преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ybets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в сайта с впечатлението, че не е kyc казино. Спечелих 1800 и се опитах да ги изтегля и след една седмица на получаване на проверка те поискаха моите kyc документи.. това трябваше да приключи в рамките на десет работни дни.. става на ден 15 и няма край на сайта.. те ме насърчи да продължа да играя, докато чакам.. сега съм нагоре с над десет хиляди долара и все още се справям.. те не искат да плащат.
I signed up to the site under the impression that it was no kyc casino. I won 1800 and tried to withdrawal it and after a week of getting the runaround they asked for my kyc documents.. that was supposed to be over with within ten business days.. it's going on day 15 and no end in site.. they encouraged me to keep playing while waiting.. now I'm up over ten thousand dollars and still getting the runaround.. they don't want to pay.
Здравейте, даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене и KYC и виждам, че вече сте преминали тази времева рамка. Опитахте ли да попитате казиното защо документите ви все още не са проверени и какъв е проблемът, ако отнема толкова време?
Както и да е, бих препоръчал даподадете жалба тук на тази връзка, тъй като нямате подходяща информация и мисля, че казиното можеше да е разрешило тази ситуация досега.
Ще го направиш ли?
Hi, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process and KYC and I see you have already passed that time frame. Have you tried asking the casino why your documents are still not verified and what is the problem if it takes so long ?
Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link since you have no relevant information and I think that the casino could have resolved this situation by now.
Will you go for it ?
Да, ще се радвам да получа малко помощ по въпроса. Оценявам го! Ще подам жалбата и ще изпратя всички екранни снимки и информация, която имам за нея.. това беше ужасно преживяване и наистина е разочароващо. Благодаря ти!
Yeah I'd love to have some help on this. I appreciate it! I'll file the complaint and send all the screenshots and info I have on it.. this has been a horrible experience and its really frustrating. Thank you!
всичко е наред Със сигурност мога да разбера, че когато играч има това преживяване, той определено не е развълнуван.
Забелязах обаче, че Ник отговори на оплакването ви и зададе някои въпроси. Така че би ли било възможно да му се отговори? Можете да го направите тук .
Пожелавам вашият случай да бъде разрешен и да получите парите си. Ще ти стискам палци. 🤞
It's okay. I can certainly understand that when a player has this experience he is definitely not excited.
However, I noticed that Nick responded to your complaint and asked some questions. So would it be possible to answer him? You can do so here.
I wish your case will be solved and you will get your money. I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Моля, имайте предвид, че този уебсайт е ИЗМАМА!!!
Горещо ви съветвам да не депозирате пари на тази платформа, тъй като тя не е легитимно онлайн казино. Уебсайтът е предназначен да заблуди и измами нищо неподозиращи лица. Моля, не се поддавайте на техните трикове и се предпазете от финансови щети.
В началото си мислех, че това ще бъде страхотно казино. Прочетох няколко неща, които изглеждаха добре, но след това започна теглене, и ниско и ето, първия път, когато поискате теглене, го получавате и то бързо.
Научих, че това е начинът, по който карат вас и инфлуенсърите да мислите, че сте законни и безопасни. Но когато започнах да печеля и реших да изтегля повече пари, бях блокиран от всяко теглене и не ми беше дадена информация. След многократни имейли най-накрая ми казаха, че е разследване и това, което чух най-много, беше да имам търпение. Това означава, че ще ви изчакат, защото никога не чувате края на запитването, според това, което съм чел от други. Получавате писмо, в което се казва, че са открили, че сте направили нещо нередно, но така или иначе, те задържат парите ви.
Please Be Aware That This Website Is A SCAM!!!
I strongly advise you against depositing money on this platform, as it is not a legitimate Online Casino. The website is designed to deceive and defraud unsuspecting individuals. Please do not fall for their tricks and protect yourself from financial harm.
In the beginning, I thought this was going to be a great casino. I've read a few things that seemed okay but then started withdrawal, and low and behold, the first time you ask for withdrawal, you get it and get it fast.
I've learned that is how they get you and influencers to think they are legitimate and safe. But as I started to win and decided to pull out more money, I was blocked from any withdrawal and was given no information. After repeated emails, they finally told me it was an investigation, and what I heard the most was to be patient. That means they will wait you out because you never hear the end of the inquiry, from what I've read from others. You get a letter saying they found that you did something wrong, but either way, they keep your money.
Здравейте, прочетох цялата ситуация и не мисля, че казиното трябва да е измама веднага. Да ви кажа честно, понякога се случва казината да правят някои проверки, ако е необходимо за теглене и понякога може да отнеме време. Разбира се, винаги е най-добре да информирате играча, така че да не е в ситуация, в която не знае нищо и трябва да задава въпроси без отговор.
Относно вашето оттегляне, все още не сте научили нищо ново, просто трябва да сте търпеливи? Колко време чакаш парите си?
Ако се случи така, че казиното ви вземе парите и смятате, че не сте били третирани справедливо и че не сте направили нищо лошо, тогава ние ще се опитаме да ви помогнем.
Така че ми кажете къде се намирате.
Hello, I have read the whole situation and I don't think the casino has to be a scam right away. To tell you the truth, sometimes it happens that casinos make some checks if it is necessary for withdrawals and sometimes it can take time. Of course it is always best to inform the player so that he is not in a situation where he knows nothing and has to ask questions without response.
Regarding your withdrawal, you still haven't learned anything new, just that you have to be patient ? How long have you been waiting for your money ?
If it happens that the casino takes your cash and you feel that you have not been treated fairly and that you have done nothing wrong, then we will try to help you.
So let me know where you stand.
Те направиха точно същото с мен, спряха тегленето, като казаха, че се проверява с доставчика и може да отнеме 14 дни. Спечелих до £7800, не можах да извадя нищо! продължиха да ме насърчават да играя на това беше £4000 за начало и те продължиха да отменят тегленията и стигнах до £7800, след което блокираха играта с карти, която печелех, това беше измама! Знаех, че не получавам нищо.
They did the exact same to me stalled the withdrawal saying its being checked with the provider and can take 14 days I won up to £7800 could not get anything out ! kept encouraging me to play on it was £4000 to begin and they kept cancelling the withdrawals and I got to £7800 then they blocked the card game I was winning on its a scam ! I knew I was not getting anything out.
Здравейте, знаете ли някаква причина, поради която продължават да анулират вашите тегления? Мисля, че ако случаят е такъв, трябва да знаете защо. Преминахте ли вече през процеса на проверка в казиното? Понякога тази процедура може да го задържи. Откога продължава тази ситуация, 14 дни ли са?
Уведомете ме и ще видим какво може да се направи и дали можем да помогнем.
Hello, do you know any reason why they keep cancelling your withdrawals ? I think if that is the case you should know why. Have you gone through the verification process at the casino yet ? Sometimes it can be this procedure that holds it up. How long has this situation been going on, has it been 14 days ?
Let me know and we'll see what can be done and if we can help.
Здравей Джаро,
Вече е твърде късно, докато извадя нещо, бях загубил всичко отново и те също блокираха играта ми на карти, печелех всичко това е ясна и очевидна измама, парите просто не можеха да бъдат изтеглени, причината беше доставчикът проверяваше играта или нещо подобно, няма начин да измамя във виртуален блекджек, нито знам как! вашата игра срещу компютър щеше да се проточи с векове без съмнение, това е само за да накарате хората да разберат какво ще се случи наистина!
Hi Jaro,
It is too late now by the time it took to get anything out I had lost it all again and they also blocked my card game I was winning it all on it is a clear and obvious scam the money simply could not be withdrawn the reason was the provider was checking game play or something there is no way I could cheat at virtual blackjack nor do I know how to ! your playing against a computer it would have dragged out for ages no doubt its just to make people aware of what will happen really !
Здравейте,
Преди месеци си сътрудничих на сайта "InMerion" и получих предложение, което всеки би приел... Е, приех, работих за тях и в момента на плащането те изчезнаха за известно време, появиха се с лъжи и след това ме обидиха. Освен това този човек, за да ми причини допълнителна вреда, ме докладва в група на Affiliates Telegram и блокира работата ми за фалшив доклад. Разговарям по Skype с техния мениджър.
Опитах се да се свържа директно с тях, но така и не получих отговор.
Бих искал да намеря решение на този проблем, който съществува.
Hello,
Months ago I collaborated with the site "InMerion" and was given a proposal that anyone would accept... Well, I accepted, worked for them and at the time of payment they disappeared for a while, reappeared with lies and then insulted me. Also this person to create further harm to me reported me in an Affiliates Telegram group and is blocking my work for a fake report. I have all the Skype chat with their Manager.
I tried contacting them directly, but never got any response.
I would like to find a solution to this problem that has been there.
Здравей Джаро,
Вече е твърде късно, докато извадя нещо, бях загубил всичко отново и те също блокираха играта ми на карти, печелех всичко това е ясна и очевидна измама, парите просто не можеха да бъдат изтеглени, причината беше доставчикът проверяваше играта или нещо подобно, няма начин да измамя във виртуален блекджек, нито знам как! вашата игра срещу компютър щеше да се проточи с векове без съмнение, това е само за да накарате хората да разберат какво ще се случи наистина!
Hi Jaro,
It is too late now by the time it took to get anything out I had lost it all again and they also blocked my card game I was winning it all on it is a clear and obvious scam the money simply could not be withdrawn the reason was the provider was checking game play or something there is no way I could cheat at virtual blackjack nor do I know how to ! your playing against a computer it would have dragged out for ages no doubt its just to make people aware of what will happen really !
О, добре, наистина съжалявам, че в крайна сметка загубихте пари. Все пак трябва да кажа, че понякога казината правят тази проверка на играта, така че не е необичайно. В този процес трябва да изчакате, за да видите дали всичко е наред и определено не залагайте с парите. Когато свърши така, става много тъжно.
Сега не можем да направим нищо и единственото, което можем да вземем от това, е поука. 😥
Oh well, I'm really sorry you ended up losing money. However, I must say that sometimes casinos do this gameplay checking so it's not unusual. In this process you have to wait to see if everything is okay and definitely don't gamble with the money. When it ends up like this it makes me pretty sad.
There is nothing we can do now, and the only thing we can take from this is a lesson. 😥
Здравей Джаро, съмнявам се, че някога съм го извадил, всъщност го загубих и го спечелих отново с техния Cashback, но все още не можах да го извадя, така че се отказах напълно, виждал съм много подобни истории, тези сайтове не са безопасни окончателен отговор от поддръжката е на руски
Hi Jaro I doubt I was ever getting it out I actually lost it and won it back again with their Cashback but still could not get it out so I have gave up completely ive seen lots of similar stories these sites are not safe final reply from support is in Russian
Здравейте,
Преди месеци си сътрудничих на сайта "InMerion" и получих предложение, което всеки би приел... Е, приех, работих за тях и в момента на плащането те изчезнаха за известно време, появиха се с лъжи и след това ме обидиха. Освен това този човек, за да ми причини допълнителна вреда, ме докладва в група на Affiliates Telegram и блокира работата ми за фалшив доклад. Разговарям по Skype с техния мениджър.
Опитах се да се свържа директно с тях, но така и не получих отговор.
Бих искал да намеря решение на този проблем, който съществува.
Hello,
Months ago I collaborated with the site "InMerion" and was given a proposal that anyone would accept... Well, I accepted, worked for them and at the time of payment they disappeared for a while, reappeared with lies and then insulted me. Also this person to create further harm to me reported me in an Affiliates Telegram group and is blocking my work for a fake report. I have all the Skype chat with their Manager.
I tried contacting them directly, but never got any response.
I would like to find a solution to this problem that has been there.
Здравейте, съжалявам да науча за проблема, с който се сблъсквате. Трябва обаче да поясня, че ние не публикуваме оплаквания, свързани с партньорски сделки. Нашата платформа се фокусира единствено върху посредничеството при проблеми между играчи и онлайн казина. Като се има предвид, че вашето партньорство с казиното включва правен договор, бих препоръчал да адресирате тези опасения с правни специалисти, които са специализирани в подобни въпроси.
В такъв случай вероятно ще сме безпомощни и няма да знаем как да се намесим, тъй като това е и ситуацията, която описах.
Опитах се да помисля къде можете да намерите решение, но досега не мога да измисля нищо. 😕
Hello, I regret to hear about the issue you're facing. However, I must clarify that we do not publish complaints related to affiliate deals. Our platform solely focuses on mediating issues between players and online casinos. Given that your partnership with the casino involves a legal contract, I would recommend addressing these concerns with legal professionals who specialize in such matters.
In such a case we will probably be helpless and we will not know how to intervene, since this is also the situation I have described.
I tried to think where you could find a solution but so far I can't think of anything. 😕
Здравей Джаро, съмнявам се, че някога съм го извадил, всъщност го загубих и го спечелих отново с техния Cashback, но все още не можах да го извадя, така че се отказах напълно, виждал съм много подобни истории, тези сайтове не са безопасни окончателен отговор от поддръжката е на руски
Hi Jaro I doubt I was ever getting it out I actually lost it and won it back again with their Cashback but still could not get it out so I have gave up completely ive seen lots of similar stories these sites are not safe final reply from support is in Russian
Хм, бихме могли поне да се опитаме да помогнем и да видим дали нещо може да се направи или не. Както и да е, сега няма да разберем, но ако попаднете на нещо подобно в бъдеще, не се увличайте. Също така, винаги е добра идея да проверите всичкиоплаквания илипотребителски отзиви и да намерите информация, преди да отидете в казиното, за да играете. Може да ви даде поне някаква представа какво бихте могли да очаквате теоретично.
Късмет. ☘️
Hm, we could at least try to help and see if something can be done or not. Anyway, we won't find out now, but if you come across something similar in the future, be sure not to get carried away. Also, it's always a good idea to check out any complaints or user reviews and find out some information before you go to the casino to play. It might give you at least some idea of what you could theoretically expect.
Good luck. ☘️
Здравей Джаро.
Опитах се да се свържа с тях по имейл, за да видя дали могат да направят нещо за мен, те не отговарят сега, подозирам, че тъй като получиха каквото искаха още няколко хиляди от мен и не трябваше да ми плащат, те отговориха на обратна връзка, но с нещо, което вече знаех за 14-дневното забавяне от това, което събирам при четене на отзиви на други, след това отива до месец и повече, след което просто блокират акаунта.
Hi Jaro.
I have tried to reach out to them via email to see if they could do anything for me they do not respond now I suspect as they got what they wanted another few thousand from me and did not have to pay me out they have replied on the feedback but with something I already knew about the 14 day delay thing from what I gather on reading feedback of others it then goes to a month then more then they just block the account.
И в такива случаи, когато това се случи, можете да се свържете с нас. Даваме на казината точно 14 дни, за да уредят тегленето и всичко необходимо, за да може казиното да ви изпрати парите. Разбира се, трябва да имате и известно ниво на търпение и когато се справяте с подобна ситуация, трябва да оставите всичко, докато не приключи.
Естествено, да бъдеш игнориран от казиното сега не е хубаво и вероятно нямаше да се върна тук на твое място. Това е тъжно. 😕
And in such cases when this happens you can contact us. We give the casinos exactly 14 days to sort out the withdrawal and everything that is necessary for the casino to send you the money. Of course, you also need to have a certain level of patience and when dealing with a similar situation, you should leave everything until it is over.
Naturally, being ignored by the casino now is not nice and I probably wouldn't come back here if I were you. It's sad. 😕
Здравей Jarrow.
Свърших за £12500 на тези сайтове, сега мисля, че се наситих на тези сайтове без gamstop, има голям шанс за неизплащане при голяма печалба, те не обичат да изплащат, те искат само да вземат пари, освен ако не е малка сума, мислех, че може да са ми предложили нещо, но все пак благодаря за отделеното време.
Hi Jarrow.
It is I have been done for £12500 on these sites now I think I have had my fill of these non gamstop sites there is a high chance of a non payout on a big win they do not like paying out they only want to take the money in unless it is a small amount I thought they might have offered me something but thanks anyway for your time.
Не е малко и ако имах това чувство, вероятно щях да си почина или да не играя в казината. Не си струва и казиното винаги има предимство пред играча, който може да загуби парите си.
Най-добре би било да намерите такъв, където няма проблеми и да се придържате към него, но това не е лесна задача в днешно време.
Когато имате нещо, пишете свободно.
It's not little and if I had that feeling I would probably take a break or not play in casinos. It's not worth it and the casino always has an advantage over the player who might lose his money.
The best thing would be to find one where there are no problems and stick to it, but that's not an easy task nowadays.
Whenever you have something, feel free to write.
Здравей Джаро
Отмениха ми тегленето на 16599$
Проверявайки с доставчика на играта, те първо ми казаха, че няма да отнеме много време и да завърши изтеглянето
Дори не мога да се свържа с екипа за поддръжка
Hello jaro
They cancelled my withdraw of 16599$
Checking with provider of the game they told me first it would not take much Time and withdraw finish
I can't even reach support team
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.