I just find out on casino guru they don't have a licence : Lucky Draw Casino
But the team can help you
здравейте тук,
Моля за някаква информация относно това мое оплакване , получих отговор от властите, в който се посочва, че съм обвинен в пране на пари, междувременно казиното първоначално ме обвини, че имам няколко акаунта.
Hello here,
Please any insight about this complaint of mine, I got a response from the authorities stating that I'm been accused of money laundry, meanwhile the casino initially accused me for having multiple accounts.
Lucky Draw Casino работи без лиценз, но за сметка на това репутацията му е доста добра - 7,8, въпреки че беше санкционирано за липса на лиценз.
Проверих вашата жалба и изглежда, че тегленето просто се забави, акаунтът не е блокиран, това ме кара да се чувствам сякаш казиното просто се забави. Е, ще видим.
The Lucky Draw Casino operates without a license but on the other hand, the reputation is quite good - 7,8, even though it was penalized for not being under any license.
I checked your complaint and to meet seems that the withdrawal is just delayed, the account is not blocked, it makes me feel like the casino is just in delay. Well, we shall see.
здравейте тук,
Моля за някаква информация относно това мое оплакване , получих отговор от властите, в който се посочва, че съм обвинен в пране на пари, междувременно казиното първоначално ме обвини, че имам няколко акаунта.
Hello here,
Please any insight about this complaint of mine, I got a response from the authorities stating that I'm been accused of money laundry, meanwhile the casino initially accused me for having multiple accounts.
Здравей Хафсат,
Бих искал да кажа, че можем да направим още една стъпка и да се опитаме да ви помогнем по друг начин, но за съжаление не можем да направим нищо. 🤔
Органът направи своето изявление, честно казано, това е краят. Не мога да си представя, че ще можем да им докажем, че грешат.
Hello Hafsat,
I'd like to say that we can take another step and try to help you some other way, but sadly, there is nothing we can do. 🤔
The authority has made its statement, honestly, this is the end. I can't imagine we would be able to prove them wrong.
Здравей Хафсат,
Бих искал да кажа, че можем да направим още една стъпка и да се опитаме да ви помогнем по друг начин, но за съжаление не можем да направим нищо. 🤔
Органът направи своето изявление, честно казано, това е краят. Не мога да си представя, че ще можем да им докажем, че грешат.
Hello Hafsat,
I'd like to say that we can take another step and try to help you some other way, but sadly, there is nothing we can do. 🤔
The authority has made its statement, honestly, this is the end. I can't imagine we would be able to prove them wrong.
Здравей Радка,
Властите казаха, че ще се свържат с оператора още веднъж и ще се свържат с мен, моят случай е различен, депозирах $45 и ги спечелих до $88 в игра на покер, това не е минималният коефициент и освен Радка те се съгласиха на отговорно залагане. ..човек може да изтегли парите си по всяко време, стига да е изиграл минималния оборот за тегления.
А в случай на съмнение за пране на пари, всичко, от което се нуждаят, е нечия информация за проверка и докато бъде проверена, неговите/нейните средства ще бъдат освободени.
По-долу е правилото.
Hello Radka,
The authorities said they will contact the operator once more and get back to me,my case is different, I deposited $45 and won it to $88 in a poker game, that's not the minimum odds,and besides Radka they agreed to responsible gambling....one can take out his/her money at anytime as long as he had played the minimum turnover for withdrawals.
And for the case of suspected money laundry situation, all they need is one's details to for verification, and as along as it is verified, his/her funds will be released.
Below is the rule.
Така че акаунтът ви е блокиран - е, нямах представа.
Независимо от това, Томас вече покани представителя на казиното да се присъедини към вашата жалба и да даде известно обяснение. Да видим какво ще стане сега. 🤞
So your account has been blocked - well, I had no idea.
Nevertheless, Tomas has already invited the casino representative to join your complaint and provide some explanation. Let's see what happens now. 🤞
Освен това, кой би прал пари с толкова ниски суми? Наистина вярвам, че истинското пране на пари е по-скоро депозиране на доста голяма сума, посрещане на минималното теглене на залагане, след което теглене на още доста пари... Нямам представа как тази практика се управлява от нигерийските „професионалисти", но аз съм доста убедени, че тези суми са много по-високи от няколко десетки долара. Мога ли да знам колко общо сте депозирали в това казино? $45?
Additionally, who would money launder such low amounts? I truly believe that real money laundering is more about depositing quite a sum, meeting the minimal wagering withdrawal then withdrawing still quite a sum of money... I have no idea how this practice is handled by Nigerian "professionals" but I'm quite convinced that these amounts are much higher that a few tens of dollars. May I know how much have you deposited in this casino in total? $45?
Наскоро написах имейл на Antelliphone за техния оператор Cainodays.
и ето как те ми отговориха без никакво съчувствие.
Освен това след голямата ми загуба казиното ми даде 50 000 бонус, за да играя отново.
I recently wrote an email to Antelliphone about their operator, Cainodays.
and this is how they responded back to me without any empathy.
Further after my big loss the casino gave me 50000 bonus to play again.
Наскоро написах имейл на Antelliphone за техния оператор Cainodays.
и ето как те ми отговориха без никакво съчувствие.
Освен това след голямата ми загуба казиното ми даде 50 000 бонус, за да играя отново.
I recently wrote an email to Antelliphone about their operator, Cainodays.
and this is how they responded back to me without any empathy.
Further after my big loss the casino gave me 50000 bonus to play again.
Не съм шокиран, имам същия проблем с тях.
Бях малтретиран и контролиран с ежедневни текстови съобщения и имейли от казиното и обаждания...
Antillephone ми каза, че нося отговорност за моя депозит и загуба и казиното може да прави всичко, което поиска, включително да работи в забранени държави...
Адресът на Franche Bomberg, ако е на компанията Xecutive Corporate Management BV, този пич стои зад всички манипулирани казина и е добре защитен от приятелите си от Antillephone!! (да, те играят голф заедно)...
Всъщност съм в съдебен процес, така че няма да го пусна, докато не затворят онези измамници от Холандия
I'm not shocked, I have the same issue with them.
I've been abused, and controlled with an everyday text and email from the casino and calls...
Antillephone told me I am responsible of my deposit and loss, and casino can do everything they want including operate into forbidden countries...
The Franche Bomberg adress if of the company Xecutive Corporate Management B.V. this dude are behind all rigged casinos, and well protected from his friends of Antillephone !! (yes they do golf together)...
I'm in a legal process actually so I won't let go until they shut down those scam people from Netherland
Те са принудени да променят наредбата, но отнеха 1 година закъснял труд, за да отворят новата табла за оплаквания, а тя все още не е отворена.
Знам какво е чувството и на тези мъже изобщо не им пука. Трябва да останеш силен и да се бориш
Можете ли да подадете жалба в Индия срещу тях?
They are forced to change the regulation, but they took 1 year of late labour to open the new complaint board, and it's still not open.
I know how it feel, and those men don't care at all. You must stay strong and fight
Can you deposit a complaint in India against them ?
Мога, но искам да видя дали Twitter или YouTube могат да помогнат.
искам да видя как да сваля тези хора. Вече имам нещо в план.
I can, but I want to see if Twitter or YouTube can help.
i want to see how to get these people down. I have something already in plan.
Аз имам подобен проблем. С група XCM - Chipsgg. Те изчистиха баланса ми от $13 000 и ме обвиняват в злоупотреба. Повечето от печалбите ми бяха от игри Evolution Blackjack. Имам само 6 печеливши спортни залога, това бяха залаганията, които получих от Световната купа и НБА. От месец се опитвам да се свържа с Anthillope и те просто ми се подиграват. Определено има връзка между XCM и Anthillope, те ги защитават.
I am having a similar problem. With XCM group - Chipsgg. They cleared my $13,000 balance and are accusing me of abusing. Most of my winnings were from Evolution Blackjack games. I only have 6 winning sports bets, these were the bets I got from WorldCup and the NBA. I've been trying to contact Anthillope for a month and they're just making fun of me. There's definitely a connection between XCM and Anthillope they're protecting them.
Аз имам подобен проблем. С група XCM - Chipsgg. Те изчистиха баланса ми от $13 000 и ме обвиняват в злоупотреба. Повечето от печалбите ми бяха от игри Evolution Blackjack. Имам само 6 печеливши спортни залога, това бяха залаганията, които получих от Световната купа и НБА. От месец се опитвам да се свържа с Anthillope и те просто ми се подиграват. Определено има връзка между XCM и Anthillope, те ги защитават.
I am having a similar problem. With XCM group - Chipsgg. They cleared my $13,000 balance and are accusing me of abusing. Most of my winnings were from Evolution Blackjack games. I only have 6 winning sports bets, these were the bets I got from WorldCup and the NBA. I've been trying to contact Anthillope for a month and they're just making fun of me. There's definitely a connection between XCM and Anthillope they're protecting them.
Всички трябва да създадем общност и да изпращаме имейли до комисията по хазарта или Кюрасао. Мисля, че са отворили табло за контрол на игрите и също има имейл ID.
те нямат емпатия към играчите, които се обръщат към тях.
We should all create a community and send emails to gambling comission or Curacao. I think they have opened a gaming control board and e-mail ID is also there.
they do not have empathy towards the players who reach out to them.
Всички трябва да създадем общност и да изпращаме имейли до комисията по хазарта или Кюрасао. Мисля, че са отворили табло за контрол на игрите и също има имейл ID.
те нямат емпатия към играчите, които се обръщат към тях.
We should all create a community and send emails to gambling comission or Curacao. I think they have opened a gaming control board and e-mail ID is also there.
they do not have empathy towards the players who reach out to them.
не, все още не е отворен, толкова са закъснели за това...
Писах на Министерството на финансите и досега нямам отговор... Няма да разочаровам, докато не получа справедливост
no its still not open yet, they are so late about it...
I've wrote to the ministery of finance and so far no reply yet... I won't let down until I have justice
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.