ФорумОбсъждане на жалбиКомуникация с Antilephone nv 8048 / jaz

Комуникация с Antilephone nv 8048 / jaz (страница 8)

преди 2 години от Rubbe666
|
54662 преглеждания 156 отговора |
|
1...7 8
Добавете пост
ryanschef
преди 6 месеца

Според мен е доста тъжно, когато едно казино не желае да се опита да разреши проблем. Така че, моля, дръжте ни в течение за вашия процес, ние със сигурност ще бъдем тук, за да видим края му.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, искам да съобщя за cbet.gg в Перу и цяла Латинска Америка не изплаща наградите, това е измамна и измамна страница

Автоматичен превод:
yhonchara2
преди 4 месеца

Съжалявам да чуя за това. Можете ли да публикувате URL адреса на това казино, за да сме сигурни кое е? Изглежда, че го нямаме в нашата база данни.

Бихте ли искали да ни кажете нещо за вашето преживяване там? Може би бихме могли да ви помогнем.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

https://cbet.gg/en-US

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

URL адресът на казиното е https://cbet.gg/en-US


Автоматичен превод:
carsix79
преди 4 месеца

Искам помощ, оказва се, че cacino Cbet.gg не ми изплаща наградата, има разрешение от Кюрасао, но изпратих жалбата си до CEG и те ми казаха, че те не са регулаторите на cbet.gg, този, който регулира тази компания https: //licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=edcb348ab1fad1970d2ddba2aebac770

имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
yhonchara2
преди 4 месеца

Благодаря, най-накрая намерих това казино в нашата база данни и според това, което видях, има доста нисък индекс на безопасност и вероятно не бих отишъл да играя в такова казино.

Забелязах също, че сте пуснали жалба, но казиното е написало в нашия преглед, че не отговаря много на оплаквания на играчи, така че съм любопитен как ще се развие, дори и вероятно да нямам много надежда.

Що се отнася до авторитета, това е този, който споменавате.

Ако искате да намерите повече информация за това или как да подадете жалба, щракнете тук - Gaming Curacao .

Свързахте ли се обаче с казиното и се опитахте да разберете причината, поради която не ви платиха?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Така че депозирам 1200 канадски долара в този уебсайт need for spin, който е притежател на лиценз от Antillephone NV. Депозирах общо 1200$ на 25 юни 20204 г. Загубих всичко и имах бонус за осребряване. Осребрявам 400$ бонус пари. Докарах баланса си до 8000 канадски долара и бях заложил всички бонус пари. Така че изтеглих парите. Сега можете да изтеглите само 700$, така че направих 3 стимулационни кешвания от 2100$ те потвърдиха акаунта ми и на 27 юни 2023 г. ми изпратиха 700$ чрез електронен превод, сега си мисля, че всичко е наред, че трябва да получавам 700$ дневно от От понеделник до петък без проблеми, но все още не съм получил нищо. Бях назначен за VIP мениджър на име Джули и я бях добавил в какво приложение да говоря това е тук думи


ДЖУЛИ (ВИП МЕНИДЖЪР)

Говорих с финансовия екип относно вашата заявка за теглене, но числата в сметката ви не отговарят на критериите в момента. От 25 юни сте депозирали 1200 CAD, изтеглили сте 700 CAD, с чакащи 2100 CAD и сте получили 608,19 CAD като бонуси. Вашият бонус коефициент е висок и сте на ниво 2, така че за съжаление не е съвсем VIP ниво на активност. Но виждам и разбирам вашия потенциал и желание да играете, ако решите да поддържате същото ниво на активност в акаунта си, финансовият екип ще може да изплати вашите средства само според условията на уебсайта. Мога само да ви посъветвам да повишите активността си, за да бъдете избутани по-горе в тяхната опашка. Извинявам се, ако днешният отговор не е толкова различен от това, за което говорихме вчера, но не мога да направя много в този случай, като се има предвид текущият брой .



Така че те очакват от мен да вложа повече пари, след което дори не могат да изтеглят другата си печалба. Какво мога да направя, за да мина от това

Автоматичен превод:
shawndeschamps02
преди 4 месеца

Мисля, че постъпихте добре, като подадохте жалба тук с нашия екип. Всеки път, когато изтече 14-дневната времева рамка и този проблем не бъде решен, те ще могат да се намесят и да се надяваме да ви помогнат.

Мога ли да попитам дали това се споменава в условията на казиното? Или току-що научихте от чата, че не можете да изтеглите печалбите?🤔

Автоматичен превод:
Tamera
преди 3 месеца

Здравей Тамера, постигна ли успех в този случай? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Никога не съм чувал за Antillephone или Министерството... Дори намерих linkedin на човека от Antillephone и той никога не ми отговори !!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много добре

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Уважаеми Карсикс,

Знам, че тази публикация е от преди няколко години, но виждам, че все още сте активен тук в Casino Guru, мога ли да ви помоля да споделите жалбата, която сте отправили към Curaçao Egaming, че операторът ви е платил? Подам жалба в CEG, но не мисля, че те вземат нещо сериозно, тъй като имам приятел, който загуби иска си, след 2 месеца изпращане на доказателства и казиното винаги отказваше да плати, предостави му 1 имейл с невярна информация, и CEG застанаха на страната на казиното, без те да предоставят каквито и да е реални доказателства, подкрепени от екранни снимки.

Можете ли да споделите екранна снимка на първоначалната си жалба?

Очакваме да чуем от вас

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

Освен, че не можах да споделя оплакването, но с какво би могло да ви помогне?


Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Използване на ключови думи и фрази, за да ви помогне да разберете по-добре и да ги накарате да разследват по-нататък... казиното, което използвам, има лоши намерения към играчите и Curacao Egaming е изключително предубеден към казината, имахте голям късмет и ви поздравявам за победата.

Автоматичен превод:
rad234
преди 2 месеца

Разглеждам жалбата ви за Wazamba.

Същото нещо ми се случи на Smokace. Не ми позволиха да поставя на пауза активността си в играта, защото имах кредитно салдо.

Те продължиха с жалбата с вас, но веднага отхвърлиха моята поради обичайната история, че трябва да декларирам, че имам проблеми с хазарта, което би довело до окончателното закриване на игралната сметка и конфискацията на печалбите.

Вместо да защитават играчите от такова хищническо правило, те застават на страната на казиното, независимо какво става.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Лицензираните казина в Кюрасао като цяло са лоши, поне от моя опит. 4-те главни притежатели на лицензи си сътрудничат с казината и просто не ги е грижа за вас. Скоро всички главни притежатели ще загубят способността си да издават подлицензи, а GCB не отговаря на никакви имейли, нито получава обратна връзка от никого. 1 от 4-те вече е спрял услугите, друг ще спре след 3 седмици, а останалите ще спрат след 1-3 месеца. По принцип казината с лиценз от Кюрасао ще могат да правят каквото си поискат, без никой да може да налага правила.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини