ФорумКазинаWinshark Casino - обща дискусия

Winshark Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 4 месеца от Gretche70
|
5572 преглеждания 93 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
florianmuehleisen98
преди 4 месеца

Единственият начин да ускорите процеса е ако казиното желае да го направи, за съжаление. В този случай обаче виждам, че те имат тези ограничения, посочени на техния сайт:

file

Така че вярвам, че казиното действа точно както е посочено в техните условия.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, но те не плащат всеки ден. Днес всъщност очаквах изплащане. Сега поддръжката ми казва, че следващият ще дойде чак утре. Така че ще ми отнеме цяла вечност, за да изплатя €3000

Автоматичен превод:
florianmuehleisen98
преди 4 месеца

Може би са ви дали някаква причина за забавянето?🤔 Понякога това се случва, особено ако казиното няма достатъчно персонал или е претоварено със заявки за теглене.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

filefile Здравейте!

Наскоро играх там в казино winshark и спечелих доста добре в сравнение с депозитите. Завърших успешно потвърждението на акаунта в играта. И получих един депозит.

Печалбите трябваше да се реализират при няколко тегления, тъй като максималната сума на едно теглене е 500e

Сега тегленията са в състояние „чака" за шести ден и казиното дава кръгли отговори, които финансовият екип ще уведоми, когато тегленията бъдат обработени.

И така, какво да правим по въпроса?


Това не е работа на добро казино. Например, ако играчът знае риска от загуба, тогава защо казиното не предоставя щедри печалби на своите играчи? Странно... В името на честната игра и казиното, и играчът трябва да следват общата картина


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Здравейте, ако сте получавали теглене преди, както казвате, ще бъда търпелив.

Даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо, така че ако не могат да ви изпратят парите, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Освен това казвате, че сте верифицирани, така че може би те ще проверят вашия геймплей и други подобни и когато приключат с този процес, ще стигнат до тегленето.

Това обаче е само мое предположение и може да не е причината.

Така че бих изчакал и видял дали казиното ще се свърже с вас и ще ви каже нещо подходящо или нищо не се е променило и вие подадете жалба до нас.

Бих искал да ме актуализирате.

Стискайте палци всичко да мине добре. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря ви за вашето съобщение! Ще изчакам тези 14 дни. Ако дотогава не работи, ще ви пусна жалба.

Стискам палци! 👍

Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Надяваме се, че ще можете да получите парите си скоро, така че няма да е необходима намеса от нашия екип за оплаквания. За съжаление те не могат да започнат разследване, преди да изтече този 14-дневен период.🤷‍♀️

Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що спечелих 130 000 DKK, но winshark не иска да ги настрои за изплащане и поддръжката не може да ми помогне


Някой получавал ли си е парите и как го направи? Бих искал парите да влязат в сметката ми, тъй като спечелих законно, надявам се някой да помогне.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,


Моят опит с Winhark беше много, много лош. Изплатиха ми 500 евро от моите пари. За съжаление трябваше да изиграя останалата част от нея малко по малко поради дългото време на чакане. Честно казано, чувствах, че е твърде глупаво да чакам. Мога само да препоръчам да изпращате много съобщения до поддръжката всеки ден. Имам чувството, че ако окажете нужното количество натиск върху тях, те ще си платят.

Автоматичен превод:
henrikthranepedersen
преди 2 месеца

Здрасти!

Вече ми изплатиха две тегления и още две все още чакат.

Чаках тези две успешни тегления около седмица, но все още има липсващи печалби.

Предполагам, че ще трябва да почакате.

В моя случай остават 4 дни, когато този период от 14 дни изтече. И така, тогава започва да проучва това. Да се надяваме, че не им се налага да правят това 👍

Изглежда, че финансовият отдел проверява всеки ваш изигран рунд ръчно, дори ако е бил рунд от 0,10 евро 😅 просто се шегувам ... Не знам защо този финансов отдел се чувства толкова първичен 🤷‍♂️ или го правят само на предназначение. Просто искам играчът да отмени заявките си и да ги загуби обратно.


За моето мнение: Играчите винаги знаят рисковете от хазарта, разбира се. Играя, защото искам да спечеля пари.

Това е сигурно, ако някой спечели, тогава някой друг губи, защото казиното винаги печели. Предполагам, че това е основното правило на хазарта. И поради тази причина всяко казино трябва да уважава играчите и да изплаща печалбите навреме толкова бързо, колкото играчите правят депозити там. Е, почти толкова бързо.. 😅


Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

И за тези две успешни тегления се свързвах всеки ден с финансовия отдел и ги помолих да обработят тези заявки.

Чувства се глупаво, да, и отделът за обслужване на клиенти / финансовият отдел винаги отговаряше на едно и също съобщение. Беше като "нашите финансови процедури се преразглеждат своевременно".... "финансовият отдел ще уведомява за всяко изплащане по имейл" ... "поздравявам за печалбите ви"

Трети пореден ден имейл ме раздразни 🤣 и получих същия отговор като 7 дни... Това е като автоматизиран имейл, така че никой не трябва да си прави труда да отговаря на конкретни въпроси.

Твърде трудно е да говориш/пишеш свободно 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що спечелих 130 000 DKK, но winshark не иска да ги настрои за изплащане и поддръжката не може да ми помогне


Някой получавал ли си е парите и как го направи? Бих искал парите да влязат в сметката ми, тъй като спечелих законно, надявам се някой да помогне.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Каква е обаче причината казиното да не ви позволява да теглите? Надявам се, че можем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,


Моят опит с Winhark беше много, много лош. Изплатиха ми 500 евро от моите пари. За съжаление трябваше да изиграя останалата част от нея малко по малко поради дългото време на чакане. Честно казано, чувствах, че е твърде глупаво да чакам. Мога само да препоръчам да изпращате много съобщения до поддръжката всеки ден. Имам чувството, че ако окажете нужното количество натиск върху тях, те ще си платят.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Жалко, че не сте информирали нашия екип за тези събития във вашата жалба ; може би може да има различен резултат.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Получихте ли вече парите си?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Здравейте, защо питате, и тук ли чакате пари?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

здравей да Днес за първи път поисках 3 тегления по 500 евро. Ето защо исках да знам дали Йоси е получил парите си. Това също ме направи малко подозрителен, защото се обработва от 6 дни. Досега имам и 2 тегления по 500 евро. Всяко от тези тегления беше обработено в рамките на 2 дни.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Имам 1000 евро, но други 1000 все още липсват/чакат. Изпълних заявките си преди около 11 дни 😮‍💨

Така че, нямам всички тези 🤷‍♂️

Точно тази сутрин помолих „финансовия екип" да ги изпълни и получих същия имейл, че „нашите финансови процедури се преразглеждат своевременно" 🤯

Автоматичен превод:
Joossi
преди 2 месеца

Първият път ми дадоха точна дата кога ще ми платят, а на теб не? Не разбирам това забавяне. Любопитно ми е да видя как е при мен сега

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Вчера получих имейл като този 🤣:

file

Не го разбирам, забавянето 😣

Срамота е как казиното прогонва потенциалните си клиенти 😑

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей да Днес за първи път поисках 3 тегления по 500 евро. Ето защо исках да знам дали Йоси е получил парите си. Това също ме направи малко подозрителен, защото се обработва от 6 дни. Досега имам и 2 тегления по 500 евро. Всяко от тези тегления беше обработено в рамките на 2 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тогава щях да бъда малко по-търпелив и да видя какво ще се случи по-нататък. Фактът, че вече сте получили малко пари, със сигурност е положителен и не бих бил толкова нервен все още.

Както и да е, каквото и да се случи или получите нова информация, аз ще бъда тук и можете да ме уведомите. 😉

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още