ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 172)

преди 11 месеца от kirekin
|
333161 преглеждания 3771 отговора |
|
1...171 172 173...250
Добавете пост
Lottie48
преди 2 месеца

Здравей Lottie48

Изпращах ви съобщение преди, тъй като вие сте единственият във форума, който е успял да получи възстановяване на сумата от лесните курсове на Visiola. Можете ли да си спомните кой обработи плащането??

Автоматичен превод:
Sutton
преди 2 месеца

Ще се радвам на малко помощ и за това, моля

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 2 месеца

Почти невъзможно! Ако някой можеше да намери информация за santeda, това би било начало!

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 2 месеца

contact@igagroup.com


Ако изпратите имейл на горния адрес, трябва да бъдете насочени в правилната посока. Отне ми много време, за да получа отговори, но всяка седмица просто продължавах да им изпращам имейлите.


Не получих обратно всичките си депозити, но ми възстановиха около 60% и трябваше да подпиша отказ от отговорност.

file

очевидно премахна всичките ми данни и т.н., но това е, което ми изпратиха през февруари тази година

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 2 месеца

Те представляват групата казина, за които бих поискал правилния контакт, тъй като казах, че беше през февруари

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Sutton
преди 2 месеца

IGA отговори ли своевременно? Имам Velobet в ъгъла, защото ми позволиха да депозирам, когато ги помолих да не го правят и т.н. след повторно отваряне на акаунта. Те обаче няма да ми предоставят преписи, които доказват, че съм прав! Те са ужасно обслужване на клиенти и т.н. Не мога да ги понасям

Автоматичен превод:
tompathepro
преди 2 месеца

Получихте ли някаква информация за ewave?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 месеца

Имахте ли късмет с Ewave? 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 2 месеца

Можете да опитате, но в Германия е почти невъзможно да се направи връщане на плащане за казина във връзка с променените транзакции.


Повечето банки ги блокират, тъй като ръководството за възстановяване на плащания на Mastercard посочва, че транзакциите, свързани с хазарт, не отговарят на условията за възстановяване на плащане, така че няма значение дали MCC е бил променен.

Ако изпратите сторниране на плащане, защото не сте получили услугата, банките ще поискат разписки, които не можете да изпратите, защото няма разписки.


Дори загубих в един случай на връщане на плащане, защото търговецът представи фалшиви фактури, така че бъдете готови за всичко!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още не съм чул от paymentz и чакането е болезнено

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Отговорът може да бъде и болезнен.


Можете също така да развихрите креативността си, когато става въпрос за предоставяне на доказателства за възстановяване на плащане.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Sutton
преди 2 месеца

Не, съжалявам, не знам кой е обработил плащането. Току-що се свързах с Visiola и те ми върнаха сумата директно. Мисля, че просто съм имал голям късмет по онова време.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 2 месеца

Моля, все още ли имате имейл адреса или уеб сайта, който сте използвали?

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 2 месеца

Забелязах поведението ви и трябва да се справя с него. Важно е да запазите спокойствие. Всички бъдещи неподходящи публикации ще бъдат скрити. Ако продължите да тормозите другите, както правите досега, може да бъдете забранени за постоянно от този форум. Моля, опитайте се да бъдете учтиви, дори ако не сте съгласни с някого.

Въпреки че се радвам да видя, че вероятно е бил временен епизод, все още съм убеден, че можеше да се избегне.

Нека го поддържаме приличен през всичките дни на месеца 😉

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1...171 172 173...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още