ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 47)

преди 8 месеца от kirekin
|
105222 преглеждания 2114 отговора |
|
1...46 47 48...106
Добавете пост
Jasmon
преди 1 месец

Какво ще правят с крака ти? Там пише вашият социалноосигурителен номер, който вече е публичен.. не се притеснявайте

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой, който има rankbeasts, продава видео игри

Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

А, да, прав си

.


Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

file


Нямам имейл, само връзка.





https://rankbeasts.com/

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 1 месец

Къде намери, че CSCANNERR възстановява всички? Намерих само публикации, които казват, че са много трудни за проследяване.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво ще кажете вие, хора, да пораснете и да поемете отговорност за действията си, вместо да организирате тази измама с възстановяване на средства, която се случва на открито тук..?

Поемете загубите си като мъж и продължете напред. Това е жалко.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 1 месец

Работите ли за казината? 😅


Тук няма "измама".

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 1 месец

Scatter, ако са приели транзакциите като име на казино, бих се съгласил, но не е, те са пране на пари чрез компании, които никога не сме използвали и следователно е незаконно, така че какво ще кажете да растете и да се учите, преди да съдите. Освен това много хора в този форум са регистрирани в Gamstop, което би трябвало да блокира това поведение, но не го прави, защото са офшор и използват фалшиви дескриптори

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво ще кажете вие, хора, да пораснете и да поемете отговорност за действията си, вместо да организирате тази измама с възстановяване на средства, която се случва на открито тук..?

Поемете загубите си като мъж и продължете напред. Това е жалко.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Можех да се съглася с теб и имах същите мисли като теб преди малко. НО ако се замислите. Когато печелите в казино, трябва да докажете, че не перете пари. Трябва да докажете всичките си доходи и всичко това. Но самите те перат пари и не спазват нито закона, нито морала. Те са просто няколко гадни акули. Но сте добре дошли да опитате тази "Gråtrunka", това може да ви помогне за момента...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

това, което правят е пране на пари

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Работите ли за казината? 😅


Тук няма "измама".

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Написах му рецепта за болки. Ние тук стискаме палци да се получи

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 месец

Какво казаха тогава? Получавате ли някой от тях

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 месец

Да Tsars, Trickz, Nine казино

Автоматичен превод:
преди 1 месец
преди 1 месец

имам Trickz, Tsars, N1bet казино, Nine CASINO

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 месец

Казаха ги и на мен, мислите ли, че казват истината, е блокиран в Tsars, NINE CASINO И n1bet casino


Автоматичен превод:
Jasmon
преди 1 месец

Това са просто глупости. Разбира се, те знаят, че затова съществуват. Те знаят, че банките не правят нищо, когато сам си одобрил плащането. Те също нямат последствия за това, така че могат да продължат..

Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

Точно така, не получих възстановяване от никого, така че ще видим дали ще го направя. Сякаш са спрели да плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно така, не получих възстановяване от никого, така че ще видим дали ще го направя. Сякаш са спрели да плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега ще го оставя. Отнема твърде много време и енергия. Които не плащат и те също не трябва да правят нищо. После да заплашваш с каквото искаш.. ТЕ ЗНАЯТ, че 99% от пишещите и без това не стават..

Автоматичен превод:
Gez80
преди 1 месец

Да, но се надявам да плащам от canapay.io, skinczar, Elegro и tangosm само на тях писаха, други, които бяха, не намериха поща.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, както много казаха, мисля, че сега е загуба на време да се свързваме с търговците.

Вероятно някои от шлюзовете за плащане все още могат да бъдат полезни, но неясни.

Имам чакаща заявка за GDPR с Worldline/PaymentIQ, където изпратих всички идентификационни номера на транзакции на PaymentIQ от хронологията на браузъра си, номерата на картите си и ги помолих за допълнителна информация съгласно GDPR.

Нормалната поддръжка на PaymentIQ ме изключи, ще видя дали може да дойде нещо полезно от искането на GDPR. Все още е в очакване, направих го досега, така че ме помолиха да потвърдя самоличността си. Ако излезе нещо полезно, ще го споделя тук. Може би запазете вашите идентификатори на PaymentIQ транзакции от браузъра си, в случай че имате такива.


Имам и висяща заявка за GDPR в Paydo, където също бях помолен да се идентифицирам. Честно казано обаче, дори не знам дали имам плащания там 🙂. Ще актуализира каквото и да се случи.


Автоматичен превод:
1...46 47 48...106
Отидете на страницаот 106 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини