Имах проблем с Burningbet.com, който също се регулира от Antilephone nv 8048/jaz.
Реших да се свържа с complaints@emoore.com, за да видя дали могат да ми помогнат, но не можах да изпратя съобщението, мисля, че имейл адресът им не приема имейли, изпратени от услугата, която използвам (Tutanota).
Затова отидох на Emoore.com и изпратих съобщение директно до Синди Дромънд в секцията за контакти на сайта. За по-малко от час получих отговор. Но в моя случай те не могат да помогнат.
Тук ще възпроизведа двата имейла, които получих от Синди Дромънд:
Първи имейл
„Уважаеми г-н Мюлер,
Благодаря ви за вашия имейл. Можем да помогнем само в случай, че казиното се управлява от нас. Тъй като не видях името на уебсайта/казиното, моля, уведомете ме, за да мога да проверя дали това е едно от казиното, в което мога да помогна или мога да ви дам името на управляващия директор, в такъв в случай, че можете да им отнесете жалбата."
Втори имейл
"Уважаеми господине,
Това казино се управлява от: (SMES) Solutions for Management and Employment Support NV
За съжаление нямам налични данни за контакт с вас, но може би търсенето в Google ще ви помогне допълнително, сега знаете кой е управляващият директор.
Поздрави,"
ЗА ЗАЖАЛОСТ НЕ ВИНАГИ МОГАТ ДА ПОМОГнат.
I had a problem with Burningbet.com, which is also regulated by Antillephone nv 8048/jaz.
I decided to contact complaints@emoore.com, to see if they could help me, but I couldn't send the message, I think their email address doesn't accept emails sent by the service I use (Tutanota).
So I went to Emoore.com and sent a message directly to Cindy Drommond in the contacts section of the site. In less than an hour I was answered. But in my case they can't help.
I will reproduce here the two emails I received from Cindy Drommond:
First Email
"Dear Mr. Muller,
Thank you for your email. We can only help in case the casino is managed by us. As I did not see the name of the website/casino, please let me know, so I can check if this is one of the casino's that I can assist in or if I can provide you with the name of the Managing Director, in such in case you could take the complaint to them."
Second Email
"Dear sir,
This casino is managed by : (SMES) Solutions for Management and Employment Support NV
Unfortunately, I have no contact details for you available, but perhaps a google search will help you further now you know who the managing director is.
Kind regards,"
UNFORTUNATELY THEY CAN'T ALWAYS HELP.
Tive um problema com Burningbet.com, que também é regulado por Antillephone n.v 8048/jaz.
Resolvi entrar em contato com complaints@emoore.com, para ver se poderiam me ajudar, mas não consegui enviar a mensagem, acho que o endereço de email deles não aceita emails enviados pelo serviço que eu uso (Tutanota).
Então entrei no site Emoore.com e mandei uma mensagem diretamente para Cindy Drommond, na seção de contatos do site. Em menos de uma hora fui respondido. Mas no meu caso eles não podem ajudar.
Vou reporduzir aqui os dois email que recebi de Cindy Drommond:
Primeiro Email
"Dear Mr. Muller,
Thank you for your email. We can only help in case the casino is managed by us. As I did not see the name of the website/casino, please let me know, so I can check if this is one of the casino’s that I can assist in or if I can provide you with the name of the Managing Director, in such case you could take the complaint to them."
Segundo Email
"Dear sir,
This casino is managed by : (SMES) Solutions for Management and Employment Support N.V
Unfortunately, I have no contact details for you available, but perhaps a google search will help you further now you know who the managing director is.
Kind regards,"
INFELIZMENTE NEM SEMPRE ELES PODEM AJUDAR.
Автоматичен превод: