ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 107)

преди 8 месеца от kirekin
|
110208 преглеждания 2172 отговора |
|
1...106 107 108109
Добавете пост
преди 4 дни

Някой знае ли коя info@easyway.market е. Получих отговор, но не знам коя е транзакцията

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Някои контакти за:

Officehut (Суиндън-Великобритания)

Брояч 13552 (Лондон)

Енигма (Будапеща)

Imagospc (Талин)

Imgspc (Талин)



Автоматичен превод:
преди 3 дни

Някой има ли опит в връщането на плащания за сенчести офшорни нерегулирани казина. Плащанията се показват като произволни търговци в банковите извлечения и измамни категории търговци за подвеждане на Visa и Mastercard, за да се маскира като транзакция без хазарт. Някой успешно ли е таксувал обратно, казвайки, че артикулите не са получени и т.н. и някой сблъсквал ли се е с проблеми с офшорните казина, борещи се със сторнирания.

Освен това, някой имал ли е късмет в получаването на възстановяване на средства от депозиране чрез банков превод, използвайки процесори на трети страни?

Благодаря.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте! Казвам се Хюго Евалд и съм репортер в DN. Смятаме, че би било интересно да разгледаме по-отблизо това и особено възможните връзки с шведски компании. Чувствайте се свободни да се свържете, ако имате нещо, което искате да ни кажете или смятате, че е важно да разгледаме, разбира се анонимно, ако желаете. hugo.ewald@dn.se .

Автоматичен превод:
hugo.ewald
преди 3 дни

Очевидно е интересно, че изпълнителният директор на Quickbit е партиен лидер и прави бизнес със сенчести транзакции като тази

Автоматичен превод:
преди 3 дни

здрасти

Прочетох този форум.

Току-що депозирах в казино без gamstop и депозитите очевидно бяха взети в евро, но не ми бяха начислени никакви такси от моята банка. Всички депозити, направени в същия ден и взети от тези търговци:

Империя

Видеоигра Shaven

0EF2

КПДГ

Единствената справка за всеки от тези депозити беше - CD 4045 EU и един беше CD 4045 KE.

Какво означава тази препратка? Как са взети депозитите?


Може ли някой да помогне с това?


Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 3 дни

Ще бъдете таксувани от вашата банка, но няма да бъде автоматично, ако го направят. може да отнеме около ден, зависи при кого банкирате. Някои банки не таксуват международни транзакции

.

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 дни

Моят обикновено го прави и таксува в същия ден, когато плащането излезе, но не и този път.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте! Казвам се Хюго Евалд и съм репортер в DN. Смятаме, че би било интересно да разгледаме по-отблизо това и особено възможните връзки с шведски компании. Чувствайте се свободни да се свържете, ако имате нещо, което искате да ни кажете или смятате, че е важно да разгледаме, разбира се анонимно, ако желаете. hugo.ewald@dn.se .

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Quickbit, както някой спомена.

Но също така, нещо, което би представлявало интерес, би било да разгледаме всички шведски доставчици на игри, предоставяйки своите игри на всички тези казина и просто да измием всякакви отговорности от тяхна страна.


Gaming Corps, No Limit City, NetEnt, Evolution, Elk, No Limit City, Thunderkick, мисля, че още някои може да са шведски. Доста от големите доставчици са шведски.


Но също така имате проблем, че шведското правителство позволява на почти всички доставчици на игри да предоставят своите игри на шведски лицензирани казина, но те не оказват никакъв натиск върху доставчиците на игри да направят всичко възможно, за да не могат техните игри да се играе от шведски играчи в казина с фалшиви лицензи като MGA, Estonia и Curacao. Всичко е и за парите от Шведския орган по хазарта, тях също не ги е грижа.

Трябва също да се опитате да разгледате компанията Worldline и тяхната услуга PaymentIQ, която е настройка за оркестрация на плащания, те обработват много плащания с карти за тези нелицензирани казина.

И Visa и MasterCard също не правят нищо срещу това, беше докладвано няколко пъти от потребител на Visa/MasterCard без отговор, те също не поемат отговорност, въпреки че са решили, че хазартните транзакции трябва да бъдат кодирани 7995. Те също трябва да бъдат поставени под въпрос за защо позволяват това да се случи и без да отговарят на докладите на потребителите.

И сега дори изглежда има казина, предлагащи плащания чрез Swish и Klarna, чрез Swipe, най-вероятно не с одобрение от Swish/Klarna/Swipe, но е толкова лесно за казината да настроят тези неща на фиктивни компании, за да обработват плащанията като нещо друго освен хазарт. Създайте уеб магазин, продайте нещо фалшиво, получете договор за доставчик на плащания, използвайте този договор, за да обработвате вашите фалшиви плащания, но те вместо това са транзакции в казино.


Това е голяма джунгла и е много трудно да се следи.





Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте! Казвам се Хюго Евалд и съм репортер в DN. Смятаме, че би било интересно да разгледаме по-отблизо това и особено възможните връзки с шведски компании. Чувствайте се свободни да се свържете, ако имате нещо, което искате да ни кажете или смятате, че е важно да разгледаме, разбира се анонимно, ако желаете. hugo.ewald@dn.se .

Автоматичен превод:
преди 3 дни

И една друга компания, която да разгледаме, не е доставчик на плащания, но огромен рекламодател на тези казина, е Joelsson Media Company, която управлява casinodaddy. 559078-3352

Може да не е незаконно да се рекламират тези казина, но със сигурност е под въпрос.

Като популяризират тези казина, те печелят милиони от партньорски сделки. И те печелят тези пари само защото казината заобикалят правилата за плащане.




Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 дни

Опитахте ли връщане на плащане? Някой знае ли за успешни истории?

Автоматичен превод:
Gez80
преди 3 дни

Доколкото разбирам, повечето от тези сенчести компании използват форма на обработка на плащания с ивици.

stripe забранява хазартните транзакции като цяло, така че ми е любопитно дали изобщо се борят със сторнирания и ако да, как се опитват да го оправдаят?

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 дни

Имате ли актуализация за payop?

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 3 дни

Моята банка не разполагаше с нищо от това, въпреки че имах блокове за хазарт и блокове за международни транзакции на картата си, те няма да изключат отговорност, тъй като казаха, че съм разрешил транзакциите. Въпреки че са били измамници и са използвали измамни средства, за да заменят системата, за да получат средства

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Хей,


Нов в партито. Успешно върнах £850 с Wintermads и £500 с Enygma SAS.


някой има ли информация за връзка със ZDPG?


освен това изпратих имейл на canapay, но имам нужда от по-добър шаблон, ако някой има такъв?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Пс, какъв е раздорът? Имате нужда от помощ за MYDATES 🙂

Автоматичен превод:
Loohis
преди 3 дни

Как се свързахте с Enygma Sas? Или направихте възстановяване на плащане през вашата банка? Благодаря

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Хей! За съжаление беше директно през моята банка. Казах им, че съм купил карти за подарък и те не работят в моята страна/никога не са пристигнали. Върнаха ми парите след 24 часа.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Не съм сигурен за раздора и т.н.

Мисля, че преминаването през опцията за връщане на плащане е най-добрият път напред сега. Прочетете правилата и условията на Visa и Mastercard в допълнение към правилата и разпоредбите за сторниране на плащания относно кодовете на търговци. Изглежда, че някои банки не са склонни да последват сторнирането на плащането просто поради липса на разбиране по темата, което е иронично, но разбираемо.

Просто трябва да го опростите, услугите не са получени и те трябва да докажат, че са ви предоставили услуга. Ако се осмелят да оспорят възстановяването на плащането, тогава можете да ги ударите с указанията на Visa и Mastercard, като например 12.7 Неправилни кодове. Което има наказание от £25 000 на транзакция с неправилен код.

Последвано от запазване на позициите ви за липса на получени услуги и ще спечелите.

Никога няма да се стигне до момент, в който да отидат на арбитраж, защото ще бъдат fu@ed .



Автоматичен превод:
Joddd
преди 2 дни

С кого банкирате? Какво всъщност им каза?

Автоматичен превод:
1...106 107 108109
Отидете на страницаот 109 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини