ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 16)

преди 7 месеца от kirekin
|
47312 преглеждания 1295 отговора |
|
1...15 16 17...65
Добавете пост
k5bpm2f8xy
преди 1 месец

Изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще се опитам да ти помогна

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 1 месец

Изпратете ми имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще ви дам цялата информация за доставчика на плащания

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

здрасти


получихте ли това директно от elegro?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Току-що получих имейл от elegro file

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

здрасти


Това плащане направено ли ви е от Elegro

Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Това е страхотна новина. Мога ли да попитам какво им изпратихте?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още търся информация за


zpaymPF*theplatinum

депозит чрез крипто

coinshop.work (изпратен имейл, без отговор)



Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Благодаря ти за това. Изпратих им същата настройка, но изглежда, че играят трудно.

моето банково извлечение показва Nikotpf Nohtos какво показа вашето?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте


Някой знае ли какъв платежен процесор използва Betzino казино?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Nikotpf nexpulse


Сигурен съм, че искам обратно може би 200 от тях, но другите по около 500….


глупост, ако трябва да бъда честен… никога не се науча… регистрирайте се за gamstop, регистрирайте се в най-лошите казина и очаквайте резултати…





Автоматичен превод:
преди 1 месец

Знам, че направих същото

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Спечелих 10 хиляди, след като депозирах 200... Не ми позволи да тегля и завърших с 1600 надолу след 4 дни 🙄

Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Имах нещо подобно, само че ми отне много повече дни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Исках да напомня на всички, че тези, които са платили с кредитна карта на казината на KFT групата за справедливи игри в Будапеща, могат да поискат директно от казиното възстановяване на техните депозити и го правят незабавно.

Ако не сте играли, регистрирайте се, депозирайте с карта и след това поискайте възстановяване на транзакциите.

Играха мръсно с мен с тегленията и трябва да плащат за това.

Разбира се, казино гуру взе жетона от тях и ми отказа жалбата.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 месец

Лично аз не бих посъветвал никого да се регистрира в някой от тези измамни сайтове, независимо от това.

Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Знам, но това е просто начин да ги измамят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Исках да напомня на всички, че тези, които са платили с кредитна карта на казината на KFT групата за справедливи игри в Будапеща, могат да поискат директно от казиното възстановяване на техните депозити и го правят незабавно.

Ако не сте играли, регистрирайте се, депозирайте с карта и след това поискайте възстановяване на транзакциите.

Играха мръсно с мен с тегленията и трябва да плащат за това.

Разбира се, казино гуру взе жетона от тях и ми отказа жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Трябва да се отбележи обаче, че въз основа на мотивите, които посочихте в жалбата си, не беше възможно да ви помогнем. В такъв случай всеки, който е загубил пари в казиното, може да дойде и да поиска възстановяване на сумата.

Томас ви го обясни възможно най-добре: „Въпреки че е жалко, че казиното не отговори на искането ви да замрази акаунта ви и изглежда не се придържаше към дневния си лимит за теглене, според нас това не представлява валидно причина за възстановяване на загубените средства.

Ако не сте съгласни с нашето заключение, предлагам ви да подадете жалба до регулатора на казиното, което е Gaming Curaçao."

Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем повече в тази ситуация. 🙁

Автоматичен превод:
kaishast
преди 1 месец

Опитах за kycoin, но те отказват да ми помогнат и ме питат къде намерих информация относно грешното кодиране.. kycoin има ли друг имейл?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Отговорът на Томас беше основно „въпреки че разбирам, че са направили всичко, за да ви накарат да загубите печалбите си, казиното е действало правилно и ние не можем да направим нищо по въпроса".

Мисля, че няма какво да добавя!

Тогава не знам дали знаете, че този регулаторен орган не се занимава с жалби на играчи.

Продължавай така..


Автоматичен превод:
1...15 16 17...65
Отидете на страницаот 65 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини