Здравей Джаро, извън темата. Споменахте по-рано, че 2 казина са се свързали с вас относно премахването на този форум и сте искали да говорите с тях, но без резултат. Казахте, че все още не сте готови да кажете имената на казината, защото сте им дали още няколко дни. Има ли актуализация за това?😊
Hi Jaro, off topic. You mentioned earlier that 2 casinos contacted you about removing this forum and you wanted to talk to them, to no avail. You said that you are not yet ready to tell the names of the casinos because you gave them a few more days. Has there been an update to this?😊
Hei Jaro, ohi aiheen. Mainitsit aikaisemmin että 2 kasinoa otti sinuun yhteyttä tämän foorumin poistamisesta ja halusit keskustella heidän kanssaan, tuloksetta. Kerroit että et ole vielä valmis kertomaan kasinoiden nimiä koska annoit heille muutaman päivän lisäaikaa. Onko tähän tullut päivitystä?😊
Как са всички. Осмелили ли сте се да направите връщане на плащане от вашата банка. Не забравяйте, че това е ваше право като потребител.
How is everyone doing. Have you dared to make any chargebacks from your bank. Remember, it is your right as a consumer.
Hur går det för alla. Har ni vågat göra några chargeback ifrån er bank. Kom ihåg det är er rätt som konsument.
Имам продължаващо оплакване 🙂
I have an ongoing complaint 🙂
Jag har en pågående reklamation 🙂
Актуализация на PayOps.....те вече са се свързали с Santeda Group...да видим какво ще се случи. Сега поне се провеждат някакви действия.
Update on PayOps.....they have now reached out to Santeda Group...let's see what happens. At least some action is taking place now.
Днес получих имейл от тях, че те не носят отговорност и че трябва да се свържат с търговеца и че няма да отговарят на други имейли.
I’ve had an email from them today saying that they are not responsible and to contact the merchant and that they won’t respond to any further emails.
Предоставихте ли номера на транзакциите и банкови извлечения? Те няма да направят нищо без тях. Другата група - PayDo - се съпротивлява малко, но съм уверен, че мога да ги накарам да предприемат действия.
Did you provide transaction numbers and bank statements? They won't do anything without those. The other lot - PayDo - are resisting a bit, but I'm confident I can get them to take action.
Да, те се свързаха с уебсайта и казаха, че тъй като уебсайтът каза o получени услуги, те няма да направят нищо.
Yeah, they reached out to the website and have said that because the website have said o received services they won’t do anything.
Ще ви уведомя как се справям. Въпросът не е в предоставянето на услуги, а в неправилно кодиране на транзакции и те ще знаят това и ще се опитат да ви измамят.
I'll let you know how I get on. The point isn't about service provision, it is about miscoding transactions and they will know that and are trying to fob you off.
Благодаря ти. Те просто няма да ми отговарят повече, това е шокиращо
Thank you. They just won’t reply to me anymore it’s shockint
Намерих grotbooks и според мен те са същата регистрирана компания в Лондон, използвайте информация за собствениците на duck duck go в къщата на компанията. Не мога да намеря нищо за smpaypf *Theplatinum или Ets*wave или Helpersm*op, ако някой има някаква информация, би бил страхотен. Но това, което разбрах, е, че транзакциите се обработват в Обединеното кралство, тъй като имам международен блок на моята карта и хазартен блок, когато говорих с банката, за да попитам защо са позволили плащанията да бъдат обработени, те ми казаха, че плащанията са поискани от регистрирана в Обединеното кралство компания в £ и те след това я преобразуваха в €, въпреки че въведох € на място, така те заобиколиха системата, можете да търсите моите дати в къщата на компанията в Обединеното кралство и в Grotbooks. Duckduck отидете също, ако отидете на моята уеб страница за срещи и двата адреса са еднакви. Изпратих на slotmonster друг имейл с моите констатации с искане за връщане на депозитите ми от 18-ти, тъй като поисках закриване на акаунта и те не затвориха акаунта ми и ми позволиха да депозирам €1400 и да играя 24 часа солидно, но в този период всъщност ме излязоха, така че Играех мъртви завъртания, бяха над 700€, преди да разбера, че има проблем и да изляза от играта Играя редовно играта, така че знам честотата на бонусите в играта, когато излязох от играта, всъщност бях излязъл . Знам, че не излязох, тъй като трябва да преминете през 2 страници, за да го направите, така че бях ядосана, че банката няма да признае отговорност, въпреки че международният блок беше в сметката и транзакциите преминаха като международни транзакции. Комисия по хазарта на Обединеното кралство блокира сайт от Google за незаконна търговия без лицензи, които са уведомили, че имат лиценз. Когато се опитах да вляза в празен екран, се свързах с поддръжката, за да ги изправя, че са излъгали относно лиценза, и поисках възстановяването ми, тъй като те незаконно търгуваха и не затвориха акаунта ми, когато беше поискано. Заявих също, че те извършват измами поради използването на произволни търговци за отмяна на блокове. По принцип те излъгаха отново, като казаха, че имат пълен лиценз и че са затворили акаунта ми. Казах им, че лъжат, тъй като бяха затворени от Gc, и им изпратих доказателство от Google block. В следващия момент хванах този агресивен мъж. Телефон от Макадония ми каза да ми изпратя информацията от Google и те бяха лицензирани, така че им изпратих копие и търсене на техния лиценз в ukgc. Регистърът на лицензите и curacao zilch unlicensed това, което открих е, че те са регистрирана компания в Коста Рика и нямат лицензи, а просто са регистрирали компании. Ще си получа парите обратно
I have found grotbooks and my date they are the same registered company in London use duck duck go owners info on company house I can't find anything for smpaypf *Theplatinum or Ets*wave or Helpersm*op anyone with any info would be great. But what I did find out is the transactions are processed in the UK as I have an international block on my card and gambling block when I spoke to bank to ask why they allowed the payments to be processed they told me that the payments where requested from a UK registered company in £ and they then converted it into € even though I entered €on site that's how they got around system you can search my dates on company house uk and grotbooks on. Duckduck go also if you go to my date Web page both addresses are the same. I Have sent slotmonster another email with my findings requesting my deposits back from the 18th as I requested account closure and they didn't close my account and allowed me to deposit €1400 and play for 24hr solid but in that period actually log me out so I was playing dead spins it was over 700€ before I realised there was an issue and came out of the game I play the game regularly so I know the frequency of the bonuses on the game when I came out the game I was actually logged out. I know I didn't log out as you have to go through 2 pages to do so I was fuming bank won't admit there liability even though international block was on account and the transactions went through as international transactions. UK gambiling commission has blocked site from Google for illegally trading without licences they advised they had licence. When I tried to log in blank screen so I contacted support to confront them about lying about licence and requested my refund due to them illegally trading and not shutting my account down when requested. I also stated that they where commiting fraud due to using random merchants to override blocks. They basically lied again saying they where fully licence and they had shut my account down. I told them they where lying as they had been closed down by Gc and sent them proof from Google block. Next minute I got this aggressive man on. Phone from macadonia telling me to send me the Google information and they where licenced so I sent them a copy and a search for their licence in the ukgc. Licence register and curacao zilch unlicensed what I did find was that they are a registered company in Costa Rica and they don't have licences they just registered companies. I will get my money back
Здравей Лоти
спомняте ли си кой беше платежният процесор за тези транзакции?
Hi Lottie
do you recall who the payment processor was for these transactions ?
Преминах през всички бизнеси, регистрирани на 85 portland st, където са регистрирани моята дата и Grotbooks, и не можах да ги намеря, но това, което намерих, е платежна услуга на 1-ви етаж на същия адрес, наречена просто плати ми, която е платежна услуга за small buissness Имам транзакции в сметката си с smp*the platinum и по-луди предположения това е
I went through all the buissness registered at 85 portland st where my date and grotbooks are registered and I couldn't find them but what I did find is a payment service on 1st floor at same address called simply pay me which is a payment service for small buissness I have transactions on my account with smp*the platinum and more wild guess this is it
Имахте ли късмет с вашия банков партньор?
Did you have any luck with your bank mate?
Подадох сторниране на плащането за платината, но те ми върнаха парите преди сторнирането на плащането. Имам данните за контакт за Platinum и моите дати
I submitted a chargeback for the platinum but they refunded me before the chargeback went through. I’ve got the contact details for platinum and my dates
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.