ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 173)

преди 1 година от kirekin
|
546657 преглеждания 5595 отговора |
|
1...172 173 174...284
преди 3 месеца

Някой има ли платежен портал?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

За кой търговец?

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

С upport@helpersm.pro

С upport@helpersm.com


И двете различни 😊

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Easytransac може да отговори на моя trustpilot и да го свали, тъй като е „клеветнически", но не може да отговори на собствените си имейли. Те нарушават собствените си T&C, като правят бизнес с Ewave. Но те не искат да знаят за това. Ще ги докладвам и на френските власти.

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Addontopia игнорира всичките ми имейли отговориха ли ви някога или просто възстановиха сумата?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Както вече споменахме, те са престъпници. Не ги интересуват правилата и условията или законите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

някой познава ли този дилър nikotpf concord market?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте момчета, някой намирал ли е имейл поддръжка от Expresiveera или TopCom?

благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля, някой има ли имейл или връзка с "LUXTEL"? Виждам повече хора в тази тема да питат, но изглежда никой не намира контакт с тях...

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Elena1233
преди 3 месеца

Мда, отговорът по имейл и потвърждението, че ще възстановят сумата в рамките на 14 дни, беше в акаунта ми на следващия ден

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой да е имал възстановяване на средства от Transacworld? Или Bookspurse?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Чакам от средата на май за възстановяване на сумата от Transact, все още нищо по сметката, бях в контакт с тях вчера и те казаха, че вече съм получил парите си хаха...

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

Дори не получих отговор от тях

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

Поискайте ARN номера

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 3 месеца

Да, получих ги, какво да правя с тях?

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

Изпратете номерата на вашата банка, те могат да ги използват за проследяване на възстановяването. Това е като номер за проследяване на колетна пратка

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
преди 3 месеца

Бих искал също да имам информация за тях. Ако някой има имейл или сайта на "Luxtel", моля да сподели.

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 3 месеца

Не можаха да намерят транзакциите...

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

В кое казино си играл?

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 3 месеца

Кое казино ви е свързало с canapay

Автоматичен превод:
1...172 173 174...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини