ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 165)

преди 1 година от kirekin
|
548406 преглеждания 5596 отговора |
|
1...164 165 166...284
преди 3 месеца

Какви търговци обработват transactworld и paymentz?

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 3 месеца

Чудя се и това

Автоматичен превод:
Jablanka
преди 3 месеца

Изглежда никой не отговаря на въпроси

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Klpp8

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 3 месеца

Всеки, който е получил връщане на плащане, е получил това, което е искал, като е получил отговор на въпросите си тук. Само няколко души обаче споделят своя опит. Думата общност трябва отново да бъде взета присърце 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм отговорил, тъй като не мога да помогна с тези компании

Автоматичен превод:
Loohis
преди 3 месеца

За кой търговец беше това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още чакам отговор на жалбата си, @awuintura_online отказва да приеме снимките за проверка, промени инструкциите 30 пъти и guru casino, не отговаря на жалбата ми и не го добавя в черния списък, тоест AWINTURA продължава да крадат.

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 3 месеца

Не съм сигурен, съжалявам, че не мога да ви помогна с това

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 3 месеца

Получих едно връщане на плащане за pixeleum и Finn art.io, Wintermads се разглежда и досега Chase Bank отказва връщането на плащането ми за lunu.io, всичко вървеше гладко, докато не споменах lunu.io и те отрекоха всякакви искове веднага, казвайки го противоречи на правилата за връщане на плащане на Mastercards, тъй като е свързано с хазарта, това е странно, тъй като предишното ми връщане на плащане беше успешно по същата причина.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Chase изглежда доста несъвместим с тяхната поддръжка на клиенти, иска ми се да използвам националния си акаунт за депо, тъй като това щеше да е решено досега

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой имал ли е работа със zinzipay?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Намерете го луд. Pixeleum е възстановен. Направиха фалшиви разписки за моите депозити

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, поръчах възстановяване на сумата от търговец и попитах моята банка и те пуснаха жалба в Revolut. Казаха, че ще разследват и са блокирали акаунтите ми в Revolut. Това случвало ли се е на някой друг????

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

те са измама alle bettingsider is falske . не е вярно много.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

те са измама

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Revolut е заседнал в блатото на доставчиците на хазарт, обработвайки плащанията за казината като Revolut Pay. Съответно не можете да очаквате голяма подкрепа там 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, знам, но на практика всичките ми депозити бяха направени с Revolut...

Автоматичен превод:
dvs7
преди 3 месеца

След това можете да се сбогувате със средствата си, освен ако платежните услуги не ви възстановят сумата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка на клиенти.

Съжаляваме, че пишем това на английски, но в момента нямаме агент, говорещ норвежки език.

Разбираме, че може да бъде разочароващо да чакате теглене. Понякога обаче може да отнеме малко повече време поради по-голямото натоварване. Вашето теглене трябва да е в крайната фаза на обработка. Благодаря ви за разбирането.

Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл support@Talismania.com или чрез чат на живо.

С уважение,

Обслужване на клиенти





jeg venter ferdig med behandligsaken min fra 05.08. 2024, som dere vet behandligstiden tar 3-5 dager . TIl slut kan jeg si får jeg aldri pengene mine på bankonto.

Автоматичен превод:
1...164 165 166...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини