преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winshark Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много съм любопитен колко време ще отнеме обработката на тегленето и проверката му. Вчера качих документите в казиното и успешно завърших проверка за самоличност на живо. Малко по-късно не можах да видя никакви документи в акаунта си. Чатът на живо не можа да ми помогне и ми казаха да се свържа с отдела KYC, което и направих. За съжаление те изобщо не реагираха. Просто ще изчакам и ще видя какво ще се случи през следващите няколко дни, защото един път каза, че обработката ще отнеме 24 часа, а друг път ще отнеме 72 часа. Имам 500 евро, които чакат за теглене.
I'm very curious how long it will take to process the withdrawal and verify it. I uploaded the documents to the casino yesterday and successfully completed a live ID check. A short time later I couldn't see any documents in my account. The live chat couldn't help me and I was told to contact the KYC department, which I did. Unfortunately, they didn't respond at all. I'll just wait and see what happens in the next few days, because one time it said it would take 24 hours to process and another time it would take 72 hours. I have 500 euros waiting for the withdrawal.
Bin sehr gespannt wie lange die Bearbeitung der Auszahlung und Verifizieren dauert. Habe gestern die Dokumente im Casino hochgeladen, auch eine Live Id Prüfung hatte ich erfolgreich abgeschlossen. Kurze zeit später sah ich in meinem Konto keine Dokumente mehr. Der live chat konnte mir nicht weiter helfen, ich solle mich an die kyc abteilung wenden, was ich auch tat. Nur leider kam von denen überhaupt keine Antwort. Dann warte ich mal ab was die nächsten Tage passiert, denn einmal heißt es 24 Std bearbeitung dann wieder 72 std. Ich habe 500 Euro in der Auszahlung stehen.
Хей, видях, че това казино е още прясно, така че не знаем много за него. Както и да е, благодарим ви, че дойдохте тук и ни казахте през какво преминавате.
Що се отнася до проверката, жалко е, че казиното не може да ви отговори и следователно да сподели важна информация. Надявам се, че няма да дойдат с факта, че все още не сте верифициран и да отхвърлят оттеглянето ви.
Както и да е, нека се изненадаме и да видим дали парите ви идват без проблеми или не. Използвахте ли бонус и тук или не?
Ще ти стискам палци. 🤞
Hey, I saw that this casino is still fresh, so we don't know much about it. Anyway, thank you for coming here and telling us what you're going through.
As far as verification is concerned, it's a shame that the casino can't answer you and therefore share important information. I hope that they don't come with the fact that you are still not verified and reject your withdrawal.
Anyway, let's be surprised and see if your money comes without any problems or not. Did you use any bonus here as well or not ?
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Имам точно същия проблем!
изминаха 10 дни от заявката ми за теглене..
I have the same exact problem!
it has been 10 days since my withdrawal request..
И вашият акаунт е верифициран?
And your account is verified?
Und dein konto ist verifiziert?
Те ми изпратиха имейл преди 4 дни, че акаунтът ми вече е потвърден. Завършването на процеса на проверка отне 6 дни.
Сега, след като проверката приключи, тегленето ми от 500 все още не е приключило и никой от финансите не отговаря на имейлите ми
They sent me an email 4 days ago claiming that my account is now verified. It took 6 days to complete the verification process.
Now that the verification is over, my withdrawal of 500 is still pending and no one from finance is replying to my emails
Днес получих имейл, че трябва да кача някои документи. Направих това и малко след това получих имейл, че акаунтът ми е потвърден. След това изпратих друг имейл и попитах колко време ще отнеме обработката на тегленето ми. Все още няма отговор. И аз играх без бонус.
I received an email today saying I should upload some documents. I did that and shortly afterwards I received an email saying my account had been verified. I then sent another email and asked how long it would take to process my withdrawal. No answer yet. I also played without a bonus.
Ich bekam heute eine Email das ich noch einige Dokumente hochladen soll, hab ich getan und kurz darauf kam eine email das mein Konto nun verifiziert sei. Ich habe dann nochmal eine email gesendet und gefragt wie lange jetzt die bearbeitung meiner Auszahlung dauert. Bis jetzt noch keine Antwort. Ich habe auch ohne Bonus gespielt
Днес акаунтът ми беше потвърден, след като качих още няколко документа. Сега ми е интересно колко време ще отнеме изплащането. Играх без бонус
Today my account was verified after I uploaded a few more documents. Now I'm curious how long the payout will take. I played without a bonus
Heute wurde mein konto verifiziert, nachdem ich nochmals ein paar dokumente hochgeladen hatte. Nun bin ich gespannt wie lange die Auszahlung dauert. Ich habe ohne Bonus gespielt
Сега получих този имейл
I have now received this email
diese email hab ich jetzt bekommen
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино или това е първата ви заявка за теглене?
Видях, че сте изпратили жалбата и нашият екип ви очаква да отговорите на някои допълнителни въпроси там. Бихте ли могли да направите това? Просто използвайте тази връзка, ако желаете .
Is your account fully verified at this casino, or is this your first withdrawal request?
I've seen that you have submitted the complaint and our team is waiting for you to answer some additional questions there. Could you please do that? Just use this link if you wish so.
Те ми изпратиха имейл преди 4 дни, че акаунтът ми вече е потвърден. Завършването на процеса на проверка отне 6 дни.
Сега, след като проверката приключи, тегленето ми от 500 все още не е приключило и никой от финансите не отговаря на имейлите ми
They sent me an email 4 days ago claiming that my account is now verified. It took 6 days to complete the verification process.
Now that the verification is over, my withdrawal of 500 is still pending and no one from finance is replying to my emails
Ох добре. Добре е, че акаунтът ви е потвърден сега. Надяваме се, че скоро ще получите парите. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането. Не забравяйте да ни държите в течение, моля.
Oh, ok. That is good that your account is verified now. Hopefully, you will get the money soon. Usually, we give casinos 14 full days to proceed with the payment. Make sure to keep us updated, please.
Току-що вече е в моя акаунт
Just now, it's already in my account
Bei mir auch gerade eben, ist auch schon auf meinem konto
Не ми хареса факта, че трябваше да направя оплакване тук, за да ми платят наистина.
ще затворя акаунта за известно време и ще взема решение по-късно.
I did not like the fact that I had to make a complaint here for them to actually pay me.
i will close the account for a while and make up my mind later.
Понякога трябва да направите всичко необходимо, за да получите парите. Дори не се радвам, ако играчите трябва да подават оплаквания и това не може да се реши без това, но за съжаление понякога така става.
Но бихте ли могли да напишете факта, че сте получили парите на Томаш в жалбата, за да може той да я затвори?
Разбира се, разбирам, че искате да си починете от тях и изобщо не ви обвинявам. Това е може би най-доброто нещо, което можете да направите за сега.
Успех и приятно изкарване.
Sometimes you have to do whatever it takes to get the money. I'm not even happy if players have to make complaints and it can't be solved without that, but unfortunately that's the way it goes sometimes.
However, would you be able to write the fact that you got the money to Tomas in the complaint so that he can close it ?
Of course I understand that you want to take a break from them and I am not at all blaming you. It's probably the best thing you can do for now.
Good luck and have a good time.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.