НачалоФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 10)

 от JMiles1984
|
50 009 преглеждания 494 отговора |
|
1...9 10 11...25
Pausilva91

Виждам, че сте успели да подадете жалба . Открихте ли какъв е проблемът преди, когато не можете да го изпратите, моля? Наистина бих искал да знам.🤔

Скоро нашият екип ще започне да проучва този ваш проблем и се надявам, че не след дълго ще можем да го разберем по-добре.

Само ми позволете да попитам дали сте се свързали с вашата банка, за всеки случай, за да ги попитате за всичко това.

Автоматичен превод:

Това казино смърди! Загубих £7000, след това спечелих £9000 и получих същото отношение като всички останали. Това е мошеник и измама!😳😳

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Бихте ли ни разказали повече за това, моля?

Бихме искали да научим още подробности.

Автоматичен превод:
Romi

Позволиха ми да депозирам с карта и да тегля, след което ми казаха, че не можеш да теглиш с карта, има проблем и ме караха да я променя на криптовалута, след което накрая я загубих всичко, което те знаят какво правят, това продължи с години плюс разследване в за игра

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Поискаха ли ви да платите в крипто? Какво искаш да кажеш, че загуби всичко?

Автоматичен превод:
Romi

Проверих в моята банка. Абсолютно никакви опити за прехвърляне на пари. Абсолютно нищо. Винаги получавам известие, проверих при тях и никой не опита нищо.

Автоматичен превод:
Pausilva91

Искам да кажа, че те казаха, че ще конвертираме печалбите ви в криптовалута, за да теглим, и аз отново загубих парите поради толкова дълго чакане

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
paulmcewan05

Как загуби? Каква несправедливост...

Автоматичен превод:

Позволиха ми да депозирам с карта и да тегля, след което ми казаха, че не можеш да теглиш с карта, има проблем и ме караха да я променя на криптовалута, след което накрая я загубих всичко, което те знаят какво правят, това продължи с години плюс разследване в за игра

Автоматичен превод:

Възможно ли е обаче да се дължи на някакъв технически проблем?🤷‍♀️

Понякога вината дори не е в казината, нали знаете. Може да има нещо от страна на доставчика на плащания.

Съжалявам, но според мен загубата на баланс не е по вина на казиното. Понякога трябва да се опитаме да бъдем по-търпеливи, за да получим това, което искаме.

Колко време отне всъщност? Ти каза, че е продължило с години.🤔

Автоматичен превод:

Проверих в моята банка. Абсолютно никакви опити за прехвърляне на пари. Абсолютно нищо. Винаги получавам известие, проверих при тях и никой не опита нищо.

Автоматичен превод:

Добре, благодаря за информацията.

Сега се надявам, че ще можем да видим някакво по-нататъшно развитие във вашия случай. Нашият екип трябва да навлезе дълбоко в това.

Моля, имайте търпение и ще ви стискам палци да получите парите бързо.🤞

Автоматичен превод:
Romi

Измина един месец, може би повече, те го правят, надявайки се да продължиш да играеш и да го загубиш, всичко изглежда странно, че се случва толкова много, ако има проблем задника ми!😂

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Наистина е много време за чакане, прав си. Просто не обичам да соча с пръст, без да знам точно причината за забавянето.

Но със сигурност разбирам разочарованието ви.

Автоматичен превод:
Romi

Да, Роми, знам, че не можеш да кажеш твърде много. Разбирам, че имах други бързо тегления за ниски суми, когато спечелих голямата сума, но те започнаха да ми предлагат да тегля само с карта, докато ставаше трудно?

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Значи вярвате, че е само когато става въпрос за по-големи суми, нали?🤔 Интересно.

Е, само се надявам да не е умишлено, защото технически проблеми могат да възникнат по всяко време и навсякъде.

Автоматичен превод:
Romi

Вярвам, че Роми, а също и като погледна историята на подобни проблеми

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Честно казано, ако трябваше да чакам повече от месец, най-вероятно щях да се почувствам същото. Тревожно е да се види как казината не успяват да се справят с прилична комуникация, която може доста лесно да предотврати подобни мисли. Просто това мисля за това.

Автоматичен превод:
sebastian12

здравей, разреши ли тегленето в Ybets? Имам и тегления от няколко дни и те не се обработват..

Автоматичен превод:
Agora

Искате ли да ни разкажете повече за всичко това? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:

Здравей Роми, какво искаш да ти кажа? Наистина не разбрах

Автоматичен превод:

Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
1...9 10 11...25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини