ФорумОбсъждане на жалбиКомуникация с Antilephone nv 8048 / jaz

Комуникация с Antilephone nv 8048 / jaz

преди 2 години от Rubbe666
|
54580 преглеждания 156 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 2 години

Някой успял ли е да се свърже с притежателя на лиценза Antilephone nv 8048 / jaz. Операторите, работещи в Кюрасао, контролират ли колко време им е необходимо, за да отговорят на оплаквания?


Пробвах два адреса пред рекламации, няма обратна връзка от тях.


complaints@gaminglicences.com


certria@gaminglicences.com


Основното оплакване е срещу supacasi !!! file


Техният публичен уебсайт на лицензополучателя.


https://validator.antillephone.com/validate?domain=supacasi.com&seal_id=5e5aeb9f10d3a4a833a99b64d4116bf2e9c2300abe4daadecda740a2943dc5f7ad8e43087



Благодарим за дискусията и помощта от експерти при оплаквания, когато операторът не иска да даде на играчите право на оспорване!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Rubbe666
преди 2 години

Здравейте Rubbe666.

Всичко изглежда правилно от ваша страна. Според моя опит този орган е относително пасивен и отговорът им може да отнеме дни, но и месеци. Моля, бихте ли уточнили от колко време чакате отговора им?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за отговора, вече около три седмици, те дори не са отговорили, че жалбата е получена за преглед.


Тези органи надеждни ли са за обработка на оплаквания. Ако срокът и условията са били нарушени от оператора и залагащата компания не са изпълнили задължението си за отговорна игра.


Ето отделен формуляр за случая във вашия сайт!


https://se.casino.guru/supacasi-casino-spelarens-begarda-forlust--och-insattningsgranser


✌️😵


Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано предпочитам да отида в казино. Можете да вземете печалбите си веднага. Просто не харесвам онлайн казината. И съм сигурен, че не съм единственият.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да и те никога няма да отговарят на имейл толкова много време

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано предпочитам да отида в казино. Можете да вземете печалбите си веднага. Просто не харесвам онлайн казината. И съм сигурен, че не съм единственият.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играта в стандартно казино е много различно преживяване. Ето защо все още не можем да твърдим, че мнозинството от играчите са преминали към онлайн казина по време на пандемията на короната. Вярвам, че много играчи не обичат да играят онлайн и те просто обичат "звука на реални печалби" в истинските казина 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Преди два месеца изпратих жалба до този орган. Никога не получих отговор. Изпратих други напомняния и нищо. В този момент се опитах да се свържа с тях с различен имейл адрес с извинението, че трябва да говоря с тях, без да споменавам оплакването. Вероятно мислейки, че моят е служебен имейл, ми отговориха след по-малко от половин час.

Затова посочих, че съм изпратил жалба до тях преди два месеца без отговор. След това му изпратих жалбата отново от втория имейл адрес.

Те отговориха по смущаващ начин, като съобщиха за отговор от казиното, за който дори не знам дали е истински, защото е напълно фалшив. Затова изпратих всички документи, които доказаха обратното на получения отговор, за да стане ясно, че жалбата ми е легитимна без сянка на съмнение.

Отговор на органа: Вашата жалба е отхвърлена.

Така че предполагам, че има очевидни връзки на интерес между Antilephone и неговите казина и това обяснява защо повечето казина имат този лиценз. Те знаят, че са защитени и винаги ще им се размине.

Съвсем друг въпрос е органът за игри, от който получих примерна помощ от приета жалба. Вие правите всичко от портала и принуждавате казиното да отговори в рамките на 15 дни от уведомлението за жалбата.

Избягвайте всички лицензирани казина от Antilephone, защото няма да бъдете защитени в случай на проблеми.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Да, наистина е очевидно, че Antilephone поддържа казина, без значение колко несправедливо е казиното спрямо играча. Споменахте друг орган за игри, където казиното е принудено да отговори в рамките на 15 дни. Как се казва властта?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Игра в Кюрасао

Написах, че изискват от представителя на казиното 15 дни, за да отговори. Запомних грешно.. Аз съм 7. След това, ако казиното не отговори в рамките на 7 дни, те предоставят най-много още 3, така че общо 10 дни.

filefile

Ако представителят на казиното не съдейства за доказване на причините, органът го задължава да представи историята на играта и да посочи кои от правилата и условията са били нарушени. В моя случай не бях нарушил нищо и следователно в крайна сметка мениджърът на казиното, застанал в стената, реши да плати, преди да ми предложи половината от сумата на иска, което аз, разбира се, незабавно отказах.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Само за да съм сигурен в този момент:

Точно сега чакате официалното изявление, предоставено от лицензиращия орган на Кюрасао, прав ли съм, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

От органа на Антилефона получих официалния отговор, без да имам никакво обяснение за мотивацията.

Ето я :

file

Докато жалбата, обработена от Curacao egaming, беше успешно приключена.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

О, сега виждам - благодаря.

Можете ли да публикувате и изявлението на Кюрасао, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това, което потребителят има предвид, се отнася за двама различни лицензополучатели. Лицензополучателят, който е отказал по-нататъшно разследване, кандидатства за друга компания за игри.


CEG разследва само компании за игри, които имат лиценз с тях.


Antilephone nv 8048 / jaz licencee не ви подкрепя, ако имате оплаквания, това е замък във въздуха.


Нека не се бъркаме и не се надяваме!


Ако сте играли в компания за игри, която има Antilephone nv 8048 / jaz като лицензополучател, CEG няма да разследва въпроса!


Това важи и ако сте играли в игрална компания, която има CEG като лицензополучател, Antilephone nv 8048 / jaz няма да разследва допълнително вашата жалба.


Надяваме се, че това е ясно и ясно, важно е персоналът в казино гуруто и другите във форумите да са наясно с оплакванията и процесите.


Чувствайте се свободни да уведомите другите за този "CARSIX 79"


Ако можете да дадете пример с коя компания за игри CEG ви помогна и покажете коя компания за игри сте имали оплакване с Antilephone nv 8048 / jaz ви отказа помощ.







Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Окончателното изявление, направено от CEG, след като мениджърът на казиното е решил да плати пълната сума на иска.

Автоматичен превод:
Rubbe666
преди 2 години

Жалбата, отправена до Antilephone, засяга казиното Thrillsy, едно от многото криминални казина, управлявани от Bellona. Тук също бях пуснал жалба срещу гуру на казиното и тя беше затворена, тъй като казиното не пожела да отговори.

Вместо това жалбата, отправена до CEG, се отнасяше до Unique Casino, което също беше затворено като нерешено от казино гуру.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви много за изясняване на информацията пред обществеността.


За съжаление точно от това се страхувах. Беше издухан на 842 евро, екипът на игрите се казва supacasi и има лиценз с "Antillephone" CEG не разследва, защото не е вашият оператор.


Supacasi е нарушил условията и е имал оплаквания от гуруто на казиното без успех от нито една от страните.


Не залагайте просто на тези престъпни компании, вие печелите повече пари от мен, има голям шанс те да забавят и да излязат с аргументи във ваш ущърб, въпреки че сте спазили всички приложими условия.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Игра в Кюрасао

Написах, че изискват от представителя на казиното 15 дни, за да отговори. Запомних грешно.. Аз съм 7. След това, ако казиното не отговори в рамките на 7 дни, те предоставят най-много още 3, така че общо 10 дни.

filefile

Ако представителят на казиното не съдейства за доказване на причините, органът го задължава да представи историята на играта и да посочи кои от правилата и условията са били нарушени. В моя случай не бях нарушил нищо и следователно в крайна сметка мениджърът на казиното, застанал в стената, реши да плати, преди да ми предложи половината от сумата на иска, което аз, разбира се, незабавно отказах.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е интересен случай, доказващ, че не всички лицензиращи органи в Кюрасао са еднакви и не всички казина в Кюрасао трябва да са лоши. Всъщност е хубаво да видиш лицензиращ орган в Кюрасао, който се грижи за играчите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното винаги ще счита за лошо, ако имате оплакване срещу него за защита на играчите, отговорна игра или ако наруши правилата и условията.


В много случаи казиното се възползва от вас и прави стратегия, че ще се откажете от претенциите си.


Бих посъветвал сега всеки да депозира спестяванията си на тези актьори.


И прочетете внимателно условията.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам актуализация, която може да бъде полезна и за други играчи, които са се опитали да подадат жалба до Antilephone.

Продължавайки да питам органа за обяснение дали е отхвърлил законната ми жалба, получих обичайния безполезен и недостатъчен отговор. Този път обаче сред получателите в копие на имейла, който получих, имаше нов имейл адрес на друга институция в Кюрасао (compliants@emoore.com). по-подробно от оплакването, тъй като той е поел разговора по имейл само по-късно и следователно не е разбрал какво е това.

След това им изпратих оригиналната жалба, изпратена до Antilephone с всички подкрепящи доказателства, и обясних, че органът на Antilephone я отхвърли без причина.

След това ми отговориха незабавно, като ми казаха, че ще се опитат да се свържат с казиното, за да преразгледат жалбата и че това ще отнеме няколко дни.

И така вчера получих имейл от казиното Thrillsy, което напълно ме игнорира от декември. Казиното ми предложи възстановяване на 1000 евро вместо 1750 евро, които бяха предмет на жалбата. След това отново уведомих институцията за това и те веднага отговориха, че ще се свържат отново с казиното.

Сега чакам отговор от казиното, за да ме накара да платя цялата сума, а не само предложените 1000 евро.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 години

Здравейте,

това е много интересен напредък. Оценявам го!

Да се надяваме, че ще успеят да вразумят казиното, все пак това ще бъде много положителен импулс към всички играчи. Сега наистина съм любопитна.

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини