преди 3 месеца
Смея да не се съглася с написаното от теб. Ако защитавахме казината по този начин, тогава нямаше да имаме никакъв център за разрешаване и изобщо нямаше да се опитваме да помогнем на играчите, защото според вашата логика щяхме да се бием помежду си, нали ?
Опитваме се да подхождаме към нещата честно и честно и да не вземаме ничия страна.
Що се отнася до рецензиите, всяка от тях се разглежда от специален екип, аз съм един от хората, които се занимават с рецензии на потребители и със сигурност имаме процедури за разрешаването им. Така че, когато рецензията е отхвърлена за нещо, винаги има причина. Нямаме проблем с отрицателна потребителска рецензия, но тя също трябва да има значима стойност. За да дадем пример, ако играч опише, че е бил недоволен, тегленията са отнели много време, KYC е бил труден за справяне, поддръжката не е била полезна, игрите са имали нисък RTP според играча и различни други неща са наред. Ако обаче влезе в играта, казвайки, че е вложил $100 в казиното и не е спечелил нищо, този преглед е безсмислен, тъй като изобщо не е подходящ и информативен.
Така че това е от моя страна.
I dare to disagree with what you write. If we protected the casinos like that, then we wouldn't have to have any resolution center and we wouldn't try to help the players at all, because according to your logic, we would be fighting each other, isn't that right?
We try to approach things fair and square and do not take sides with anyone.
In terms of reviews, each one is dealt with by a dedicated team, I'm one of the people who handles user reviews, and we certainly have procedures in place to resolve them. So when a review is rejected for something, there's always a reason given. We don't have a problem with a negative user review, but it has to have meaningful value as well. To give an example, if a player describes that they were dissatisfied, withdrawals took a long time, KYC was difficult to handle, support was not helpful, games had low RTP according to the player, and various other things are fine. However, if he comes into the game saying that he put $100 into the casino and didn't win anything, this review is pointless as it is not relevant and informative at all.
So that's it from my side.
Така че, ако напиша рецензия за всяко казино и кажа да не играя там поради пране на транзакции, заобикаляне на MCC кодове, заобикаляне на разпоредбите на Visa/MC, нарушаване на няколко национални и местни разпоредби, ще се справиш ли?
Човек би си помислил, че тъй като тези действия се извършват от казината, всички тези казина трябва да бъдат включени в черния списък, тъй като те основно заобикалят единствената защита на играчите, която съществува, хазартния блок 7995. Но разбирам, че не можете да го направите, защото това наистина ще намали броя на ок казината на вашия сайт, няма да останат, освен надлежно лицензираните, като Великобритания/Швеция.
Както и да е, добре е, не очаквам да го направиш, въпреки че наистина трябва 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
Някой получавал ли е възстановяване/помощ от Dimoco?
Няколко души в Discord казаха, че са получили имейли, в които се казва, че са им върнати сумата, но изглежда нищо не се показва и някой е чакал 1 седмица след имейла и все още няма пари.
Did anyone get refund / help from Dimoco?
Serveral people on Discord said they got emails saying they were refunded, but nothing seems to show up and someone waited 1 week after the email and still no money.
Сега докладвах Quickbit на FI, а също и на Шведския инспекторат по хазарта. Призовавайте и всички останали да го направят!
I have now reported Quickbit to FI and also to the Swedish Gambling Inspectorate. Urge everyone else to do it too!
Quickbit har jag nu anmält till FI och även till spelinspektionen. Uppmanar alla andra att göra det också!
Също така направих това 👌👌 нишката изглежда напълно мъртва, не се отказвайте от всички.
Also did that 👌👌 the thread seems completely dead, don't give up everyone.
Har också gjort det 👌👌 tråden verkar helt död, ge inte upp alla.
Здравейте,
Някой има ли информация за CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Благодаря ти
Hello,
Does anyone have information about CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Thank you
Hallo,
Hat jemand Informationen zu CLX*topsm Tallinn, EE , CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?
Vielen Dank
Cscanner и Dotascanner са част от една и съща измамна компания, регистрирана в Обединеното кралство, и няма да отговорят, както съм опитвал много пъти. Докладвах за тях на Action Fraud UK, но съм сигурен, че ще продължат да се измъкват от това, както и останалите престъпни предприятия.
Cscanner and Dotascanner are all part of the same fraudulent UK registered company and they will not respond as I have tried many times. I have reported them to Action Fraud UK but sure they will continue to get away with this like the rest of these criminal enterprises.
Така че, ако напиша рецензия за всяко казино и кажа да не играя там поради пране на транзакции, заобикаляне на MCC кодове, заобикаляне на разпоредбите на Visa/MC, нарушаване на няколко национални и местни разпоредби, ще се справиш ли?
Човек би си помислил, че тъй като тези действия се извършват от казината, всички тези казина трябва да бъдат включени в черния списък, тъй като те основно заобикалят единствената защита на играчите, която съществува, хазартния блок 7995. Но разбирам, че не можете да го направите, защото това наистина ще намали броя на ок казината на вашия сайт, няма да останат, освен надлежно лицензираните, като Великобритания/Швеция.
Както и да е, добре е, не очаквам да го направиш, въпреки че наистина трябва 🙂
So if I wrote a review on every casino and said to not play there because of transaction laundering, bypassing MCC codes, bypassing Visa/MC regulations, breaking several national and local regulations, you would be fine with it?
One would think that since these actions the casinos are doing, all these casinos should be blacklisted, as they are basically bypassing the only player protection there is, the 7995 gambling block. But I understand that you can't do it because that would really lower the amount of ok casinos on your site, there would be non left, except the properly licensed ones, such as UK/Sweden.
Anyways, it's ok, I don't expect you to do it, even though you really should 🙂
В такива случаи бихме ви препоръчали да подадете жалба и ако казаното от вас се потвърди, тогава няма да имаме проблем с това или ще преразгледаме в екипа как да се справим с подобни потребителски отзиви. В края на краищата, ако има показателна стойност и е вярно и екипът ни е установил, че е вярно, тогава няма причина да отхвърляме такива потребителски отзиви.
Въпреки това, важното нещо, което трябва да добавим, е, че ако става въпрос само за едно нещо, то не е толкова преглед на казино, защото вероятно бихме искали да знаем повече, ако играете там. Освен това не се занимаваме с местни разпоредби и нищо общо със законността, така че трябва да вземете предвид това, че нещо подобно не би било прието.
Освен това, ние винаги се опитваме да добавим възможно най-много информация към нашия преглед, особено важните, и винаги става по-добър и предоставяме все повече и повече от него. Но важна част от играта в казино е да разберете малко информация за него предварително. Ако нещо не ви харесва в началото, разберете повече подробности, защото ще ви дам пример, ако някой играе в казино и например два месеца вижда, че парите му отиват някъде другаде в банковото извлечение и в друга държава, бих се заинтересувала за първи или втори път. Според моя опит много играчи не се интересуват от почти нищо, докато не възникнат проблеми. И това е грешка. 🙂
In such cases, we would recommend you to file a complaint and if what you say is confirmed, then we would not have a problem with it, or we would reconsider in the team how to deal with such user reviews. After all, if it has a telling value and it is true and our team has found it to be true, then there is no reason for us to reject such user reviews.
However, the important thing to add is that if it's just about one thing, it's not so much a casino review, because we'd probably want to know more if you played there. Also, we don't deal with local regulations and anything to do with legality, so you have to take that into account that something like that wouldn't be accepted.
Additionally, we always try to add as much information as possible to our review, especially the important ones, and it always gets better and we bring more and more of it. But an important part of playing in a casino is to find out some information about it beforehand. If you don't like something at the beginning, find out more details, because I'll tell you an example, if someone plays in a casino and for example two months sees that his money is leaving somewhere else on the bank statement and in another country, I would be interested in it on the first or second time. In my experience a lot of players don't care about almost anything until there are problems. And that's a mistake. 🙂
cosmobet casino е идеалното казино момчета, нека играем
cosmobet casino is perfect casino guys , lets play
Здравейте, депозирах общо 7 хиляди евро и след това спечелих около 24 хиляди и изтеглих цялата парична сума. Когато се опитам да върна 7 хиляди, като се свържа с моята банка, те блокират акаунта ми!! И не знам докога. Това не е правилно! !!!
Ще говоря с адвоката си, НЕ е добре! Казината крият търговския си код, за да избегнат данъци, това е престъпна дейност.. трябва да бъде спряна по някакъв начин/
ВСИЧКИ неместни КАЗИНА СА ИСТИНСКО ЗЛО! И изглежда, че банките вече са на тяхна страна. Нещо не е както трябва.
ИЗМАМА схема
СТОЙ НАСТРАНА!
P.s. Моля, кажете ми как отблокирахте банковата си сметка, наистина се нуждая от вашата помощ 🙁 може би някои от вас имат същия проблем? ПОМОЩ ПОМОЩ
Hi, in total i deposit 7k euros , and after, I won about 24k and withdrew full money amount. When I try to chargeback 7k by contacting my bank, they block my account!! And I don’t know for how long. This is not right! !!!
I will talk to my lawyer, it’s NOT ok! Casinos hide their merchant code to avoid taxes, it is criminal activity.. it should be stopped somehow/
ALL non local CASINOS are TRUE EVIL! And looks like banks are on their side now. Something is not right.
SCAM scheme
STAY AWAY!
Ps Please tell me how did you unblock your bank account, I really need your help 🙁 maybe some of you have the same problem? HELP HELP
Какво искаш да кажеш? Печеля и това са МОИТЕ пари и ги тегля, но какво да кажем за всичките си депозити? те схема за измама и сега дори ме блокираха
Банката също игнорира,...
изглежда, че няма да мога да се наслаждавам на онлайн игрите поради тази ситуация. те крият своите кодове на търговци и след това дори твърдят, че аз съм лошият човек, защото искам да си върна депозитите от тази измама, в която се замесих, това не е честно. трябва да има начин или правно действие, което мога да предприема, за да разреша това
What is that you mean? I win and that is MY money and i withdraw it but what about all my deposits? they scam scheme and now i even got blocked
Bank is also ignoring ,...
seems like i will not be able to enjoy online gaming becasue of this situation. they hide theyre merchant codes and then even claim that i am the bad guy for wanting to get my deposits back from this scam that i got involved in, that is not fair . there must be a way or legal action i can take to solve this
Не разбирам как те мамят? Получихте възвръщаемост на вашия депозит, който дори успяхте да спечелите и да извършите успешно теглене. Бих разбрал, че ако сте депозирали, спечелили сте и казиното не ви е изплатило печалби, бихте могли да кандидатствате за връщане на плащане. Ако сте направили връщане на плащане и сте информирали банката, че никога не сте получили услугата, това е измама, защото наистина сте го направили и дори сте успели да спечелите.
Не знаете какво сте докладвали на банката?
Аз самият се свързах с моята банка и обясних напълно ситуацията, каквато е. Съобщих, че транзакциите са отишли в казиното, но кодовете на търговците са били манипулирани, плащанията са отишли в магазини за цветя, чанти и т.н. Също така съобщих, че ограничението за хазарт на моята карта е заобиколено по този начин. банката се заинтересува от въпроса и в момента разследва случая.
I don't understand how they cheat you? You received a return for your deposit, which you even managed to win and made a successful withdrawal. I would understand if you had deposited, won and the casino didn't pay you winnings, you could apply for a chargeback. If you have made a chargeback and informed the bank that you never received the service, it is fraud, because you really did, and even managed to win.
Don't know what you reported to the bank?
I myself contacted my bank and explained the situation in full as it is. I reported that the transactions have gone to the casino, but the merchant codes have been manipulated, the payments have gone to flower, bag, etc. shops. I also reported that the gambling restriction on my card was bypassed this way. the bank became interested in the matter and is currently investigating the case.
En ymmärrä miten he huijaavat sinua? Sait talletuksellesi vastinetta jolla jopa onnistuit voittaamaan ja teit onnistuneen kotiutuksen. Ymmärtäisin jos olisit tallettanut, voittanut ja kasino ei maksaisi sinulle voittoja voisit hakea takaisinveloitusta. Jos olet tehnyt takaisinveloituksen ja ilmoittanut pankille että et koskaan saanut palvelua se on petos, koska sinä tosiaan sait, ja onnistuit jopa voittamaan.
Entiedä mitä ilmoitit pankille?
itse otin pankkiini yhteyttä ja kerroin tilanteen täysin miten se on. Ilmoitin että tapahtumat ovat menneet kasinolle mutta kauppiaskoodeja on manipuloitu, maksut ovat menneet kukka, laukku jne kauppoihin. Ilmoitin myös että kortilleni asetettu uhkapeliesto ohitettiin näin. pankki kiinnostui asiasta ja tutkii tapausta parhaillaan.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.