ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 187)

преди 11 месеца от kirekin
|
332380 преглеждания 3770 отговора |
|
1...186 187 188...250
Добавете пост
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

Все още не съм го направил! Когато имам възможност да създам добър имейл, ще го направя🙂

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Получих същия отговор тук. Изглежда, че cashbulls или няма връзка с Mydates, или се опитва да избегне възстановяване на средства.


Надяваме се тези, които са успели, да отговорят тук как са го направили.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 1 месец

да

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 месец

Надяваме се, че Ritzsergio ни насочва как да го направим. Чувствам, че ще бъдат и grotobook, защото са една и съща компания!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Получих това съобщение и от Cashbulls, сега ще им изпратя подходящ имейл.

Автоматичен превод:
keejan
преди 1 месец

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
keejan
преди 1 месец

Имаме нужда от заобиколното решение от ritzsergio за възстановяване на сумата от тях. В противен случай единствената опция би била връщане на плащане.



Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

изпратих им това:

Уважаема Олга,

Благодаря ви за отговора.

Трябва да изразя загрижеността си относно неоторизираните транзакции, обработени през вашия платежен портал към незаконни уебсайтове за хазарт. Въпреки че Cash Bulls е доставчик на софтуерни услуги, използването на вашата платформа за подобни дейности е тревожно.

Настоявам да се свържете с участващите незаконни търговци и да принудите отмяната на тези транзакции. Според вашите правила и условия подобни транзакции не трябва да бъдат разрешени. Разочароващо е, че досега не са предприети действия за справяне с този проблем.

Ако не бъдат предприети незабавни действия, няма да имам друг избор, освен да ескалирам този въпрос още повече.

С Най-Добри Пожелания,

[Твоето име]

Ще ви кажа какво отговарят, бих изчакал ritzsergio, youssf е прав

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Grotobook ми отговори и ми каза, че по принцип банката ще застане на тяхна страна, защото аз разреших транзакциите, въпреки че не съм купил нищо от тях. Освен това ме помолиха да предоставя документ за самоличност със снимка и копие на банковата си карта, очевидно не съм го предоставил. Моята банка основно казва, че поради уникалния ми ip адрес искът ми е неуспешен. Обжалвам, тъй като няма нищо общо с моя ip адрес и не само, че моят ip адрес дори не е регистриран на домашния ми адрес, той е регистриран в център за данни на 300 мили на сървъра за бизнес данни на сина ми. Докладвах grotobook mydate и Helpersm и cleverprix за измама с действие, тъй като е същата компания/лице, което е регистрирано, време е да спрем тези престъпници.

Автоматичен превод:
Joddd
преди 1 месец

Ще направя същото! Ще ги докладвам всички. Имате ли копие от това, което казахте, за да мога основно да подкрепя вашите точки и т.н.?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Dt100
преди 1 месец

По същество това е въпрос и отговор, не запазих копие от доклада, просто обяснете колкото можете, като дадете възможно най-много подробности. Не добавих всички отделни, тъй като всички те са свързани, така че когато стигнете до част от бизнеса, уверете се, че целият бизнес е свързан mydate grotobook (duckduckgo) за информация и просто добавете всичко заедно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте момчета, много ме мотивирахте да се отърва от тези ужасни сайтове, наскоро пуснах имейл до wintermdse, някой знае ли как мога да се свържа с pixelum.io cork?

Автоматичен превод:
Joddd
преди 1 месец

Разбира се, банката ще го игнорира. Ако подадете иск за неразрешено плащане, но сте направили 3DS потвърждение при депозиране в (нелегалното) казино, губите правото да предявите иск на базата на измама, тъй като единственият, който би могъл да одобри плащането, сте вие.


Единствената възможност за успешно връщане на плащане е да се свържете с търговеца, който се вижда на транзакцията ви, и да го помолите за възстановяване на сумата, тъй като не сте получили поръчката си и/или искате пълно анулиране. Тъй като повечето от тези търговци са фиктивни уеб магазини, обработвани от процесори за обработка на плащания като cash bull, zinzipay и т.н., търговецът няма да отговори, така че можете да подадете сторниране на плащане с имейла, който сте изпратили за вашето анулиране, или да ги помолите за актуализация относно пратката на вашите стоки.


И тъй като 90% от търговците няма да се борят с вашето връщане на плащане, вероятно ще успеете и ще получите възстановяването на сумата. Тъй като те не желаят да привлекат вниманието на MasterCard като фалшив уеб магазин, който обработва плащания за (незаконни) казина и дори може да се разглежда като пране на пари в някои случаи.


Разбира се, трябва да заявя, че не трябва да се възползвате от тази работа и да го правите само когато сте се свързали с казиното на вашето теглене, което е било отхвърлено или казиното работи незаконно и трябва да сте наясно с това (както повечето са, но не ми пука😉).

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Също така wintermdsm поиска моите банкови извлечения за доказателство за транзакции и първите шест цифри от номера на карти, това нормално ли е? Да ги пратя ли?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 1 месец

Наистина банката играе на глупави просяци. Имах международни блокове и блокове за хазарт в сметката си, когато тези транзакции бяха извършени, те изтеглиха плащанията в €, когато попитах банката защо са разрешили транзакцията да излезе, те казаха, че търговците всъщност са приели плащанията в £ поради ГРЕШНО КОДИРАНЕ за отмяна системата. Но банката ги е пуснала като плащания в евро, ако са знаели, че се случва, тогава защо не са го спрели, така че са признали измамни транзакции. Smh, те не искат да признаят грешката си. След това ми казват за моя ip адрес, което е без значение, като казват, че използвам онлайн банкирането си и какво от това. Както казах, IP адресът ми е регистриран на бизнес сървъра на синовете ми в център за данни на 300 мили разстояние, всичко, което те могат да видят, е когато влизам и излизам от онлайн банкирането.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Pixeleum няма да ви помогне. Те ще кажат, че транзакциите са в блокчейна и че сте закупили изкуство!! Те са крадци

Автоматичен превод:
1...186 187 188...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още