преди 2 месеца
Ще докладвам тук новините... Надявам се да не загубя средствата си.
I will report here the news... I hope not to lose my funds.
0
Ще докладвам тук новините... Надявам се да не загубя средствата си.
I will report here the news... I hope not to lose my funds.
Общ отговор, получих подобен отговор от goldenbet (и двете казина работят под Santeda international BV), въпреки че до известна степен са прави, те също носят отговорност към KYC на своите клиенти, така че ако сте попълнили това предварително, те трябваше да ви откажат услугата, което предполагам, че определено не са го направили. Кой беше търговецът, който се спря на вашето изявление от любопитство?
Generic reply, got a similar response from goldenbet (both casinos operate under Santeda international B.V.) whilst to a degree they're right, they also have a responsibility to KYC their customers so if you completed that beforehand they should have refused you service, which i'm assuming they most definitely didn't. What was the merchant that came up on your statement out of curiosity?
Те знаят точно какво правят, не се притеснявайте. Те просто вземат парите откъдето им е най-добре. Германия, Великобритания, Скандинавия и т.н. И да те бяха верифицирали, щяха да те пуснат, понякога парите прогонват всички притеснения 😉 И както вече писах, и все още никой не е разбрал: ТЕ СА ПРЕСТЪПНИЦИ . Това означава, че за тези хора няма закони.
They know exactly what they're doing, don't worry. They just take the money from where it's best. Germany, UK, Scandinavia, etc. Even if they had verified you, they would have let you play, sometimes money drives away all worries 😉 And as I've already written, and it still seems that no one has understood: THEY ARE CRIMINALS. That means there are no laws for these people.
Die wissen genau was sie tun, keine sorge. Die greifen halt dort die Gelder ab, wo es am besten zu holen ist. Deutschland,UK,Skandinavien etc. Auch wenn sie dich verifiziert hätten, dann hätten sie dich spielen lassen, Geld vertreibt manchmal alle sorgen 😉 Und wie ich bereits schon geschrieben habe, und es scheinbar immer noch nicht verstanden wurde: ES SIND KRIMINELLE . Die bedeutet, für diese Leute existieren keine gesetze.
Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
здравей
Обстоятелствата около вашата жалба са неблагоприятни. Проверих накратко жалбата ви и намерих следната бележка: „Роми в момента е извън офиса или е на почивка. Възможно е те да не могат да отговорят на тази жалба толкова бързо, колкото обикновено. Благодарим ви за разбирането." Трябва да видите и това. Тъй като жалбата все още е висяща, казиното все още няма да подлежи на никакви санкции. Честно казано, бих казал, че резултатът е ясен. Съжалявам; изглежда, че казиното не е успяло да се справи с проблема ви, но със сигурност ще изчакам актуализация. Може би е имало отговор, просто не го знаем.
Във всеки случай, моля, бъдете търпеливи. благодаря
Hello,
The circumstances surrounding your complaint are unfortunate. I checked your complaint briefly and found this note: " Romi is currently out of office or on vacation. It is possible that they will not be able to respond to this complaint as quickly as they normally do. Thank you for understanding." You should see that too. Since the complaint is still pending, the casino will not yet be subject to any penalties. Frankly, I would say the outcome is clear. I'm sorry; it seems the casino has failed to address your issue, but I would certainly wait for an update. Perhaps there has been a response, we just do not know it.
In any case, please be patient. Thank you.
Доколкото съм го проследил тук, винаги е имало отказ след това съобщение. Вероятно запазват вашите данни, за да имат добри шансове в процеса на връщане на плащане. Ако са намерили транзакциите ви, всъщност не се нуждаят от повече данни. Те просто искат да играят на сигурно. Превъртете няколко страници назад тук
С едно щракване можете да изпратите парите си. Освен това никой друг няма полза от тези транзакции, освен
As far as I have tracked it here, there was always a rejection after this message. They are probably saving your data so that they have a good chance in the chargeback process. If they have found your transactions, they don't actually need any more data. They just want to play it safe. Scroll back a few pages here
It is one click to send you your money. Furthermore, no one else benefits from these transactions except
Soweit ich es hier nachverfolgt habe, gab es nach dieser Nachricht immer eine Ablehnung. Die Sichern sich wohl deine Daten, damit sie im Chargebackverfahren gute Karten haben. Wenn sie deine Transaktionen gefudnen ahben, benötigen sie eigentlich keine weiteren Daten. Die wollen halt auf nummer sicher gehen. Blätter hier mal ein paar seiten zurück
Es ist ein klick um dir dein geld zu schicken. Ferner hat niemand anderes ein Nutzen an diesen Transaktionen außer dri
Както каза katze. Не изпращайте данните си. Те са престъпници, запомнете това. Изпратих моята на Grotobook, след което те казаха, че транзакциите са разрешени и банката ще ги приеме. Защо им трябват паспортите, за да кажат това?
As stated by katze. Don't send your details. They are criminals remember this. I sent mine to grotobook then they basically said that the transactions were authorised and the bank will side with them. Why do they need the passports to say that?
За да докажете противното, ще трябва да запишете процеса на плащане, от избора на метод на плащане на уебсайта на казиното до потвърждаването на транзакциите. Връзките за плащане трябва да са видими в браузъра. По този начин те биха могли да твърдят, че сте купили директно от Grotobook и могат да твърдят, че сте изпратили данните за проверка преди покупката
To prove otherwise, you would need to record the payment process, from selecting the payment method on the casino website to confirming the transactions. The payment links must be visible in the browser. This way, they could claim that you bought directly from Grotobook and can claim that you sent the data for verification before the purchase
Als Gegenbeweis müsstest Du den Zahlungsprozess aufzeichnen, von der Auswahl der Bezahlmethode auf der Casinowebseite bis hin zur Bestätigung der Transaktionen. Die Zahlungslinks im Browser müssen sichtbar sein. So könnten sie behaupten, Du hast direkt bei Grotobook gekauft, und können behaupten, dass Du die Daten zur verifizierung vor dem Kauf gesendet hast
добре, благодаря момчета, писах им, че съм им изпратил екранна снимка на транзакциите, както и данните за моята карта.
Някой има ли информация за
сеекблокове
primefin
skinbeat
blaiskin
Стикери
Rpgskins
okay thanks guys, i wrote to them that i have send them a screenshot of the transactions and also my card details.
Does anyone have info about
seekblocks
primefin
skinbeat
blaiskin
Stickers
Rpgskins
Това е копие и поставяне от техните правила и условия. Те също така добавиха към моя, че също имат право да използват търговци на трети страни, но не носят отговорност за начина, по който тези търговци обработват, използват или обработват вашите данни. Това не е посочено в техните правила и условия. Това е мястото, където те са се провалили, тъй като това трябва да бъде ясно на клиента.
Моят доставчик на CC се върна при мен и ме информира, че MMC кодът, който беше използван и записан 6051 Вилнюс, дори не е за никоя финансова институция
Четох малко и попаднах на това.
https://www.webshield.com/blog/visa-to-replace-global-brand-protection-program
This is a copy and paste from their terms and conditions. They also added on mine they also have the right to use 3rd party merchants but are not responsible for how those merchant process use or process your data. This is not set out in their terms and conditions. This is where they have failed as this needs to be made clear to the customer.
My CC provider has come back to me and informed me that the MMC code that was use and recorded 6051 Vilnius was not even for any financial institution
I have been doing some reading and have come across this.
https://www.webshield.com/blog/visa-to-replace-global-brand-protection-program
здравейте всички
Опитвайки се да получите възстановяване на сумата от всяко от следните:
Чудите се дали някой е имал опит да се свързва с тях по имейл и колко време отне, успешно ли беше и т.н.?
благодаря
Hi all,
Trying to get a refund from each of these:
Wondering if anyone has had any experience contacting these by email and how long it took, was it successful etc?
Thanks
Току що се разрових, не мога да повярвам колко е корумпиран този Santeda BV и как се крият зад автомобилна компания, очевидно са замесени. Търсих и адрес, който е регистриран, но няма такъв. Ако въведете регистрирания бизнес в търсенето на кипърска компания, това се появява като покритие на Gloria motors за измамни дейности
https://notgamstop.com/uk/casino-groups/santeda/
Just done some more digging cant belive how currupt this Santeda BV is and how they are hiding behind a car company obviously they are involved. I searched for address also that is registered and no such address. If you enter the the registered buissness in the Cyprus company search it comes up as Gloria motors cover for fraudulent activities
https://notgamstop.com/uk/casino-groups/santeda/
Някои доставчици може да са нови. Когато старите са "изгорели", просто се основават нови платежни процесори. Съответно това е безкрайна верига. Някои имат уебсайтове, други не. Накрая винаги е едно и също.
Some providers may be new. When the old ones are "burned out", new payment processors are simply founded. Accordingly, it is a never-ending chain. Some have websites, some don't. In the end, it's always the same.
Einige Anbieter dürften neu sein. Wenn die alten "Verbrannt" sind, werden einfach neue Zahlungsabwickler gegründet. Dementsprechend ist es eine Kette ohne ende. Manche haben Webseiten manche nicht. Am Ende sind es immer die selben.
здравей, успя ли някога да получиш възстановяване от Coresbyte?
hi did you ever manage to get a refund from coresbyte?
Имам coresbyte и sitexcraft? Ще се опитаме да изпратим имейл на тези хора сега
I have coresbyte and sitexcraft? Will try emailing these people now
Напълно съм съгласен, след като изпратите личния си документ за самоличност на тези хора, те разполагат с вашата информация, за да могат да измислят фактури, следователно защо ви го искат, не им изпращайте нищо, особено нищо с вашия адрес или паспорт. Те нямат нужда от тази информация
I totally agree once you send your Personal ID over to these people they have your info, so they can fabricate invoices, hence why they ask you for it, do not send them anything expecially nothing with your address on or passport. They have no need for this information
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.