ФорумКазинаWinshark Casino - обща дискусия

Winshark Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 4 месеца от Gretche70
|
5436 преглеждания 93 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 2 месеца

Вчера получих имейл като този 🤣:

file

Не го разбирам, забавянето 😣

Срамота е как казиното прогонва потенциалните си клиенти 😑

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Виждам, че наближаваш 14-те дни, които даваме на казината, за да изпратят пари на играч. Разбирам, че може да има забавяния и добрата новина е, че вече сте получили част от парите.

Въпреки това, да отделяте неоправдано много време за получаване на следващата вноска, също не би било задоволително за мен, така че ако нищо не е разрешено и не получите парите, можете да се обърнете към нас.

Ще бъда тук, ако нещо се промени.😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, аз също го виждам като нещо положително, двете изплащания бяха бързи и без никакви проблеми. Сега имам 3 изплащания по 500 евро всяко и попитах дали има план за изплащане. Защото успяха да ми дадат дата за първото ми изплащане. След това ми изпратиха този имейл, който не разбирам. Може би някой тук може да ми го обясни? file

file


Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

От това бих разбрал, че имат някакви ограничения, при които играчът очевидно може да въведе теглене въз основа на нивото, както го описват. Така че предполагам, че колкото по-високо е нивото, толкова повече можете да изтеглите за определен период от време. Така бих го тълкувал.

Освен това, що се отнася до втория пасаж, намирам за странно, че казиното може да избере метода вместо играча, защото ако играчът не разполага с него, защо ще му изпраща пари по друг начин. Това ми се струва странно и вероятно бих попитал поддръжката как да разбера това и какво може да се случи.

Ще го пробваш ли ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, намирам втория раздел също за странен. Но ще попитам за това. Така или иначе ми е малко странно всичко, което ми пишат там или това, което е в условията им. Те няколко пъти подчертават, че имат право да решават кога и колко да изплащат. Продължават да пишат, имат право, после имат право и т.н. Да, имат право, но като играч аз също имам права, ако депозирам законно, играя и печеля. Е, да видим как ще стане. Играх още малко и спечелих. Балансът по сметката ми е отново 1200 евро, но не мога да тегля, защото има още 3 тегления по 500 евро на опашката. Много съм любопитен да видя дали ще свърша като Йоси и ще трябва да чакам вечно. Което изобщо не мога да си го обясня, защото първите ми две тегления бяха обработени в рамките на 2 дни. Би било наистина жалко, ако трябва и аз да подам жалба. Иначе казиното е на първо ниво, изборът на игри е голям и вървят без проблеми.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Разбира се, че е трудно, когато харесвате казиното, но сега тегленията са в това състояние. Това със сигурност не те кара да се чувстваш добре и разбирам притеснението ти.

Също така ще се радвам, ако всичко може да се оправи и няма да е необходимо оплакване, но нека не изпреварваме.

Когато получите отговор от казиното за това, което обсъждахме, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Нямам отговор на нашия разговор, но те отговориха на рецензията ми. Дадох положителна оценка, защото това казино беше само положително досега. Няма значение дали депозирам, играя или тегля. Всичко мина добре. Все още не се съмнявам, въпреки че спечелих много повече сега. Но след това прочетох за други играчи тук, което ме кара да се съмнявам малко. Мога само да чакам и да видя какво ще стане, днес е едва 3-ти ден и е уикенд. Само първите ми две тегления бяха обработени в рамките на 2 дни. Но няма да анулирам тегленията си като играча по-горе.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що днес платих 500 евро. Направих тази заявка на 19.6.24. Все още чака други.

Положително е, че плащат, но наистина е отрицателно, че има твърде много забавяне на плащанията 🤯

Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Имате ли чувството, че днес са ви пратили плащане, за да не пуснете рекламация? И на мен не ми харесва, че бавят плащанията така. Никой ли не може да помогне тук в Casino Guru? Вече писах на казиното няколко пъти, за да попитам дали има план за плащане или дата, на която ще изплатят. Но единственият отговор, който получавам е, че те имат право и след това отново право и свои собствени правила. Просто не мога да разбера какво имат предвид с това.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Попитах казиното няколко пъти дали могат да ми обяснят правилата си за изплащания. Но винаги получавам същия имейл. Трябва да има някакъв план за плащане кога каква сума изплащат. Но не дават подробен отговор. аз не разбирам Имам 3 х 500 евро в депозит и 1900 евро, останали в сметката ми. Как трябва да работи това? Чатът на живо не може или не може да дава информация за финанси? Кой може да ми помогне сега, за да мога да разбера кога и как това казино изплаща??????

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Попитах казиното няколко пъти дали могат да ми обяснят правилата си за изплащания. Но винаги получавам същия имейл. Трябва да има някакъв план за плащане кога каква сума изплащат. Но не дават подробен отговор. аз не разбирам Имам 3 х 500 евро в депозит и 1900 евро, останали в сметката ми. Как трябва да работи това? Чатът на живо не може или не може да дава информация за финанси? Кой може да ми помогне сега, за да мога да разбера кога и как това казино изплаща??????

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че може да е индивидуално за всеки играч, но можете да се споразумеете за едно нещо и това не отнема най-малко време. Мисля, че зависи от различни фактори, когато ви плащат парите, но тъй като те го избягват, няма да знаете много.

Въпреки това знаете, че ако имате проблеми и не знаете какво да правите, можете да се обърнете към нас.

Твърдо вярвам, че това няма да се наложи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

На 8 юли получих имейл, че 500 евро ще бъдат изплатени на 9 юли. И да, те бяха изплатени. След това попитах отново колко често ще плащат. Но някак си не получих изчерпателен отговор. Само тази

file

След като днес бяха изплатени 500 евро, успях да платя още 500 евро. Сега имам още 3 изплащания, които трябва да бъдат обработени. Много ми е интересно колко трябва да чакам този път. Първите две изплащания бяха изплатени за 2 дни. Сега спечелих малко повече и трябваше да чакам 7 дни. Ако отново отнеме 7 дни или повече, ще минат седмици, докато получа парите си, ако наистина продължат да плащат. Просто не мога да разбера това забавяне

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Е, ако ще бъде така през цялото време, тогава знаете за какво можете да се подготвите, ако продължите да играете тук. Ако не ви устройва, няма да играя повече, докато казиното не ми плати всичко. Но ако нямате нищо против, тогава можете да останете тук от другата страна. Всичко зависи от вашите собствени предпочитания.

Не знам какво точно може да притеснява казиното, но очевидно има достатъчно тегления и това може да е проблем. Може би може да е доставчик трета страна. Най-добре е да научите от тях, така че силно вярвам, че забавянето ще бъде възможно най-малко и ще получите парите си бързо. Чувствайте се свободни да ми кажете колко дълго ще чакате този път.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, просто няма да играя изобщо и ще чакам да видя какво ще се случи. Самото казино е доста добро, затова написах положителен преглед. Но не мисля, че поддръжката е наред, все едно говориш с компютър и получаваш само запазени отговори. Вероятно съм написал ревюто твърде бързо и може да се наложи да го променя отново. И не, много забавеното изплащане изобщо не ми харесва.

Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Получихте ли всичките си пари сега?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, просто няма да играя изобщо и ще чакам да видя какво ще се случи. Самото казино е доста добро, затова написах положителен преглед. Но не мисля, че поддръжката е наред, все едно говориш с компютър и получаваш само запазени отговори. Вероятно съм написал ревюто твърде бързо и може да се наложи да го променя отново. И не, много забавеното изплащане изобщо не ми харесва.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Очевидно никой играч не го има и не съм изненадан. Разбира се, понякога трябва да прецените какво е забавянето за кого, защото понякога това е дори един ден за играчите. Но това не е така и знам защо имаш такова мнение.

Така че ще видим как ще е.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Без значение какво питам в отдела KYC, получавам само стандартни имейли. Поддръжката не може или няма да помогне, казаха, че не знаят как работи, но знаят, че първи дошъл, първи обслужен. Поисках 3 тегления на 2 юли, всички по едно и също време, 1 от които беше обработено на 9 юли. Сега пак нищо не се случва. Не мога да напредна в това казино, не знам кога и дали ще получа парите си. Затова се наложи да подам жалба с надеждата тук да получа ясен отговор.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Не съм изненадан, че сте подали жалба и за мен това е добра стъпка. Трябва да знаете, че даваме на казината 14 дни, но без обжалване или основателна причина е трудно да останете спокойни. Така че жалбата ще бъде поне задна врата, ако нещо се обърка и ще ви отнеме по-дълъг период от време, отколкото даваме.

Така че ще се радвам следващия път да дойдеш с положителни новини и двамата да се развеселим. Каквито и промени да настъпят, аз ще бъда тук.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Днес получих последните си 500 евро. Освен това реших да затворя акаунта си там след това.

Просто поради тази конкретна причина. Те наистина не ценят играчите си толкова много, за да плащат печалбите навреме.

По мое мнение обработката на тегления не е толкова трудна работа, особено когато не се използва бонус.

Разбира се, ако има някакъв финансов проблем в казиното, те няма да кажат и ще измислят причини да не плащат 🤷‍♂️

И моят 15-годишен опит в казината, един от техните крайъгълни камъни е, че плащанията работят и в двете посоки.


Преди няколко години едно казино ми предложи да отменя заявката си и ако го направя, те могат да ми добавят 200% бонус към тази сума 🤣 Беше добра сума пари... Бях като wtf, няма как? 🤣 Исках да кажа, че Winshark отива в същата категория като гореспоменатото казино 😮‍💨 Има нещо нередно....


Не искам да използвам времето си, за да питам кога се обработват печалбите ми, защото съм ги спечелил с честна игра.

И като цяло те рекламират своето казино като "БЪРЗО ТЕГЛЕНЕ!" и т.н...

УАУААААХХ БЪРЗО ТЕГЛЕНЕ!!!! 😮‍💨😮‍💨🤯🤯🤯💨💨

Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Първо, радвам се, че получихте всичко. Много се вълнувам да видя дали и аз ще получа всичките си пари. Защото и аз започвам да се съмнявам. И при теб е същото, винаги получавам едни и същи отговори. Там седи ли човек или говоря с компютър? Да, наистина е жалко, че нямате лице за контакт или поне някой да ви обясни как работи планът за изплащане. И да, винаги имаш чувството, че не им пука за теб. Тъжно, тъжно. Аз също дадох положителна оценка, но дотогава казиното беше наистина страхотно. Все още е така, с изключение на поддръжката, която просто не работи. Надявам се да получа парите си изплатени

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още