Здравейте, да продължим.
„Самите слотове не са лицензирани, докато не ги използва лицензирано казино."
Имам различна информация, но не се колебайте да споделите някой официален източник, подкрепящ вашия. Може би има някакво ново развитие в областта на лицензирането.
„Това са само копирани/огледални слотове. Не знам как работи, но мисля, че причината, поради която PlayNGo не се интересуват, е, че правят милиарди и не е необходимо. Те дори не могат да бъдат открити в офисите си по телефона."
Моите наблюдения върху процента играчи, които казват, че слотовете са манипулирани, фалшифицирани или променени, ме карат да заключа, че доставчиците на игри просто нямат достатъчно персонал, за да се справят с всички тези проблеми. Помислете за броя на играчите, които се обръщат към доставчика на игри, след като са загубили пари на своите слотове и настояват, че игрите трябва да са били манипулирани по някакъв начин. Разграничението между гледната точка на играчите и легитимното безпокойство, подкрепено от изчерпателна история на игрите или видеоклипове, например, трябва да е ясно.
„Не че променят графиките или за да избегнат ограниченията. Много от тях дори имат блокирани IP доставчици. Те използват стари версии на слотовете, тъй като не плащат за това на PlayNGo."
Въпреки правилата, някои доставчици предприемат конкретни действия, за да гарантират, че техните продукти са достъпни за всички, както споменах.
„Съгласен съм, че трябва да има начин за комуникация с доставчиците, но тъй като говорих с един от големите кадри в PlayNGo, мога да ви кажа, че не им пука дали мамят хората, това е сенчест бизнес и индустрия в сива зона. И те правят изключителна печалба всяка година."
Ще ми е интересно да видя комуникацията с този доставчик. Ако е възможно, можете ли да направите екранна снимка на официалния отговор, който сте получили? Това би било страхотно!
Hi, let's continue.
"The slots themselves are not licensed until a licensed casino uses them."
I have different information, but feel free to share some official source supporting yours. Perhaps there has been some new development in the field of licensing.
"Its just copied/mirrored slots. I dont know how it works but I think the reason that PlayNGo dont care is because they are doing billions and dont need to. They cant even be reached at their offices by phone."
My observations of the percentage of players who say the slots are manipulated, faked, or altered lead me to conclude that the game providers are simply understaffed to handle all of these issues. Consider the number of players who approach the game provider after losing money on their slots and insist that the games must have been rigged in some way. The distinction between the players' viewpoint and a legitimate worry backed up by comprehensive gaming history or video caps, for example, should be clear.
"Its not that they alter the graphics or to avoid restrictions. Many of these even have IP blocked providers. They use old versions of the slots as they dont pay for it to PlayNGo."
Despite the rules, some providers take specific actions to ensure that their products are available to everyone, as I mentioned.
"I agree there should be a way to communicate with the providers, but since I talked to one of the big shots at PlayNGo I can tell you that they dont care if they scam people, its a shady business and a grey zone industry. And they make extreme profit every year."
I would be interested in seeing the communication with this provider. If possible, could you take a screenshot of the official response you received? That would be awesome!
Автоматичен превод: