ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 175)

преди 11 месеца от kirekin
|
331491 преглеждания 3770 отговора |
|
1...174 175 176...250
Добавете пост
Публикация на carsix79 е изтрит
преди 2 месеца

Преглеждах стари банкови извлечения от февруари. Използвах MyStake, така че чрез Santeda имам няколко компании в извлечението си Cleverprix* dota и frezhh limiteddigitech, банката казва, че вече е твърде късно да ги таксувам обратно. Някой знае ли с кого да се свържа с тези фирми?

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Здравейте, следя този форум от известно време. По отношение на транзакциите ви в Wintermdse как успяхте да накарате банката ви да обработи отново връщане на плащане. Те определиха моята като измама и я отхвърлиха. Колко транзакции направихте с wintermdse и какви бяха сумите, защото моята е общо £4000, но аз направих общо само 5 транзакции. Очаквам отговор от разследващия екип, но разполагам с доказателства, че хазартната компания отрича всякаква връзка с тях и потвърди, че няма връзка с Wintermdse. Но получих историята на депозитите си, която е в съответствие с времето, когато са направени транзакции към хазартна компания през wintermdse. Проблемът ми с хазартната компания възникна, когато се опитах да направя теглене, което беше отказано многократно без причина и не получавах отговор как да реша проблема. Моята банка също беше ужасна по отношение на тази ситуация и са отчасти по вина, но и по моя вина също трябва да държа отговорност. И така, мислите ли, че Wintermdse ще се опита да каже, че съм купил и изкуство, като се има предвид, че всичките ми депозити бяха минимум £500, ако не отговорят в рамките на следващите 2 седмици, просто ще се върна в банките си и ще настоявам за възстановяване на плащане отново. Вече ескалира до финансовият омбудсман за грешките, които моята банка е допуснала в тази ситуация, щеше да загуби само £500 вместо £4000. Най-болезненото е, че си отивам след 3 седмици, щеше да е мечта, която трябва да разреша, преди да се кача на самолета.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 2 месеца

Обясних какво се е случило с моята банка (Barclays) и те отвориха сторниранията. Имаше общо 18, но по някаква причина моята банка отвори само 8 връщания срещу тях. Беше около £1800. Свързах се и с финансовия омбудсман, защото в моето писмо за сторниране на плащане пише, че имате 10 дни да го обжалвате, което направих и банката така и не ми отговори. Така че се надявам финансовият омбудсман да ми помогне. Както казах по някаква причина WINTERMDSE върна 2 плащания от 8-те и двете бяха най-ниските плащания, които бяха £50, така че със сигурност в банката знаят, че компанията се опитва да задържи по-големите ми депозити. Съвсем сигурен съм, че получават такса за сторнирания, затова отказват по-големите и просто е по-лесно да изпратят средствата обратно за £50. Какво ви каза финансовият омбудсман дали заведоха дело

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

В коя банка сте? Barclays отвори връщане на плащане за мен срещу тази компания и те върнаха средствата обратно.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Не, за съжаление е на кредитна карта, така че съм блокиран, освен ако не мога да намеря компанията и да им изпратя имейл

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

О, значи им казахте, че е свързано с хазарта? Транзакциите, които направих, бяха извършени с RBS (Mastercard) чрез дебитна карта и те нямаше да сторнират никакви транзакции, тъй като беше посочено като иск за измама и те щяха да носят отговорност и заявиха, че Mastercard не позволява връщане на плащания за хазарт. Ако wintermdse не отговори, ще събера доказателства и ще се опитам да сторнирам последните 2 транзакции, които направих, под различен код за сторниране на плащане, който моята банка трябва да приеме, тъй като депозитите не са достигнали до хазартната компания. Надяваме се Wintermdse просто да кажат, че ще ми възстановят сумата тъй като има толкова много доказателства, свързващи връзки, които и двете страни отрекоха. Финансовият омбудсман преразглежда моя случай, но процесът ще бъде по-дълъг и има още повече, тъй като моята банка е направила други неща нередни. Дори и с тях те вероятно са лоялни към компании за милиони паунда. Дали биха искали да попречат на връзката си?

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 2 месеца

Да, направих, но използвах нормалната си дебитна карта, за да направя транзакциите. Сторнирането на плащания е по-трудно, когато използвате кредитна карта, някои съветват да кажете, че сте купили карти за подарък, които не сте получили. Аз също имах кредитна карта и залагах там и те върнаха плащанията като отмяна на измама.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
xxkjxx
преди 2 месеца

О, разбирам, че ще трябва да опитам отново с моята банка след 2 седмици, ако wintermdse не се свърже с мен. Ако това не работи, до финансовия омбудсман.


Кой е и вашият доставчик на кредитна карта Barclays? Ако бях използвал кредитната си карта, щях да съм 100% защитен от гаранция за измама, но никога нямаше да използвам кредитна карта.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 2 месеца

Използвах vanquis Mastercard

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 2 месеца

Не, това е малко вероятно, тъй като плащанията в казиното се третират много по-различно от всички други плащания.


Почти невъзможно е да получите връщане на плащане при транзакции в казино. Но тъй като повечето казина, базирани в Кюрасао, предпочитат да използват фалшиви уеб магазини за вашите депозити, можете просто да се свържете с такъв фалшив магазин и да поискате възстановяване на сумата. Някои ще отговорят или ще върнат сумата, а други ще ви игнорират, което е добре, тъй като сега имате доказателства, че сте се свързали с търговеца, което е задължително за повечето кредитни карти, преди да повдигнете своя случай.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Където има желание, има и начин и всеки, който има добър съветник в банката си, може да се надява на помощ.

По-скоро е зле обученият персонал в банките. В днешно време всичко се прави онлайн, никой не се познава лично, така че не можете да изградите добри бизнес отношения. Но като правило банките искат клиенти, които не създават проблеми и е по-вероятно да донесат пари. Според моята информация обработката на връщане на плащане е доста трудоемка, особено ако трябва да отчетете 10-15 транзакции. Ето защо повечето банки се въздържат от връщане на плащания, тъй като това отнема твърде много време. Не парите на банката са изчезнали 😉 Съответно сторниранията, при които резултатът е несигурен, се отхвърлят 😉



От предишен опит обаче мога да кажа, че има банки, които просто таксуват обратно такива транзакции като измама (случва се само веднъж). Освен това има банки, които изискват доклад до полицията, за да бъде извършено такова възстановяване. След това има банки, които издават сторнирания на плащане на основание, че плащането не е получено (тук казиното може просто да изпрати фалшиви разписки и сторнирането на плащането се губи).



Visa и Mastercard също ще трябва да носят отговорност, но поради големия брой фалшиви компании е невъзможно да се идентифицира една отговорна...



Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, прочетох цялата тема и намерих повечето компании, но някой има ли контакти за посочените по-долу? Благодаря предварително

Лукстел

cpwallet-cz

BP W ЗАРЕЖДАНЕ

helpersm*AP

Автоматичен превод:
Mizu
преди 2 месеца

Зареждането на BP W е bpwallet. Винаги получавах пари обратно от тях

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Благодаря ти! Ще го пробвам 🙂


За други ownrwallet.com ми отговори в рамките на 2 часа, че ще ми възстановят сумата също, ако някой получи транзакции от тях!

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
1...174 175 176...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още