преди 4 дни
0
Имам нужда от няколко информация.
1) Имам няколко транзакции в полза на CP-Wallet (Creapay.cz); на техния уебсайт те казват, че са доставчик на плащания, упълномощен от чешката банка; Отидох да проверя и наистина имат лиценза; Какви са шансовете ми обратното плащане да бъде успешно? Някой пробвал ли е вече и е имал успех? Очевидно никой не отговаря на имейлите.
2) Mystake/Santeda Group: Какъв е най-добрият начин да получите възстановяване на сумата с mystake? Elegro отрича участието си в транзакциите и не ги възстановява; Mystake не отговаря; Как да се свържа със Сантеда?
I need a couple of pieces of information.
1) I have several transactions in favor of CP-Wallet (Creapay.cz); on their website they say they are a payment provider authorized by the Czech bank; I went to check, and indeed they have the license; What are my chances of the chargeback being successful? Has anyone already tried and had success? Obviously no one responds to the emails.
2) Mystake/Santeda Group: What is the best way to get a refund with mystake? Elegro denies its involvement in the transactions, and does not refund them; Mystake doesn't respond; How do I contact Santeda?
Ho bisogno di un paio di informazioni.
1) Ho diverse transazioni a favore di CP-Wallet (Creapay.cz); sul loro sito dicono di essere un fornitore di pagamento autorizzato dalla banca ceca; sono andato a verificare, ed effettivamente hanno la licenza; quante probabilità ho che il chargeback vada a buon fine? Qualcuno ci ha già provato e ha avuto successo? Alle mail ovviamente non risponde nessuno.
2) Mystake/Santeda Group: Qual è il modo migliore per ottenere un rimborso con mystake? Elegro nega il suo coinvolgimento nelle transazioni, e non le rimborsa; Mystake non risponde; come faccio a contattare Santeda?
Платината отне ли много време за отговор или изплащане?
Също така мога ли да получа имейла на mydates/grotobook, моля?
Did platinum take long to respond or pay out?
Also could I have the email of mydates/grotobook please?
Не получих отговор нито от едното, нито от atlantis Interactive SRL, които са доставчиците на уеб сайта
I have had no response from either or from atlantis Interactive SRL who are the providers for Web site
Има много за моите срещи. С кого да се свържа?
Has a lot to mydates. Who do I contact?
Har oerhört mycket till mydates. Vem kontaktar jag ?
Добре е, разбрах го от duckduck go, можете да намерите всичко там
It's OK I got it of duckduck go you can find everything on there
Адресирах имейла както до grotbooks, така и до mydate, тъй като и двете са една и съща регистрирана компания, използвайте duck duck go и потърсете в grotbooks и получете информация за контакт, тъй като няма да я намерите в Google 👍
I addressed the email to both grotbooks and mydate as they are both same registered company use duck duck go and search grotbooks and get info for contact as you won't find it on Google 👍
Ets wave идва от Франция - това е всичко, което мога да ви кажа, докато се мъчех да ги намеря сам. Намира се в страсбург, но не може да намери нищо в интернет.
Ets wave comes out of France - that's all I can tell you as I struggled to find them myself. Located in strasbourg but can't find nothing on the Internet.
Намерих ets вълна на duck duck go това е схема за плащане с карта, изпратих им имейл. Да видя дали са те. Те са във Франция, логото е малък син пингвин
I found ets wave on duck duck go it's a card payment scheme I have emailed them. To see if it's them. They are in France the logo is a little blue penguin
Ако някой все още търси данни за връзка с Eduntage, неговият имейл адрес е eduntagellcpl@gmail.com . Те са британска компания, регистрирана в Companies House. Казаха ми, че ще възстановят сумата преди седмици и сега пренебрегват имейлите. Продължавам да преследвам и също докладвах на Action Fraud and Companies House за измамна дейност. Транзакциите бяха извършени чрез Dropayment, които също казаха, че ще ми възстановят цялата сума преди няколко седмици и сега ме игнорират и аз продължавам да гоня. Dropayment е свързан с много от тези престъпни казина и техните различни незаконни уебсайтове за търговия на дребно, прикриващи плащания - info@dropayment.com
If anyone is still looking for contact details for Eduntage their email address is eduntagellcpl@gmail.com. They are a UK company registered on Companies House. Told me they would refund weeks ago and now ignoring emails. I continue to chase and have also reported to Action Fraud and Companies House for fraudulent activity. The transactions were made via Dropayment who also said they would refund me in full a few weeks ago and are now ignoring me and I continue to chase. Dropayment are involved with many of these criminal casinos and their various illegal retail websites disguising payments - info@dropayment.com
Можете ли да си спомните цвета на банера, когато е протичал процесът на плащане, тъй като мисля, че може би и този е бил използван, тъй като звучи познато?
Can you remember the colour of the banner when the payment process was going through as I think maybe this one was used also as it sounds familiar?
Отидох на плащанията на Stickers London. Изпратих имейл на казиното, казиното отказа да ми върне сумата. Направих възстановяване чрез банката и
Изпратих друг малко по-заплашителен имейл до казиното и казиното отговори на него след 2 дни, като се съгласи да ми възстанови всички плащания. Така че добър знак тук е най-малкото, че някое казино се съгласява да възстанови самите транзакции и е взело въпроса сериозно. Така че това, което мога да кажа, е да опитате да изпращате имейли до казината.
относно възстановяването, то все още беше в процес на изпълнение, все още не беше одобрено. Така че мисля, че това е чисто казино решение.
I have gone Stickers london payments. I emailed the casino, the casino refused to pay back. I made a refund through the bank and
I sent another slightly more threatening email to the casino and the casino responded to it after 2 days where they agreed to refund me all the payments. So a good sign here is at least that some casino agrees to refund the transactions themselves and took the matter seriously. So what I can say myself is try also sending e-mails to the casinos.
regarding the recovery, it was still pending, it had not been approved yet. So I think this is purely a casino decision.
Minulla on mennyt stickers london maksuja. Lähetin kasinolle sähköpostia, kasino kieltäytyi maksamasta takaisin. Tein takaisinperinnän pankin kautta ja
lähetin uuden vähän uhkaavamman sähköpostin kasinolle ja kasino vastasi siihen 2päivän jälkeen jossa he myöntyivät hyvittämään minulle kaikki maksut. Joten hyvä merkki tässä on ainakin, että jokin kasino suostuu itse hyvittämään tapahtumat ja otti asian vakavasti. Joten mitä itse voin sanoa on kokeilkaa myös lähettää kasinoille sähköposteja.
koskien takaisinperintää se oli vasta vireillä sitä ei oltu vielä hyväksytty. Joten uskon, että tämä on puhtaasti kasinon päätös.
Здравейте, бихте ли ми помогнали да идентифицирам процесора за обработка на плащания за моите казино транзакции? Опитахте ли да се свържете с вашата банка, за да го разберете? Името в банковото извлечение не ми говори нищо...
Hi, could you help me to identify payment processor for my casino transactions? Did you try to contact your bank to find it out? Name on the bank statement doesn't mean anything to me...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.