ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 11 месеца от JMiles1984
|
20254 преглеждания 275 отговора |
|
1...10 11 12...14
Добавете пост
Romi
преди 1 месец

ако става въпрос за Ybets казино, все още чакам тегленето, още не са минали 72 часа, разбирам, че имат забавяния и трябва да чакам😌

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Пожелавам ти много късмет.. чакам почти месец.. много хора са в същата ситуация като мен.. от това, което мога да прочета тук във форума...

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 месец

нещо не е наред с акаунта ти? какво им е извинението?

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Дълъг е списъкът..

Първо имаха проблеми със системата за теглене.. след това трябваше да проверят сесията ми за игра.. след това ми поискаха документи.. добре до тук, разбирам.. но след това.. първо те имат само опции за теглене , поне за мен.. пробвах теглене чрез виза, казаха, че банката ми го е отхвърлила, това не е вярно. Попитах моята банка за ситуацията и те ми казаха, че нищо не е пробвано .. така че не е вярно. След това ми предложиха другия вариант, чрез skrill. Акаунтът ми в skrill е блокиран. Много хора имат този проблем с акаунтите си в skrill, а skrill не отговаря на никого, нито по имейл, нито по телефона...винаги съм имал акаунт в skrill повече от година.. досега никога не съм имал проблеми

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях, че казиното също отговаря на публикации, опитахте ли да им зададете въпрос тук? Съжалявам за вашата ситуация

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Отворих жалба.. не отговарят. Какъв метод на теглене използвахте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тегленето направих на банковата си карта, с която и депозирах

ти не направи същото

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Използвах предплатена карта (свързана с моята карта), защото картата ми не работеше. След това o направи заявка за теглене за него и не проработи. След това ми казаха да направя заявката за моята карта и те казаха, че моята банка я е отхвърлила. Това не е вярно. Говорих с моята банка и те не получиха никакъв опит за теглене. Те правят това с много хора, можете да прочетете тук във форума.. но се надявам, че заявката ви за теглене работи.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 месец

Съжалявам за положението ти и се надявам да го разрешиш по някакъв начин, ще пиша тук как върви положението ми. Желая ти много успех♥️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ако става въпрос за Ybets казино, все още чакам тегленето, още не са минали 72 часа, разбирам, че имат забавяния и трябва да чакам😌

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, обърнете внимание на таймера във вашата жалба. Екипът ни се занимава със стотици оплаквания ежедневно. Скоро ще получите някои актуализации; просто бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Не знам точно дали ми беше поискана проверка, но успях да се оттегля и сега е в очакване

Направих депозит само с една карта Mastercard, с която направих и тегленето, още чакам🥹

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Обикновено трябва да имате тази информация относно проверката във вашия акаунт. Виждате ли го там, може би?🤔

И така, оттеглянето ви е одобрено и сега предстои, нали?

Моля, информирайте ни как върви и в случай, че смятате, че наистина продължава твърде дълго, уведомете ни.

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим. Моля, имайте това предвид.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

в моя акаунт тегленето се появява написано с,,обработка,,продължих да говоря с тях в чата и те ми казаха, че акаунтът ми е добре и да изчакам, ще изчакам 14 дни и ако не се разреши, може би ще можете да ми помогнете.

Ще ви държа в течение. много ви благодаря

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Това би било най-доброто, вярвам.

Ще чакаме тук, за да чуем някои новини от вас.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 месец

здравей, имаш ли актуализация? решихте ли нещо с ybets?

Автоматичен превод:
Agora
преди 1 месец

Без отговор. Все още чака от 29 август, с много проблеми и извинения от Ybets между тях. Все още чакам отговор от някого (казино гуру или ybets) на моето оплакване. Не се отказвам от това. а ти

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте на всички, изглежда, че много хора имат проблеми с оттеглянето, така че исках да споделя и моята ситуация. След като загубих целия си депозит от спортни залагания, реших да опитам някои казино игри за забавление с намерението да загубя целия си бонус. Нищо страшно, тъй като трябваше да заложа ~ $2,6k (получих около $44), за да изтегля бонуса. Някак си в крайна сметка спечелих около $1k, след като изпълних изискването, но успях да изтегля само $444 в крипто (не знам защо, но ще го приема). И накрая, срещнах някои проблеми с тегленето:

Когато направих първото си теглене, след като изчаках 24 часа, се свързах с поддръжката и те ми казаха, че трябва да депозирам с моя крипто портфейл, преди да мога да изтегля печалбите си в него, тъй като бонусът, който получих, беше от депозита ми в MasterCard. Но защо изобщо ми позволиха да се оттегля? Ако не се бях свързал с поддръжката, никога нямаше да разбера за този проблем?

Днес, след като депозирах отново с моя крипто портфейл, най-накрая получих потвърждение от поддръжката, че тегленето ми е в опашката за обработка. Но след като прочетох всички коментари, мисля, че оттеглянето ми ще се забави по някаква причина, като ограничения в държавата, KYC и т.н.

Ще поддържам това актуализирано. Но също така искам да попитам, тъй като съм нов в казина/сайтове за залагания като този: всеки потребител винаги ли се сблъсква със забавяне на тегленето? Имали ли сте някога гладко теглене (в рамките на 24 часа за крипто, 48 часа за карти, както твърдят)? Искам да кажа, че ако това е стратегията, която казино сайтовете използват, за да увеличат максимално печалбите си, тогава предполагам, че ще се придържам само към легитимни спортни залагания xD

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
kobbiehmhm
преди 1 месец

Благодаря, че сподели своя случай!

В моя акаунт се появяват само 2 вида теглене. Чрез visa (карта) или чрез дигитален портфейл skrill. Пробвах първия, казаха, че банката ми го е отхвърлила. Не е вярно. Моята банка не получи никакъв опит за преход от ybets. И чрез Skrill, точно сега, това е невъзможно. Моят акаунт и акаунтът на много потребители по света не работи. И skrill не отговаря на имейли, аз също чакам да кажат какво се случва с акаунта ми. Никога не съм имал този проблем със skrill за повече от година. В моя акаунт не се появява тип теглене чрез крипто.

Автоматичен превод:
Pausilva91
преди 1 месец

„Да, причината да изтегля чрез криптовалута е, че спечелих от моите бонус печалби (YB$). Предполагам, че позволяват прехвърляния само от YB$ към криптовалута. Надявам се да имам късмет с това теглене, тъй като печалбите ми не са толкова големи .

Автоматичен превод:
1...10 11 12...14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини