преди 2 месеца
0
Как получихте възстановяване от Expressiveera? Изпратих им 100 писма, но никога не отговарят
How did you get refunded from Expressiveera ? i sent them 100 mails but they wont answer ever
Кои транзакции ви бяха възстановени?
Addontopia ми каза, че вече са ми възстановили...
Which transactions were you refunded?
Addontopia told me they have already refunded me…
Всяка сделка, която имах с тях, около 30 странни мисля...
Every transaction I had with them, about 30 odd I think...
уау поздравления! Транзакциите имаха ли някакво специално име или бяха просто Addontopia?
wow congrats! Did the transactions have any special name or was is just Addontopia?
Някой виждал ли е такса с описание "PAY ASSURANCE SAS"? Бях таксуван в колумбийски песо, така че това изглежда доста често.
Has anyone seen a charge with the description "PAY ASSURANCE SAS"? I got charged in Columbian pesos, so this seems quite frequent.
Исках да получа процесор за плащане за някои онлайн инструменти за изкуствен интелект, но повечето местни банки отказаха да предоставят такъв. Те индиректно споменаха, че това може да е едно от възможните приложения и не могат да вярват дали наистина ще се използва за предоставяне на онлайн услуги. Така че това е действителен проблем. Все още не съм сигурен как успяват да получат тези такси и да обработват заявките за възстановяване.
I wanted to get a payment processor for some online AI tools, but most of the local banks refused to provide one. They indirectly mentioned that this could be one of the possible uses, and they can't trust whether it will actually be used to provide online services. So, this is an actual issue. I'm still not sure how they manage to get those charges and handle refund requests.
Имате ли имейл адрес от HELPERSMX AP и GROTOBOOK, MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Do you have an email address from HELPERSMX AP and GROTOBOOK, MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Har nån mejl adress från HELPERSMX AP och GROTOBOOK ,MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Ако е helpersmx AP, можете да напишете имейл адреса
If it is helpersmx AP, you can write the email address
Är det helpersmx AP kan du skriva mejl adress
Някой успял ли е да се свърже или да получи обратно плащане от „PAYTECH PRO LTD"? Те също работят под CSSKINS и CSSKINSPRO. Техният уебсайт е просто примамка и техният имейл адрес се показва като неактивен при опит за изпращане. Опитах се да направя фалшива поръчка за един от техните CSGO скинове, което ме отведе до „REPAY" като техен процесор за плащане. Също така се опитах да се свържа с тях, но без успех..
Has anyone been able to contact or get a chargeback from ‘PAYTECH PRO LTD’? They also operate under CSSKINS and CSSKINSPRO. Their website is just a decoy and their mailaddress shows as non active when trying to send. Tried to place a false order for one of their CSGO skins, took me to ‘REPAY’ as their payment processor. Also tried to contact them but no luck..
Изпращам ли им дори снимката на таблото за обяви? Защо трябва да правя това? Дори нямам акаунт при тях в платформата. Разбрах картата, да, мога да ги снимам, за да им докажа, че е моята карта.
Do I even send them the bulletin board photo? Why do I have to do this? I don't even have an account with them on the platform. I understood the card, yes, I can take a picture to prove to them that it is my card.
Le trimit chiar si poza de buletin ? De ce trebuie sa fac asta ? Nici macar nu am cont la ei pe platforma . Am inteles cardul da pot face poza pentru a le dovedi ca e cardul meu .
Благодаря, изплатете ги или?
Когато писах по-рано за възстановяване на средства от DaMA NV, те ме блокираха на всички техни, които изобщо не получиха възстановяване.
Thanks, pay them out or ?
When I wrote earlier about a refund from DaMA NV they blocked me on all theirs did not get a refund at all.
Tack ,betalar dem ut eller ?
När jag skrev tidigare om återbetalning från DaMA N.V dem blockerade mig på alla deras fick inte alls återbetalning .
Изпращам ли им дори снимката на таблото за обяви? Защо трябва да правя това? Дори нямам акаунт при тях в платформата. Разбрах картата, да, мога да ги снимам, за да им докажа, че е моята карта.
Do I even send them the bulletin board photo? Why do I have to do this? I don't even have an account with them on the platform. I understood the card, yes, I can take a picture to prove to them that it is my card.
Le trimit chiar si poza de buletin ? De ce trebuie sa fac asta ? Nici macar nu am cont la ei pe platforma . Am inteles cardul da pot face poza pentru a le dovedi ca e cardul meu .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.