преди 3 месеца
Какви търговци обработват transactworld и paymentz?
What merchants does transactworld and paymentz process?
1
Какви търговци обработват transactworld и paymentz?
What merchants does transactworld and paymentz process?
Всеки, който е получил връщане на плащане, е получил това, което е искал, като е получил отговор на въпросите си тук. Само няколко души обаче споделят своя опит. Думата общност трябва отново да бъде взета присърце 😉
Everyone who has received a chargeback has gotten what they wanted by having their questions answered here. However, only a few people share their experiences. The word community should be taken to heart again 😉
Jeder der seine Rückbuchung bekommen hat, hat seinen Willen bekommen, in dem er hier fragen beantwortet bekommen. Jedoch teilen nur die wenigsten Ihre Erfahrungen. Das Wort Community sollte man sich nochmal zum Herzen nehmen😉
Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.
I am still waiting for a response to my complaint, @awuintura_online refuses to accept the verification photos, has changed the instructions 30 times and guru casino, does not respond to my complaint and does not add it to the blacklist, that is, AWINTURA continues to steal.
Aún espero respuesta de mi queja , @awuintura_online se niega a aceptar las fotos de verificación, ha cambiado 30 veces las indicaciones y gurú casino, no responde mi queja y tampoco agrega a la lista negra , es decir AWINTURA sigue robando .
Не съм сигурен, съжалявам, че не мога да ви помогна с това
I'm not sure, sorry i can't help you with that one
Получих едно връщане на плащане за pixeleum и Finn art.io, Wintermads се разглежда и досега Chase Bank отказва връщането на плащането ми за lunu.io, всичко вървеше гладко, докато не споменах lunu.io и те отрекоха всякакви искове веднага, казвайки го противоречи на правилата за връщане на плащане на Mastercards, тъй като е свързано с хазарта, това е странно, тъй като предишното ми връщане на плащане беше успешно по същата причина.
I got one chargeback for pixeleum and Finn art.io, wintermads is being looked into and so far chase bank has denied my chargeback for lunu.io, everything went smoothly until I mentioned lunu.io and they have denied any claim straight away saying it goes against Mastercards chargeback rules as it’s to do with gambling, this is odd as my previous chargeback was successful for the same reason.
Chase изглежда доста несъвместим с тяхната поддръжка на клиенти, иска ми се да използвам националния си акаунт за депо, тъй като това щеше да е решено досега
Chase seem pretty inconsistent with their customer support, i wish i used my nationwide account to depo as this would be solved by now
Намерете го луд. Pixeleum е възстановен. Направиха фалшиви разписки за моите депозити
Find it crazy Pixeleum refunded. They made fake receipts for my deposits
Здравейте, поръчах възстановяване на сумата от търговец и попитах моята банка и те пуснаха жалба в Revolut. Казаха, че ще разследват и са блокирали акаунтите ми в Revolut. Това случвало ли се е на някой друг????
Hi, I ordered a refund from a merchant and asked my bank and they have opened a complaint with Revolut. They said they would investigate and have blocked my Revolut accounts. Has this happened to anyone else????
те са измама alle bettingsider is falske . не е вярно много.
they are scam alle bettingsider is falske . not true much .
Revolut е заседнал в блатото на доставчиците на хазарт, обработвайки плащанията за казината като Revolut Pay. Съответно не можете да очаквате голяма подкрепа там 😉
Revolut is stuck in the swamp of gambling providers, processing payments for the casinos as Revolut Pay. Accordingly, you can't expect much support there 😉
Revolut steckt halt selber im Sumpf der Glücksspielanbieter, wickeln Zahlungen für die Kasinos als Revolut-Pay ab. Dementsprechend kann man da keine große Unterstützung erwarten 😉
След това можете да се сбогувате със средствата си, освен ако платежните услуги не ви възстановят сумата.
Then you can say goodbye to your funds unless the payment services refund you.
Dann kannst Du dich somit von Deinen Geldern verabschieden, es sei denn die Zahlungsdienste erstatten dir die Gelder zurück.
Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка на клиенти.
Съжаляваме, че пишем това на английски, но в момента нямаме агент, говорещ норвежки език.
Разбираме, че може да бъде разочароващо да чакате теглене. Понякога обаче може да отнеме малко повече време поради по-голямото натоварване. Вашето теглене трябва да е в крайната фаза на обработка. Благодаря ви за разбирането.
Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл support@Talismania.com или чрез чат на живо.
С уважение,
Обслужване на клиенти
jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto.
Thank you for contacting our Customer Support team.
We are sorry to write this in English, but we don't have any Norwegian speaking agent available at the moment.
We understand that it can be frustrating to wait for a withdrawal. However, sometimes it can take a little longer due to higher workload. Your withdrawal should be at the end phase of being processed. Thank you for your understanding.
If you have additional questions, please feel free to contact us via email support@Talismania.com or via Live Chat.
Yours sincerely,
Customer service
jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.