Здравей, Нейтън, не искам да споменавам банката, тъй като имах късмет, че го направиха, мисля, но трябваше да работя в нея, препратиха ме към тяхната поддръжка за хазарт и gamstop и тяхната поддръжка за съвети на граждани и жалбата беше отхвърлена два пъти, но аз просто продължих подчертава психичното ми здраве и т.н. и че има подобни случаи онлайн, при които омбудсманът е изплатил всичко и им го е изпратил, след което започнах случай с омбудсмана и той се свърза с тях бързо след около две седмици, след което те ги направиха, като споменаха за некоректния търговец код Заявих също, че други кредитни карти са ги направили без отговор всички пари са възстановени те са добре запознати, но се опитайте да го изметете, тъй като е неприятно за тях Тогава казах на омбудсмана да напусне случая, тъй като те ги правеха, те ги вдигнаха и след това казаха повече уведомете ни и намерих много от тях. Бях използвал и техния блок за хазарт с карти и при многобройни инциденти измамникът ми се обади да блокирам картата и ми каза да повдигна сторнирани плащания, които те продължаваха да отхвърлят, така че беше деффо да се замита под килима спорен Аз твърдях, че като банка те не действат в моите интереси и са на страната на измамниците и при обаждането, когато започнаха да ги повишават, те се съгласиха Също така заявих, че съм говорил няколко пъти с измама получих нови карти и т.н. относно моите хазартни игри, но те позволиха докато беше блокирано и издадоха поддръжка, беше твърде късно
Hi Nathan do not want to mention the bank as I was lucky they did it I think but I did have to work at it got referred to their gambling support and gamstop and their citizens advice support and the complaint got rejected twice but I just kept at it highlighting my mental health etc and that there are similar cases online where the ombudsman paid it all out and sent them it then I started a case with ombudsman and he contacted them fast after about two weeks then they did them all mentioning about the incorrect merchant code I also stated other credit cards did them with no reply all money recovered they are well aware but try to sweep it away as its hassle for them I then told the ombudsman to leave the case as they were doing them they raised them then said anymore let us know and I found loads of them I had used their card gambling block as well and on numerous incidents the fraud called me to block the card and told me to raise chargebacks which they kept rejecting so it was deffo getting swept under the carpet its contentious I argued that as a bank they were not acting in my interests and siding with the scammers and on the call when they started to raise them they agreed I also stated I spoke several times with fraud got new cards etc about my gambling but they let it run by the time it was all blocked and they issued support it was way too late