ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 167)

преди 11 месеца от kirekin
|
330920 преглеждания 3770 отговора |
|
1...166 167 168...250
Добавете пост
BigDavo
преди 2 месеца

Забелязвате ли нещо? Току-що си казахте причината, поради която не сте получили възстановяване или отговор!

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 2 месеца

Няма нищо лошо да питате за опита на други хора. Вие сте повече от добре дошли в имейлите на gatekeep и вашия „процес", но ако не сте забелязали, тук всички сме в една лодка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Няма нищо лошо да опитате да се свържете с търговеца на дребно. Трябва да добавя, че моята банка изисква доказателство за комуникация между мен и търговеца на дребно относно възстановяванията, за да инициира сторниране на плащане

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

След това първо го изяснете с вашата банка или с доставчика, преди да представите отговора на доставчика на сребърен поднос. Отговорът на доставчика е да запази мълчание, ако 50 имейла с една и съща заявка достигнат до доставчика едновременно.

Ако банката няма друго решение/причина да инициира сторниране на плащане, тя ще отхвърли сторнирането поради липса на доказателства, в който случай изпратеното съобщение е без значение. Банката работи по правилата, определени от Mastercard. Проблемът с връщането на плащане е 3DS верификацията, която прехвърля отговорността към банката. Ако дадена транзакция не е потвърдена от 3DS, доставчикът носи отговорност. Това означава: 3DS проверка = лоша ръка. Методът на доставчика е толкова безопасен, колкото SEPA трансфер, след като сте платили, няма да получите парите обратно толкова бързо.


Можете също така да кажете, че ако искате да перете пари, просто трябва да работите с Mastercard или VISA. Имате впечатлението, че правилата за възстановяване на плащане имат предимство пред приложимото право.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на Katze1337 е изтрит от Romi
Причина: Неприемлив език
преди 2 месеца

Paymentz ми възстанови сумата след 2 работни дни от първия им отговор. 👌

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Може ли някой да ми каже кой уебсайт стои зад DstrLTD, Лимасол Кипър?


Намерих следното, което също е креативно.


Музикална реверберация ( support@musicreverb.com )

Грижа за кожата Emarse ( info@emarseskin.com )

123-Шаблони ( support@123templates.net )

Рокля Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )

CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )

KyPay ( support@nun-tech.com )

Dolcepay Limited/Кения ( support@dpkenya.com )


Всички са свързани с казина, базирани в Кюрасао/Кипър, които работят незаконно в моята страна (докато поддръжката им първо твърди, че това не е вярно и са законни, докато не се изправите срещу тях и те кажат, че играчът е отговорен). За да получа успешно сторниране на плащане, винаги се обръщах към търговеца с молба за възстановяване на сумата, тъй като не получих никакви стоки, но те просто игнорират отговор, което прави много лесно за моята банка да оспори транзакцията, което търговците не правят да се бия. Имайте предвид, че тази процедура се изпълнява само когато не можете да разрешите проблема с казиното/те отказват вашето възстановяване и/или теглене по различни причини от тяхна страна!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

здрасти


Това за helpserm ли беше??

Вярвам, че това е и за helpserm visiola и т.н


Автоматичен превод:
Youssf
преди 2 месеца

Вярвам, че DSTRLTD е Destream; те събират дарения или плащания за създателите на съдържание. Няма да получите отговор от тях

Автоматичен превод:
Sutton
преди 2 месеца

Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Здравей, и това визиола ли е? Понякога се показва като helpersem преди visiola


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казахте ли, че е от незаконно казино?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Не? Защо да го казвам. Никога не споменавайте казина. Кажете, че нямате представа за какво е било и не сте получили никакви стоки или кореспонденция

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Съжалявам, никога не съм чувал за визиола

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Ще продължа да се опитвам да видя дали някой друг го е виждал

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Колко време им отне да отговорят? Encase това е мястото, където трябва да изпратя имейл

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Можете също да ги поканите на кафе и торта, ако не искате да изпратите имейл.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Можете също да ги поканите на кафе и торта, ако не искате да изпратите имейл.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Явно не си чел другите съобщения. Няма да изпратя имейл на фирма, ако е грешната. Освен това всички тук сме възрастни, така че, моля, бъдете учтиви и уважителни

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 2 месеца

Спокойно, защо си толкова ядосан? Просто сме в тема, в която говорим за възстановяване на средства

Автоматичен превод:
1...166 167 168...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още