преди 2 месеца
0
Така за първи път търговецът отговори на претенциите ми
HelpersM Pro и Mydates, които водят до Grotobook.
Някой има ли опит с тези търговци, които отговарят на вашето възстановяване на плащане?
Или идват с някаква фалшива история, за да отменят сторнираните плащания?
So for the first time the merchant responded to my claims
HelpersM Pro and Mydates which both lead to Grotobook.
Anyone having some experiences with these merchants that do respond on your chargeback?
Or do they come with some false story to get the chargebacks cancelled?
Да, но това беше преди 2 месеца. Те ми отговориха и ми казаха, че ще възстановят сумата, отнеха 2 дни, след което всички Slideflair бяха възстановени.
Yes but this was like 2 months ago. They replied and told me they would refund, took 2 days then all Slideflair was refunded.
Днес се свързах с моята банка, която не можа да направи абсолютно нищо, каза ми да се свържа с измамници, които също казаха, че нищо не може да се направи. Губя всякаква надежда сега, тъй като опитвам всеки възможен имейл в тази тема, който мога да намеря, че връзките към моите транзакции дали някой е имал някаква радост??
Наистина трябва да се свържа със собствениците на velobet, rolletto, goldenbet и т.н. някой има ли имейла?
I have contacted my bank today who couldn’t do anything at all, told me to contact action fraud who have also said nothing can be done. I’m loosing all hope now as I’m trying every email possible in this thread that I can find that links to my transactions has anyone had any joy??
I really need to contact the owners of velobet, rolletto, goldenbet etc does anyone have the email?
Уверете се, че изпращате имейл на payswix, тъй като те се управляват от тях. Изпратих имейл на собственика и накарах някой да се свърже с мен веднага
Make sure you email payswix as that’s who they are run by. I emailed the owner and got someone to contact me straight away
Някой да е имал работа с Nationalbet? Транзакциите се показват като Balon и Newton OS. Моята е кредитна карта, така че се надявам раздел 75, ако възстановяването на плащането е неуспешно
Anyone had dealings with Nationalbet? Transactions show as Balon and Newton OS. Mine is a credit card so hopefully section 75 if chargeback fails
Мога ли само да попитам дали discord или електронната таблица все още работят с данни за контакт. Трябва да събера информация за контакт за много търговци 😫 Моя собствена вина, че съм пристрастен, знам, преди някой да вложи два пенса в ad*ckhead.
но взех всички мерки, които можах, блокирах хазарта в банка и карти, предупредих банката, която дори изпрати полицията до вратата ми, за да провери дали съм добре, присъединих се към gamban, за неопределено време. Но тези безскрупулни шибаници изпращат съобщения и имейли ден след ден, за да изкушат. Дори се регистрирах в един, който вече беше депозирал £200 и спечели £3000 И едва след това се казват ограничения за страната! Е, това трябваше да е от ден точка, така че ще ми върнат парите, моля!
Can I just ask if the discord or spreadsheet is still running with contact details. I need to gather contact info, for a lot of merchants 😫 my own fault for being an addict I know before anyone puts two pence in a d*ckhead.
but I did take all the measures i could, gambling blocks on bank and cards, alerted bank who even sent the police to my door to check I was ok , joined gamban, indefinitely. But these unscrupulous fuckers send message and email day in day out to tempt. I even signed up to one had already deposited £200 and won £3000 And only then does it say country restrictions! Well that should have been from day dot so I will have my money back please!
здравей
Всеки, който е извършил транзакции към следните търговци и е получил възстановяване или дори отговор:
благодаря!
Hi,
Anyone with transactions to the following merchants and received a refund or even an answer back:
thanks!
Payswix помогна ли ви? И кои търговци имат?
Свързах се с тях преди 3 седмици и те ми отговориха със следното:
здравей
Надяваме се, че сте добре. Потвърждаваме получаването на вашия имейл.
Бихме искали да ви информираме, че след проверка на нашите вътрешни системи не забелязахме никаква активност с посочения от вас номер на карта. Поради това бихме искали да ви помолим да предоставите допълнителна информация относно оспорваните транзакции, като доказателство за плащания, имена на участващи търговци, извлечения от транзакции.
Вашето по-нататъшно сътрудничество с нас ще бъде от решаващо значение за нашето разследване на тази ситуация.
Did payswix help you? And which merchats do they have?
i contacted them 3 weeks ago and they responded with the following:
Hello,
Hoping you are well. We acknowledge the receipt of your email.
We would like to inform you that after checking our internal systems, we did not notice any activity with your indicated card number. Therefore, we would like to request you to provide additional information regarding the disputed transactions, such as proof of payments, names of merchants which were involved, transaction statements.
Your further cooperations with us will be crucial for our investigation of this situation.
Може ли и аз да получа копие, моля, само за да добия представа какво да изпратя
Could I possibly get a copy too please just to get an idea of what to send
Моля, мога ли да видя имейла. М ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
потребител създаде това с подробности за търговци, които може да намерите това, което търсите
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Мога ли да ми изпратите имейла, смятам за моя мисия да постигна напредък тази седмица
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Моля, може ли да получа имейлите M ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
Някой да има контакт за тези:
PSG*CloudData/ForceG
онлайн плащане
PLGN
други услуги, н.д
ibonusuk
CLX*ро-диани
ще предложа и награда за успешно възстановяване
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.