преди 2 месеца
1
Нямате ли имейл адреса на Сантеда, ако са ви изпратили чрез приложеното споразумение и т.н.?
Do you not have the email address for Santeda itself if they sent you through the attached agreement etc?
здрасти
поддръжка на velobet, изпратена чрез споразумението.
Hi
velobet support sent through the agreement.
Как изглеждат тези транзакции? HelpersSm?
What did these transactions appear as? HelpersSm?
Pay op отказват да признаят отворени банкови преводи, така че нямате шанс да получите възстановяване, ако сте платили чрез банков превод.
Благодаря, че се свързахте с нас.
Моля, имайте предвид, че Payop не предоставя услугите директно, а само обработва плащанията за нашите търговци (уебсайтове).
Предлагаме ви да се свържете директно с търговеца относно възстановяването на сумата.
Благодаря за разбирането.
С Най-Добри Пожелания,
Подкрепящ отбор
Pay op refuse to acknowledge open banking transfers so you have no chance in getting a refund if you’ve paid through bank transfer.
Thank you for contacting us.
Please be informed that Payop does not provide the services directly but only processes the payments for our merchants (websites).
We suggest you contact the merchant directly regarding the refund.
Thank you for your understanding.
Best Regards,
Support Team
Съжалявам последното. Къде бързо отговарят и връщат сумата?
Sorry last one. Where they quick in replying and refunding?
Моята банка - Starling - не показва местоположение, но получих възстановяването на средствата, като се свързах с нигерийския уебсайт. Това отново са няколко месеца и както казах, мисля, че просто имах късмет и те вече игнорират заявките
My bank - Starling - does not show location but I got the refunds from contacting the Nigerian website. This is some months again and like I said I think I was just lucky and they are now ignoring requests
Трябва да им изпращам имейли всяка седмица през последните 2 месеца и никога не съм получавал отговор.
I must of emailed them every week for the last 2 months and have never had a reply.
Бихте ли споделили URL адреса, откъдето сте закупили?
Could you please share the URL where you purchased?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.