Леле, ти си просто измамник. Говорите много, но нямате 0 доказателства. Дори не можете да обясните как ще получите възстановяването на средствата. Така че строго секретно. Такъв тъжен човек, който се опитва да измами другите, ти си също толкова лош, колкото и казината.
Lol, you are just a scammer. You speak a lot but have 0 proof. You can't even explain how you would get the refunds. So top secret. Such a sad person, trying to scam others, you're just as bad as the casinos.
Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
И какви са вашите такси? Нямате гаранция, че можете да извлечете средствата на играчите. Начислявате ли такси предварително. Ако наистина искахте да помогнете на хората, щяхте да споделяте знанията си тук открито.
And what's your fees? You have no gaurentee that you can retrieve players funds. Do you charge fees upfront. If you really wanted to help people you would be sharing your knowledge on here openly.
Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Премахнахме всички публикации от този потребител поради безопасността на другите потребители. Не сме сигурни, че това е безопасно и подходящо предложение.
We removed all the posts from this user due to the safety of other users. We are not sure that it was a safe and relevant offer.
Можете ли да ме добавите към Discord, моля? dvs78s
Can you add me to discord please? dvs78s
Сигурен. Само за да бъде ясно обаче, причината да ми бъде възстановена беше, че търговецът използва MPG, което е собствен платежен портал на mastercard. Така че те са нарушили собствените си правила. този метод ще работи само за малък брой търговци.
Sure. Just to be clear though, the reason I got refunded was that the merchant used mpgs which is mastercards own payment gateway. So they have violated their own rules. this method will only work for a few number of merchants.
Откъде знаеш кой е използвал mpg? Изпратих имейл на Mastercard, но не получих отговор. как процедираш
How do you know who used mpgs? I have emailed Mastercard but have not received a response. How do you proceed?
Hur vet man vilka som använt sig utav mpgs? Jag har mejlat Mastercard men inte fått någon återkoppling. Hur går man tillväga?
MasterCard комуникира само с банките, но не и с картодържателя. Дори ако можете да получите отговор от MasterCard, това е съобщение за копиране и поставяне. Пише, че трябва да се свържете с банката. Проблемът е, че в банката липсват подготвени кадри. Или волята да се бориш с това.
MasterCard only communicates with banks, not with the cardholder. Even if you can get a response from MasterCard, it is a copy and paste message. It says that you should contact the bank. The problem is that the bank lacks trained staff. Or the will to fight this.
MasterCard kommuniziert nur mit Banken, jedoch nicht mit dem Karteninhaber. Auch wenn man MasterCard Mal eine Antwort entlocken kann, ist es eine Copy and Paste Nachricht. Sie sagt aus, dass man die Bank kontaktieren soll. Es hapert ab geschulten Personal bei der Bank. Oder auch um den Willen dies schieße zu bekämpfen.
Някой има ли опит с Noda/Nauda pay? Връщат ли парите? Все още сортирам много транзакции и изглежда, че са на няколко банкови превода. Знам, че банковите преводи са по-трудни, но ако някой е имал успех, би било чудесно да знае какво е казано и т.н. Благодаря, момчета!
Does anyone have any experience with Noda/Nauda pay? Do they refund? I'm still sorting alot of transactions out and they seem to be on a few bank transfers. I know bank transfers are more difficult but if anybody has had any success it would be great to know what was said etc. Thanks guys!
Опитвам се да разбера как да върна банкови преводи към.
моите са
ФАЛКОРА ФИНАНС
и
ТРАНСФЕРНО ПЛАЩАНЕ
I’m trying to figure out how to get back bank transfers to.
mine are
FALCORA FINANCE
and
TRANSFEROP PAYMENT
Falcora е nauda pay! Това е с кого са моите и току-що им дадох препоръките, след като поискаха, за да мога да ви държа в течение.
Falcora is nauda pay! That's who mine are with and I have just given them the references after they asked so I can keep you updated.
Има ли някой, който да сподели как сте писали жалба до банката за неправилен търговски код на Mastercard?
Is there anyone who would like to share how you wrote a complaint to the bank for an incorrect Mastercard merchant code?
Finns det någon som skulle vilja dela med sig utav hur ni skrev reklamation till banken för felaktig Mastercard merchant kod?
Ето моята история. Загубих много пари през последните няколко години в JOY Casino (компания от Кюрасао), включително около 10 хиляди през последния месец. Използвал съм кредитната си карта за много от тези покупки, но също и за интерактивен трансфер. Използвам triangle mastercard за онлайн депозити. Трябва ли просто да се обадя на моята банка и да им кажа, че съм депозирал в сайт за онлайн хазарт за хазарт, но след това съм забелязал, че всички тези такси не са от JOY Casino? Трябва ли да докладвам всички тези странни имена в изявленията си като измамни?
Те са измамници, защото използват тези търговци трети страни, за да измамят mastercard, защото знаят, че не могат да го направят директно за онлайн хазарт? Наистина се нуждая от парите обратно, така че ако някой от вас може да ми помогне, ще съм много благодарен. Искам да се обадя в банката си днес или утре и да ги съобщя, но първо искам да се уверя, че съм добре информиран. Не казвам ли, че залагах онлайн? Просто имам нужда от помощ, за да успея.
Here's my story. I have lost alot of money over the last few years at JOY Casino (Curacao company) including around 10 grand in the last month. I have used my credit card for alot of these purchases but also interac e transfer. I use triangle mastercard for the online deposits. Do I just call my bank and tell them that I deposited into a online gambling site for gambling but have since noticed all these charges are not from JOY Casino ? Do i report all of these weird names on my statements as fraudulent?
They are fraudulent because they are using these 3rd party merchants to defraud mastercard because they know they cant do it directly for online gambling? I really need the money back so if any of you can help me, I'd really appreciate it. I want to call my bank today or tomorrow and report these but want to make sure I'm well informed first. Do I not say I was online gambling ? I just need some help so I am successful.
Бъдете креативни в оправдаването на сторнирането. В Германия банките са склонни да отхвърлят обратно плащане.
Be creative in justifying the chargeback. In Germany, banks tend to reject chargebacks.
Sei kreativ in der Begründung des Chargebacks. In Deutschland ist es so, dass die Banken einen Chargeback ablehnen.
Здравейте, всъщност използвах моята Mastercard за казино преди, звъннах им и казах, че не съм получил услугата, те ми я възстановиха като „Отмяна на измама", това беше за £500, така че не съм сигурен как £10 000 биха отивам
Hello, I actually used my Mastercard for a casino before, I rang them up and said I didn’t receive the service, they refunded it as ‘Fraud Reversal’ this was for £500, so I’m not sure how £10,000 would go
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.