Има много за моите срещи. С кого да се свържа?
Has a lot to mydates. Who do I contact?
Har oerhört mycket till mydates. Vem kontaktar jag ?
Добре е, разбрах го от duckduck go, можете да намерите всичко там
It's OK I got it of duckduck go you can find everything on there
Адресирах имейла както до grotbooks, така и до mydate, тъй като и двете са една и съща регистрирана компания, използвайте duck duck go и потърсете в grotbooks и получете информация за контакт, тъй като няма да я намерите в Google 👍
I addressed the email to both grotbooks and mydate as they are both same registered company use duck duck go and search grotbooks and get info for contact as you won't find it on Google 👍
Намерих ets вълна на duck duck go това е схема за плащане с карта, изпратих им имейл. Да видя дали са те. Те са във Франция, логото е малък син пингвин
I found ets wave on duck duck go it's a card payment scheme I have emailed them. To see if it's them. They are in France the logo is a little blue penguin
Ако някой все още търси данни за връзка с Eduntage, неговият имейл адрес е eduntagellcpl@gmail.com . Те са британска компания, регистрирана в Companies House. Казаха ми, че ще възстановят сумата преди седмици и сега пренебрегват имейлите. Продължавам да преследвам и също докладвах на Action Fraud and Companies House за измамна дейност. Транзакциите бяха извършени чрез Dropayment, които също казаха, че ще ми възстановят цялата сума преди няколко седмици и сега ме игнорират и аз продължавам да гоня. Dropayment е свързан с много от тези престъпни казина и техните различни незаконни уебсайтове за търговия на дребно, прикриващи плащания - info@dropayment.com
If anyone is still looking for contact details for Eduntage their email address is eduntagellcpl@gmail.com. They are a UK company registered on Companies House. Told me they would refund weeks ago and now ignoring emails. I continue to chase and have also reported to Action Fraud and Companies House for fraudulent activity. The transactions were made via Dropayment who also said they would refund me in full a few weeks ago and are now ignoring me and I continue to chase. Dropayment are involved with many of these criminal casinos and their various illegal retail websites disguising payments - info@dropayment.com
Можете ли да си спомните цвета на банера, когато е протичал процесът на плащане, тъй като мисля, че може би и този е бил използван, тъй като звучи познато?
Can you remember the colour of the banner when the payment process was going through as I think maybe this one was used also as it sounds familiar?
Здравейте, бихте ли ми помогнали да идентифицирам процесора за обработка на плащания за моите казино транзакции? Опитахте ли да се свържете с вашата банка, за да го разберете? Името в банковото извлечение не ми говори нищо...
Hi, could you help me to identify payment processor for my casino transactions? Did you try to contact your bank to find it out? Name on the bank statement doesn't mean anything to me...
Някой знае ли коя info@easyway.market е. Получих отговор, но не знам коя е транзакцията
Does anyone know which one info@easyway.market is. I have received a reply but do not know which transaction it is
Vet någon vilken info@easyway.market är. Jag har fått svar men vet inte vilken transaktion det är
Някой има ли опит в връщането на плащания за сенчести офшорни нерегулирани казина. Плащанията се показват като произволни търговци в банковите извлечения и измамни категории търговци за подвеждане на Visa и Mastercard, за да се маскира като транзакция без хазарт. Някой успешно ли е таксувал обратно, казвайки, че артикулите не са получени и т.н. и някой сблъсквал ли се е с проблеми с офшорните казина, борещи се със сторнирания.
Освен това, някой имал ли е късмет в получаването на възстановяване на средства от депозиране чрез банков превод, използвайки процесори на трети страни?
Благодаря.
Does anyone have any experience in putting through chargebacks for shady offshore unregulated casinos. Payments show as random merchants on the bank statements, and fiddled merchant categories to dupe visa and mastercard to mask it as a non gambling transaction. Has anyone successfully charged back saying items not received etc and has anyone ran into any problems with the offshore casinos fighting chargebacks.
Furthermore, has anyone had any luck in getting refunds from depositing via bank transfer using third party processors?
Thanks.
Здравейте! Казвам се Хюго Евалд и съм репортер в DN. Смятаме, че би било интересно да разгледаме по-отблизо това и особено възможните връзки с шведски компании. Чувствайте се свободни да се свържете, ако имате нещо, което искате да ни кажете или смятате, че е важно да разгледаме, разбира се анонимно, ако желаете. hugo.ewald@dn.se .
Hello! My name is Hugo Ewald and I am a reporter at DN. We would think it would be interesting to look more closely at this and especially at possible connections to Swedish companies. Feel free to get in touch if you have something you want to tell us or that you think is important for us to look at, of course anonymously if you want. hugo.ewald@dn.se .
Hej! Jag heter Hugo Ewald och är reporter på DN. Vi skulle tycka det vore intressant att titta närmare på detta och särskilt till eventuella kopplingar till svenska bolag. Hör gärna av er om ni har något ni vill berätta eller som ni tycker det är viktigt att vi tittar på, självklart anonymt om ni vill. hugo.ewald@dn.se.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.