ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 9 месеца от JMiles1984
|
12469 преглеждания 214 отговора |
|
1...10 11
Добавете пост
Agora
вчера

Искате ли да ни разкажете повече за всичко това? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
вчера

Здравей Роми, какво искаш да ти кажа? Наистина не разбрах

Автоматичен превод:
вчера

Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
Romi
вчера

ако става въпрос за Ybets казино, все още чакам тегленето, още не са минали 72 часа, разбирам, че имат забавяния и трябва да чакам😌

Автоматичен превод:
Agora
вчера

Пожелавам ти много късмет.. чакам почти месец.. много хора са в същата ситуация като мен.. от това, което мога да прочета тук във форума...

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
Pausilva91
вчера

нещо не е наред с акаунта ти? какво им е извинението?

Автоматичен превод:
Agora
вчера

Дълъг е списъкът..

Първо имаха проблеми със системата за теглене.. след това трябваше да проверят сесията ми за игра.. след това ми поискаха документи.. добре до тук, разбирам.. но след това.. първо те имат само опции за теглене , поне за мен.. пробвах теглене чрез виза, казаха, че банката ми го е отхвърлила, това не е вярно. Попитах моята банка за ситуацията и те ми казаха, че нищо не е пробвано .. така че не е вярно. След това ми предложиха другия вариант, чрез skrill. Акаунтът ми в skrill е блокиран. Много хора имат този проблем с акаунтите си в skrill, а skrill не отговаря на никого, нито по имейл, нито по телефона...винаги съм имал акаунт в skrill повече от година.. досега никога не съм имал проблеми

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
вчера

Видях, че казиното също отговаря на публикации, опитахте ли да им зададете въпрос тук? Съжалявам за вашата ситуация

Автоматичен превод:
Agora
вчера

Отворих жалба.. не отговарят. Какъв метод на теглене използвахте?

Автоматичен превод:
вчера

Тегленето направих на банковата си карта, с която и депозирах

ти не направи същото

Автоматичен превод:
Agora
вчера

Използвах предплатена карта (свързана с моята карта), защото картата ми не работеше. След това o направи заявка за теглене за него и не проработи. След това ми казаха да направя заявката за моята карта и те казаха, че моята банка я е отхвърлила. Това не е вярно. Говорих с моята банка и те не получиха никакъв опит за теглене. Те правят това с много хора, можете да прочетете тук във форума.. но се надявам, че заявката ви за теглене работи.

Автоматичен превод:
Pausilva91
вчера

Съжалявам за положението ти и се надявам да го разрешиш по някакъв начин, ще пиша тук как върви положението ми. Желая ти много успех♥️

Автоматичен превод:
вчера

ако става въпрос за Ybets казино, все още чакам тегленето, още не са минали 72 часа, разбирам, че имат забавяния и трябва да чакам😌

Автоматичен превод:
вчера

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
вчера

Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
вчера

Моля, обърнете внимание на таймера във вашата жалба. Екипът ни се занимава със стотици оплаквания ежедневно. Скоро ще получите някои актуализации; просто бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
Romi
вчера

Не знам точно дали ми беше поискана проверка, но успях да се оттегля и сега е в очакване

Направих депозит само с една карта Mastercard, с която направих и тегленето, още чакам🥹

Автоматичен превод:
Agora
вчера

Обикновено трябва да имате тази информация относно проверката във вашия акаунт. Виждате ли го там, може би?🤔

И така, оттеглянето ви е одобрено и сега предстои, нали?

Моля, информирайте ни как върви и в случай, че смятате, че наистина продължава твърде дълго, уведомете ни.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим. Моля, имайте това предвид.

Автоматичен превод:
вчера

в моя акаунт тегленето се появява написано с,,обработка,,продължих да говоря с тях в чата и те ми казаха, че акаунтът ми е добре и да изчакам, ще изчакам 14 дни и ако не се разреши, може би ще можете да ми помогнете.

Ще ви държа в течение. много ви благодаря

Автоматичен превод:
Agora
преди 6 часове

Това би било най-доброто, вярвам.

Ще чакаме тук, за да чуем някои новини от вас.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още