преди 1 месец
Все още не съм го направил! Когато имам възможност да създам добър имейл, ще го направя🙂
I have not done it yet! When I get a chance to construct a good email I will🙂
Все още не съм го направил! Когато имам възможност да създам добър имейл, ще го направя🙂
I have not done it yet! When I get a chance to construct a good email I will🙂
Получих същия отговор тук. Изглежда, че cashbulls или няма връзка с Mydates, или се опитва да избегне възстановяване на средства.
Надяваме се тези, които са успели, да отговорят тук как са го направили.
Got the same reply here. Looks like cashbulls either have no link with Mydates or is trying to avoid a refund.
Hope those who succeeded respond here on how they did it.
Надяваме се, че Ritzsergio ни насочва как да го направим. Чувствам, че ще бъдат и grotobook, защото са една и съща компания!
Hopefully ritzsergio directs us how to go about it. I feel they will be grotobook as well, because they are the same company!
Получих това съобщение и от Cashbulls, сега ще им изпратя подходящ имейл.
I also received this message from Cashbulls, I will now send them a proper email.
Ich habe auch diese Nachricht bekommen von Cashbulls, werde jetzt eine ordenltiche Email denen senden.
Имаме нужда от заобиколното решение от ritzsergio за възстановяване на сумата от тях. В противен случай единствената опция би била връщане на плащане.
We need the workaround from ritzsergio for a refund from them. Otherwise the only option would be a chargeback.
изпратих им това:
Уважаема Олга,
Благодаря ви за отговора.
Трябва да изразя загрижеността си относно неоторизираните транзакции, обработени през вашия платежен портал към незаконни уебсайтове за хазарт. Въпреки че Cash Bulls е доставчик на софтуерни услуги, използването на вашата платформа за подобни дейности е тревожно.
Настоявам да се свържете с участващите незаконни търговци и да принудите отмяната на тези транзакции. Според вашите правила и условия подобни транзакции не трябва да бъдат разрешени. Разочароващо е, че досега не са предприети действия за справяне с този проблем.
Ако не бъдат предприети незабавни действия, няма да имам друг избор, освен да ескалирам този въпрос още повече.
С Най-Добри Пожелания,
[Твоето име]
Ще ви кажа какво отговарят, бих изчакал ritzsergio, youssf е прав
ive sent them this :
Dear Olga,
Thank you for your response.
I must express my concern regarding the unauthorized transactions processed through your payment gateway to illegal gambling websites. Although Cash Bulls is a software services provider, the use of your platform for such activities is alarming.
I insist that you contact the unlawful merchants involved and force the reversal of these transactions. According to your terms and conditions, such transactions should not be permitted. It is frustrating that no action has been taken so far to address this issue.
If no action is taken promptly, I will have no choice but to escalate this matter further.
Best regards,
[Your name]
I will tell you what they reply, I would wait for ritzsergio, youssf is right
Grotobook ми отговори и ми каза, че по принцип банката ще застане на тяхна страна, защото аз разреших транзакциите, въпреки че не съм купил нищо от тях. Освен това ме помолиха да предоставя документ за самоличност със снимка и копие на банковата си карта, очевидно не съм го предоставил. Моята банка основно казва, че поради уникалния ми ip адрес искът ми е неуспешен. Обжалвам, тъй като няма нищо общо с моя ip адрес и не само, че моят ip адрес дори не е регистриран на домашния ми адрес, той е регистриран в център за данни на 300 мили на сървъра за бизнес данни на сина ми. Докладвах grotobook mydate и Helpersm и cleverprix за измама с действие, тъй като е същата компания/лице, което е регистрирано, време е да спрем тези престъпници.
Grotobook wrote back to me and told me that basically the bank will side with them because I authorised the transactions even though I did not purchase anything from them. They also asked me to provide photo ID and a copy of my bank card obviously I didn't. My bank basically are saying due to my unique ip address my claim has been unsuccessful. I am appealing as it has nothing to do with my ip address and not only that my ip address is not even registered to my home address it is registered at a data center 300 miles away on my sons buissness data server. I have reported grotobook mydate and Helpersm and cleverprix to action fraud as its the same company/person who it's registered too it's time to stop these criminals.
Ще направя същото! Ще ги докладвам всички. Имате ли копие от това, което казахте, за да мога основно да подкрепя вашите точки и т.н.?
I will do the same! I will get them all reported. Do you have a copy of what you said so I can basically back your points up etc..?
По същество това е въпрос и отговор, не запазих копие от доклада, просто обяснете колкото можете, като дадете възможно най-много подробности. Не добавих всички отделни, тъй като всички те са свързани, така че когато стигнете до част от бизнеса, уверете се, че целият бизнес е свързан mydate grotobook (duckduckgo) за информация и просто добавете всичко заедно.
It's basically a question and answers, I didn't keep a copy of the report just explain as much as you can giving as much detail. I didn't add all individual as they are all linked so when you come to part of business make sure that all the buissness are related mydate grotobook (duckduckgo) for info and just add it all together.
здравейте момчета, много ме мотивирахте да се отърва от тези ужасни сайтове, наскоро пуснах имейл до wintermdse, някой знае ли как мога да се свържа с pixelum.io cork?
hi guys you lot have motivated me to get rid of these horrible sites, I’ve recently put an email through to wintermdse, anyone know how I can contact pixelum.io cork?
Разбира се, банката ще го игнорира. Ако подадете иск за неразрешено плащане, но сте направили 3DS потвърждение при депозиране в (нелегалното) казино, губите правото да предявите иск на базата на измама, тъй като единственият, който би могъл да одобри плащането, сте вие.
Единствената възможност за успешно връщане на плащане е да се свържете с търговеца, който се вижда на транзакцията ви, и да го помолите за възстановяване на сумата, тъй като не сте получили поръчката си и/или искате пълно анулиране. Тъй като повечето от тези търговци са фиктивни уеб магазини, обработвани от процесори за обработка на плащания като cash bull, zinzipay и т.н., търговецът няма да отговори, така че можете да подадете сторниране на плащане с имейла, който сте изпратили за вашето анулиране, или да ги помолите за актуализация относно пратката на вашите стоки.
И тъй като 90% от търговците няма да се борят с вашето връщане на плащане, вероятно ще успеете и ще получите възстановяването на сумата. Тъй като те не желаят да привлекат вниманието на MasterCard като фалшив уеб магазин, който обработва плащания за (незаконни) казина и дори може да се разглежда като пране на пари в някои случаи.
Разбира се, трябва да заявя, че не трябва да се възползвате от тази работа и да го правите само когато сте се свързали с казиното на вашето теглене, което е било отхвърлено или казиното работи незаконно и трябва да сте наясно с това (както повечето са, но не ми пука😉).
Of course the bank will ignore it. If you make a claim for a unauthorized payment but did do a 3DS confirmation when depositing to the (illegal) casino you lose the right to claim on fraud base since the only one who could have approved the payment would be you.
The only option to get successful chargeback is to contact the merchant that is visible on your transaction and ask them for a refund as you did not receive your order and/or want a full cancellation. Since most of those merchants are dummy webshop being processed by payment processors as cash bull, zinzipay etc. the merchant wont respond so you can file a chargeback with the e-mail you sent for your cancellation or asking them for an update on the shipment of your goods.
And as 90% of the merchants will not fight your chargeback it is likely that you will succeed and get your refund. Because they do not wish to get the attention of MasterCard for being a fake webshop that process payments for (illegal) casinos and could even be seen as money laundering in some cases.
Of course I have to state that you should not exploit this work around and only do so when you have reached out to the casino of your withdrawal that has been rejected or the casino is illegal operating and should be aware of this (as most are but do not care😉).
Също така wintermdsm поиска моите банкови извлечения за доказателство за транзакции и първите шест цифри от номера на карти, това нормално ли е? Да ги пратя ли?
Also wintermdsm asked for my bank statements for proof of transactions and first six digets of card numbers, is this normal? Should I send them?
Наистина банката играе на глупави просяци. Имах международни блокове и блокове за хазарт в сметката си, когато тези транзакции бяха извършени, те изтеглиха плащанията в €, когато попитах банката защо са разрешили транзакцията да излезе, те казаха, че търговците всъщност са приели плащанията в £ поради ГРЕШНО КОДИРАНЕ за отмяна системата. Но банката ги е пуснала като плащания в евро, ако са знаели, че се случва, тогава защо не са го спрели, така че са признали измамни транзакции. Smh, те не искат да признаят грешката си. След това ми казват за моя ip адрес, което е без значение, като казват, че използвам онлайн банкирането си и какво от това. Както казах, IP адресът ми е регистриран на бизнес сървъра на синовете ми в център за данни на 300 мили разстояние, всичко, което те могат да видят, е когато влизам и излизам от онлайн банкирането.
I did the bank are playing silly beggers. I had international blocks and gambiling blocks on my account when these transactions where made they took the payments out in € when I asked the bank why they allowed the transaction to go out they said the merchants actually took the payments in £ due to MISCODING to override the system. But the bank put them through as € payments if they knew it was happening then why didn't they stop it so they have admitted fraudulent transactions. Smh they don't want to admit their error. Then they tell me about my ip address which is irrelevant saying I use my online banking so what. As I said my ip address is registered to my sons buissness server at a data center 300 miles away all they can see is when I log in and out of online banking.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.