ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 166)

преди 1 година от kirekin
|
548728 преглеждания 5600 отговора |
|
1...165 166 167...284
KatzeisBack
преди 3 месеца

Ще докладвам тук новините... Надявам се да не загубя средствата си.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой, който има информация за стикерите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мога ли да получа помощ за моя случай?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисли за това от Mystake?


file

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Общ отговор, получих подобен отговор от goldenbet (и двете казина работят под Santeda international BV), въпреки че до известна степен са прави, те също носят отговорност към KYC на своите клиенти, така че ако сте попълнили това предварително, те трябваше да ви откажат услугата, което предполагам, че определено не са го направили. Кой беше търговецът, който се спря на вашето изявление от любопитство?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Те знаят точно какво правят, не се притеснявайте. Те просто вземат парите откъдето им е най-добре. Германия, Великобритания, Скандинавия и т.н. И да те бяха верифицирали, щяха да те пуснат, понякога парите прогонват всички притеснения 😉 И както вече писах, и все още никой не е разбрал: ТЕ СА ПРЕСТЪПНИЦИ . Това означава, че за тези хора няма закони.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей

Обстоятелствата около вашата жалба са неблагоприятни. Проверих накратко жалбата ви и намерих следната бележка: „Роми в момента е извън офиса или е на почивка. Възможно е те да не могат да отговорят на тази жалба толкова бързо, колкото обикновено. Благодарим ви за разбирането." Трябва да видите и това. Тъй като жалбата все още е висяща, казиното все още няма да подлежи на никакви санкции. Честно казано, бих казал, че резултатът е ясен. Съжалявам; изглежда, че казиното не е успяло да се справи с проблема ви, но със сигурност ще изчакам актуализация. Може би е имало отговор, просто не го знаем.

Във всеки случай, моля, бъдете търпеливи. благодаря


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Всъщност не съм получил нито едно възстановяване от нито една от тези компании. Повечето от тях просто игнорират.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Grottobook ми писа това, възстановяват ли сумата след това или не? file

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

Доколкото съм го проследил тук, винаги е имало отказ след това съобщение. Вероятно запазват вашите данни, за да имат добри шансове в процеса на връщане на плащане. Ако са намерили транзакциите ви, всъщност не се нуждаят от повече данни. Те просто искат да играят на сигурно. Превъртете няколко страници назад тук


С едно щракване можете да изпратите парите си. Освен това никой друг няма полза от тези транзакции, освен

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

Както каза katze. Не изпращайте данните си. Те са престъпници, запомнете това. Изпратих моята на Grotobook, след което те казаха, че транзакциите са разрешени и банката ще ги приеме. Защо им трябват паспортите, за да кажат това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За да докажете противното, ще трябва да запишете процеса на плащане, от избора на метод на плащане на уебсайта на казиното до потвърждаването на транзакциите. Връзките за плащане трябва да са видими в браузъра. По този начин те биха могли да твърдят, че сте купили директно от Grotobook и могат да твърдят, че сте изпратили данните за проверка преди покупката



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

добре, благодаря момчета, писах им, че съм им изпратил екранна снимка на транзакциите, както и данните за моята карта.


Някой има ли информация за

сеекблокове

primefin

skinbeat

blaiskin

Стикери

Rpgskins


Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Това е копие и поставяне от техните правила и условия. Те също така добавиха към моя, че също имат право да използват търговци на трети страни, но не носят отговорност за начина, по който тези търговци обработват, използват или обработват вашите данни. Това не е посочено в техните правила и условия. Това е мястото, където те са се провалили, тъй като това трябва да бъде ясно на клиента.

Моят доставчик на CC се върна при мен и ме информира, че MMC кодът, който беше използван и записан 6051 Вилнюс, дори не е за никоя финансова институция

Четох малко и попаднах на това.

https://www.webshield.com/blog/visa-to-replace-global-brand-protection-program


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте всички


Опитвайки се да получите възстановяване на сумата от всяко от следните:

  • Nikotpf*MarineBeauty
  • Coresbyte
  • Sitexcraft


Чудите се дали някой е имал опит да се свързва с тях по имейл и колко време отне, успешно ли беше и т.н.?


благодаря

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току що се разрових, не мога да повярвам колко е корумпиран този Santeda BV и как се крият зад автомобилна компания, очевидно са замесени. Търсих и адрес, който е регистриран, но няма такъв. Ако въведете регистрирания бизнес в търсенето на кипърска компания, това се появява като покритие на Gloria motors за измамни дейности

https://notgamstop.com/uk/casino-groups/santeda/


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някои доставчици може да са нови. Когато старите са "изгорели", просто се основават нови платежни процесори. Съответно това е безкрайна верига. Някои имат уебсайтове, други не. Накрая винаги е едно и също.

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 3 месеца

здравей, успя ли някога да получиш възстановяване от Coresbyte?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

Имам coresbyte и sitexcraft? Ще се опитаме да изпратим имейл на тези хора сега

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Напълно съм съгласен, след като изпратите личния си документ за самоличност на тези хора, те разполагат с вашата информация, за да могат да измислят фактури, следователно защо ви го искат, не им изпращайте нищо, особено нищо с вашия адрес или паспорт. Те нямат нужда от тази информация

Автоматичен превод:
1...165 166 167...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини