ФорумКазинаWazamba Casino - обща дискусия

Wazamba Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от Matiseli
|
49055 преглеждания 344 отговора |
|
1...17 18 19
Добавете пост
filippo00000
преди 1 месец

Ако кажете на едно казино да ви самоизключи от други, които имат лиценз от Кюрасао, как мислите, че трябва да го направят? В крайна сметка, едно казино не може да ви самоизключи от всички казина, които имат някакъв вид лиценз. Би било по-реалистично да пишете на лицензиращия орган, за да ви изключат от техните казина. Значи Wazamba и другото казино са игнорирали молбата ви за изключване, да? Нищо не са ти написали и са те игнорирали?

Хрумва ми, че в такава ситуация можете да подадете жалба при нас и нашият екип да я разгледа.

Ако се интересувате можете да го отворитетук на този линк .

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей,

ако поискате самоизключване в ADM казино, те го правят на всички сайтове. 20bet ме увериха в това, но не беше така. Така че или 20bet не уважи молбата ми, или wazamba не уважи самоизключването

Автоматичен превод:
filippo00000
преди 1 месец

Е, можете да подадете жалба на линка, който публикувах, ако имате нужда от помощ и ще видим какво може да се направи. Ако решите да предприемете тази стъпка, уведомете ме, ако нещо ви интересува. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

здравей,


Връзката не работи.

можеш ли да ми помогнеш


благодаря

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Отварял съм жалби. моля помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер, имах добър опит в играта, имах добри печалби, но когато дойде време да тегля, беше грешно. Чакам 5 дни да ми направят депозита и все още нищо 🥺

Автоматичен превод:
Публикация на miraskopal е изтрит
преди 4 седмици

Отварял съм жалби. моля помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това е наистина хубаво решение да подадете жалба. Надявам се, че нашият екип ще успее да разреши този проблем по най-добрия възможен начин.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър вечер, имах добър опит в играта, имах добри печалби, но когато дойде време да тегля, беше грешно. Чакам 5 дни да ми направят депозита и все още нищо 🥺

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това първото ви теглене в това казино ли е или сте имали други преди?

Понякога може да отнеме малко повече време, за да получите парите, особено ако процесът на проверка все още не е извършен. Така че се надяваме, че скоро ще можете да стигнете до печалбите си.🤞

Имате ли някакви актуализации за нас, може би?

Автоматичен превод:
Публикация на filippo00000 е изтрит
преди 3 седмици

Casino wazamba отнема абсурдно много време за обработка на тегления! Отнема твърде много време

Автоматичен превод:
Gildemberg
преди 3 седмици

Може би самият вие чакате теглене? колко време мина

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Минаха 4 дни и още не съм го получил

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Има опция pix за теглене. Това обикновено е мигновено, но аз го питам от 4 дни и все още нищо.

Автоматичен превод:
Gildemberg
преди 2 седмици

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Имахте ли успешни тегления там преди?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Казаха, че засега няма нужда да проверявам, това е първото ми теглене в казиното, предизвиках в чата, обещаха плащане тази седмица, изминаха 6 дни, откакто поисках тегленето, казаха, че тегленето е между 3 - 6 работни дни, но е много време за теглене, докато други букмейкъри са мигновени.

Автоматичен превод:
Gildemberg
преди 2 седмици

Можете ли да се свържете с казиното, за да попитате за забавянето? Дано успеят да го обяснят.

Ще изчакаме вашия отговор, за да видим какво ще разберете и ще бъдем готови да ви помогнем, в случай че имате нужда от него.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Имам проблем с Wazamba. Сега имам около $2000 в сметката си. По време на опита за теглене, който продължи около 2 седмици, впоследствие той беше отменен и wazamba поиска допълнителна информация като потвърждение на адрес, гражданство, селфи. Осигурих всичко. Депозирам сметката чрез крипто. Когато се опитвах да тегля, бях принуден да използвам карта на член на семейството за верификация на акаунта поради временната невъзможност да използвам моята собствена.

Сега ситуацията е такава, че wazamba блокира акаунта поради условията, които имат, че депозираните пари, предназначени за играта, трябва да идват от средствата на собственика. Направих това (крипто), но използвах само семейната карта за проверка. Написал съм им всичко. Вече трета седмица чакам изявлението на Wazamba. Имам всичко документирано от всички, билети и т.н., и т.н., и съм готов да разреша въпроса и през други органи.

Искам да попитам някой има ли подобен опит? Как да продължа, ако не ми отговорят?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 седмици

Направиха тегленето днес, но минаха невероятни 8 дни, за да попаднат в банковата ми сметка, благодаря ви за вниманието, вие сте невероятни, няма да играя на wazamba отново, отнема твърде много време.

Автоматичен превод:
miraskopal
преди 2 седмици

Братко, пусна жалба тук на guru, вече го разреших с други казина тук, хората се свързват с отговорните.

Автоматичен превод:
1...17 18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини