ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 184)

преди 1 година от kirekin
|
560629 преглеждания 5629 отговора |
|
1...183 184 185...286
Klikken
преди 2 месеца

С upport@luxtell.eu


Не знам дали е правилният, но никой не отговаря на имейлите на този адрес, така че вероятно е правилният 😅


Уебсайт: Luxtell.eu (базиран в Лондон)

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как намирате данните за контакт? Google изглежда няма повечето от тези компании, търся Balon tech, Newton OS и ZPDG

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 месеца

В кой сайт за казино сте направили balon tech

Автоматичен превод:
vardhanudapa001
преди 2 месеца

Национален залог, те също използваха Newton OS

Вело залог направи ZPDG.



Автоматичен превод:
kixiy42611
преди 2 месеца

Как подходихте към вашите имейли до NIKOTPF? ако нямате нищо против да дадете някакви насоки.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина е трудно да се проследят някои от тези търговци.

Оспорих транзакциите с моята CC компания, но те бяха отхвърлени за връщане на такса и раздел 75 (какъвто и да е).

Ние.нямаме подкрепа и тези търговци просто се измъкват.

Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 2 месеца

С кого е CC? Имах успех с дебитна карта с Chase Mastercard. Просто опитвам barclaycard сега, които работят с Visa, има две решения на омбудсмана на FOS, които ни подкрепят, когато банките отказаха сторнирания на плащания, след което бяха отменени, потърсете в Google или като алтернатива мога да предоставя информацията

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 месеца

Аз съм със Santander (Mastercard), който днес ме посъветва, че тъй като направих тези транзакции, те не могат да направят нищо.


Свързах се и с въпросните търговци и чакам отговори.


Бихте ли дали някакви насоки?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 месеца

здрасти

CC е част от Ocean Finance на Capital One.

Моля, можете ли да ми предоставите информацията.

Автоматичен превод:
SkyT
преди 2 месеца

Не съм имал директни отношения със Santander, но банковата карта Chase е дебитна Mastercard.

Обадих се на Chase, тъй като бях посъветван да го направя, и тогава ме информираха, че въпреки че направих плащания към тези сайтове за хазарт, те са използвали неправилните кодове, за да заобиколят блокирането на хазарта, първоначално те казаха, че Mastercard не се занимава с връщане на плащане за хазарт, но след известно време като настоявам, че това не са хазартни транзакции, те в крайна сметка са ги обработили като непредоставени стоки/услуги и са използвани неправилни данни.

Ако вашата карта Santander е кредитна карта, плащания за хазарт не трябва да се приемат, бих им се обадил, уведомете ги, че компаниите във вашето извлечение не са предоставили стоките и услугите, бъдете честни и кажете, че сте одобрили хазартни транзакции, но тези компании не са хазартна компания. Разберете какви услуги е трябвало да предложи чрез банката и след това настоявайте да таксуват обратно. Потърсете това в Google DRN-4400536, разгледайте какво казва омбудсманът относно неправилните кодове, това трябва да е основата на аргумента, тъй като кредитните карти трябва да блокират хазартни транзакции, но няма да го направят, когато се използват неправилни кодове, следователно има много добър шанс за връщане на плащане успех.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имаше връзка, предоставена от друг потребител, която е страхотен шаблон - давам признание на тях, това не е мое. Трябва да повторите, че има блокиране на хазарта на ВСИЧКИ кредитни карти поради законодателството на Обединеното кралство.

Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.

Дата на транзакция: [Дата на транзакция] Сума: [Сума на транзакция] Име на търговеца: [Име на търговец]

Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, РЕДАКТИРАЙТЕ СЪОТВЕТНО: Бях поставил блок за хазарт в сметката си преди няколко години, за да предотвратя транзакции, свързани с хазарт.

За съжаление наскоро получих рецидив и депозирах средства в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).

Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.

Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.

Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, искам обратно плащане.

В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.

Благодаря ви за съдействието.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Горното също може да бъде променено

да кажем VISA

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 месеца

Оценявайте информативния отговор.


картата ми е дебитна, а не CC, без блокиране на хазарта, въпреки че съм блокиран чрез GAMSTOP.


така че не съм сигурен, че ще работи за мен 🙁

Автоматичен превод:
SkyT
преди 2 месеца

И аз не съм сигурен, потенциално просто да тръгнете по пътя на неправилни кодове, използвани за заобикаляне на системата/незаконно за компания за залагания да работи в Обединеното кралство без лиценз на UKGC, ако бяха регулирана компания, тогава gamstop щеше да работи и да ги предизвика върху никакви стоки или услуги, предоставяни от тези трети страни. Мисля, че трябва да отбележа, че ми покажете доказателство, че съм получил стоките/услугите от X компания, която твърди, че е софтуерна компания/образователни услуги (променете според изискванията). Някои от тези в изявлението ми са дигитално изкуство, училища и компютърен софтуер.


Изглежда, че FOS ще подкрепи потребителя, ако бъде предизвикан правилно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile

На тези екранни снимки можете да видите опита ми да възстановя парите заедно с банката Revolut. Изглежда, че тези търговци / Expressiveera и ArtaiBuy са успели да получат доказателства, че са ми изпратили стоките, свързани с транзакцията, не разбирам как. Показвам ви това само за да разберете колко са напреднали в тази схема.

Автоматичен превод:
denispyth
преди 2 месеца

За какви стоки и услуги бяха? Имате ли хазартен блок на място с revolut? Ако е така, проверете онзи шаблонен имейл за кодовете на търговците и заобикалянето им може да си струва?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблемът, който всички имаме, е, че се борите с него на два фронта, изглежда, че банките не са склонни да помогнат, въпреки че Visa и Mastercard казват, че се прилага връщане на плащане, тъй като те са използвани неправилни кодове и попадат под условията на 12.7 VISA.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Сумата ми беше възстановена от „BP W LOADING"!!

Тази сутрин парите пристигнаха по сметката ми. Но не помня кой от всички имейли, които изпратих, бяха те. Но както и да е, те ми върнаха парите, така че си струва да проверите, че ако ги имате...

МИСЛЯ, че "каша" ми възстанови сумата, но не съм сигурен.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file Правя ли изобщо това, което ми казват? Това е точно както направи grottobook.

Автоматичен превод:
denispyth
преди 2 месеца

Направих го, след което те ми отговориха, че сте направили транзакциите чрез 3D проверка и сте получили услугата, така че загуба на време! просто накарайте банката да го направи, печелите всеки път

Автоматичен превод:
1...183 184 185...286
Отидете на страницаот 286 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини