Трябва да се отбележи обаче, че въз основа на мотивите, които посочихте в жалбата си, не беше възможно да ви помогнем. В такъв случай всеки, който е загубил пари в казиното, може да дойде и да поиска възстановяване на сумата.
Томас ви го обясни възможно най-добре: „Въпреки че е жалко, че казиното не отговори на искането ви да замрази акаунта ви и изглежда не се придържаше към дневния си лимит за теглене, според нас това не представлява валидно причина за възстановяване на загубените средства.
Ако не сте съгласни с нашето заключение, предлагам ви да подадете жалба до регулатора на казиното, което е Gaming Curaçao."
Съжаляваме, че не можахме да ви помогнем повече в тази ситуация. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁