Как се свързахте със Straridges.com?
Моите имейли не се доставят и те не отговарят на формата за контакт на уебсайта си.
How did you get in touch with Straridges.com?
My mails are not delivered and they do not respond to the contact form on their website.
Hur kom du i kontakt med Straridges.com?
Mina Mail blir inte levererade och kontakt formuläret på deras hemsida svarar dom inte på.
За съжаление потребителят е поискал закриване на акаунта и няма да може да ви даде отговор.
Unfortunately the user has requested to close the account, and won't be able to give you the answer.
Потребителят, с когото се опитахте да се свържете, реши да напусне общността на Casino Guru, като поиска да закрие акаунта си. По този начин потребителското име вече се показва като „Анонимизирано" и няма да получите отговор. Съжалявам.
The user you tried to get in touch decided to leave the Casino Guru community by asking to close his or her account. Thus, the username is now shown as "Anonymized," and you won't get a reply. I'm sorry.
Имам много транзакции от wintermdse в банковите си извлечения. Изпратих им всички доказателства, но изглежда, че сега са замълчали за мен. Все пак разглеждаме транзакции на стойност £3000?
I've got lots of transactions from wintermdse on my bank statements. I've sent them all the evidence but they appear to have gone quiet on me now. We're looking into £3000 worth of transactions though?
Имам адвокат Ad Wadata и правни услуги
Ad Wadata имат уебсайт, както може би сте видели, но те не реагират, когато им пишете
I have Ad Wadata and Legal Services attorn
Ad Wadata have a website as you might have seen, but they are non-responsive when you write to them
Имах правни услуги. Направих сторниране на плащане чрез моята банка и правните служби ми възстановиха сумата директно от известието, което получиха от банката
I had legal services.. I did a chargeback through my bank and legal services refunded me directly from the notification they received from the bank
Банкирам с Barclays. Отидох в приложението си и оспорих транзакцията. Обяснявам, че това е за казино и не отговаря на описанието на търговеца в банковото ми извлечение. Получих парите обратно в моята банка в рамките на 2 седмици x
I bank with Barclays. I went on my app and disputed the transaction. Explained that this was for a casino and doesn't match the description of the merchant on my bank statement. Had the money back in my bank within 2 weeks x
интересно Не се ли съмняваха, че сте разрешили плащанията? Или може би правилата са различни в зависимост от банката/държавата
Interesting. Didn’t they question that you authorized the payments? Or maybe the rules are different depending on the bank/country
Технически не са получили правни услуги и не са намерили съответствие с търговеца по транзакцията, така че трябваше да уважат сторнираното плащане. Може да е различно във вашата страна!? Не съм много сигурен дали можеш да се пребориш
Technically didn't receive legal services and didn't match the merchant on the transaction so they had to honour the chargeback. May be different in your country!? Not too sure if you could fight it
Но също така имали ли сте контакт по имейл с правна служба Attorn? В транзакцията ми е посочено като местоположение в Брюксел
But have you also had email contact with Legal service Attorn? In my transaction it is listed as Brussels location
Ma hai avuto anche un contatto mail con Legal service Attorn? Nella mia transazione è indicato come luogo Bruxelles
Не можах да намеря правна услуга Attorn в мрежата. Тези проклети хора винаги се крият зад измислени имена.
Получихте ли имейл адрес от тях?
I couldn't find Legal service Attorn on the web. These damned people always hide behind fictitious names.
Did you get an email address from them?
Legal service Attorn non l'ho trovato sul web. Questi maledetti si nascondono sempre dietro a nomi fittizi.
Hai avuto un indirizzo mail da loro?
За съжаление няма контакт по имейл от тях. Само сторниране на плащане в банковото ми извлечение
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
Радвам се, че видях тази тема. Търся малко помощ, както и относно свързването с тези компании
Както е показано в банковите извлечения
Coinshop.work
Депозит чрез крипто
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Получих възстановявания директно от Stockimagemart и 123 Templates. Някой знае ли през кой процесор за обработка на плащания биха били направени, тъй като имам плащания, изпратени до редица други уебсайтове за търговия на дребно в същия ден, за които все още не съм успял да възстановя/намеря контакти. Всичко създадено за Celsius Casino:
Digikey (твърдят, че не могат да намерят плащанията)
Втален
Officehut
Енигма
безкрайност
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Нямам достъп до сайта на казино Celsius. Към кой оператор е част? Случайно унгарският софтуер за честни игри?
I can't access the Celsius casino site. Which Operator is it part of? By chance the Hungarian Fair Game Software?
Non riesco ad accedere al sito del casinò Celsius. Di che Operatore fa parte? Per caso l'ungherese Fair Game Software?
Що се отнася до NikoTpf, на предишните страници беше обяснено към кого трябва да се свържете
As regards NikoTpf, it has been explained in the previous pages who you should contact
Per quanto riguarda NikoTpf è stato spiegato nelle pagine precedenti a chi bisogna rivolgersi
Управлява се от Celsius Holdings NV и твърди, че има лиценз от Кюрасао
Operated by Celsius Holdings NV and claims to have a Curacao Licence
Попитах ви, защото Enigma и Digikey бяха търговци, използвани и от казино на група Fair Game и самото казино възстанови депозитите по мое искане
I asked you because Enigma and Digikey were merchants also used by a Fair Game group casino and it was the casino itself that refunded the deposits at my request
Te l'ho chiesto perché Enigma e Digikey erano commercianti utilizzati anche da un casinò del gruppo Fair Game ed era stato il casinò stesso a rimborsare i depositi su mia richiesta
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.