ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 150)

преди 1 година от kirekin
|
469151 преглеждания 4891 отговора |
|
1...149 150 151...247
Добавете пост
Joddd
преди 3 месеца

Ще поема риска и ще подам молба за връщане на плащане през следващата седмица с Grotobook и моите дати. Ще оставя имейла ми да бъде игнориран известно време, след което ще продължа оттам 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей момчета;


Всички, които са в Обединеното кралство, трябва да подадат доклад чрез действие за измама! Самите те ми казаха да направя това, особено за тези британски компании. Освен това всички трябва да се свържем с омбудсмана и нашите банки. Както и комисията по хазарта и Националната агенция за борба с престъпността!


Имах добър разговор с един съветник и те смятат, че това е най-добрият вариант за нас, тъй като се интересуват от тези доклади. Когато изпратя своя на Action Fraud, ще ви кажа правилния начин да го направите и да се надяваме, че ще успеем да завъртим нещо страхотно🙂


Всички сме в това заедно, нека извикаме за това и да го разгласим!!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Направих моята измама за действие ... но току-що получих това обратно

Съжалявам да чуя, че сте били жертва на престъпление. Благодарим ви, че отделихте време да докладвате на Action Fraud. Докладът ви е изпратен до Националното бюро за разузнаване на измами (NFIB) за преглед.

Експерти в НФИБ разглеждат предоставената от вас информация. Когато е възможно, информацията се съпоставя и с други налични данни, за да се обогатят и потвърдят подробностите за измамата. NFIB преценява дали има жизнеспособни линии за разследване, които биха позволили на правоприлагащ орган, като например полицейската служба, да разследва.

В този случай, въз основа на наличната към момента информация, не беше възможно да се идентифицира линия на разследване, която правоприлагаща организация в Обединеното кралство би могла да преследва.

Регистрираните потребители на нашата услуга имат възможност да актуализират своя доклад, така че ако имате допълнителна информация за вашето престъпление, която смятате, че може да промени оценката, моля, влезте в акаунта си и изпратете тази информация. Ние непрекъснато оценяваме съдържанието на отделни и свързани престъпления; в случай че бъде идентифицирана линия на запитване, ние ще ви предоставим актуализация.

Моля, бъдете сигурни, че като се свържете с нас, вие давате на полицията жизненоважна информация, от която се нуждаят, за да защити вас и другите. Информацията, която сте предоставили, може да бъде използвана за прекъсване на престъпна дейност и информиране за съвети и кампании за превенция.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що получих този DSAR от Quickbit...


Относно Вашето искане за извлечение от регистъра:

Вие сте извършили транзакции и сте комуникирали с нашето обслужване на клиенти по имейл. Цялата информация е събрана поради извършването на транзакции чрез Quickbit. Поради това сме събрали следната информация, както е посочено в нашето резюме по-долу.

Тъй като станахте наш клиент, ние събрахме следната информация за следните правни цели:

За да сключим и изпълним нашия договор с вас. изкуство. 6 (б)

За изпълнение на законовите си задължения съгласно Закона за борба с изпирането на пари, Закона за потребителските услуги, Закона за счетоводството и др. чл. 6 (c)

За защита на законните ни интереси чл. 6 (f)

Получателите или категориите получатели, на които личните данни са били разкрити или ще бъдат разкрити, особено получатели в трети държави или международни организации.

Quickbit eu AB използва AWS на Amazon за съхранение на данни. Затова споделихме вашата информация с Amazon.

Ако е възможно, планираният период, за който ще се съхраняват личните данни или, ако това не е възможно, критериите, използвани за определяне на този период:

Съхраняваме вашата информация, произтичаща от създаването на акаунта при нас.

Тези данни се съхраняват за периода, необходим на Quickbit за предоставяне на услугата и управление на вашия акаунт.

Ние съхраняваме вашата информация, произтичаща от транзакциите, които сте извършили чрез Quickbit, в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството относно срока на съхранение.

Съществуването на правото да поискате от администратора коригиране или изтриване на лични данни или ограничаване на обработката по отношение на субекта на данните или да възразите срещу такава обработка.

Право на ограничаване: Вие имате право да поискате да ограничим обработването на Вашите лични данни при следните обстоятелства:

Ако възразите срещу обработването въз основа на законен интерес, ние ще го ограничим в очакване на проверка на законния интерес.

Ако твърдите, че личните Ви данни са неточни, очаква се проверка на точността на данните.

Право на изтриване: Вие имате право да поискате изтриване на всички лични данни, обработвани от нас, по всяко време без неоправдано забавяне. Въпреки че ще изпълним такова искане до степента, изисквана от приложимото законодателство, моля, имайте предвид, че все пак може да запазим такива данни (например данни, необходими за преследване на нашия законен интерес или за защита на законните ни интереси).

Право на преносимост на данните: Когато обработваме вашите лични данни по автоматизиран начин въз основа на вашето съгласие или въз основа на договор, вие имате право копие от данните да бъде прехвърлено на вас или на друга страна. Това включва само личните данни, които сте ни предоставили.

Право на възражение срещу обработване въз основа на легитимен интерес: Вие имате право да възразите срещу обработването на вашите лични данни въз основа на нашия легитимен интерес. Повече няма да обработваме лични данни, освен ако не можем да докажем убедителни законни основания за обработката, които имат предимство пред вашите интереси или поради правни искове. Ако вашите интереси за поверителност надделяват над нашия интерес от обработката на определени данни, ние ще спрем обработката на такива данни.

Право на подаване на жалба до надзорен орган

Ако имате възражения относно начина, по който сме обработили вашите лични данни, можете да се свържете със съответния надзорен орган. Можете да намерите вашия местен надзорен орган, като щракнете тук .

Наличие на автоматизирано вземане на решения, включително профилиране съгласно член 22.1 и 22.4

Не сме използвали автоматизирано вземане на решения, включително профилиране, съгласно член 22.1 и 22.4.

Лични данни, получени от друга страна поради транзакции, извършени от вас: Поради транзакциите, извършени от вас, ние получихме криптирана информация за картата от Pagora Limited. Тази криптирана информация за картата не представлява лични данни за нас, тъй като ключът за криптиране се държи от Pagora Limited.


Моля, вижте приложените приложения

Приложение 1 Транзакции

Приложение 2 Комуникация



Използва ли се това, не съм сигурен как DSAR помага, но току-що го поисках, тъй като много хора тук казаха, че го правят 😂😅

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Направих същото, има точните дати и часове на всички транзакции, но забележете как точните хора не са там, т.е. fomiline, goriwire това са само транзакциите.. може да се използва като доказателство по един или друг начин. Те са бързи задници

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Е, ако всички ние от Обединеното кралство докладваме едни и същи престъпления и т.н. и същите компании, тогава това ще стане нещо повече. Когато им обясних, те казаха, че това определено е измама от тяхно име и е преследвана, но може да се нуждаем от повече неща като Асоциацията на хазарта, банки и т.н., за да работим заедно! Ако не извикаме за това, няма да спечелим! В идеалния случай бихме могли да направим с всички нас в тази група да излезем с новинарска статия и да я дадем на лондонските медии. Извадете плъховете от дупките им.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

Включили ли са някакви транзакции и какво е купено с номер на сметка и т.н.? Освен това, тъй като не сте имали връзка с този сайт, те са споделили или продали вашите лични данни с Amazon, те не са имали право да правят това. Трябва да разглеждате транзакциите така, сякаш те посочват закупени артикули. Те са фалшифицирали вашите записи и това е изключително незаконно и е криминално престъпление

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Просто пише bitcoin!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Има само номер на транзакция, номер на лице/организация, дата и час на транзакцията, сума, валута, град, държава, крипто сума на param, id адрес на param

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Да, няма подробности за това, за което съм „платил", току-що се обадих на моята банка и сега съм притеснен, тъй като трябва да отида в клон за „чекове"

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Съгласен съм, чувствам, че много от коментиращите потребители се нуждаят от по-добро място за комуникация по този въпрос и може би от някакъв вид споделена електронна таблица в Excel, която да следите:

Описания на банкови извлечения / Компания за залагания / Процесор на плащанията / Имейл адрес за контакт


По този начин можем да изградим незабавно достъпен актив, до който всеки да има достъп, допълнен с имейл шаблони.


Ето една електронна таблица, която направих, ако някой иска да помогне:


Book.xlsx

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

колко време смятате, че трябва да бъдете, за да поискате възстановяване на сумата, например при сторниране на плащане е в рамките на 120 дни, има ли повече време, за което можете да поискате възстановяване на сума/или по-кратко, чудя се колко далеч мога да погледна назад.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой успя ли да си върне smartwallets.tech?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой да е срещал това в банковото си извлечение?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM


Ако е така, с кого се свързахте за възстановяване на сумата и успяхте ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

може ли това да помогне? Това е за Cashbulls / Ewave

IP адрес: 3.77.140.214

Хостинг доставчик: A100 ROW GmbH

Намира се в Германия, хаха, докато те заявяват, че са от Лондон.

Сега също се свързах с екипа за киберсигурност в Обединеното кралство, отново с Cashbulls и също се опитвам да намеря начин да се свържа с A100 Row GmbH.


Наистина не знам дали това ще помогне, но ще видим!


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, няма подробности за това, за което съм „платил", току-що се обадих на моята банка и сега съм притеснен, тъй като трябва да отида в клон за „чекове"

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

кога е това Може да извлечете нещо от него! 🙂 много по-лесно е да се обясни лично x

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съгласен съм, чувствам, че много от коментиращите потребители се нуждаят от по-добро място за комуникация по този въпрос и може би от някакъв вид споделена електронна таблица в Excel, която да следите:

Описания на банкови извлечения / Компания за залагания / Процесор на плащанията / Имейл адрес за контакт


По този начин можем да изградим незабавно достъпен актив, до който всеки да има достъп, допълнен с имейл шаблони.


Ето една електронна таблица, която направих, ако някой иска да помогне:


Book.xlsx

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой е направил уебсайт, където можете да намерите още няколко търговци и т.н. 🙂

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

колко време смятате, че трябва да бъдете, за да поискате възстановяване на сумата, например при сторниране на плащане е в рамките на 120 дни, има ли повече време, за което можете да поискате възстановяване на сума/или по-кратко, чудя се колко далеч мога да погледна назад.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Определено бих казал 3 месеца! х

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какво се случва, ако играете на сайт, не сте имали време да се идентифицирате, губите, имате пари в него, не можете да направите теглене, защото не сте идентифицирани и защото сте в държава, държава забранява свързването към тяхната страница, не можете да влезете, как ще получите парите си

Благодаря

Автоматичен превод:
1...149 150 151...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини