ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 151)

преди 1 година от kirekin
|
469478 преглеждания 4895 отговора |
|
1...150 151 152...247
Добавете пост
Dt100
преди 3 месеца

Ще бъде следващата седмица, тъй като имам седмица почивка от работа. Човекът по телефона днес наистина не изглеждаше на моя страна. Той каза, че не се случва за първи път и трябва да сте бдителни, след това не разбра наистина за третите търговци и просто каза, че понякога това, което е в извлечението, е различно от това, което очаквате и те са компании-чадъри и т.н. в друга държава, обработваща транзакциите. Обяснявам им за заобикалянето на Gamstop и хазартните блокове и насочването към уязвимите и казах, че не съм купил нищо от тези компании, а той просто каза, че ако е в процес на възстановяване на плащане, компанията може просто да се върне и да каже, че съм ги използвал и т.н. и т.н. малко като бърз бит.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

Но какво да кажем за тези възстановявания от търговци, същото ли е?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, има ли смисъл да пиша на моята банка и да поискам възстановяване на плащане след стандартния срок? Искам да кажа, че ако им дам достатъчно доказателства и доказателства, може да помислят да го направят.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Къде мога да намеря този уебсайт?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Не помня кой го е публикувал, може някой да се сети! Определено беше публикувано неотдавна, не е ли онзи уебсайт, от който хората получиха шаблони за имейли и т.н

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Имате ли адреса? 😇

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разширение 15

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой да знае доставчика на плащания за

IWC

vivxcn

skinczar ?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Връзки на страница 112 от този чат...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що получих отговор от Monzo във връзка с тон индивидуални транзакции. Те отказаха молбата ми, дори след като заявиха, че тези компании извършват измами чрез MCC, измами с транзакции и пране на пари.


Те предоставят незаконни хазартни услуги. И правя това, за да заобиколя моя активен блок за хазарт в моя акаунт.


Изглежда, че няма път напред за мен. Не знам какво да кажа или направя. Загубих £17k чрез monzo от 1 май, когато блокът ми за хазарт беше активен.


Чувствайте се толкова безпомощни!

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Избройте своите дилъри и казина.


@ Nidd90

vivxcn = vivexcoin

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой има ли повече информация за Nikotpf active web lim? или доставчика, който търговецът използва? това се появи, когато депозирах с помощта на goldenbet


Освен това моята банка препрати моите спорове към съответния отдел, като каза, че може да отнеме повече време за разрешаването на спора „поради естеството му" (предлагат услуги незаконно)


Стискам палци да го решат, ако не, ще отида при омбудсман, тъй като те (goldenbet) определено са действали незаконно

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

писах на vivexcoin много пъти без никакъв отговор 😕

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 3 месеца

Къде разрешихте транзакцията? Карта или банков превод?

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Познавам някой, който има блог на уебсайта си, както и черен списък за транзакции.

Можем да уредим нещо и публикацията ще бъде постоянно видима.

Редактиран от Romi преди 3 месеца
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Хей, получих същия отговор от Monzo £14 000

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Моля, публикувайте дилърите, при които сте загубили толкова много пари.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой свързал ли се е с Mastercard или Visa и докладвал ли е за тяхната банка, че не се съобразява с борбата с прането на транзакции?


Имам хазартен блок на моите дебитни карти. Освен това всички кредитни карти автоматично блокират хазарта в Обединеното кралство от 2020 г.


Тези транзакции обаче просто ги заобикалят. И все пак нашите банки и кредитни карти не очакват да поемат никаква отговорност или вина, въпреки че определено могат да поискат обратно парите и изобщо да не са без джоба си, ако поискат!


Какво мислите за това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.


Уважаеми уважаеми клиенте,


Благодарим ви, че ни предоставихте подробностите. Ние ценим вашата комуникация.


След задълбочено разследване бихме искали да дадем яснота относно участието на Mobilum във вашата транзакция. Важно е да разберете, че Mobilum не е търговецът, който е пряко отговорен за тези транзакции, тъй като те са били улеснени от друг търговец. Затова любезно ви съветваме да се свържете с насрещната страна, с която сте извършили транзакциите си или имате споразумение, тъй като те носят правна отговорност за всички възстановявания на суми и последващи действия.


Издаването на възстановяване на средства за транзакции, обработени от търговци трети страни, би се отклонило от стандартните процедури на Mobilum и би могло да предизвика регулаторни опасения.


Ако смятате, че сте станали жертва на измама, горещо ви препоръчваме да се свържете с вашата банка/институт, издал карта, за по-нататъшни действия и следващи стъпки. Като доставчик на платежни услуги, Mobilum се ангажира да помага на нашите потребители, като преглежда сторнирани плащания или искове, както се изисква от официалните нареждания. Все пак, имайте предвид, че ние не приемаме заявки за директно възстановяване на средства от физически лица.


Бъдете сигурни, че ако бъде инициирано връщане на плащане, ние сме напълно готови да подкрепим вашия случай чрез подходящите канали.


Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 3 месеца

Публикувах го преди:

Ако транзакцията е потвърдена с 3D-Secure, отговорността е на банката. И банката обикновено не иска да спори с търговците относно проверени транзакции, ако те отхвърлят или оспорват възстановяване на плащане. Ако имате блокировка за хазарт на кредитната си карта, защо бихте оторизирали плащанията отново? Така че можете да кажете: Вие сте си виновни, съвсем честно 😉

VISA и Mastercard са затрупани от този проблем от години, но те нямат нищо общо с транзакциите; те само осигуряват системата за плащания. Всичко останало се управлява от банките и доставчиците на услуги; те се намесват само косвено в случай на възстановяване на плащане.


По моя информация системата Visa и Mastercard е остаряла и доста лесна за измама. Ако имате необходимите IT познания, можете да програмирате както искате 😉

VISA се свърза с мен преди няколко години след запитване, както и Mastercard. Според тяхната информация банките диктуват MCC, така че корумпираните банки в Нигерия, Кения, Кипър и Великобритания са виновни за целия проблем. Wirecard показа пътя тогава с хазартните транзакции и днешните банки просто го копират 😉 Системата за кредитни карти, свързана с хазарта, просто се озова в ръцете на престъпници, които обработват плащанията както си искат.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
1...150 151 152...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини