ФорумОбсъждане на жалбиКомуникация с Antilephone nv 8048 / jaz

Комуникация с Antilephone nv 8048 / jaz (страница 3)

преди 2 години от Rubbe666
|
54589 преглеждания 156 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
преди 2 години

Здравей Пабло.

Благодаря ви много, че споделихте подробното си проучване с нас. Както вече обсъдихме в други теми във форума, силно бих ви препоръчал да се придържате към лицензиращия орган. Търсенето или свързването с възможни лица от казиното по техните лични канали (също споделянето на техни снимки) може да не помогне на вашия случай, а дори обратното. Разбира се, може да е отговорното лице от казиното, но може да е член на семейството със същото име или дори напълно различен човек.

Моля, свържете се с мен, ако имате въпроси.

jozef.k@casino.guru

Автоматичен превод:
преди 2 години

Цялата информация, която споделям, е публична и достъпна в интернет. Не отправям никакви обвинения, просто събирам информация, която, както казах, вече е достъпна по обществените канали.


Това е едно и също лице. В това няма съмнение, защото както казах, в официалния имейл на компанията ми беше изпратено Skype кой е официално отговорен за това. Този Skype е " vivian.v.ersilia " и снимката, използвана в профила на Skype, е същата снимка, използвана в личния фейсбук.


Следователно профилите принадлежат на едно и също лице. Освен ако някой не е използвал неправилно изображението на Вивиан Ерсилия във Facebook, за да създаде Skype. Но в този случай не съм аз, който извършва незаконно. Задълбочено проучване на тази история е мое право, всяко прилично законодателство от всяка точка на света гарантира това право.


Относно свързването с Antilephone, вече ви отговорих в друга тема, ще ми трябва повече време, за да направя жалбата, тъй като сега казиното на Burningbet създава друга пречка освен простото ограничение и ще трябва да добавя още аргументи в жалбата си.


Оценявам цялата помощ и интерес, който проявихте към случая. Без съмнение Casinoguru е важен за играчи в ситуация като моята.

Автоматичен превод:
Pablohenriques
преди 2 години

Между другото подадохте ли жалба за това или е друг случай и казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, като други имам проблеми да получа отговор от Antilephone... Измина седмица и никакъв отговор от казиното, и нищо от Antilephone и аз също пробвах компанията Emoore на техния уебсайт... нищо..

Може ли някой да ми помогне, това е за казино mountberg: evoluve


Благодаря много

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

За съжаление това може да отнеме седмици, докато не получите отговор от тях. Според моя опит това не е добър лицензиращ орган, когато става въпрос за разглеждане на оплаквания от играчи 😕

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти

Автоматичен превод:
thebaron98
преди 2 години

Здравейте,

за какво, чудя се? 🙂

Имате ли опит и с този лицензиращ орган?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Други освен complaints@gaminglicences.com, имате ли идея дали имате проблем с подлиценза на казиното под Antiillephone NV?


Имам 1 подлиценз за отворени дела под 8048/JAZ. точно сега:

https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена е връзка за жалба
Автоматичен превод:
kean
преди 2 години

Здравей.

За съжаление, Antilephone не е добре известен със способността си да отговаря на проблемите на играчите.

Ако вмъкнете "Antillephone" в лентата за търсене във форума, можете да видите много резултати и да прочетете всички публикации, намерени за себе си.:

file

като:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casinos-breach-rules-always#post-16064

https://casino.guru/forum/casinos/betonic-casino---general-discussion/2#post-17802




Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Някой има ли опит с мен Sportaza спортни залагания и казино??


Депозирах €200 + получих €200 бонус за спортни залагания!! Дотук добре !!


Когато започнах да играя, прехвърлих след няколко часа и имах около €5500 печалби за теглене!!


Сега виждам, че акаунтът ми е блокиран за проверка !! Каква абсурдна причина!!


Това казино/спортна книга също е от Antillephone Curaçao и затова моля за помощ тук... Мисля, че е измама!!!


Как да получа печалбата си!??🙈🙈


Благодаря предварително на всички!

Автоматичен превод:
kireandonov24
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че трябва да запазиш спокойствие. Това казино не е измама, дори и да установим, че някои правила не са толкова честни - проверете го сами тук .

Бъдете сигурни, че проверката на сметката е съвсем нормална и трябва да се направи, за да одобрите тегленето . Казиното трябва да е сигурно, че вие сте депозирали и играете.

Опитайте се да си сътрудничите.

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Свържете се с xcm corporate

Автоматичен превод:
Anonymized233
преди 2 години

Здравейте, аз разговарях и моят адвокат разговаря с Кристофър и той не направи нищо. Но тъй като открихме толкова много за тях, Mountberg, gammix и igaming, че това ще промени света на казината в Малта и Кюрасао...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мамка му, казиното не играе, бях напълно потвърден и се опитах да изтегля моите $600, те решиха да деактивират акаунта ми без причина. Няма нарушени правила, играни през моя бонус и т.н. и сега не мога да вляза в акаунта си

Автоматичен превод:
Stavros83
преди 2 години

кое ?

Можете да подадете жалба тук на casino guru и те могат да ви помогнат

Автоматичен превод:
преди 2 години
Редактиран от Magda преди 2 години
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
Stavros83
преди 2 години

Не им намерих лиценза... кюрасао ли е ? Малта?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не разбирам какво имаш предвид

Автоматичен превод:
Stavros83
преди 2 години

знаете ли какъв лиценз за игри имат?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що разбрах, че може да нямат такъв

Автоматичен превод:
Stavros83
преди 2 години

Да, защото не можах да намеря лиценза или някакво лого за него на уебсайта им

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини