ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 152)

преди 1 година от kirekin
|
545573 преглеждания 5587 отговора |
|
1...151 152 153...283
преди 3 месеца

Момчета,

някой знае ли кой може да стои зад това?

Марка CLX

Clx*ygnow гр. Бургас


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

Всички мои транзакции бяха чрез transferop (PayOp) с Monzo и една с fomiline (quickbit) - след това още няколко отново с PayOp на моя HSBC, последвано от още на моята дебитна карта с goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платежен портал / музикална реверберация / фарамп

общо взето всичко, което имах - или нямах 🤦🏻‍♀️

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Свържи се с мен:


richter-eddy@web.de

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

От Paymentz казаха, че не могат да намерят транзакцията и тъй като отказах да дам конкретни подробности за транзакциите, т.е. сума и дати, те не могат да извършат по-задълбочено търсене.


Това е въпреки че изпратих сумата и датата на транзакцията с подробно описание. Някой да има подобен опит

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

Хей запази имейла ти, за да можеш да го изтриеш, ако искаш, xx

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Аз съм в подобна ситуация. Много от моите бяха TransferOp с Monzo.


Те са незабавни банкови преводи, задвижвани от отворено банкиране, нали?


Не съм сигурен дали можем да направим нещо по отношение на тях.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Yeh PayOp не би се променил след седмици на оплакване пред тях и канадските власти и т.н., въпреки че нарушават толкова много от собствените си условия


3. РЕГИСТРАЦИЯ НА АКАУНТ

Строго е забранено да се извършват плащания или да се получават плащания от лица или организации, предлагащи незаконни хазартни услуги, включително (но не само) незаконни спортни залагания, казино игри и покер игри. Компанията може да спре или прекрати Акаунта на Търговеца по всяко време или да откаже да изпълни или отмени транзакция, ако смята, че Търговецът пряко или непряко използва или е използвал своя Акаунт за или във връзка с незаконни хазартни транзакции. Този списък не е изчерпателен и е отговорност на Търговеца да гарантира, че той/тя не използва услугите на компанията за транзакции, които могат да се считат за незаконни в юрисдикцията на Търговеца.


15. ГАРАНЦИИ И ПРЕДСТАВИТЕЛСТВА

Търговецът гарантира на PayOp, че предлаганите от него продукти/услуги са в съответствие с местната и международна юрисдикция

Търговецът гарантира и декларира, че притежава всички разрешения и/или приложими лицензи, необходими за изпълнение на това Споразумение и за предлагане на своите продукти/услуги на Крайните потребители.


8. ИЗМАМНА ДЕЙНОСТ

Payop има право, като информира Търговеца, едностранно да анулира всяка подозрителна или измамна транзакция. В такива случаи, когато се изисква от закона, Payop може да съобщи за измамна транзакция на компетентните органи и/или да анулира транзакцията.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имейл от Grottobook:

Добър ден.

Тъжни сме да научим, че имате проблеми с нашата компания.

Моля, посочете имейла, който е използван при регистрацията в нашия

сайт. Това е необходимо, за да ви идентифицираме като собственик на акаунта и

за да се уверите, че вие сте извършили транзакции от споменатата карта.


За да следваме политиката за поверителност и правилата на GDPR, ние нямаме право

разкривате на трети страни всякаква информация, свързана с данни за плащане или

плащания на нашия сайт.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Открих, че вместо да докладвате на банкови/кредитни карти като измама, просто бъдете открити и честни и ги докладвайте като измама.


Стискайте палци, това работи.


@MaterialGirl, бихте ли споделили линк към мястото, където сте намерили тези T&Cs?

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Те няма да върнат парите на моя приятел. Те ще кажат, че сте закупили книги и когато поискате разписки, те ще изчезнат. Ето защо им изпратих имейл отново, знаейки, че няма да ми отговорят, след което мога да подам молба за възстановяване на плащане

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Казах това на банката, че е измама и те просто казаха, че могат да използват други имена за плащанията си, въпреки че посочих, че кодират погрешно, след което казах, че съм го правил и преди, така че трябваше да си науча урока с този тип сайтове 🙄


След това ме помоли да отида в клон за проверки


https://payop.com/en/terms-and-conditions


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей запази имейла ти, за да можеш да го изтриеш, ако искаш, xx

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, мога ли да ви представя публикуваната по-рано "оферта" от новия ви приятел? Просто искам да имате комплексна информация:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Благодаря за вниманието. Имам собствено мнение за подобни оферти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Не разбирам това съобщение?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Къде мога да намеря този уебсайт?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте!

Отне ми известно време, но вярвам, че го намерих:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (връзката е безопасна)

Това ли е, което търсите, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Дистанцирам се от това, нямам нищо общо с това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Връзки на страница 112 от този чат...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Оценявам вашия много полезен съвет! Препоръчах да добавите "отидете на страница №." опция или нещо подобно на тази тема, за да направи сърфирането много по-лесно. Беше ужасно да изброявам обратно. 😀

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Извинете за дългия пост! От известно време следя внимателно тази тема. Почувствах облекчение да видя, че не съм единственият, който се бори с проблема. Това ми даде надежда, че ще си върна малко пари... Залагах много. Разбрах обаче, че въпреки че твърденията ни за нарушения на mcc, измами и предстоящи блокирания на хазартни игри са правилни и оправдани... тези компании не ги е грижа... защото за съжаление няма да има много отговор от властите. На банките не им пука, на финансовите регулатори не им пука, в голямата схема на нещата просто не мисля, че това е достатъчно голям проблем, за който да се тревожат, особено като се има предвид, че изглежда сме им изпращали с готовност парите си! Не се опитвам да бъда негативен и може да ви хареса да ви върна няколко паунда тук и там, всичко, което казвам е, че ако току-що сте пристигнали в тази тема, не очаквайте тези измамници да ви дадат парите си обратно!


Ще продължа ли да изпращам имейли всеки ден и да бъда абсолютна болка в задника? да Да се надявам ли един ден тези боклуци да изпълзят обратно там, откъдето са дошли? да Очаквам ли парите си обратно? Не.


Във връзка с това всеки, който е имал работа с „Макс" в Canapay... те са кандидатствали за присъединяване към българския регистър на доставчиците на виртуални активи, така че ако искате да изпратите имейл на Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) и им кажете за услугата, която предоставят за казината и липсата им на обработка на жалби, това може да се отбележи в тяхното приложение.


Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Членът Katze1337 публикува това преди около месец:

„Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.


Разходи:

Еднократна такса за консултация

Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%


Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.

richter-eddy[at]web.de


Необходими са следните документи:

Депозити и тегления в казиното

Извлечения по банкови сметки/карти

Пълномощно

Декларация за преотстъпване на процентното участие"


Затова го предупредихме да не използва този форум за търговски цели. Това е всичко, което исках да знаеш.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Дистанцирам се от това, нямам нищо общо с това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Поздрави член. Това беше поредното нарушение на правилата.

Все пак ви наблюдавах и се надявам да е поредното недоразумение. За последен път обаче чуйте това: ловните клиенти не са добре дошли в този форум. Съветвам ви да продължите с изключително внимание. Не искаме да излагаме никого на опасност, така че ако го направите, може да забраним акаунта ви.

Моля, помогнете ми да ви задържа тук; Не бих искал да те забранят.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Радка,


Ако не се лъжа, можете да прекратите сътрудничеството си с доставчиците, които фалшифицират транзакциите. Това означава, че казината вече нямат платформа и не могат да рекламират незаконните си оферти или греша? Всички изброени тук казина от Кюрасао, Антилефон и други променят плащанията си с карти. От моя гледна точка вие подкрепяте тези измамници 😉


Теоретично, бихте могли да подкрепите или да препоръчате играчи, които са загубили повече от 10 хиляди към доставчиците!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
1...151 152 153...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини