НачалоФорумКазинаWinshark Casino - обща дискусия

Winshark Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 7 месеца от Gretche70
|
10 541 преглеждания 116 отговора |
|
1...4 5 6
преди 5 месеца

Ще дам на това казино 1,5/10


Причина: един от "крайъгълните камъни" се напуква. Казиното няма да изплаща печалбите на играчите навреме

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 5 месеца

Ще получите печалбите си, но се съмнявам, че са 500 евро на седмица.

Е, в моя случай нещата се развиха така 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Joossi
преди 5 месеца

Тогава все още имам няколко седмици пред мен. Имам 1500, така че 3 x 500 в изплащане и 2300 остават в акаунта ми.

filefile

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, и аз се чудех същото

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 5 месеца

Да, и аз се чудех същото

Автоматичен превод:
swindlescott51
преди 5 месеца

Имате ли все още неизплатени плащания?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имате ли все още неизплатени плащания?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, не в момента, но имах двойка в същото време, те със сигурност ти взимат парите бързо, но не искат да ги дават, така че ти от Германия, предполагам, че аз самият съм германец и винаги съм искал да посетя или живея там. Хаха, все пак се надявам да имате страхотна вечер и скоро да получите изплащането си.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Актуализация: Трябваше да чакам 2 седмици за първото плащане от 3-те, след което нищо не се случи отново. Нямах друг избор освен да подам жалба, защото не получих разумен отговор. Самата поддръжка не можа или не искаше да помогне и ме насочи към отдела KYC. За съжаление те даваха само стандартни отговори, винаги редуващи се. В единия посочиха ОУ и какви права имат, а в другия казаха, че ще платят своевременно. Те отричат, но съм сигурен, че ако не бях пуснал жалба, още щях да си чакам парите. Вижте само дискусиите, не бях само аз.

Бях анулирал теглене и всъщност депозирах много повече, което беше най-голямата грешка. Защото игрите вървяха толкова добре, колкото и в началото. Но откакто се оплаках, те тичаха, сякаш бяха спрени точно преди да спечеля. Писах и на казиното за това, което те отрекоха, разбира се, но не е нужно да сте професионалист, за да забележите. Сега си взех почивка за 4 седмици и след това ще видя дали наистина ще играя там отново. За мен поддръжката е много важна в едно казино, но тук е повече от лоша.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добро утро, Гретче, напълно съм съгласен и наистина харесвам вашето мнение и обратна връзка, ако искате да си чатите повече, което бих искал да избера мозъка ви малко, мобилният ми номер е 248-534-5105 или всеки друг начин за по-често общуване би свършил работа надявам се да се чуем скоро. приятен ден.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Актуализация: Трябваше да чакам 2 седмици за първото плащане от 3-те, след което нищо не се случи отново. Нямах друг избор освен да подам жалба, защото не получих разумен отговор. Самата поддръжка не можа или не искаше да помогне и ме насочи към отдела KYC. За съжаление те даваха само стандартни отговори, винаги редуващи се. В единия посочиха ОУ и какви права имат, а в другия казаха, че ще платят своевременно. Те отричат, но съм сигурен, че ако не бях пуснал жалба, още щях да си чакам парите. Вижте само дискусиите, не бях само аз.

Бях анулирал теглене и всъщност депозирах много повече, което беше най-голямата грешка. Защото игрите вървяха толкова добре, колкото и в началото. Но откакто се оплаках, те тичаха, сякаш бяха спрени точно преди да спечеля. Писах и на казиното за това, което те отрекоха, разбира се, но не е нужно да сте професионалист, за да забележите. Сега си взех почивка за 4 седмици и след това ще видя дали наистина ще играя там отново. За мен поддръжката е много важна в едно казино, но тук е повече от лоша.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не се учудвам, че свърши така и че си даваш почивка. Сигурен съм, че ще е добре за теб и се надявам да се върнеш на правия път и всичко ще бъде наред. Можете също така да решите сами дали искате да продължите да играете тук или не.

Както и да е, стискам ти палци и успех. 🤞☘️😊

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря ви, не мисля, че ще играя отново тук. Бих могъл да депозирам още стотици и нямаше да спечеля нищо тук. Това просто показва колко власт има едно казино да решава кой може да спечели. Но беше преживяване

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 4 месеца

Здравей, Gretche70.

Наистина ли сте убедени, че казината имат начин да повлияят на играта на играча? Как мислите, че ще постигнат това с всички играчи?

Искам да кажа, че това е много популярна идея, но изключително малко вероятна. Но все пак бих искал да чуя повече, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Мога да си представя, че могат да натиснат бутон за определени играчи. Как иначе в началото всички игри вървяха без проблеми и все нещо печелехте? След като се оплаках, игрите вървяха така, сякаш си ги спрял, преди да спечелиш, не само в една игра, не само в един ден. От време на време печелите много малки суми. Анулирах 400 евро, които исках да изтегля и ги загубих, това се случи много бързо. След това депозирах още. Не, сигурен съм, че могат да го контролират по някакъв начин. Веднъж сам снимах игрите и не е нужно да си професионалист, за да видиш в кои моменти игрите замръзват, работят дълго или просто спират. Не мога да го докажа, но това е мое мнение.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 4 месеца

Виждам. Благодаря ви за мнението.

Ако изпитате понижено качество на играта, мисля, че е някак естествено играчите да се чувстват загрижени. Нищо чудно, че такива играчи се придържат към това подозрение, особено когато същата ситуация продължава да се повтаря.

Сега, като се замисля, тук сме в подобни позиции. Не мога да докажа, че такъв бутон не съществува, защото от моя гледна точка е невъзможно да се докаже, че нещо всъщност не съществува.

Доста парадоксално, нали? 🙂

От друга страна, някои безскрупулни казина предлагат фалшиви игри вместо официално предоставените. Все пак това е различен аспект, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

важно!!


Спечелих пари на Winshark (около 18 000 KR). Успях с проверката на KYC/доказателството за самоличност. НО въпросът ми е;


какво точно ми трябва, за да успея с проверката на доказателството за плащане?


трябва ли да изпращам документите по имейл до финансовия отдел/пощата? как се справихте и колко бързо е възможно да получите потвърждение??


БЛАГОДАРЯ! 😌

Автоматичен превод:
Isas1234
преди 1 месец

Така че, доколкото разбирам това, те са поискали някои допълнителни документи от вас. нали

Винаги трябва да задавате този тип въпроси с подкрепата на казиното, за да получите правилната информация и да направите каквото е необходимо.

Уверете се, че всички документи са в правилния формат и с добро качество, за да могат да ги одобрят.

Дръжте ни в течение за целия процес и ако имате нужда от нашата помощ, уведомете ни.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Играя тези слотове от почти 15 години. Това, за което рядко се говори, е личният rtp %. Някои служители на казиното признават, че това наистина съществува, други го отричат. Това със сигурност съществува и вероятно се регулира от доставчика на слота.


Това казино също беше страхотно за мен в началото, дори на 91% rtp, което правят в PlayNGo. Но след моите печалби все едно е натиснат бутон и сметката ми е мъртва. Това е на всеки слот и всеки доставчик, затова мисля, че казиното има някакъв начин да промени rtp на играчите. Така че да, много сме измамени.

Автоматичен превод:
RayMan
преди 1 месец

Персоналът на казиното го призна? наистина ли 🤔

Всяка игра има свой собствен RTP, който се регулира от доставчика на играта. Точно както казахте. Във всяко казино тази информация трябва да е достъпна за играчите, разбира се.

Ако дадено казино работи с някакъв лиценз, това никога не трябва да се случва, тъй като лицензът ги контролира. нали

И също така, доставчиците на игри не трябва да позволяват промяна на RTP, защото това наистина би било против честния хазарт.

Ние, разбира се, всички знаем, че казиното има предимства пред играчите в дългосрочен план. Не е ли така? Но ако има доказателства за някакви подозрителни практики, е много важно да ги докладвате.

Бихте ли се съгласили?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, лицензът не включва никакъв орган, който да проверява тези неща. За съжаление не. Лицензът не работи така.

И казината с копирани слотове са нещо, мисля, че Winshark може да е едно от тях. Внимавайте за по-стари графики в играта, номер в уеб адреса и внезапни спирания и грешки/зареждане в играта. Това е взето от друг форум и е 100% точно:

„Бъдете много внимателни, много сайтове дори нямат лицензи и слушайте Donner123, също проверете инспектора на браузъра, страниците имат домейни на Game Launcher и игрите не се доставят от например Play n Go и т.н. Игрите са копирани в стари версии, сравнете с Unibet, който изпълнява най-новите версии на игрите."


Това е реалността. Какво можем да направим по въпроса? Защо на доставчиците на слотове не им пука?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, повече от един път персоналът на казиното призна, че се използва личен rtp. Както писах това се програмира от доставчика. Ето защо не можете да спечелите големи удари след някои хубави победи. Ще губите, докато не се изравните с играта. Загубих 600 евро веднъж преди много години и така спечелих обратно точно 600 евро (единична победа) на същите слотове, но в друго казино по-късно същата вечер. Много пъти те работят така. Лицензът не прави абсолютно нищо, тъй като те използват продукти на трети страни и могат да твърдят, че всичко е според RNG. Това е голяма измама.



Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини