ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от Matiseli
|
57269 преглеждания 351 отговора |
|
1...17 18
Добавете пост
miraskopal
преди 2 месеца

Братко, пусна жалба тук на guru, вече го разреших с други казина тук, хората се свързват с отговорните.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Имам проблем с Wazamba. Сега имам около $2000 в сметката си. По време на опита за теглене, който продължи около 2 седмици, впоследствие той беше отменен и wazamba поиска допълнителна информация като потвърждение на адрес, гражданство, селфи. Осигурих всичко. Депозирам сметката чрез крипто. Когато се опитвах да тегля, бях принуден да използвам карта на член на семейството за верификация на акаунта поради временната невъзможност да използвам моята собствена.

Сега ситуацията е такава, че wazamba блокира акаунта поради условията, които имат, че депозираните пари, предназначени за играта, трябва да идват от средствата на собственика. Направих това (крипто), но използвах само семейната карта за проверка. Написал съм им всичко. Вече трета седмица чакам изявлението на Wazamba. Имам всичко документирано от всички, билети и т.н., и т.н., и съм готов да разреша въпроса и през други органи.

Искам да попитам някой има ли подобен опит? Как да продължа, ако не ми отговорят?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Обикновено в повечето онлайн казина не е позволено да използвате друга карта освен вашата собствена и винаги трябва да е записано в условията на казиното.

Може би до сега не сте били запознати с това състояние?

Мога ли да попитам чия карта използвахте?

Вярвам, че нашият екип за оплаквания би искал да разгледа по-добре тази ситуация и да се опита да ви помогне, разбира се. Трябва да подадете жалба, като последвате тази връзка , където подробно обяснявате вашия случай.

Ако имате актуализации, моля, уведомете ни. Ще чакаме тук.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Направиха тегленето днес, но минаха невероятни 8 дни, за да попаднат в банковата ми сметка, благодаря ви за вниманието, вие сте невероятни, няма да играя на wazamba отново, отнема твърде много време.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е хубава актуализация; благодаря ви, че ни информирахте.

Колко време е добре да чакате за теглене, ако мога да попитам? Просто от любопитство.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Като цяло всички букмейкъри, които използвам и които имат опция за pix (бразилско плащане) са мигновени, в рамките на минути... betsson, sporting bet, sol casino, starda, betboo, mostbet, всички те имат една и съща опция за плащане чрез pix като wazamba.é плащането е мигновено, за по-малко от 10 минути е в банковата ми сметка, но вярвам, че поне 3 дни вече е добро време.

Автоматичен превод:
Gildemberg
преди 2 месеца

Благодаря ви за вашите вътрешности. Пожелавам ви винаги да получавате парите си навреме.🙂

Автоматичен превод:
omarfalasca
преди 1 месец

Хей, от моя опит мога да кажа, че проверката наистина е много досадна, особено когато става въпрос за различни часови зони, например. Вашият банков превод основно показва време за превод, различно от това, което ви искат. Отне ми много време, за да разбера това.

Общо 10 000 евро бяха за грабване в 20Bet и 500 евро в Rollingslots.

Трябва да кажа, че обработката беше доста бърза и обслужването на клиентите на тези сайтове беше много полезно. Но също така трябваше да представя няколко документа, които ме накараха да се отчая и да се съмнявам.

Но след като всичко беше одобрено, парите бяха в сметката ми още същия ден.

Продължителност Общо 2-3 дни.

Тези страници са силно препоръчителни!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добър вечер, току-що спечелих 1000€ в казиното, надеждно ли е??? ще го получа??? за съжаление не мога да видя никакви отзиви

Автоматичен превод:
Karina1
преди 1 седмица

добър вечер, получих две тегления, които направих точно за 3 дни и първото беше реално в неделя!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това, което ми казваш, е много успокояващо, надявам се да се случи същото!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това, което ми казваш, е много успокояващо, надявам се да се случи същото!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

ИСКРЕНО ВИ ЖЕЛАЯ! АКО ВИ БАВЯТ, НАТИСНЕТЕ ГИ

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добър вечер, току-що спечелих 1000€ в казиното, надеждно ли е??? ще го получа??? за съжаление не мога да видя никакви отзиви

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Мога ли да попитам дали вече сте поискали тегленето?

Бяхте ли помолен да преминете през процеса на проверка?

Както виждам в нашия преглед на това казино, те не приемат играчи от Гърция, така че ако е възможно, можете ли да ни кажете как върви всичко при вас, моля?

Автоматичен превод:
Karina1
преди 2 дни

здравейте! Бях загрижен за теб и твоите печалби. Може би бихте ли ми казали как се развиха нещата при вас?

Надявам се всичко да е наред.

Автоматичен превод:
1...17 18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини