ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 9 месеца от JMiles1984
|
11945 преглеждания 195 отговора |
|
1...8 9 10
Добавете пост
JMiles1984
преди 1 месец

Със сигурност мога да разбера разочарованието ви, но трябва да пишете на нашия екип за жалби относно всичко това и може би ще има различен край на жалбата ви.🤷‍♀️

Също така, като добавя към тези имейли от казиното, смятам, че те са автоматизирани. Така че може би трябва да опитате да се отпишете от техния списък, за да спрете да ги получавате.

Бихте ли опитали това?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добре, ще им пиша и ще видим какво може да се направи. По онова време вие ми помагахте, така че реших, че нищо друго не може да се направи... но може би греша. Извинявам се за това.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Към кого да се свържа по въпроса? Определено се интересувам от повторно отваряне на случая... ако не е твърде късно

Автоматичен превод:
JMiles1984
преди 1 месец

Това е добре; без грижи. Върнете се към жалбата си и я отворете отново или се свържете с вашия отговорник по жалби Михал.

Уведомете ни как върви със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

Спечелих €5600 на ybets.net и искам да изтегля парите. След като проверката на данните ми отне изключително много време, все още не съм получил парите си. Посочената причина е, че казиното има проблеми с платежната система и това ще бъде разрешено възможно най-скоро. Но нищо не се случва. Минаха повече от 30 дни, а аз все още чакам парите си. Посочената причина е същата.

Автоматичен превод:
sebastian12
преди 3 седмици

Здравей, виждам, че си чакал доста време за парите си. За мен един месец ще приключи и определено бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, ако се интересувате от помощ.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Какъв метод на плащане използвахте за теглене? Нямаше ли алтернатива, която можеше да се използва и нямаше да има проблеми?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Имам абсолютно същия проблем като почти всички останали тук. На 29 направих първата си заявка за теглене и отговорът винаги е един и същ: чакай... имат проблеми с процеса на плащане... всичко ще се оправи. Първоначално щях да го получа след 24 часа. След това отне повече време. Днес казаха, че не могат да ми дадат индикация за срок и нямат повече информация, така че трябва да чакам. Всеки ден извиненията стават все по-лоши и все по-лоши и осъзнавам все повече и повече, че всички тук в публикацията преминаваме през същото. Ще продължа да чакам. Бих искал да знам дали някой тук някога е получавал плащане?

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 2 седмици

Хей, гледах жалбите и на 26 август беше решен подобен случай, когато играч чакаше парите си. Така че вероятно е възможно да имат проблеми, ако казват на повече играчи или просто имат достатъчно тегления. Бих предложил да изчакате и ако нищо не се промени след 14 дни, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Какво ще кажете, мислите ли, че можете да го понесете? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

много ви благодаря аз ще го направя Но ми е много странно, не искат номер на сметка, не искат верификация, нищо... как ще си взема парите? Направих депозита с дебитна карта.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Какъв метод на плащане използвахте за теглене, същият като за депозит? Ако казиното не изисква никакви документи и следователно проверка, няма да се налага да минавате през него сега. Обикновено казиното го иска при първото теглене, понякога по-късно или когато играчът спечели по-голяма сума. Така че не бих видял проблем в това. Но както казах, ще трябва да изчакаме, за да видим какво ще се случи по-нататък. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Да, това е работата... методът за теглене, който избрах, беше същият като метода за депозит. Visa дебит. Защото освен тази опция имате само цифровия портфейл Skrill. Няма абсолютно никакви други методи за теглене. И тъй като казват, че методът на теглене трябва да е същият като метода на депозит, така го направих. Но дори не поискаха номер на сметка... Много ми е странно. Все още не съм получил валиден отговор от казиното относно моите тегления. От 29...

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Винаги е толкова трудно да се спекулира какво всъщност се случва. Казиното трябва да ви информира на първо място и се страхувам, че спекулациите няма да ни доведат много по-далеч в момента.

Искрено се надявам да получите добър отговор много скоро!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Сега това, което казват по имейл, е, че картата, която използвах за депозита, не е същата като тази, която използвах за тегленето. Обясних, че картата ми не ми позволява да платя депозита и затова използвах временна предплатена карта (свързана с оригиналната ми карта). Очаквам конкретен отговор за тегленето, защото обясних всичко правилно.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Положението с предплатените карти винаги е по-трудно в казината. Когато играчите случайно влязат с факта, че имат подобна ситуация като вас, това често е проблематично. Така че, ако не стигате до никъде и не можете да разрешите нищо, тогава непременно ни уведомете и ние ще се опитаме да помогнем.

Надявам се, че няма да се наложи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Можете ли да ме посъветвате за най-добрия курс на действие? Получих имейл от един от агентите на казиното, че ще се свържат с мен вчера с отговор какво да правя. Никой нищо не ми каза. Тази сутрин изпратих имейл и те се върнаха със същата стара история... скоро ще се свържат. Винаги е един и същи отговор. Много е лошо, когато обещават нещо и не го изпълняват. Какво мислиш, че трябва да направя? Тази ситуация придобива неприемлив обрат...

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

В този случай можете да подадете жалба тук до нашия екип, ако смятате, че казиното не прави нищо, за да разреши проблема.

Мога ли да попитам колко време продължава това сега? Кога точно започнахте процеса на проверка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Не ме помолиха за никакъв процес на проверка. Не са ми искали документи. Намирам това за много странно. Чаках дни за решение на моята заявка за теглене. Както обясних по-горе. Те наистина ограничават методите за оттегляне. Не мога да тегля по същия начин, по който депозирах (виртуална карта, свързана с моята карта), така че чакам друга алтернатива... която никога не пристига. Мисля, че е по-добре да пусна жалба. Къде мога да направя това?

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Актуализация

Искат ми няколко документа. Нито един от тях не е номерът на моята сметка. Това няма смисъл. Една от точките, които те питат, е тази.

3. Вашата снимка с паспорт в ръка пред сайта на Ybets.


Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 седмица

Да, това е обичаен процес на проверка, да поискате няколко документа, за да могат да ви проверят. Надявам се, че ще мине гладко и скоро ще можете да се сдобиете с парите си.

Дръжте ни в течение за всякакви промени, моля, и ние сме тук, за да помогнем, ако има нещо.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Искам да напиша жалба. Процесът отнема толкова време, че нямам друг отговор. Винаги казват едно и също. Днес и само защото поисках актуализации ми казаха, че сесията ми на игра е изпратена за преглед. Абсолютно същото, което казват на други играчи. Миналата седмица ми поискаха документи и ги изпратих и те не казаха абсолютно нищо друго. Днес разбрах, защото питах, иначе нямаше да ми кажат. Липса на уважение към играча. Какъв е линкът за писане на жалба?

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още