах само wintermdse от goldenbet. Дръжте всички нас в течение какво се случва 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Свързах се с омбудсмана. Изпратих всички "разписки" на казиното, които получих от поддръжката на казиното. Пише, че ще получа отговора след 30 дни.

беше 30.07.2024, да чакам ли или по-добре да му пиша? Или трябва да е 30 работни дни? 😅

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, някой занимавал ли се е със света на съответствието в Кипър или kenava?

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
carsix79
преди 1 месец

Не го направих, през моята банка е

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
преди 1 месец

Някой има ли шаблон, който да изпрати на вашата банка/компания за кредитни карти, обяснявайки пристрастеността ви към хазарта и също така неправилни търговски кодове

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Мисля, че тази връзка съдържа шаблоните на: https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Много хора смятат, че са намерили голям „късмет" в омбудсмана и той ще се погрижи за всичко друго вместо тях, но това не е така.

Омбудсманът проверява дали банката е допуснала грешка; банката не е длъжна да извърши връщане на плащане. Това важи само ако данните на картата са били известни на трети лица, в който случай банката трябва да действа; във всички останали случаи няма задължение. Често цитираната точка 12.8 от VISA може да работи, но виждам шанс от 20%.

Би било страхотно, ако мога да участвам в незаконен хазарт с фалшиви кодове и след това просто да си ги върна, залагайки без никакъв риск.


Омбудсманът ще проверява дали транзакциите са проверени; ако е така, банката е изпълнила задължението си.

Всичко останало е личен спор и банката не е длъжна да го наблюдава. Дори ако омбудсманът е казал, че банката е трябвало да извърши връщане на плащане, тя не е длъжна да го прави, омбудсманът не е правно обвързващ. И не ми е известно да има решения от различни държави, които да са в полза на играча; те са склонни да решават срещу играча.

Играчът носи отговорност за плащанията си с картата, а не банката. И нещо повече, скриването на MCC е малко сива зона. Досега нито един съд не се е произнесъл по този въпрос, според VISA очевидно е забранено, а Mastercard не е коментирал това, само в пресата.


Не знам кой го е написал, но някой се опита да се свърже с Mastercard. Не очаквайте много, Mastercard не комуникира с картодържателите, това е просто съобщение, което изпращат от учтивост, можете да чакате вечно за отговор. Те не коментират това.


По-добре е да вложите енергията си, за да се освободите от хазарта, отколкото да притеснявате омбудсмана. Дори да ви е отговорил, това в никакъв случай не е „добър знак" – омбудсманът си върши работата. Вероятно вече се е занимавал с други 234 случая, свързани с хазарта, и чака отговора на банката, ако изобщо дойде 😉



Не нападам никого с тази публикация, просто описвам моята гледна точка, базирана на собствен опит и изследвания.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Тук има много неверни твърдения. Бих се опитал да избегна изказвания като това, освен ако не сте направили всички необходими проучвания в различните юрисдикции, за които се позовавате.

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

В Обединеното кралство транзакциите с кредитни карти, използвани за хазарт, са забранени. Така че грешният MCC е от жизненоважно значение за това дали дадена транзакция е пропусната или блокирана. Банките не са виновни, че е бил пропуснат, но в рамките на защитата на клиентите им е да повдигнат връщане на плащане в този случай и призовавам хората да отидат при омбудсмана, ако банката им отказва връщането на плащане.

Освен това е незаконно за казино, работещо без лиценз за хазарт, издаден от Обединеното кралство, да приема играчи от Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

DRN-4400536 и DRN-4443965

Потърсете ги в Google, преди да направите неправилни твърдения.


Проблемът е, че банките казват, че няма да направят връщане на плащане, което е невярно, когато се инициира връщане на плащане, тогава шансовете тези компании да се върнат са много ниски.

Много банки в Обединеното кралство отказват/отказват да действат и омбудсманът им казва да действат сега или сами да носят отговорност за тези решения.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Той все още ми помага, дори и след като си върна купища от тях, тъй като иска да си върна всичко, така че може би просто имаш късмет кого ще получиш?

Автоматичен превод:
n4t7wsrz2w
преди 1 месец

Без да стъпвате на пръсти, винаги имате едностранчив поглед, други закони влизат в съображение. Имате тунелно виждане, без да се фокусирате върху други факти. Ако има много неверни твърдения, защо омбудсманът винаги решава срещу играча или банките отказват връщане на плащане?


  • Ако доставчикът на хазарт предлага своите услуги незаконно, участието също е незаконно, възможно нарушение на закона поради участие в незаконни хазартни игри. Може да загубите всички права поради собствените си незаконни действия, съзнателно или несъзнателно.


  • Пране на пари: Всички плащания, независимо дали кодът е скрит или не, са незаконни. Можете да загубите всички права чрез собствените си незаконни действия, независимо дали съзнателно или не.


  • Mastercard / VISA изключват сторнирания на плащания, свързани с хазарт, независимо дали кодът е бил скрит или не. Плащане, получено в замяна в казиното, средствата бяха кредитирани. Отхвърляне дори при неправилен код


  • Спазвайте условията на банките; незаконните цели обикновено са забранени, както и плащанията, свързани с хазарта. Прането на пари също е забранено.


  • Спазвайте приложимите закони: Закон за доставчика на платежни услуги по отношение на оторизираните плащания, оторизираните плащания обикновено са неотменими плащания с кредитна карта и банкови преводи, с изключение на плащания с карти. Възстановяване на плащане само в случай на очевидна измама, шпиониране на данни за карта, непредоставена услуга (много съмнително в случай на хазарт с фалшив код)


  • Кредитните карти служат като заместител на парите в брой; ако плащанията можеха да се повтарят толкова лесно, цялата платежна система би била безполезна.


Не защитавам доставчиците, но доставчиците продължават да съществуват, защото всички им плащаме. Някои правят това, въпреки че знаят, че е незаконно, защото са имали това преди, други го правят несъзнателно.


А за някои се е превърнало в национален спорт да залагат в казиното и след това да начисляват обратно плащане с модифициран код, защото не са спечелили.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

От банката ми казаха, че парите дори не отиват във фирма, а в сметка на едно лице! неговите фалшиви сайтове нямат шанс да спечелят и ако спечелите много, те не изплащат!

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Тези незаконни казина преследват хора с проблеми. Ако много хора тук нямаха проблеми на първо място, те нямаше да депозират в тези сайтове, защото щяха да използват базирани в Обединеното кралство казина, но очевидно всички използвахме блокове, за да сме сигурни, че не можем да депозираме в тези сайтове и тези офшорни казина просто почистват проблемните комарджии, като използват недостатъци във финансовата система.

Сигурен съм, че 99% от хората тук биха признали, че вероятно имат/са имали проблем с хазарта, но те са се опитали да въведат мерки, за да са сигурни, че не могат да залагат...

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Моето виждане не е едностранчиво, тъй като не съм изложил мнение.


Просто заявих, че правите подвеждащи неверни твърдения, което и беше.


например Омбудсманът не е правно обвързващ - да, тук в Обединеното кралство е такъв.

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Банката каза, че не отиват в сайта на казиното, а в нечий личен акаунт нейните фалшиви сайтове с манипулирани игри и ако спечелите големи, те не изплащат само малки печалби, за да ви привлекат!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има няколко съображения:

Ако бяха използвани правилните кодове, тогава или блокирането на хазарта, или забраната за хазарт в случай на кредитна карта в Обединеното кралство биха го спрели.

Използването на неправилен код за заобикаляне на законите на Обединеното кралство е пране на транзакция, проблемът е двоен, банката отказва възстановяване на плащане, омбудсманът казва, че не трябва да отказвате.

Следващата част започна сторниране на плащане, но след това беше оспорено от търговеца, това е мястото, където омбудсманът може да каже, че проблемът не е мой, но ключовият момент, който липсва, е просто да накарам някои банки да разрешат сторнирането на плащането е проблемът.

Освен това това не са хазартни транзакции според кода, така че точката около Visa/mastercard, че не могат да се оспорват хазартни транзакции, е невярна, може би ако са използвали правилния код и сте опитали сторниране на плащане, това ще се приложи.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Wintermads се върнаха при мен и казаха, че им трябват 2-3 седмици за разследване. Трябваше ли други да чакат толкова дълго? Може просто да споря с моята банка.

Автоматичен превод:
1...188 189 190...260
Отидете на страницаот 260 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини