ФорумКазинаWinshark Casino - обща дискусия

Winshark Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от Gretche70
|
9022 преглеждания 109 отговора |
|
1 2...6
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winshark Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Много съм любопитен колко време ще отнеме обработката на тегленето и проверката му. Вчера качих документите в казиното и успешно завърших проверка за самоличност на живо. Малко по-късно не можах да видя никакви документи в акаунта си. Чатът на живо не можа да ми помогне и ми казаха да се свържа с отдела KYC, което и направих. За съжаление те изобщо не реагираха. Просто ще изчакам и ще видя какво ще се случи през следващите няколко дни, защото един път каза, че обработката ще отнеме 24 часа, а друг път ще отнеме 72 часа. Имам 500 евро, които чакат за теглене.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 6 месеца

Хей, видях, че това казино е още прясно, така че не знаем много за него. Както и да е, благодарим ви, че дойдохте тук и ни казахте през какво преминавате.

Що се отнася до проверката, жалко е, че казиното не може да ви отговори и следователно да сподели важна информация. Надявам се, че няма да дойдат с факта, че все още не сте верифициран и да отхвърлят оттеглянето ви.

Както и да е, нека се изненадаме и да видим дали парите ви идват без проблеми или не. Използвахте ли бонус и тук или не?

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 6 месеца

Имам точно същия проблем!

изминаха 10 дни от заявката ми за теглене..

Автоматичен превод:
george234826348
преди 6 месеца

И вашият акаунт е верифициран?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 6 месеца

Те ми изпратиха имейл преди 4 дни, че акаунтът ми вече е потвърден. Завършването на процеса на проверка отне 6 дни.


Сега, след като проверката приключи, тегленето ми от 500 все още не е приключило и никой от финансите не отговаря на имейлите ми

Автоматичен превод:
george234826348
преди 6 месеца

Днес получих имейл, че трябва да кача някои документи. Направих това и малко след това получих имейл, че акаунтът ми е потвърден. След това изпратих друг имейл и попитах колко време ще отнеме обработката на тегленето ми. Все още няма отговор. И аз играх без бонус.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Днес акаунтът ми беше потвърден, след като качих още няколко документа. Сега ми е интересно колко време ще отнеме изплащането. Играх без бонус

Автоматичен превод:
george234826348
преди 6 месеца

file Сега получих този имейл

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам точно същия проблем!

изминаха 10 дни от заявката ми за теглене..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино или това е първата ви заявка за теглене?

Видях, че сте изпратили жалбата и нашият екип ви очаква да отговорите на някои допълнителни въпроси там. Бихте ли могли да направите това? Просто използвайте тази връзка, ако желаете .

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file Сега получих този имейл

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей, това звучи страхотно. Дано скоро пристигнат парите. Моля, уведомете ни, ще чакаме новини.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те ми изпратиха имейл преди 4 дни, че акаунтът ми вече е потвърден. Завършването на процеса на проверка отне 6 дни.


Сега, след като проверката приключи, тегленето ми от 500 все още не е приключило и никой от финансите не отговаря на имейлите ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ох добре. Добре е, че акаунтът ви е потвърден сега. Надяваме се, че скоро ще получите парите. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането. Не забравяйте да ни държите в течение, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Аз ще. Благодаря ти много!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що направиха плащането

Автоматичен превод:
george234826348
преди 6 месеца

Току-що вече е в моя акаунт

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що направиха плащането

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това наистина е страхотно и се радвам за теб. И така, ще продължите ли с това казино? Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що вече е в моя акаунт

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Получихте ли и парите си? Това е наистина положителна актуализация, благодаря ви.👌

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Не ми хареса факта, че трябваше да направя оплакване тук, за да ми платят наистина.


ще затворя акаунта за известно време и ще взема решение по-късно.

Автоматичен превод:
george234826348
преди 6 месеца

Понякога трябва да направите всичко необходимо, за да получите парите. Дори не се радвам, ако играчите трябва да подават оплаквания и това не може да се реши без това, но за съжаление понякога така става.

Но бихте ли могли да напишете факта, че сте получили парите на Томаш в жалбата, за да може той да я затвори?

Разбира се, разбирам, че искате да си починете от тях и изобщо не ви обвинявам. Това е може би най-доброто нещо, което можете да направите за сега.

Успех и приятно изкарване.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Ще го направя.

Благодаря ти за помощта. Вие всички сте невероятни

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини