Ако мога, предполагам, че трябва да е трудно. От друга страна, заснемането на снимката, която описвате, със сигурност не изисква същото време като процеса на оплакване. Такива снимки не са толкова необичайни, моля, разберете, че персоналът на казиното няма възможност да се срещне с вас очи в очи, така че трябва да намерят начин да потвърдят, че вие сте създали акаунта, играли сте игрите и сте спечелили.
Можете да подадете жалбата в този раздел 👈 За да избегнете подвеждащи очаквания обаче, силно препоръчвам да прегледате това ръководство 👈
а именно:
„Знаем, че играчите искат да разрешат проблемите си възможно най-скоро, поради което винаги се стараем да се свържем с всеки играч в рамките на 48 часа след като е подал жалбата си. Нашият екип работи бързо, което означава, че след като изпратим първоначалния си отговор към играча, те могат да бъдат сигурни, че ние правим всичко възможно, за да намерим решение на проблема им и ще се свържем с тях в рамките на 7 дни."
„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.
Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи , за да придвижи жалбата напред . Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."
Не искам да ви обезсърчавам, моля, не си мислете така. Работата с казиното винаги е най-добрият вариант, въз основа на целия опит.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.