Те отговориха на това…
Уважаеми уважаеми клиенти,
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
За да Ви помогнем допълнително, любезно Ви молим за следната информация:
- Дата на сделката
- Сума на въпросната сделка
- Екранна снимка на банковото извлечение, показваща дебитирането на средствата
- Снимка на вашата карта, показваща първите 6 и последните 4 цифри от номера на картата
– Всички имейл адреси, свързани със случая, или всякакви други подходящи подробности, които могат да бъдат полезни за нашето разследване
След като получим исканите данни, ще прегледаме подробностите и ще се свържем с вас. Благодаря Ви за съдействието.
за съжаление нямам снимка на картата никъде… но ще се опитам да обясня, че я нарязах, след като ми изпратиха нова поради банкови разпити за транзакции, посещаващи сайтове, които не познавах
They replied this …
Dear Valued Customer,
Thank you for reaching out to us.
To further assist you, we kindly request the following information:
- Date of the transaction
- Amount of the transaction in question
- A screenshot of the bank statement showing the debit of the funds
- A picture of your card displaying the first 6 and last 4 digits of the card number
- Any email IDs associated with the case or any other relevant details that may be helpful for our investigation
Once we receive the requested data, we will review the details and get back to you. Thank you for your cooperation.
unfortunately don’t have a pic of the card anywhere… but will try explain I chopped it up after being sent a new one due to bank questioning transactions going to sites I didn’t know
Автоматичен превод: