НачалоФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от Matiseli
|
68 275 преглеждания 365 отговора |
|
1...17 18 19
miraskopal
преди 3 месеца

Братко, пусна жалба тук на guru, вече го разреших с други казина тук, хората се свързват с отговорните.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имам проблем с Wazamba. Сега имам около $2000 в сметката си. По време на опита за теглене, който продължи около 2 седмици, впоследствие той беше отменен и wazamba поиска допълнителна информация като потвърждение на адрес, гражданство, селфи. Осигурих всичко. Депозирам сметката чрез крипто. Когато се опитвах да тегля, бях принуден да използвам карта на член на семейството за верификация на акаунта поради временната невъзможност да използвам моята собствена.

Сега ситуацията е такава, че wazamba блокира акаунта поради условията, които имат, че депозираните пари, предназначени за играта, трябва да идват от средствата на собственика. Направих това (крипто), но използвах само семейната карта за проверка. Написал съм им всичко. Вече трета седмица чакам изявлението на Wazamba. Имам всичко документирано от всички, билети и т.н., и т.н., и съм готов да разреша въпроса и през други органи.

Искам да попитам някой има ли подобен опит? Как да продължа, ако не ми отговорят?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Обикновено в повечето онлайн казина не е позволено да използвате друга карта освен вашата собствена и винаги трябва да е записано в условията на казиното.

Може би до сега не сте били запознати с това състояние?

Мога ли да попитам чия карта използвахте?

Вярвам, че нашият екип за оплаквания би искал да разгледа по-добре тази ситуация и да се опита да ви помогне, разбира се. Трябва да подадете жалба, като последвате тази връзка , където подробно обяснявате вашия случай.

Ако имате актуализации, моля, уведомете ни. Ще чакаме тук.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направиха тегленето днес, но минаха невероятни 8 дни, за да попаднат в банковата ми сметка, благодаря ви за вниманието, вие сте невероятни, няма да играя на wazamba отново, отнема твърде много време.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е хубава актуализация; благодаря ви, че ни информирахте.

Колко време е добре да чакате за теглене, ако мога да попитам? Просто от любопитство.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Като цяло всички букмейкъри, които използвам и които имат опция за pix (бразилско плащане) са мигновени, в рамките на минути... betsson, sporting bet, sol casino, starda, betboo, mostbet, всички те имат една и съща опция за плащане чрез pix като wazamba.é плащането е мигновено, за по-малко от 10 минути е в банковата ми сметка, но вярвам, че поне 3 дни вече е добро време.

Автоматичен превод:
Gildemberg
преди 3 месеца

Благодаря ви за вашите вътрешности. Пожелавам ви винаги да получавате парите си навреме.🙂

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 2 месеца

Хей, от моя опит мога да кажа, че проверката наистина е много досадна, особено когато става въпрос за различни часови зони, например. Вашият банков превод основно показва време за превод, различно от това, което ви искат. Отне ми много време, за да разбера това.

Общо 10 000 евро бяха за грабване в 20Bet и 500 евро в Rollingslots.

Трябва да кажа, че обработката беше доста бърза и обслужването на клиентите на тези сайтове беше много полезно. Но също така трябваше да представя няколко документа, които ме накараха да се отчая и да се съмнявам.

Но след като всичко беше одобрено, парите бяха в сметката ми още същия ден.

Продължителност Общо 2-3 дни.

Тези страници са силно препоръчителни!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер, току-що спечелих 1000€ в казиното, надеждно ли е??? ще го получа??? за съжаление не мога да видя никакви отзиви

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

добър вечер, получих две тегления, които направих точно за 3 дни и първото беше реално в неделя!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това, което ми казваш, е много успокояващо, надявам се да се случи същото!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това, което ми казваш, е много успокояващо, надявам се да се случи същото!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

ИСКРЕНО ВИ ЖЕЛАЯ! АКО ВИ БАВЯТ, НАТИСНЕТЕ ГИ

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер, току-що спечелих 1000€ в казиното, надеждно ли е??? ще го получа??? за съжаление не мога да видя никакви отзиви

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мога ли да попитам дали вече сте поискали тегленето?

Бяхте ли помолен да преминете през процеса на проверка?

Както виждам в нашия преглед на това казино, те не приемат играчи от Гърция, така че ако е възможно, можете ли да ни кажете как върви всичко при вас, моля?

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 месец

здравейте! Бях загрижен за теб и твоите печалби. Може би бихте ли ми казали как се развиха нещата при вас?

Надявам се всичко да е наред.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това е ИЗМАМА казино, СТОЙТЕ ДАЛЕЧ.

Проблемът ми отне ЦЕЛИ 3 МЕСЕЦА и не беше решен, вижте оплакванията в секцията casinoguru и потърсете казиното в TrustPilot.

Това е незаконно казино и няма лиценз.

Не очаквайте да получите печалбите си.

Дискредитирам ги навсякъде, където мога, странно е, че casinoguru ги оценява толкова високо, предполагам, че работят заедно.

Автоматичен превод:
kosos
преди 1 месец

Наистина съжалявам за ситуацията, през която трябваше да преминете в това казино, и за резултата от вашата жалба .

За съжаление, не всеки път, когато можем да помогнем на нашите потребители и особено ако казиното не предостави никакви доказателства, ръцете ни са вързани.

Прегледахдругите оплаквания за Wazamba , където може да се види, че те действително си сътрудничат с нашия екип за оплаквания и много от тях са разрешени успешно. Така че това е причината техният индекс на безопасност да е все още висок, знаете ли.

Наистина е жалко, че само вашият не е решен по този начин.

Мога ли да попитам дали след това преживяване все още играете в някои онлайн казина или вече не?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино е 100% измама и вие го знаете, можете да посетите TrustPilot и да се убедите. Те са 100% незаконно казино без лиценз.


Casinoguru помогна донякъде и успях да си върна част от парите и ви благодаря за това.


Вие обаче отказахте да представите всичко, което казиното ви е изпратило, и все още го отбелязвате като най-довереното казино във вашия сайт.


Всички доказателства за техните измами са налице, но очевидно вие ги покривате, но аз трябва да защитя моята хазартна общност и да уведомя всички.

Така че, тъй като нещата стоят по този начин и вие дори затворихте отново жалбата, след като оставих друг коментар в нея, аз съм принуден да оставя смесен преглед и на casinoguru, на TrustPilot и други сайтове/форуми/групи.

Автоматичен превод:
kosos
преди 1 месец

Както Питър написа във вашия имейл, „Казиното ме уведоми, че поради вътрешните си политики не могат да ми предоставят доказателства. Поради тази причина съм принуден да затворя жалбата като неразрешена поради недостатъчни доказателства. Разбирам това не е задоволително решение на вашия проблем, но намаляването на рейтинга, причинено от неразрешени оплаквания, може да помогне за промяна на подхода на казиното, ние ще го направим отворете отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл. Съжалявам, че не мога да бъда повече полезен по този повод."

Затова вярвам, че той го обясни добре, когато става въпрос за някакви доказателства от казиното.

Ние не покриваме никого тук, това е сигурно, и можете да видите, че казиното получи някои черни точки от нас и рейтингът им падна.

За съжаление не ни остана нищо друго, което да направим във вашия случай.

Мога ли да попитам нещо все пак? Казахте, че все пак сте успели да вземете нещо от казиното. Дали след като жалбата беше приключена като неразрешена?

Отговаряш само ако искаш, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казвате, че казиното има черни точки, но рейтингът му все още е 9,7/10, което го прави един от най-добрите избори според вашия сайт, така че тези черни точки не променят абсолютно нищо и нямат смисъл.


Ето защо казвам, че ги покривате, иначе нямаше да имам причина да го твърдя.


Да, успях да получа част от печалбите си, можете да видите цялата история в жалбата.

В крайна сметка те откраднаха последните останали 505 €.


Проблемът ми с casinoguru не е, че не успяха за последните ми 505 € откраднати пари, а единствено защото ги показвате КАТО ТОП КАЗИНО.

Не мога да подчертая достатъчно, че вашето казино 9.7/10 е добре известно като НЕЗАКОННО и измамници (TrustPilot и други сайтове) и те работят БЕЗ ЛИЦЕНЗ.

Само фактът, че работят в CURACAO, трябва да даде на всеки с малко познания намек за това какво всъщност представляват.


Просто бързо търсене в Google:

Органът Curacao eGaming има репутация, че сваля ръцете си от всеки оператор веднага след получаване на техните месечни такси или такси за настройка. Органът ще се въздържа от действия по какъвто и да е проблем между оператор и неговите играчи, дори ако потребителите са измамени.


Знам своите факти и това, за което говоря тук.


Така че да, изглежда, че покривате такива казина.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
kosos
преди 1 месец

Ако искате да разберете по-добре как преглеждаме онлайн казина, моля, прочетете за това тук . Може би ще ви помогне да научите повече за нашата работа, ако желаете.

Също така, моля, знайте, че те работят под Коморските острови (Anjouan Gaming) и можете да проверите валидността на лиценза на този уебсайт .

Съжаляваме, не можем да бъдем повече полезни.

бъди добре

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Все още имате 9,5/10 за това казино и го популяризирате, което води до нови играчи, които стават жертви от тях, ако това не ви прави съучастник, не знам какво прави.


Както и да е, мисля, че всичко, което трябваше да се каже, е направено.

Надявам се само да не изтриете това и новите играчи да го прочетат, за да могат да знаят какво се случва тук.

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
kosos
преди 4 седмици

Моля, знайте, че ние не популяризираме казина на нашия уебсайт, но информираме нашите потребители за това как работи всяко казино и как се отнася към своите играчи.

Следователно със сигурност нямаме причина да изтриваме каквото и да било, защото се стремим да бъдем възможно най-прозрачни и полезни.

Надявам се да си здрав и да не изпитваш подобно нещо отново. С пожелание за най-добър късмет. 🍀

Автоматичен превод:
1...17 18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини