Всички мои транзакции бяха чрез transferop (PayOp) с Monzo и една с fomiline (quickbit) - след това още няколко отново с PayOp на моя HSBC, последвано от още на моята дебитна карта с goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платежен портал / музикална реверберация / фарамп
общо взето всичко, което имах - или нямах 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Свържи се с мен:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
От Paymentz казаха, че не могат да намерят транзакцията и тъй като отказах да дам конкретни подробности за транзакциите, т.е. сума и дати, те не могат да извършат по-задълбочено търсене.
Това е въпреки че изпратих сумата и датата на транзакцията с подробно описание. Някой да има подобен опит
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Хей запази имейла ти, за да можеш да го изтриеш, ако искаш, xx
Hey saved your email so you can delete this if you like, xx
Аз съм в подобна ситуация. Много от моите бяха TransferOp с Monzo.
Те са незабавни банкови преводи, задвижвани от отворено банкиране, нали?
Не съм сигурен дали можем да направим нещо по отношение на тях.
I'm in a similar situation. A lot of mine were TransferOp with Monzo.
They're open banking powered instant bank transfers aren't they?
I'm not sure if there's anything we can do in relation to them.
Yeh PayOp не би се променил след седмици на оплакване пред тях и канадските власти и т.н., въпреки че нарушават толкова много от собствените си условия
3. РЕГИСТРАЦИЯ НА АКАУНТ
Строго е забранено да се извършват плащания или да се получават плащания от лица или организации, предлагащи незаконни хазартни услуги, включително (но не само) незаконни спортни залагания, казино игри и покер игри. Компанията може да спре или прекрати Акаунта на Търговеца по всяко време или да откаже да изпълни или отмени транзакция, ако смята, че Търговецът пряко или непряко използва или е използвал своя Акаунт за или във връзка с незаконни хазартни транзакции. Този списък не е изчерпателен и е отговорност на Търговеца да гарантира, че той/тя не използва услугите на компанията за транзакции, които могат да се считат за незаконни в юрисдикцията на Търговеца.
15. ГАРАНЦИИ И ПРЕДСТАВИТЕЛСТВА
Търговецът гарантира на PayOp, че предлаганите от него продукти/услуги са в съответствие с местната и международна юрисдикция
Търговецът гарантира и декларира, че притежава всички разрешения и/или приложими лицензи, необходими за изпълнение на това Споразумение и за предлагане на своите продукти/услуги на Крайните потребители.
8. ИЗМАМНА ДЕЙНОСТ
Payop има право, като информира Търговеца, едностранно да анулира всяка подозрителна или измамна транзакция. В такива случаи, когато се изисква от закона, Payop може да съобщи за измамна транзакция на компетентните органи и/или да анулира транзакцията.
Yeh PayOp wouldn’t shift after weeks of complaining to them and Canadian authorities etc. even though they break so many of their own terms and conditions
3. ACCOUNT REGISTRATION
It is strictly forbidden to make payments to or receive payments from persons or entities offering illegal gambling services, including (but not limited to) illegal sports betting, casino games and poker games. The company may suspend or terminate the Merchant’s Account at any time or refuse to execute or reverse a transaction if it believes that the Merchant directly or indirectly uses or have used his Account for or in connection with illegal gambling transactions. This list is not exhaustive and it is the Merchant’s responsibility to ensure that s/he does not use the company’s services for transactions that may be considered illegal in the Merchant’s jurisdiction.
15. WARRANTIES AND REPRESENTATIONS
The Merchant Guarantees to PayOp that the products/services offered by it shall be in compliance with the local and international jurisdiction
The Merchant warrants and represents that it has all authorizations and/or applicable licenses required for performance of this Agreement and for offering their products/services to End-Users.
8. FRAUDULENT ACTIVITY
Payop is entitled by informing the Merchant to unilaterally annul any suspicious or fraudulent Transaction. In such cases, where law required, Payop may report a fraudulent Transaction to the competent authorities and/or cancel the transaction.
Имейл от Grottobook:
Добър ден.
Тъжни сме да научим, че имате проблеми с нашата компания.
Моля, посочете имейла, който е използван при регистрацията в нашия
сайт. Това е необходимо, за да ви идентифицираме като собственик на акаунта и
за да се уверите, че вие сте извършили транзакции от споменатата карта.
За да следваме политиката за поверителност и правилата на GDPR, ние нямаме право
разкривате на трети страни всякаква информация, свързана с данни за плащане или
плащания на нашия сайт.
Email from Grottobook:
Good day.
We are sad to hear that you have some troubles with our company.
Please specify the email, which was used during registration on our
site. This is necessary to identify you as the owner of the account and
to make sure that it was you who made transactions from the mentioned card.
In order to follow the privacy policy and GDPR rules we have no right to
disclose to third parties any information related to payment data or
payments on our site.
Открих, че вместо да докладвате на банкови/кредитни карти като измама, просто бъдете открити и честни и ги докладвайте като измама.
Стискайте палци, това работи.
@MaterialGirl, бихте ли споделили линк към мястото, където сте намерили тези T&Cs?
I've found instead of reporting to bank/credit cards as fraud, just be open and honest and report them as a scam.
Fingers crossed this works.
@MaterialGirl, could you share a link to where you've found those T&Cs?
Те няма да върнат парите на моя приятел. Те ще кажат, че сте закупили книги и когато поискате разписки, те ще изчезнат. Ето защо им изпратих имейл отново, знаейки, че няма да ми отговорят, след което мога да подам молба за възстановяване на плащане
They won't refund my friend. They will say you purchased books and when you ask for receipts they will disappear. That's why I've emailed them again knowing they won't reply to me then I can file for a chargeback
Казах това на банката, че е измама и те просто казаха, че могат да използват други имена за плащанията си, въпреки че посочих, че кодират погрешно, след което казах, че съм го правил и преди, така че трябваше да си науча урока с този тип сайтове 🙄
След това ме помоли да отида в клон за проверки
https://payop.com/en/terms-and-conditions
I said this to the bank about being a scam and they just said they can use other names for their payments even tho I pointed out they were miscoding, then said I’ve done it before so should have learnt my lesson with these types of sites 🙄
Then asked me to go into a branch for checks
https://payop.com/en/terms-and-conditions
Здравейте, мога ли да ви представя публикуваната по-рано "оферта" от новия ви приятел? Просто искам да имате комплексна информация:
Благодаря за вниманието. Имам собствено мнение за подобни оферти.
Hello there, may I present you previously posted "offer" from your new friend? I just want you to have complex information:
Thanks for considering. I have my own thoughts about such offers.
Оценявам вашия много полезен съвет! Препоръчах да добавите "отидете на страница №." опция или нещо подобно на тази тема, за да направи сърфирането много по-лесно. Беше ужасно да изброявам обратно. 😀
I appreciate your very helpful tip! I recommended adding a "go to page no." option or something similar to this thread to make browsing much easier. It was horrible to list back. 😀
Извинете за дългия пост! От известно време следя внимателно тази тема. Почувствах облекчение да видя, че не съм единственият, който се бори с проблема. Това ми даде надежда, че ще си върна малко пари... Залагах много. Разбрах обаче, че въпреки че твърденията ни за нарушения на mcc, измами и предстоящи блокирания на хазартни игри са правилни и оправдани... тези компании не ги е грижа... защото за съжаление няма да има много отговор от властите. На банките не им пука, на финансовите регулатори не им пука, в голямата схема на нещата просто не мисля, че това е достатъчно голям проблем, за който да се тревожат, особено като се има предвид, че изглежда сме им изпращали с готовност парите си! Не се опитвам да бъда негативен и може да ви хареса да ви върна няколко паунда тук и там, всичко, което казвам е, че ако току-що сте пристигнали в тази тема, не очаквайте тези измамници да ви дадат парите си обратно!
Ще продължа ли да изпращам имейли всеки ден и да бъда абсолютна болка в задника? да Да се надявам ли един ден тези боклуци да изпълзят обратно там, откъдето са дошли? да Очаквам ли парите си обратно? Не.
Във връзка с това всеки, който е имал работа с „Макс" в Canapay... те са кандидатствали за присъединяване към българския регистър на доставчиците на виртуални активи, така че ако искате да изпратите имейл на Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) и им кажете за услугата, която предоставят за казината и липсата им на обработка на жалби, това може да се отбележи в тяхното приложение.
Sorry for the long post! I've been following this thread intently for a while now. I've been relieved to see I wasn't the only one struggling with the problem. It gave me hope I'd get some money back...I gambled alot. I've realised though that although our claims about mcc violations, fraud and over coming gambling blocks are all correct and justified...these companies don't care...because unfortunately there'll be little come back from the authorities. The banks don't care, financial regulators don't care, in the grand scheme of things i just don't think its a big enough problem for them to worry about, especially given we've seemimgly willingly sent them our money! I'm not trying to be negative, and you may like me get a few pounds back here and there, all I'm saying is, if you've just arrived on this thread, don't be expecting these fraudsters to give you your money back!
Will I keep emailing every day and being an absolute pain in the ass? Yes. Do I hope that one day these scum bags will crawl back to wherever they've come from? Yes. Do I expect my money back? No.
On that note anyone that's had any dealings with 'Max' at Canapay...they've applied to join the Bulgarian Register of Virtual Asset Providers, so if you wanted to email Hanfa (potrosaci@hanfa.hr) and tell them about the service they provide for casinos and their lack of complaint handling it can be noted against their application.
Членът Katze1337 публикува това преди около месец:
„Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.
Разходи:
Еднократна такса за консултация
Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%
Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.
richter-eddy[at]web.de
Необходими са следните документи:
Депозити и тегления в казиното
Извлечения по банкови сметки/карти
Пълномощно
Декларация за преотстъпване на процентното участие"
Затова го предупредихме да не използва този форум за търговски цели. Това е всичко, което исках да знаеш.
The member Katze1337 posted this a month or so ago:
"I can recommend a lawyer who will contact payment service providers and the casinos concerned.
Costs:
One-time Consultancy fee
Percentage contribution depending on the amount in dispute, up to 35%
Just get in touch with me and I'll give you the contact details.
richter-eddy[at]web.de
The following documents are required:
Deposits and withdrawals in the casino
Bank account / card statements
Power of attorney
Declaration of assignment for the percentage participation"
We thus cautioned him against using this forum for commercial purposes. That is all I wanted you to know.
Поздрави член. Това беше поредното нарушение на правилата.
Все пак ви наблюдавах и се надявам да е поредното недоразумение. За последен път обаче чуйте това: ловните клиенти не са добре дошли в този форум. Съветвам ви да продължите с изключително внимание. Не искаме да излагаме никого на опасност, така че ако го направите, може да забраним акаунта ви.
Моля, помогнете ми да ви задържа тук; Не бих искал да те забранят.
Greetings, member. This was yet another rule violation.
However, I have observed you, and I hope it was just another misunderstanding. For the last time, though, hear this: hunting clients are not welcome on this forum. I advise you to proceed with extreme caution. We do not want to put anyone in danger, so if you do that, we might ban your account.
Please assist me in keeping you here; I would hate to see you banned.
Здравей Радка,
Ако не се лъжа, можете да прекратите сътрудничеството си с доставчиците, които фалшифицират транзакциите. Това означава, че казината вече нямат платформа и не могат да рекламират незаконните си оферти или греша? Всички изброени тук казина от Кюрасао, Антилефон и други променят плащанията си с карти. От моя гледна точка вие подкрепяте тези измамници 😉
Теоретично, бихте могли да подкрепите или да препоръчате играчи, които са загубили повече от 10 хиляди към доставчиците!
Hello Radka,
If I'm not mistaken, you could end your cooperation with the providers who falsify the transactions. This means that the casinos no longer have a platform and can no longer advertise their illegal offers, or am I wrong? All the casinos listed here from Curacao, Antillephone and co modify their card payments. From my point of view, you are supporting these fraudsters 😉
Theoretically, you could support or refer players who have lost more than 10k to the providers!
Hallo Radka,
wenn mich nicht alles täuscht, dann könntet Ihr ja die Kooperation mit den Anbietern beenden, die die Transaktionen fälschen. Somit haben die Kasinos keine Plattform mehr und könnten ihre illegalen Angebote nicht mehr bewerben, oder sehe ich es falsch? Alle hier gelisteten Kasinos aus Curacao, Antillephone und co modifizieren ihre Kartenzahlungen. Aus meiner Sich fördert Ihr diese Betrüger 😉
Ihr könntet ja theoretisch die Spieler unterstützen, die mehr als 10k an die Anbieter verloren haben, bzw. vermitteln!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.