ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 11 месеца от JMiles1984
|
20726 преглеждания 275 отговора |
|
1...9 10 11...14
Добавете пост
Pausilva91
преди 1 месец

Виждам, че сте успели да подадете жалба . Открихте ли какъв е проблемът преди, когато не можете да го изпратите, моля? Наистина бих искал да знам.🤔

Скоро нашият екип ще започне да проучва този ваш проблем и се надявам, че не след дълго ще можем да го разберем по-добре.

Само ми позволете да попитам дали сте се свързали с вашата банка, за всеки случай, за да ги попитате за всичко това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино смърди! Загубих £7000, след това спечелих £9000 и получих същото отношение като всички останали. Това е мошеник и измама!😳😳

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Бихте ли ни разказали повече за това, моля?

Бихме искали да научим още подробности.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Позволиха ми да депозирам с карта и да тегля, след което ми казаха, че не можеш да теглиш с карта, има проблем и ме караха да я променя на криптовалута, след което накрая я загубих всичко, което те знаят какво правят, това продължи с години плюс разследване в за игра

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Поискаха ли ви да платите в крипто? Какво искаш да кажеш, че загуби всичко?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Проверих в моята банка. Абсолютно никакви опити за прехвърляне на пари. Абсолютно нищо. Винаги получавам известие, проверих при тях и никой не опита нищо.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 месец

Искам да кажа, че те казаха, че ще конвертираме печалбите ви в криптовалута, за да теглим, и аз отново загубих парите поради толкова дълго чакане

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Как загуби? Каква несправедливост...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Позволиха ми да депозирам с карта и да тегля, след което ми казаха, че не можеш да теглиш с карта, има проблем и ме караха да я променя на криптовалута, след което накрая я загубих всичко, което те знаят какво правят, това продължи с години плюс разследване в за игра

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Възможно ли е обаче да се дължи на някакъв технически проблем?🤷‍♀️

Понякога вината дори не е в казината, нали знаете. Може да има нещо от страна на доставчика на плащания.

Съжалявам, но според мен загубата на баланс не е по вина на казиното. Понякога трябва да се опитаме да бъдем по-търпеливи, за да получим това, което искаме.

Колко време отне всъщност? Ти каза, че е продължило с години.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Проверих в моята банка. Абсолютно никакви опити за прехвърляне на пари. Абсолютно нищо. Винаги получавам известие, проверих при тях и никой не опита нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, благодаря за информацията.

Сега се надявам, че ще можем да видим някакво по-нататъшно развитие във вашия случай. Нашият екип трябва да навлезе дълбоко в това.

Моля, имайте търпение и ще ви стискам палци да получите парите бързо.🤞

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Измина един месец, може би повече, те го правят, надявайки се да продължиш да играеш и да го загубиш, всичко изглежда странно, че се случва толкова много, ако има проблем задника ми!😂

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Наистина е много време за чакане, прав си. Просто не обичам да соча с пръст, без да знам точно причината за забавянето.

Но със сигурност разбирам разочарованието ви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, Роми, знам, че не можеш да кажеш твърде много. Разбирам, че имах други бързо тегления за ниски суми, когато спечелих голямата сума, но те започнаха да ми предлагат да тегля само с карта, докато ставаше трудно?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Значи вярвате, че е само когато става въпрос за по-големи суми, нали?🤔 Интересно.

Е, само се надявам да не е умишлено, защото технически проблеми могат да възникнат по всяко време и навсякъде.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Вярвам, че Роми, а също и като погледна историята на подобни проблеми

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Честно казано, ако трябваше да чакам повече от месец, най-вероятно щях да се почувствам същото. Тревожно е да се види как казината не успяват да се справят с прилична комуникация, която може доста лесно да предотврати подобни мисли. Просто това мисля за това.

Автоматичен превод:
sebastian12
преди 1 месец

здравей, разреши ли тегленето в Ybets? Имам и тегления от няколко дни и те не се обработват..

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Искате ли да ни разкажете повече за всичко това? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Роми, какво искаш да ти кажа? Наистина не разбрах

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
1...9 10 11...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини