ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 13)

преди 11 месеца от kirekin
|
337115 преглеждания 3805 отговора |
|
1...12 13 14...251
Добавете пост
carsix79
преди 5 месеца

За съжаление няма контакт по имейл от тях. Само сторниране на плащане в банковото ми извлечение

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Радвам се, че видях тази тема. Търся малко помощ, както и относно свързването с тези компании


Както е показано в банковите извлечения


Coinshop.work

Депозит чрез крипто

Nikotpf*nexpulse

Zpaympf*toolshaven

Zpaympf*theplatinum




Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Получих възстановявания директно от Stockimagemart и 123 Templates. Някой знае ли през кой процесор за обработка на плащания биха били направени, тъй като имам плащания, изпратени до редица други уебсайтове за търговия на дребно в същия ден, за които все още не съм успял да възстановя/намеря контакти. Всичко създадено за Celsius Casino:


Digikey (твърдят, че не могат да намерят плащанията)

Втален

Officehut

Енигма

безкрайност



Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
Публикация на carsix79 е изтрит
carsix79
преди 5 месеца

Управлява се от Celsius Holdings NV и твърди, че има лиценз от Кюрасао

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
преди 5 месеца

Освен това открих някои плащания към Nine Casino, които отидоха до MonsterIT Tallinn. MonsterIT имат уебсайт и имейл адрес, но не се надяват на отговор. Някой знае ли кого използват Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd за плащания?

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Казиното отказа директно възстановяване на средства

Автоматичен превод:
Публикация на carsix79 е изтрит
knkwpbdvxx
преди 5 месеца

Точно така, не отговарят на никакви мейли.

И не мога да намеря нищо за адвоката на правните услуги

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички.

Само бърза актуализация от мен.

В момента получи допълнително възстановяване от WinterMDSE за още £500. - Възстановяванията възлизат общо на £1058.

Възстановена сума също е получена от Destream.net - DSTRLD и DSTLTD.

Все още преследвам няколко други, но предстои да чуя отговор от много компании.

За всички хора, които питат как да поискат възстановяване на средства, моля, прочетете предишните публикации в тази тема.

Автоматичен превод:
Kinto
преди 5 месеца

Здрасти.

Възстановяването е получено от Nikotpf*nexpulse, тъй като доставчикът на плащане е Elegro.

Обърнете се към elegro и проверете предишните коментари в тази тема.

Zpaympf Аз също се опитвам да преследвам.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 5 месеца

Същото и за мен.

Свържете се директно с компаниите и попитайте за възстановяването директно на компаниите, ако това не работи, отидете директно при доставчика на плащания и обяснете ситуацията. Проверете предишните коментари в тази тема за имейл шаблони и др.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро.

Напоследък са получени много възстановявания.

Приблизително след имейл нишки с няколко компании/доставчици на плащания, отнема около седмица, за да се обясни правилно и стартира процес на възстановяване. Средства, получени незабавно след стартиране на процеса на възстановяване от много компании.

По същество, почти мигновено.

Автоматичен превод:
kaishast
преди 5 месеца

Здравей Кай.

Получих £1058 възстановени средства от WinterMDSE. Бяха много добри за мен.

Просто трябва да продължите да ги преследвате с имейли и билети за поддръжка, те в крайна сметка ще възстановят сумата след известно време и усилия от наше име.

Получих възстановяване на суми от транзакции, които са били налице преди около 3 месеца, а най-скорошният беше 1 месец.

Струва си да ги преследвате, тъй като изглеждат доста добри в издаването на възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 5 месеца

Благодаря за отговора.


мога ли да попитам как формулирахте имейла си до тях или е в предишно съобщение

Автоматичен превод:
Kinto
преди 5 месеца

Здрасти. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на суми за транзакции, извършени на 29 февруари 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ ***, суми на транзакциите са общо *** Транзакцията е незаконна, тъй като съдържа код на търговец, който също заобикаля набор от блокове на моята карта във връзка с хазартни транзакции и не съм получил никаква услуга от вас. Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Кажете ми от какво имате нужда.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ref Slimfit Открих редица потенциални възможности - нечие банково извлечение показва ли в коя държава/град са отишли плащанията му??

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

На Santeda International BV ли изпратихте директно имейл, за да поискате възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
1...12 13 14...251
Отидете на страницаот 251 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини