ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 185)

преди 1 година от kirekin
|
547548 преглеждания 5595 отговора |
|
1...184 185 186...284
joeldanielsson1990
преди 2 месеца

Колко време мина, след като се свързахте с тях за първи път?

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 2 месеца

Мисля, че само около седмица, така че мина бързо!

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
преди 2 месеца

Поискаха ли ви екранни снимки на транзакции?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Опитах с банката и отказаха възстановяването. Затова се свързах с тях.

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 2 месеца

да Току-що изпратих банково извлечение, показващо транзакциите на DP W.

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
преди 2 месеца

добре също получих BP* за моите транзакции и те ми казаха, че банката се нуждае от повече време за разследвания също им изпратете извлеченията

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 2 месеца

добре Сега проверих имейлите си с kasha и те първо ме помолиха за банково извлечение, което изпратих. Тогава не чух нищо от тях, нито отговор, но тази сутрин парите бяха в банковата ми сметка, около 1000 евро.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще съм много благодарен, ако някой знае къде мога да изпратя имейл на посочените по-долу дилъри на kunava и PNMM за възстановяване

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
преди 2 месеца

Дава ми надежда, бях в контакт с kasha от около месец относно това и портфейлът на BP иска допълнителна информация, най-новите KYC документи, така че се надявам да видя възстановяването си скоро!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте на всички оригинали!

Някой да е имал новинарска линия, бърза кратка информация?

CardinalCommerce е автентификаторът за тези търговци.

Свързах се с тях, но те също си измиха ръцете, някой иска ли да опита да се бие с тях?

Получих моята gdpr информация от тях, къде е списъкът с плащания, fomiliane, quickbit и т.н.

Направих фалшив депозит, който отиде при търговец на fomiline, а cardinalcommerce беше брокерът на платежните услуги.


Автоматичен превод:
denispyth
преди 2 месеца

Добре, подайте жалба до банката сега

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 месеца

Здравей J,

Успях да получа обратно плащане чрез кредитната си карта, но нямах късмет с дебитната си карта (Starling Bank). Имахте ли някакъв успех в повдигането на сторнирания на плащания срещу дебитни транзакции?


Нейтън

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Повечето хора в тази тема тръгнали ли са по пътя на връщане на плащане? Някой действително имал ли е успех с възстановяването на неправомерно взетите депозити от казино. т.е. от вашата кредитна карта. Само за потребители в Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжалявам за спама момчета. Някой имал ли е контакт от тези транзакции:

albedosend.com

албедосенд

REDWERKONLINE

AVELEY COMPANY LIMITED

ZPDG

Busko Skins

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 месеца

Jokabet ми възстанови част от сумата, но освен този път за връщане на плащане.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 месеца

Да, макар и болезнено проточен чат/разговор на живо с Чейс, те го направиха вместо мен, въпреки че са Mastercard и продължиха да говорят за хазарта, но след като им казаха, че не е, те най-накрая започнаха.

Просто чакам barclaycard (кредитна карта) да завърши, като се надявам, че всичко ще мине, но отново се опитвам да обясня, че VISA го позволява, тъй като кодовете са неправилни, отнема много време, надявайки се да кредитират веднага, а не 15-те дни, които човекът каза би по телефона

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Банката е копирала дебитна карта от около 35 досега само две са изгубени с кредитна карта и дебит, докато са преминали като паричен превод, не могат да ги възстановят, те все още имат около 50 плюс чакаща дебитна карта, ако двете са неуспешни

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Страхотни новини, гледайки банковите жалби, които омбудсманът е отхвърлил, това е защото банката отказва да ги обработи. Малко вероятно е тези компании да оспорят възстановяването на плащането, тъй като ще трябва да признаят, че са действали незаконно.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 месеца

Благодаря, приятелю, може би ще опитам да опитам отново с дебитната си карта!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Интересно, с кого банкирате, ако нямате нищо против да попитам? Освен това Visa или Mastercard беше?

Автоматичен превод:
1...184 185 186...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини