ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 185)

преди 11 месеца от kirekin
|
331908 преглеждания 3770 отговора |
|
1...184 185 186...250
Добавете пост
Mrtasty93
преди 1 месец

Наистина ли? Свързахте ли се с тях? Спомням си, че видях това име сега, като се сетих за него! Благодаря за това🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

Бихте ли ми го изпратили, ако ви дам своя Pvt. Изпратете имейл, приятел?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Да, и техният отдел за оплаквания беше в годишен отпуск и ще провери моя случай, когато се върнат

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей

Някой знае ли нещо за:


CLX Argon Unit, СТИКЕРИ Лондон, RBKGM, CP Wallet

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Mrtasty93
преди 1 месец

Ще бъде 2 години празник 😀

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 1 месец

Наздраве приятелю!!

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Glamors12 е изтрит
Glamors12
преди 1 месец

Винаги можете да се противопоставите на плащането с Revolut, като подадете сторниране на плащане.


Вероятно търговецът не е дебитирал резервацията и е оставил тя да се провали, поради което сте видели, че плащането е възстановено или отменено. След това търговецът прави корекция и дебитира сумата „отново", но вече успешно, което се показва като офлайн.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Youssf
преди 1 месец

На 2.7 направих плащане, което отиде успешно при търговеца helpersm.

19.7 Изпратих заявка за възстановяване на сумата до доставчика на платежни услуги.

На 21.07 плащането ми беше върнато по сметката.

На 24.7 плащането беше дебитирано от акаунта ми като офлайн плащане.

Наистина не разбирам как.

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
carsix79
преди 1 месец

Кои търговци са под това? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
Публикация на carsix79 е изтрит
Glamors12
преди 1 месец

Изпратихте ли заявката за възстановяване директно на търговеца или се свързахте с Revolut, за да подадете иск за връщане на плащане?


Възможно е да са възстановили сумата и след това да са я дебитирали отново, за да избегнат връщане на плащане, тъй като първоначалното плащане е получило възстановяване.


За второто плащане можете да подадете връщане на плащане поради измама, тъй като не сте ги упълномощили.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
Glamors12
преди 1 месец

Те ви таксуваха 300 евро за връщанията тогава? отвратително! Мразя тези хора. Само ако можехме да ги затворим всички. Не ми пука повече за парите, искам повече невинни хора като нас да спрат да стават мишена. Никой не иска да защитава комарджия!

Автоматичен превод:
1...184 185 186...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още