Да, както много казаха, мисля, че сега е загуба на време да се свързваме с търговците.
Вероятно някои от шлюзовете за плащане все още могат да бъдат полезни, но неясни.
Имам чакаща заявка за GDPR с Worldline/PaymentIQ, където изпратих всички идентификационни номера на транзакции на PaymentIQ от хронологията на браузъра си, номерата на картите си и ги помолих за допълнителна информация съгласно GDPR.
Нормалната поддръжка на PaymentIQ ме изключи, ще видя дали може да дойде нещо полезно от искането на GDPR. Все още е в очакване, направих го досега, така че ме помолиха да потвърдя самоличността си. Ако излезе нещо полезно, ще го споделя тук. Може би запазете вашите идентификатори на PaymentIQ транзакции от браузъра си, в случай че имате такива.
Имам и висяща заявка за GDPR в Paydo, където също бях помолен да се идентифицирам. Честно казано обаче, дори не знам дали имам плащания там 🙂. Ще актуализира каквото и да се случи.
Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.
Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.
I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.
The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.
I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.
Автоматичен превод: