преди 5 месеца
За съжаление няма контакт по имейл от тях. Само сторниране на плащане в банковото ми извлечение
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
0
За съжаление няма контакт по имейл от тях. Само сторниране на плащане в банковото ми извлечение
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
Радвам се, че видях тази тема. Търся малко помощ, както и относно свързването с тези компании
Както е показано в банковите извлечения
Coinshop.work
Депозит чрез крипто
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Получих възстановявания директно от Stockimagemart и 123 Templates. Някой знае ли през кой процесор за обработка на плащания биха били направени, тъй като имам плащания, изпратени до редица други уебсайтове за търговия на дребно в същия ден, за които все още не съм успял да възстановя/намеря контакти. Всичко създадено за Celsius Casino:
Digikey (твърдят, че не могат да намерят плащанията)
Втален
Officehut
Енигма
безкрайност
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Управлява се от Celsius Holdings NV и твърди, че има лиценз от Кюрасао
Operated by Celsius Holdings NV and claims to have a Curacao Licence
Освен това открих някои плащания към Nine Casino, които отидоха до MonsterIT Tallinn. MonsterIT имат уебсайт и имейл адрес, но не се надяват на отговор. Някой знае ли кого използват Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd за плащания?
Plus I have found some payments to Nine Casino which went to MonsterIT Tallinn. MonsterIT have a website and email address but not hopeful for a response. Anyone know who Nine Casino/Uno Digital B.V. /Scartesu Ltd use for payments?
Казиното отказа директно възстановяване на средства
The casino have refused refunds direct
Точно така, не отговарят на никакви мейли.
И не мога да намеря нищо за адвоката на правните услуги
Exactly, they don't respond to any mails.
And I can't find anything about the Legal Services attorney
Precis, dom svarar inte på några Mail.
Och Legal Services attorn hittar jag ingenting på
Здравейте всички.
Само бърза актуализация от мен.
В момента получи допълнително възстановяване от WinterMDSE за още £500. - Възстановяванията възлизат общо на £1058.
Възстановена сума също е получена от Destream.net - DSTRLD и DSTLTD.
Все още преследвам няколко други, но предстои да чуя отговор от много компании.
За всички хора, които питат как да поискат възстановяване на средства, моля, прочетете предишните публикации в тази тема.
Hi All.
Just a quick update from me.
Currently received a further refund from WinterMDSE for another £500. - Refunds totalled £1058.
Refund also received from Destream.net - DSTRLD and DSTLTD.
Still chasing a few others, yet to hear a response from many companies.
To any people enquiring on how to request a refund, please read through previous posts in this thread.
Здрасти.
Възстановяването е получено от Nikotpf*nexpulse, тъй като доставчикът на плащане е Elegro.
Обърнете се към elegro и проверете предишните коментари в тази тема.
Zpaympf Аз също се опитвам да преследвам.
Hi There.
Refund recieved from Nikotpf*nexpulse as payment provider is Elegro.
Reach out to elegro, and check previous comments in this thread.
Zpaympf I am also trying to chase down.
Същото и за мен.
Свържете се директно с компаниите и попитайте за възстановяването директно на компаниите, ако това не работи, отидете директно при доставчика на плащания и обяснете ситуацията. Проверете предишните коментари в тази тема за имейл шаблони и др.
Same to me.
Reach out to companies directly and enquire about the refund to companies direct, if that doesn't work, go to payment provider directly and explain the situation. Check previous comments in this thread for email templates etc.
Здравей Джаро.
Напоследък са получени много възстановявания.
Приблизително след имейл нишки с няколко компании/доставчици на плащания, отнема около седмица, за да се обясни правилно и стартира процес на възстановяване. Средства, получени незабавно след стартиране на процеса на възстановяване от много компании.
По същество, почти мигновено.
Hi Jaro.
Many refunds recieved lately.
Roughly after email threads with few companies/payment providers, takes about a week to explain correctly and a refund process started. Funds received instantly after refund process was started by many companies.
Essentially, almost instantly.
Здравей Кай.
Получих £1058 възстановени средства от WinterMDSE. Бяха много добри за мен.
Просто трябва да продължите да ги преследвате с имейли и билети за поддръжка, те в крайна сметка ще възстановят сумата след известно време и усилия от наше име.
Получих възстановяване на суми от транзакции, които са били налице преди около 3 месеца, а най-скорошният беше 1 месец.
Струва си да ги преследвате, тъй като изглеждат доста добри в издаването на възстановяване на средства.
Hi Kai.
I have recieved £1058 in refunds from WinterMDSE. They have been very good for me.
You just have to keep chasing them with emails and support tickets, they will eventually refund after some time and effort on our behalf.
I have received refunds from transactions that were in place from around 3 months ago, and soonest was 1 month.
Worth chasing them up as they seem to be pretty good at issuing refunds.
Благодаря за отговора.
мога ли да попитам как формулирахте имейла си до тях или е в предишно съобщение
Thanks for the reply.
can I ask how you worded your email to them or is it on a previous message
Здрасти. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на суми за транзакции, извършени на 29 февруари 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ ***, суми на транзакциите са общо *** Транзакцията е незаконна, тъй като съдържа код на търговец, който също заобикаля набор от блокове на моята карта във връзка с хазартни транзакции и не съм получил никаква услуга от вас. Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Кажете ми от какво имате нужда.
Hi There. I hereby request an immediate refund of transactions made on 29th February 2024. Transactions in question made to you by card number ending ***, transaction amounts totalling *** The transaction is illegal as it contains a merchant code that also bypasses a block set on my card in relation to gambling transactions and I have not received any service from you. According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Let me know what you need.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.