НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 17)

 от Matiseli
|
84 457 преглеждания 392 отговора |
|
1...16 17 18...20

Те са различни групи, но аз поисках самоизключване от всички сайтове с лиценз на Кюрасао и 20bet ме увери. Моля, помогнете ми да си върна парите, отчаян съм и мисля за самоубийство

Автоматичен превод:
filippo00000

здравей

Моля, позволете ми да ви задам един въпрос. Искам да съм сигурен, че ви разбирам напълно, за да предотвратя евентуално недоразумение.

Свързахте ли се с лицензиращия орган с искане за самоизключване от всички техни изброени сайтове?

Или помолихте казиното да ви самоизключи от „сестрински казина" и всички други в рамките на групата, моля?

Малките детайли имат съвсем различни последствия. Както Джаро обясни:

"важното в случая е, че ако казината са от една група, пише ли някъде, че ако се самоизключиш от едно, това важи за цялата група. В повечето случаи това не е така и трябва да се откажете от всяко казино поотделно, но има няколко групи, в които това работи за всички казина, така че бих казал, че ще бъде важно да кажете на казиното Wazamba, че сте пристрастени към хазарта и те знаеха за това и ти все пак успя да депозираш."

Бихте ли любезно обяснили как и къде сте се изключили, моля. важно е

Освен това съветвам да вземете всички необходими предпазни мерки, за да избегнете казината. Опитахте ли Betblocker, моля?

Този проблем засяга ли и Wazamba Casino?

Автоматичен превод:

Здравейте, помолих казината да ме самоизключат от всички сайтове с лиценз от Кюрасао и те ме увериха. Сега нещата са 2 или 20 залог не уважи искането ми или wazamba го игнорира. Факт е, че не трябваше и не можех да играя, а вместо това беше възможно. моля помогнете ми

Автоматичен превод:
filippo00000

Ако кажете на едно казино да ви самоизключи от други, които имат лиценз от Кюрасао, как мислите, че трябва да го направят? В крайна сметка, едно казино не може да ви самоизключи от всички казина, които имат някакъв вид лиценз. Би било по-реалистично да пишете на лицензиращия орган, за да ви изключат от техните казина. Значи Wazamba и другото казино са игнорирали молбата ви за изключване, да? Нищо не са ти написали и са те игнорирали?

Хрумва ми, че в такава ситуация можете да подадете жалба при нас и нашият екип да я разгледа.

Ако се интересувате можете да го отворитетук на този линк .

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:

здравей,

ако поискате самоизключване в ADM казино, те го правят на всички сайтове. 20bet ме увериха в това, но не беше така. Така че или 20bet не уважи молбата ми, или wazamba не уважи самоизключването

Автоматичен превод:
filippo00000

Е, можете да подадете жалба на линка, който публикувах, ако имате нужда от помощ и ще видим какво може да се направи. Ако решите да предприемете тази стъпка, уведомете ме, ако нещо ви интересува. 🙂

Автоматичен превод:

здравей,


Връзката не работи.

можеш ли да ми помогнеш


благодаря

Автоматичен превод:

Отварял съм жалби. моля помогнете ми

Автоматичен превод:

Добър вечер, имах добър опит в играта, имах добри печалби, но когато дойде време да тегля, беше грешно. Чакам 5 дни да ми направят депозита и все още нищо 🥺

Автоматичен превод:

Отварял съм жалби. моля помогнете ми

Автоматичен превод:

Това е наистина хубаво решение да подадете жалба. Надявам се, че нашият екип ще успее да разреши този проблем по най-добрия възможен начин.

Edited
Автоматичен превод:

Добър вечер, имах добър опит в играта, имах добри печалби, но когато дойде време да тегля, беше грешно. Чакам 5 дни да ми направят депозита и все още нищо 🥺

Автоматичен превод:

Това първото ви теглене в това казино ли е или сте имали други преди?

Понякога може да отнеме малко повече време, за да получите парите, особено ако процесът на проверка все още не е извършен. Така че се надяваме, че скоро ще можете да стигнете до печалбите си.🤞

Имате ли някакви актуализации за нас, може би?

Автоматичен превод:

Casino wazamba отнема абсурдно много време за обработка на тегления! Отнема твърде много време

Автоматичен превод:
Gildemberg

Може би самият вие чакате теглене? колко време мина

Автоматичен превод:
Romi

Минаха 4 дни и още не съм го получил

Автоматичен превод:
Romi

Има опция pix за теглене. Това обикновено е мигновено, но аз го питам от 4 дни и все още нищо.

Автоматичен превод:
Gildemberg

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Имахте ли успешни тегления там преди?

Автоматичен превод:
Romi

Казаха, че засега няма нужда да проверявам, това е първото ми теглене в казиното, предизвиках в чата, обещаха плащане тази седмица, изминаха 6 дни, откакто поисках тегленето, казаха, че тегленето е между 3 - 6 работни дни, но е много време за теглене, докато други букмейкъри са мигновени.

Автоматичен превод:
Gildemberg

Можете ли да се свържете с казиното, за да попитате за забавянето? Дано успеят да го обяснят.

Ще изчакаме вашия отговор, за да видим какво ще разберете и ще бъдем готови да ви помогнем, в случай че имате нужда от него.

Автоматичен превод:

Имам проблем с Wazamba. Сега имам около $2000 в сметката си. По време на опита за теглене, който продължи около 2 седмици, впоследствие той беше отменен и wazamba поиска допълнителна информация като потвърждение на адрес, гражданство, селфи. Осигурих всичко. Депозирам сметката чрез крипто. Когато се опитвах да тегля, бях принуден да използвам карта на член на семейството за верификация на акаунта поради временната невъзможност да използвам моята собствена.

Сега ситуацията е такава, че wazamba блокира акаунта поради условията, които имат, че депозираните пари, предназначени за играта, трябва да идват от средствата на собственика. Направих това (крипто), но използвах само семейната карта за проверка. Написал съм им всичко. Вече трета седмица чакам изявлението на Wazamba. Имам всичко документирано от всички, билети и т.н., и т.н., и съм готов да разреша въпроса и през други органи.

Искам да попитам някой има ли подобен опит? Как да продължа, ако не ми отговорят?

Автоматичен превод:
Romi

Направиха тегленето днес, но минаха невероятни 8 дни, за да попаднат в банковата ми сметка, благодаря ви за вниманието, вие сте невероятни, няма да играя на wazamba отново, отнема твърде много време.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини