вчера
Искате ли да ни разкажете повече за всичко това? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
0
Искате ли да ни разкажете повече за всичко това? Може би бихме могли да помогнем по някакъв начин.
Would you like to tell us more about all this? Maybe we could help somehow.
Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁
може ли някой да ми помогне
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
ако става въпрос за Ybets казино, все още чакам тегленето, още не са минали 72 часа, разбирам, че имат забавяния и трябва да чакам😌
if it's about Ybets casino, I'm still waiting for the withdrawal, 72 hours haven't passed yet, I understand that they have some delays and I have to wait😌
Пожелавам ти много късмет.. чакам почти месец.. много хора са в същата ситуация като мен.. от това, което мога да прочета тук във форума...
I wish you the best of luck.. im waitting for almost a month.. a lot of people are in the same situation as me.. from what i can read here in the forum...
нещо не е наред с акаунта ти? какво им е извинението?
is there something wrong with your account? what is their excuse?
Дълъг е списъкът..
Първо имаха проблеми със системата за теглене.. след това трябваше да проверят сесията ми за игра.. след това ми поискаха документи.. добре до тук, разбирам.. но след това.. първо те имат само опции за теглене , поне за мен.. пробвах теглене чрез виза, казаха, че банката ми го е отхвърлила, това не е вярно. Попитах моята банка за ситуацията и те ми казаха, че нищо не е пробвано .. така че не е вярно. След това ми предложиха другия вариант, чрез skrill. Акаунтът ми в skrill е блокиран. Много хора имат този проблем с акаунтите си в skrill, а skrill не отговаря на никого, нито по имейл, нито по телефона...винаги съм имал акаунт в skrill повече от година.. досега никога не съм имал проблеми
Its a long list..
First they were having problems with the withdrawal sistem.. then had to verify my game session.. then they asked me for documents.. ok until here, i understand.. but then.. first of all they have only to options of withdrawal, at least for me.. i tried withdrawal via visa they said that my bank rejected it, that is not true. I asked my bank about the situation and they told me that nothing was tried .. so its not true. Then they sugested me the other option, via skrill. My skrill account is blocked. A lot of people are having this problem with their skrill accounts, and skrill is not answering to anyone, not via email and not via phone...i always had a skrill account, for more than a year.. never had problems until now
Отворих жалба.. не отговарят. Какъв метод на теглене използвахте?
I opened a complain.. they dont answer. What method of withdrawal did you use?
Използвах предплатена карта (свързана с моята карта), защото картата ми не работеше. След това o направи заявка за теглене за него и не проработи. След това ми казаха да направя заявката за моята карта и те казаха, че моята банка я е отхвърлила. Това не е вярно. Говорих с моята банка и те не получиха никакъв опит за теглене. Те правят това с много хора, можете да прочетете тук във форума.. но се надявам, че заявката ви за теглене работи.
I used a pre paid card (linked to my card), because my card was not working. Then o did a withdrawl request for it and didnt work. Then they told me to do the request for my card and they said my bank rejected it. That is not true. I spoke with my bank and they didnt receive any attempt of withdrawal. They do this with many people, you can read here in the forum.. but i hope you withdrawal request works.
Съжалявам за положението ти и се надявам да го разрешиш по някакъв начин, ще пиша тук как върви положението ми. Желая ти много успех♥️
I'm sorry for your situation and I hope you solve it somehow, I'll write here how my situation is going. I wish you much success♥️
Моят случай е без развитие.. Направих оплакване преди почти седмица. От 5 дни нямам отговор от казино гуру, вие спряхте да отговаряте 🙁
може ли някой да ми помогне
My case as no evolution.. i did a complain almost a week ago. For 5 days i have no answers from casino guru, you guys stoped answer 🙁
Can anyone help me?
Моля, обърнете внимание на таймера във вашата жалба. Екипът ни се занимава със стотици оплаквания ежедневно. Скоро ще получите някои актуализации; просто бъдете търпеливи, моля.
Please mind the timer in your complaint. Our team deals with hundreds of complaints daily. You will get some updates soon; just be patient, please.
Не знам точно дали ми беше поискана проверка, но успях да се оттегля и сега е в очакване
Направих депозит само с една карта Mastercard, с която направих и тегленето, още чакам🥹
I don't know exactly if I was asked for verification, but I was able to withdraw and it is now pending
I made a deposit with only one card, Mastercard, with which I also made the withdrawal, I'm still waiting🥹
Обикновено трябва да имате тази информация относно проверката във вашия акаунт. Виждате ли го там, може би?🤔
И така, оттеглянето ви е одобрено и сега предстои, нали?
Моля, информирайте ни как върви и в случай, че смятате, че наистина продължава твърде дълго, уведомете ни.
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, преди да се намесим. Моля, имайте това предвид.
You should have this information regarding the verification in your account, usually. Do you see it there, perhaps?🤔
So, your withdrawal has been approved and now it is pending, right?
Please keep us updated how it goes, and in case that you feel it is really going for too long, let us know.
We usually give casinos 14 full days before we intervene. Please have that in mind.
в моя акаунт тегленето се появява написано с,,обработка,,продължих да говоря с тях в чата и те ми казаха, че акаунтът ми е добре и да изчакам, ще изчакам 14 дни и ако не се разреши, може би ще можете да ми помогнете.
Ще ви държа в течение. много ви благодаря
in my account, the withdrawal appears written with,,processing,,I kept talking to them on chat, and they tell me that my account is fine and to wait, I will wait 14 days and if it doesn't get resolved, maybe you will be able to help me.
I will keep you updated. Thank you very much
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.