здравей
Моля, позволете ми да ви задам един въпрос. Искам да съм сигурен, че ви разбирам напълно, за да предотвратя евентуално недоразумение.
Свързахте ли се с лицензиращия орган с искане за самоизключване от всички техни изброени сайтове?
Или помолихте казиното да ви самоизключи от „сестрински казина" и всички други в рамките на групата, моля?
Малките детайли имат съвсем различни последствия. Както Джаро обясни:
"важното в случая е, че ако казината са от една група, пише ли някъде, че ако се самоизключиш от едно, това важи за цялата група. В повечето случаи това не е така и трябва да се откажете от всяко казино поотделно, но има няколко групи, в които това работи за всички казина, така че бих казал, че ще бъде важно да кажете на казиното Wazamba, че сте пристрастени към хазарта и те знаеха за това и ти все пак успя да депозираш."
Бихте ли любезно обяснили как и къде сте се изключили, моля. важно е
Освен това съветвам да вземете всички необходими предпазни мерки, за да избегнете казината. Опитахте ли Betblocker, моля?
Този проблем засяга ли и Wazamba Casino?
Hello,
Please allow me to ask you a question. I want to make sure I understand you completely to prevent any potential miscommunication.
Did you reach out to the licensing authority requesting self-exclusion from all their listed sites?
Or did you ask the casino to self-exclude you from "sister casinos" and any others within the group, please?
Small details have quite different consequences. As Jaro explained:
"the important thing in this case is that if the casinos are from the same group, do they have it written somewhere that if you self-exclude from one, it applies to the whole group. Most of the time this is not the case and you have to opt out of each casino separately, but there are a few groups where it works for all casinos. So it's going to be key I would say. It would also be important if you told the Wazamba casino that you were a gambling addict and they knew about it and you were still able to deposit."
Would you kindly explain how and where you have excluded yourself, please. It's important.
Additionally, I advise taking all necessary precautions to avoid casinos. Have you tried the Betblocker, please?
Does this issue also concern Wazamba Casino?
Автоматичен превод: