преди 4 месеца
Към кого да се свържа по въпроса? Определено се интересувам от повторно отваряне на случая... ако не е твърде късно
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
0
Към кого да се свържа по въпроса? Определено се интересувам от повторно отваряне на случая... ако не е твърде късно
Who do I contact regarding that? Id definitely be interested in reopening the case.. if it's not too late
Това е добре; без грижи. Върнете се към жалбата си и я отворете отново или се свържете с вашия отговорник по жалби Михал.
Уведомете ни как върви със сигурност.
That is okay; no worries. Go back to your complaint and reopen the complaint, or contact your complaint resolver Michal.
Let us know how it goes, for sure.
здравей
Спечелих €5600 на ybets.net и искам да изтегля парите. След като проверката на данните ми отне изключително много време, все още не съм получил парите си. Посочената причина е, че казиното има проблеми с платежната система и това ще бъде разрешено възможно най-скоро. Но нищо не се случва. Минаха повече от 30 дни, а аз все още чакам парите си. Посочената причина е същата.
Hello,
I won €5600 on ybets.net and want to withdraw the money. After the verification of my data took an extremely long time, I still haven't received my money. The reason given is that the casino has problems with the payment system and that this will be resolved as soon as possible. But nothing happens. More than 30 days have now passed and I am still waiting for my money. The reason given is the same.
Hallo,
ich habe auf ybets.net 5600€ gewonnen und will mir das Geld auszahlen lassen. Nachdem die Überprüfung meiner Daten schon extrem lange gedauert hat, bekomme ich aber immer noch nicht mein Geld. Als Begründung wird angegeben, dass das Casino Probleme mit dem Zahlungssystem habe und das dieses so schnell wie möglich behoben wird. Es passiert allerdings nichts. Inzwischen sind mehr als 30 Tage vergangen und ich warte immer noch auf mein Geld. Die Begründung ist geblieben.
Здравей, виждам, че си чакал доста време за парите си. За мен един месец ще приключи и определено бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, ако се интересувате от помощ.
Можете да го направите на този линк . ⬅️
Какъв метод на плащане използвахте за теглене? Нямаше ли алтернатива, която можеше да се използва и нямаше да има проблеми?
Hi, I see you've been waiting quite a while for your money. A month would be over for me and I would definitely recommend you to file a complaint with us if you would be interested in help.
You can do so at this link. ⬅️
What payment method did you use to withdraw ? Wasn't there an alternative that could have been used and there would have been no problems ?
Имам абсолютно същия проблем като почти всички останали тук. На 29 направих първата си заявка за теглене и отговорът винаги е един и същ: чакай... имат проблеми с процеса на плащане... всичко ще се оправи. Първоначално щях да го получа след 24 часа. След това отне повече време. Днес казаха, че не могат да ми дадат индикация за срок и нямат повече информация, така че трябва да чакам. Всеки ден извиненията стават все по-лоши и все по-лоши и осъзнавам все повече и повече, че всички тук в публикацията преминаваме през същото. Ще продължа да чакам. Бих искал да знам дали някой тук някога е получавал плащане?
I have exactly the same problem as almost everyone else here. On the 29th I made my first withdrawal request and the answer is always the same: wait... they're having problems with the payment process... everything will be sorted out. Initially I was going to receive it in 24 hours. Then it took longer. Today they said they can't give me any indication of a deadline and they have no more information, so I have to wait. Every day the excuses get worse and worse and I realize more and more that all of us here in the post are going through the same thing. I will continue to wait. I'd like to know if anyone here has ever been paid?
Estou exatamente com o mesmo problema que quase toda a gente aqui. Dia 29 realizei o meu primeiro pedido de levantamento e a resposta é sempre a mesma, aguardar.. estão com problemas nos processos de pagamento.. que irá tudo se resolver. Inicialmente ia receber em 24h. Depois já iria demorar mais tempo. Hoje disseram que não me podem dar nenhuma indicação de prazo e não têm mais informação, para eu aguardar. Cada dia que passa só pioram as desculpas e cada vez mais percebo que todos nós aqui no posto passamos pelo mesmo. Vou continuar a aguardar. Gostaria de saber se alguem aqui foi pago alguma vez?
Хей, гледах жалбите и на 26 август беше решен подобен случай, когато играч чакаше парите си. Така че вероятно е възможно да имат проблеми, ако казват на повече играчи или просто имат достатъчно тегления. Бих предложил да изчакате и ако нищо не се промени след 14 дни, тогава бих препоръчал да подадете жалба.
Какво ще кажете, мислите ли, че можете да го понесете? 🙂
Hey, I was looking at the complaints and on 26 August a similar case was solved where a player was waiting for his money. So it's probably possible that they are having problems if they are telling more players or they just have enough withdrawals. I would suggest to wait and if nothing changes in 14 days, then I would recommend to file a complaint.
What do you say, do you think you can take it ? 🙂
много ви благодаря аз ще го направя Но ми е много странно, не искат номер на сметка, не искат верификация, нищо... как ще си взема парите? Направих депозита с дебитна карта.
Thank you very much. I'll do it. But I find it very strange, they don't ask for an account number, they don't ask for verification, nothing... how am I going to get my money? I made the deposit by debit card.
Muito obrigada. Eu vou fazer isso. Mas acho muito estranho, não pedem número de conta, não pedem verificação, nada.. como vou receber meu dinheiro? Fiz o depósito por cartão débito..
Какъв метод на плащане използвахте за теглене, същият като за депозит? Ако казиното не изисква никакви документи и следователно проверка, няма да се налага да минавате през него сега. Обикновено казиното го иска при първото теглене, понякога по-късно или когато играчът спечели по-голяма сума. Така че не бих видял проблем в това. Но както казах, ще трябва да изчакаме, за да видим какво ще се случи по-нататък. 🙂
What payment method did you use for the withdrawal, the same as for the deposit ? If the casino doesn't require any documents and therefore verification, you won't have to go through it now. Usually the casino asks for it the first time you make a withdrawal, sometimes later or when the player wins a bigger amount. So I wouldn't see a problem with that. But like I said, we'll have to wait to see what happens next. 🙂
Да, това е работата... методът за теглене, който избрах, беше същият като метода за депозит. Visa дебит. Защото освен тази опция имате само цифровия портфейл Skrill. Няма абсолютно никакви други методи за теглене. И тъй като казват, че методът на теглене трябва да е същият като метода на депозит, така го направих. Но дори не поискаха номер на сметка... Много ми е странно. Все още не съм получил валиден отговор от казиното относно моите тегления. От 29...
Yeah, that's the thing... the withdrawal method I chose was the same as the deposit method. Visa debit. Because apart from that option you only have the Skrill digital wallet. There are absolutely no other withdrawal methods. And since they say that the withdrawal method has to be the same as the deposit method, that's how I did it. But they didn't even ask for an account number... I find it very strange. I still haven't received a valid response from the casino about my withdrawals. Since the 29th...
Pois. Aí está a questão.. o método de levantamento que selecionei foi o mesmo do depósito. Visa debito. Porque para além dessa opção só tem a carteira digital skrill. Não há absolutamente mais nenhum método de levantamento. E sendo que dizem que o método de levantamento tem de ser igual ao do depósito, foi assim que fiz. Mas não pediram número de conta sequer.. acho tudo muito estranho. Continuo sem qualquer resposta válida por parte do casino sobre os meus levantamentos. Desde dia 29...
Винаги е толкова трудно да се спекулира какво всъщност се случва. Казиното трябва да ви информира на първо място и се страхувам, че спекулациите няма да ни доведат много по-далеч в момента.
Искрено се надявам да получите добър отговор много скоро!
It is always so tricky to speculate on what is actually happening. The casino should inform you in the first place, and I fear speculation won't get us much further right now anyway.
I truly hope you will get a proper response very soon!
Сега това, което казват по имейл, е, че картата, която използвах за депозита, не е същата като тази, която използвах за тегленето. Обясних, че картата ми не ми позволява да платя депозита и затова използвах временна предплатена карта (свързана с оригиналната ми карта). Очаквам конкретен отговор за тегленето, защото обясних всичко правилно.
Now what they're saying via email is that the card I used for the deposit wasn't the same as the one I used for the withdrawal. I explained that my card wasn't letting me pay the deposit and that's why I used a temporary prepaid card (linked to my original card). I'm waiting for a concrete answer about the withdrawal because I explained everything correctly.
Agora o que dizem via mail foi que o cartão que usei para depósito não foi o mesmo que usei para levantamento. Expliquei que o meu cartão não estava a deixar fazer o pagamento do depósito e que por isso utilizei um pre pago temporário (associado ao meu cartão original). Estou a guardar uma resposta concreta sobre o levantamento pois expliquei tudo corretamente.
Положението с предплатените карти винаги е по-трудно в казината. Когато играчите случайно влязат с факта, че имат подобна ситуация като вас, това често е проблематично. Така че, ако не стигате до никъде и не можете да разрешите нищо, тогава непременно ни уведомете и ние ще се опитаме да помогнем.
Надявам се, че няма да се наложи.
The situation with prepaid cards is always harder in casinos. When players accidentally come in with the fact that they have a similar situation as you, it is often problematic. So if you're getting nowhere and can't solve anything, then by all means let us know and we'll try to help.
I hope it won't be necessary.
Можете ли да ме посъветвате за най-добрия курс на действие? Получих имейл от един от агентите на казиното, че ще се свържат с мен вчера с отговор какво да правя. Никой нищо не ми каза. Тази сутрин изпратих имейл и те се върнаха със същата стара история... скоро ще се свържат. Винаги е един и същи отговор. Много е лошо, когато обещават нещо и не го изпълняват. Какво мислиш, че трябва да направя? Тази ситуация придобива неприемлив обрат...
Can you advise me on the best course of action? I received an email from one of the casino agents saying that they would contact me yesterday with an answer on what to do. Nobody told me anything. This morning I sent an email and they came back with the same old story... they'll be in touch soon. It's always the same answer. It's very bad when they promise something and don't deliver. What do you think I should do? This situation is taking an unacceptable turn...
Podem aconselhar me sobre o melhor a fazer? Recebi um email de um dos agentes do casino que dizia que ontem entrariam em contacto comigo com uma resposta sobre o que fazer. Ninguém me disse nada. Hoje de manhã enviei um email e voltam com a mesma história do costume.. em breve entram em contacto. É sempre a mesma resposta. É muito mau quando prometem uma coisa e não cumprem. O que acham devo fazer? Esta situação está levar um rumo inaceitável...
В този случай можете да подадете жалба тук до нашия екип, ако смятате, че казиното не прави нищо, за да разреши проблема.
Мога ли да попитам колко време продължава това сега? Кога точно започнахте процеса на проверка?
In this case, you could file a complaint here with our team, if you feel that the casino is doing nothing to solve the issue.
May I ask how long this is going for now? When exactly did you start the verification process?
Не ме помолиха за никакъв процес на проверка. Не са ми искали документи. Намирам това за много странно. Чаках дни за решение на моята заявка за теглене. Както обясних по-горе. Те наистина ограничават методите за оттегляне. Не мога да тегля по същия начин, по който депозирах (виртуална карта, свързана с моята карта), така че чакам друга алтернатива... която никога не пристига. Мисля, че е по-добре да пусна жалба. Къде мога да направя това?
They didn't ask me for any verification process. They didn't ask me for any documents. I find that very strange. I've been waiting days for a solution to my withdrawal request. As I explained above. They really limit the methods of withdrawal. I can't withdraw the same way I deposited (virtual card linked to my card), so I'm waiting for another alternative... which never arrives. I think I'd better open a complaint. Where can I do that?
Eles não me pediram nada de processo de verificação. Não me pediram documentos nenhuns. Eu estou a achar isso muito estranho. Estou há dias à espera de uma solução para o meu pedido de levantamento. Como expliquei em cima. Eles limitam muito mesmo os métodos de levantamento. Não posso levantar da mesma forma que depositei (cartão virtual associado ao meu cartão), então estou esperando outra alternativa... que nunca mais chega. Acho melhor abrir uma reclamação. Onde posso faze lo?
Актуализация
Искат ми няколко документа. Нито един от тях не е номерът на моята сметка. Това няма смисъл. Една от точките, които те питат, е тази.
3. Вашата снимка с паспорт в ръка пред сайта на Ybets.
Update
They are asking me for a few documents. None of them is my account number. This makes no sense. One of the points they are asking is this one.
3. Your photo with a passport in hand in front of the Ybets website.
Да, това е обичаен процес на проверка, да поискате няколко документа, за да могат да ви проверят. Надявам се, че ще мине гладко и скоро ще можете да се сдобиете с парите си.
Дръжте ни в течение за всякакви промени, моля, и ние сме тук, за да помогнем, ако има нещо.
Yeah, this is an usual verification process, to ask for few documents so they can verify you. I hope it'll go smoothly and you will be able to get to your money shortly.
Keep us updated about any changes, please, and we are here to help if anything.
Искам да напиша жалба. Процесът отнема толкова време, че нямам друг отговор. Винаги казват едно и също. Днес и само защото поисках актуализации ми казаха, че сесията ми на игра е изпратена за преглед. Абсолютно същото, което казват на други играчи. Миналата седмица ми поискаха документи и ги изпратих и те не казаха абсолютно нищо друго. Днес разбрах, защото питах, иначе нямаше да ми кажат. Липса на уважение към играча. Какъв е линкът за писане на жалба?
I want to write a complaint. The process is taking so long, I have no other answer. They always say the same thing. Today, and only because I asked for updates, they told me that my game session has been sent for review. Exactly the same thing they say to other players. Last week they asked me for documents and I sent them and they said absolutely nothing else. I found out today because I asked, otherwise they wouldn't have told me. Lack of respect for the player. What's the link to write a complaint?
Quero escrever uma reclamação. O processo esta demorado, não tenho outra resposta. Dizem sempre o mesmo. Hoje, e apenas porque perguntei por atualizações, disseram me que a minha sessão de jogo foi enviada para revisão. Exatamente o mesmo que dizem aos outros jogadores. Na semana passada pediram me documentos e eu enviei e não me disseram absolutamente mais nada. Hoje soube disso porque perguntei, caso contrário não me diziam. Falta de respeito pelo jogador. Qual o link para escrever uma reclamação?
Ако мога, предполагам, че трябва да е трудно. От друга страна, заснемането на снимката, която описвате, със сигурност не изисква същото време като процеса на оплакване. Такива снимки не са толкова необичайни, моля, разберете, че персоналът на казиното няма възможност да се срещне с вас очи в очи, така че трябва да намерят начин да потвърдят, че вие сте създали акаунта, играли сте игрите и сте спечелили.
Можете да подадете жалбата в този раздел 👈 За да избегнете подвеждащи очаквания обаче, силно препоръчвам да прегледате това ръководство 👈
а именно:
„Знаем, че играчите искат да разрешат проблемите си възможно най-скоро, поради което винаги се стараем да се свържем с всеки играч в рамките на 48 часа след като е подал жалбата си. Нашият екип работи бързо, което означава, че след като изпратим първоначалния си отговор към играча, те могат да бъдат сигурни, че ние правим всичко възможно, за да намерим решение на проблема им и ще се свържем с тях в рамките на 7 дни."
„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.
Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи , за да придвижи жалбата напред . Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."
Не искам да ви обезсърчавам, моля, не си мислете така. Работата с казиното винаги е най-добрият вариант, въз основа на целия опит.
If I may, I imagine it must be hard. On the other hand, taking the picture you describe surely does not require the same amount of time as the complaint process. Such pictures are not so uncommon, please understand the casino staff has not the opportunity to meet you face in face, so they must find a way to verify it was you who created the account, played the games and won.
You may file the complaint in this section 👈 To avoid missleading expectations though, I strongly recommend to browse this guide 👈
Namely:
"We know players want to resolve their problems as soon as possible, which is why we always try hard to get back to each player within 48 hours after they submit their complaint. Our team works fast, which means that once we submit our initial response to the player, they can rest assured that we are doing our best to find a solution to their problem and will get back to them within 7 days."
"You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I do not want to discourage you, please do not think that. Working with the casino is always the best option, based on all of the experiences.
Опитах 3 пъти, но не мога да кандидатствам за рекламация.
В момента ситуацията само се влошава. Казиното вече има ново.. Направих заявката за теглене чрез карта, както казаха. В сметката ми в казиното пишеше -900€, така че си помислих "добре, сега е реално". Но не. Друг път си играем с потребителите. Попитах за състоянието на моето оттегляне. В момента, в който попитах, една дама ми каза "Беше отхвърлено от банката, проверете лимитите си". Моята банка не се свърза с мен за това. Те винаги изпращат известия за всяко действие, свързано с моя акаунт. Казиното YBets играе с мен. Не искат да плащат!!!!!!! Видях оплакванията на другите потребители!!!
I ve tried 3 times but i cant apply for a complaint.
At the moment the situation is only getting worst. The casino now have a new one.. i did the withdrawl request via card as they said. On my casino account was saying -900€ , so i was thinking "ok now is for real". But no. Another time playing with the users. I asked about the status of my withdrawl. The moment i asked, one lady said to me "it was rejected by the bank, check your limits". My bank didnt contact my about that. They always send notifications about every action related with my account. YBets casino is playing with me. They dont want to pay!!!!!!! I saw the complaints of the other users!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.