ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 9 месеца от JMiles1984
|
12456 преглеждания 214 отговора |
|
1...9 10 11
Добавете пост
Pausilva91
преди 1 седмица

Ако мога, предполагам, че трябва да е трудно. От друга страна, заснемането на снимката, която описвате, със сигурност не изисква същото време като процеса на оплакване. Такива снимки не са толкова необичайни, моля, разберете, че персоналът на казиното няма възможност да се срещне с вас очи в очи, така че трябва да намерят начин да потвърдят, че вие сте създали акаунта, играли сте игрите и сте спечелили.

Можете да подадете жалбата в този раздел 👈 За да избегнете подвеждащи очаквания обаче, силно препоръчвам да прегледате това ръководство 👈

а именно:

„Знаем, че играчите искат да разрешат проблемите си възможно най-скоро, поради което винаги се стараем да се свържем с всеки играч в рамките на 48 часа след като е подал жалбата си. Нашият екип работи бързо, което означава, че след като изпратим първоначалния си отговор към играча, те могат да бъдат сигурни, че ние правим всичко възможно, за да намерим решение на проблема им и ще се свържем с тях в рамките на 7 дни."

„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи , за да придвижи жалбата напред . Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."

Не искам да ви обезсърчавам, моля, не си мислете така. Работата с казиното винаги е най-добрият вариант, въз основа на целия опит.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Опитах 3 пъти, но не мога да кандидатствам за рекламация.

В момента ситуацията само се влошава. Казиното вече има ново.. Направих заявката за теглене чрез карта, както казаха. В сметката ми в казиното пишеше -900€, така че си помислих "добре, сега е реално". Но не. Друг път си играем с потребителите. Попитах за състоянието на моето оттегляне. В момента, в който попитах, една дама ми каза "Беше отхвърлено от банката, проверете лимитите си". Моята банка не се свърза с мен за това. Те винаги изпращат известия за всяко действие, свързано с моя акаунт. Казиното YBets играе с мен. Не искат да плащат!!!!!!! Видях оплакванията на другите потребители!!!

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Виждам, че сте успели да подадете жалба . Открихте ли какъв е проблемът преди, когато не можете да го изпратите, моля? Наистина бих искал да знам.🤔

Скоро нашият екип ще започне да проучва този ваш проблем и се надявам, че не след дълго ще можем да го разберем по-добре.

Само ми позволете да попитам дали сте се свързали с вашата банка, за всеки случай, за да ги попитате за всичко това.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това казино смърди! Загубих £7000, след това спечелих £9000 и получих същото отношение като всички останали. Това е мошеник и измама!😳😳

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 седмица

Бихте ли ни разказали повече за това, моля?

Бихме искали да научим още подробности.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Позволиха ми да депозирам с карта и да тегля, след което ми казаха, че не можеш да теглиш с карта, има проблем и ме караха да я променя на криптовалута, след което накрая я загубих всичко, което те знаят какво правят, това продължи с години плюс разследване в за игра

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 седмица

Поискаха ли ви да платите в крипто? Какво искаш да кажеш, че загуби всичко?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Проверих в моята банка. Абсолютно никакви опити за прехвърляне на пари. Абсолютно нищо. Винаги получавам известие, проверих при тях и никой не опита нищо.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Искам да кажа, че те казаха, че ще конвертираме печалбите ви в криптовалута, за да теглим, и аз отново загубих парите поради толкова дълго чакане

Редактиран от автора преди 6 дни
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 6 дни

Как загуби? Каква несправедливост...

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Позволиха ми да депозирам с карта и да тегля, след което ми казаха, че не можеш да теглиш с карта, има проблем и ме караха да я променя на криптовалута, след което накрая я загубих всичко, което те знаят какво правят, това продължи с години плюс разследване в за игра

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Възможно ли е обаче да се дължи на някакъв технически проблем?🤷‍♀️

Понякога вината дори не е в казината, нали знаете. Може да има нещо от страна на доставчика на плащания.

Съжалявам, но според мен загубата на баланс не е по вина на казиното. Понякога трябва да се опитаме да бъдем по-търпеливи, за да получим това, което искаме.

Колко време отне всъщност? Ти каза, че е продължило с години.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Проверих в моята банка. Абсолютно никакви опити за прехвърляне на пари. Абсолютно нищо. Винаги получавам известие, проверих при тях и никой не опита нищо.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Добре, благодаря за информацията.

Сега се надявам, че ще можем да видим някакво по-нататъшно развитие във вашия случай. Нашият екип трябва да навлезе дълбоко в това.

Моля, имайте търпение и ще ви стискам палци да получите парите бързо.🤞

Автоматичен превод:
Публикация на Pausilva91 е изтрит
Romi
преди 6 дни

Измина един месец, може би повече, те го правят, надявайки се да продължиш да играеш и да го загубиш, всичко изглежда странно, че се случва толкова много, ако има проблем задника ми!😂

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 6 дни

Наистина е много време за чакане, прав си. Просто не обичам да соча с пръст, без да знам точно причината за забавянето.

Но със сигурност разбирам разочарованието ви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 дни

Да, Роми, знам, че не можеш да кажеш твърде много. Разбирам, че имах други бързо тегления за ниски суми, когато спечелих голямата сума, но те започнаха да ми предлагат да тегля само с карта, докато ставаше трудно?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 6 дни

Значи вярвате, че е само когато става въпрос за по-големи суми, нали?🤔 Интересно.

Е, само се надявам да не е умишлено, защото технически проблеми могат да възникнат по всяко време и навсякъде.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 дни

Вярвам, че Роми, а също и като погледна историята на подобни проблеми

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 дни

Честно казано, ако трябваше да чакам повече от месец, най-вероятно щях да се почувствам същото. Тревожно е да се види как казината не успяват да се справят с прилична комуникация, която може доста лесно да предотврати подобни мисли. Просто това мисля за това.

Автоматичен превод:
sebastian12
вчера

здравей, разреши ли тегленето в Ybets? Имам и тегления от няколко дни и те не се обработват..

Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още