преди 1 месец
Изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще се опитам да ти помогна
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll try and assist you
0
Изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще се опитам да ти помогна
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll try and assist you
Изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще ви дам цялата информация за доставчика на плащания
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll give you all the information on the payment provider
здрасти
получихте ли това директно от elegro?
Hi
did you receive this directly from elegro ?
здрасти
Това плащане направено ли ви е от Elegro
Hi
Was this payment made to you by Elegro
Това е страхотна новина. Мога ли да попитам какво им изпратихте?
That’s great news. May I ask what you sent to them ?
Благодаря ти за това. Изпратих им същата настройка, но изглежда, че играят трудно.
моето банково извлечение показва Nikotpf Nohtos какво показа вашето?
Thank you for that. I sent them the same set up but they seem to be playing hard ball.
my bank statement shows Nikotpf Nohtos what did yours show ?
Nikotpf nexpulse
Сигурен съм, че искам обратно може би 200 от тях, но другите по около 500….
глупост, ако трябва да бъда честен… никога не се науча… регистрирайте се за gamstop, регистрирайте се в най-лошите казина и очаквайте резултати…
Nikotpf nexpulse
I’m sure I’m only claiming back maybe 200 from them but the others about 500 each….
stupidity to be honest… never learn… signup to gamstop them register with the worst casinos going and expect results…
Спечелих 10 хиляди, след като депозирах 200... Не ми позволи да тегля и завърших с 1600 надолу след 4 дни 🙄
I won 10k after depositing 200…. Wouldn’t let me withdraw and ended up 1600 down after 4 days 🙄
Имах нещо подобно, само че ми отне много повече дни.
I had something similar, only it took me many more days.
Исках да напомня на всички, че тези, които са платили с кредитна карта на казината на KFT групата за справедливи игри в Будапеща, могат да поискат директно от казиното възстановяване на техните депозити и го правят незабавно.
Ако не сте играли, регистрирайте се, депозирайте с карта и след това поискайте възстановяване на транзакциите.
Играха мръсно с мен с тегленията и трябва да плащат за това.
Разбира се, казино гуру взе жетона от тях и ми отказа жалбата.
I wanted to remind everyone that those who have paid by credit card to the casinos of the Fair game software KFT group in Budapest can ask the casino directly for a refund of their deposits and they do so immediately.
If you haven't played, sign up, deposit by card and then ask for a refund of the transactions.
They played dirty with me with the withdrawals and they have to pay for it.
Of course casino guru took the token from them and denied me the complaint.
Volevo ricordare a tutti che chi ha versato con carta di credito sui casinò del gruppo Fair game software KFT di Budapest può chiedere direttamente al casinò il rimborso dei depositi e lo fanno immediatamente.
Se non avete giocato iscrivetevi, depositate con carta e poi chiedete il rimborso delle transazioni.
Con me hanno giocato sporco con i prelievi e la devono pagare.
Naturalmente casinò guru ha preso il gettone da loro e mi ha rifiutato il reclamo.
Лично аз не бих посъветвал никого да се регистрира в някой от тези измамни сайтове, независимо от това.
Personally wouldn’t be advising anyone to sign up with any of these crooked sites regardless.
Знам, но това е просто начин да ги измамят.
I know but it's just a way to cheat them.
Lo so ma è un modo appunto per fregarli.
Исках да напомня на всички, че тези, които са платили с кредитна карта на казината на KFT групата за справедливи игри в Будапеща, могат да поискат директно от казиното възстановяване на техните депозити и го правят незабавно.
Ако не сте играли, регистрирайте се, депозирайте с карта и след това поискайте възстановяване на транзакциите.
Играха мръсно с мен с тегленията и трябва да плащат за това.
Разбира се, казино гуру взе жетона от тях и ми отказа жалбата.
I wanted to remind everyone that those who have paid by credit card to the casinos of the Fair game software KFT group in Budapest can ask the casino directly for a refund of their deposits and they do so immediately.
If you haven't played, sign up, deposit by card and then ask for a refund of the transactions.
They played dirty with me with the withdrawals and they have to pay for it.
Of course casino guru took the token from them and denied me the complaint.
Volevo ricordare a tutti che chi ha versato con carta di credito sui casinò del gruppo Fair game software KFT di Budapest può chiedere direttamente al casinò il rimborso dei depositi e lo fanno immediatamente.
Se non avete giocato iscrivetevi, depositate con carta e poi chiedete il rimborso delle transazioni.
Con me hanno giocato sporco con i prelievi e la devono pagare.
Naturalmente casinò guru ha preso il gettone da loro e mi ha rifiutato il reclamo.
Трябва да се отбележи обаче, че въз основа на мотивите, които посочихте в жалбата си, не беше възможно да ви помогнем. В такъв случай всеки, който е загубил пари в казиното, може да дойде и да поиска възстановяване на сумата.
Томас ви го обясни възможно най-добре: „Въпреки че е жалко, че казиното не отговори на искането ви да замрази акаунта ви и изглежда не се придържаше към дневния си лимит за теглене, според нас това не представлява валидно причина за възстановяване на загубените средства.
Ако не сте съгласни с нашето заключение, предлагам ви да подадете жалба до регулатора на казиното, което е Gaming Curaçao."
Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем повече в тази ситуация. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁
Опитах за kycoin, но те отказват да ми помогнат и ме питат къде намерих информация относно грешното кодиране.. kycoin има ли друг имейл?
I tried for kycoin but they refuse to help me and asks where I found info regarding miscoding.. does kycoin have another email ?
Отговорът на Томас беше основно „въпреки че разбирам, че са направили всичко, за да ви накарат да загубите печалбите си, казиното е действало правилно и ние не можем да направим нищо по въпроса".
Мисля, че няма какво да добавя!
Тогава не знам дали знаете, че този регулаторен орган не се занимава с жалби на играчи.
Продължавай така..
Tomas' response was basically "even though I understand that they did everything to make you lose your winnings the casino acted correctly and there is nothing we can do about it".
I think there is nothing to add!
Then I don't know if you know that that regulatory body does not deal with player complaints.
Keep it up..
La risposta di Tomas praticamente è stata "anche se ho capito che hanno fatto di tutto per farti perdere le tue vincite il casinò ha agito correttamente e non possiamo farci nulla".
Credo che non ci sia nulla da aggiungere!
Poi non so se sappiate che quell'ente regolatore non tratta i reclami dei giocatori.
Continuate così..
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.